Diskuse

Nissan Pathfinder (2007)

11.5.2007

Díky mým koníčkům, kdy je potřeba často sjet z asfaltu, jsem byl v podstatě přinucený koupit si čtyřkolku, protože oktávka, kterou jsem na tyto účely…

 

Nissan Pathfinder (mitak)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Flammer-RSKa-

    Flammer (RSKa) 11.05.2007  19:45

    :D

    Mas tu perfetkne fotky ale to je cele, ku takemu autu by trebalo napisat poriadne dlhu recenziu
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.05.2007  19:51

    Off Road

    Pekny kus praveho off roadu, ktory dokaze aj nieco v terene nie ako klasicke suvecka, aj bez recenzie za 10b. Nech sluzi :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Ricardo

    Ricardo 11.05.2007  20:30

    Pětka

    Budu držet basu. Auto fajn, fotky pěkné, obsah recenze se rovná nule. Takže zatím to na víc není :-(
    • 00 Reagovat !

      foto mitak

      mitak 11.05.2007  21:57

      « Re: Pětka

      Pánové pánové, makám na tom, přece jste nemysleli, že to nechám úplně holé jen fotky... vydržte.
      • 00 Reagovat !

        foto Ricardo

        Ricardo 12.05.2007  10:37

        « Re: Re: Pětka

        To už je jinší kafe. Deset bodů a tip na nejlepší recenzi ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.05.2007  21:57

    Je to FAKE, co jiného?

    Smažte to...
    • 00 Reagovat !

      foto mitak

      mitak 11.05.2007  21:59

      « Re: Je to FAKE, co jiného?

      A co takhle mrknout na to, že vedle Pathfinderu stojí i Mazda...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 12.05.2007  06:59

        « Re: Re: Je to FAKE, co jiného?

        Sorry, spletl jsem se :-) Je to docela slušné auto, koupil jsem ho své ženě. Ale v pořádné výbavě (kůže je kůže) a v automatu.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 12.05.2007  07:11

          « Re: Re: Re: Je to FAKE, co jiného?

          Podle mě ho má hodně krátkou chvíli,má tam německý převozky,ale skvělý autíčko,oproti X-trailu slušný kus.Myslím si že z Nissanů tak nejuniverzálnější teréňák.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 12.05.2007  08:05

            « Re: Re: Re: Re: Je to FAKE, co jiného?

            To vysvětluje jeho nadšení :-) Za pár měsíců recenzi upraví...
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 12.05.2007  08:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Je to FAKE, co jiného?

              :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "Alessio" [217.11.241.XXX] 12.05.2007  11:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Je to FAKE, co jiného?

              rozepíšeš se prosím? Já na rovinu říkám že bych radši tohle v plné palbě než escalade (velikost a zpracování). Oželet bych musel silný motor ;-\. Tak kdyby ti nedělalo problém pár postřehů rád si je vyslechnu, děkuji! ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 12.05.2007  12:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to FAKE, co jiného?

                Nechci majiteli kazit radost a proto ti neodpovím.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "Alessio" [217.11.241.XXX] 12.05.2007  13:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je to FAKE, co jiného?

                  :-O
            • 00 Reagovat !

              foto mitak

              mitak 12.05.2007  18:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Je to FAKE, co jiného?

              Samozřejmě jsem si vědomý svého prvotního nadšení, ale dokážu být kritický i k vlastnímu majetku, takže pokud budu s něčím nespokojený, tak se to dozvíte.
          • 00 Reagovat !

            foto mitak

            mitak 12.05.2007  18:37

            « Re: Re: Re: Re: Je to FAKE, co jiného?

            Ano, auto mám teprve týden a české značky budu mít až pozítří. Záloha na DPH je zaplacena, ještě podám oficiální přiznání k dani a až bude čas tak si zajedu pro DPH (MwSt) do Německa k prodejci.
        • 00 Reagovat !

          foto mitak

          mitak 12.05.2007  18:34

          « Re: Re: Re: Je to FAKE, co jiného?

          Jak jsem napsal, kožené sedadla vyloženě nemám rád a to ani nemluvím o mé přítekyni, která by kvůli nim byla ještě naštvanější. Jinak bych samozřejmě radši chtěl verzi s xenonama než bez. O automatu jsem četl jen to nejhorší, dokonce to zašlo v některých článcích tak daleko, že to označili za nejhorší automat v dějinách Nissanu, takže abych si nezkazil první dojem, tak jsem testovací jízdu s automatem s díky odmítl.
    • 00 Reagovat !

      foto Johnny-P

      Johnny_P 12.05.2007  10:24

      « Re: Je to FAKE, co jiného?

      vše si pořádně ověř a prohlédni než někoho takhle obviníš. :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Flammer-RSKa-

    Flammer (RSKa) 11.05.2007  22:11

    ;)

    Urcite to neni Fake(dufam ze sa nemylim) uz len zato ze vedla stoji Mazda a tesim sa na tu recenziu ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.05.2007  22:43

    hodnocení

    Fakt obrovský auto. vídám ho tady u nás v zapadákově. ale dávám 10 ;-), pěkný fotky, auto ale dolaď recenzy ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.05.2007  01:38

    recenze

    ta recenze je nehorázná :-) jen v nejlepším slova smylu,a tohle auto prostě miluju,dal bych 1 000 000 bodů ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 12.05.2007  06:39

      « Re: recenze

      sebral jsi mi to z huby! >:-[] :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto misoo

      misoo 12.05.2007  20:32

      « Re: recenze

      mne tiez >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Alessio" [217.11.241.XXX] 12.05.2007  11:19

    krasavec

    Tohle auto je opravdu zajímavé...velké, ale neuráží svou velikostí. A navíc spousta povrchních lidí na něj nežárlí, protože to je "jen" nissan (kvalitou je ale na tom velmi dobře). K tomu výborně napsaná recenze. Co dodat? těším se na další postupné doplňování! Jen houšť! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Focusman

      Focusman 12.05.2007  11:36

      « Re: krasavec

      k tomu komentáři není co dodat a dávám 10B!
    • 00 Reagovat !

      foto mitak

      mitak 12.05.2007  18:49

      « Re: krasavec

      Trochu se divím, ale to je tím, že já mám podobné auta rád a mám na ně zálusk, takže se za nima otáčím. Když to ale porovnám s poměrně tuctovou mazdou, která sice má nízkoprofilové sedmnáctky, dvojité vyústění výfuků a pěkný zvuk, ale jinak je to docela běžné auto, tak se za ní otáčí asi tak třicetkrát víc lidí než za tímto autem. Člověk by si řekl, jak to není nápadná kára, když je 185 cm vysoká, ale zatím se zdá, jakoby byla neviditelná :-) Tuto vlastnost hodnotím víceméně pozitivně :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Alessio" [217.11.241.XXX] 12.05.2007  22:30

        « Re: Re: krasavec

        A víš ty proč? Lidé ho vnímají jako poctivého pracanta a ne jako voňavku pro zbohatlíky. Jak prosté :-)
        • 00 Reagovat !

          foto mitak

          mitak 13.05.2007  14:49

          « Re: Re: Re: krasavec

          No jo no, kdyby si přečetli seznam výbavy, tak by to asi vnímali jinak ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto misoo

    misoo 12.05.2007  20:34

    pathfinder

    tak toto nema chybu ! auto, recenzia, fotky... 10b a tip na naj recenziu !! :yes: :yes:
    inac auto vyzera fakt perfektne, skvela farba !! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Vasek-M-

    Vašek M. 12.05.2007  21:46

    Výborně

    Hodně zajímavý kus auta! Výborná recenze a množství fotek, jen by si zasloužily lepší rozlišení(ale to možná způsobila komprese při nahrávání sem na server, tak nevím).
    BTW: tu rezervu pod autem budeš zaručeně potřebovat někdy na projížďce opravdovým terénem.
    Ale stejně dávám 10. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto mitak

      mitak 13.05.2007  10:50

      « Re: Výborně

      Celkové místo na fotky je 4MB, kdybych měl víc prostoru, tak bych samozřejmě nahrál lepší fotky :-(
  • 00 Reagovat !

    foto Ricardo

    Ricardo 12.05.2007  23:58

    Retardéry

    Jak já miluji SUV... jsi můj člověk ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.05.2007  10:56

    7b

    Teda to je slušnej stěhovák :-). Když potřebuješ takovýhle auto, tak to je asi dobrá (cena/výkon) volba a předpokládám, že jako většina Nissanů ti bude dobře a dlouho sloužit.

    Moje káva to není. Dávám 7 bodů za perfektní recenzi, fotky a vesměs pozitivní hodnocení.
    • 00 Reagovat !

      foto mitak

      mitak 13.05.2007  14:50

      « Re: 7b

      Včera jsem vyzkoušel větší stěhování, takže doplním do recenze, plus dalších pár věcí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.05.2007  12:02

    muxa

    Ta recenze nemá chybu, fotky jsou taky super!!!Dávám 9...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.119.88.XXX] 14.05.2007  11:39

    4x4 turbo sport

    na vzhled hezký praktičnost taky vysoké hodnocení masivní konstrukce dodává vozu pocit jistoty vnitřek velký luxus na terenní vůz značka velmi dobrá v terénu by měl být taky s dobrou průchodnosti terénu takže universál s maximálním využitím a nějaké nedostatky těch je krom již zmíněných v recenzi jsou zanedbatelné k užitkovosti vozu
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.05.2007  14:03

    Bodíky

    No Pathfinder je moje srdcovka a nejhezčí offroad co jsem zatím viděl. Takže dávám 10b a to i za ty Rage Against the Machine ;-) ne každý si na ně ještě vzpomene.
  • 00 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 14.05.2007  14:56

    :)

    Autíčko pěkné, ale není to má liga. Velká auta už mě přešla (nemám ještě rodinu, byť to v mém věku už by skoro bylo žádoucí), proto sedmička. Ovšem recenze je parádní.
  • 00 Reagovat !

    foto PavelK-

    PavelK_ 14.05.2007  17:09

    Co dodat...

    Auto se mi líbí, papírově solidní, chyběl mi názor uživatele a trošku jsem se toho bál. Už ho znám, začíná to být můj favorit :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto GuitarsHero

    GuitarsHero 14.05.2007  21:13

    10b

    Ahoj, za recenziu, fotkky a auticko davam 10b. Tvojej mazde som 10 dal okamzite bez rozmyslania. Len ma trosku zaujima, preco si Ty dal mne 6 ... no ale tusim preco ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 14.05.2007  21:23

      « Re: 10b

      kolega a dá ti 6? :no:
      • 00 Reagovat !

        foto mitak

        mitak 20.05.2007  19:29

        « Re: Re: 10b

        Vidím že naše diskuze byla z velké části smazána při upgradeu diskuzního fóra, ale stejně se to vyřešilo...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [194.212.37.XXX] 14.05.2007  21:16

    Auto i recenze

    uauuuuu!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.05.2007  13:40

    9b

    Nežli strháš recenzi na mého Jaga, tak věz, že jsem s ním zcela subjektivně a nekriticky spokojen (splnil jsem si sen), nechtěl jsem ani BMW, ani Mercedes, ani Audi - Jaguar je jen jeden ;-) Já hodnotím hlavně auta (jak se mi pocitově líbí nebo nelíbí), hodnocení každý chápe po svém. Tvá recenze je fajn, svědčí o tvém smyslu pro detail - aby se někdo rozepsal na 2 odstavce o odchlípnutém koberečku v zavazadlovém prostoru, to tady nepamatuji :-)
    • 00 Reagovat !

      foto mitak

      mitak 15.05.2007  15:26

      « Re: 9b

      Ty nevíš, jak jsem těch pět minut nadával, když jsem se s tím musel drbat, abych touvedl do původního stavu :-) Nicméně asi už ani hodnotit nebudu, jen ty auta, které mě opravdu zaujmou. Jaguárů XJ už je tady přespříliš. Jdu se mrknout, jestli si někdo koupil ojetou minulou generaci XK, o které jsem kdysi uvažoval a pokud ano, tak ho sepsuju jako psa, dokud z něj nevyrazím poslední detail ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 15.05.2007  22:41

        « Re: Re: 9b

        Jaguárů není nikdy dost! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.05.2007  15:02

    hodnocení

    Pěkný popis a hlavně nádherný auto, dávám deset bodů!
  • 00 Reagovat !

    foto mirastr

    mirastr 15.05.2007  20:12

    takovýho času

    jsem strávil, než jsem to všechno přečet...Velice pěkné >:-[] :yes: Já rád velký auta >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.05.2007  20:51

    Uber ze svého nadšení

    Pathfinder opravdu není luxusní auto. Je to prostě jen hezký SUV/Offroad, v některých verzích se zvýšenou výbavou.
    • 00 Reagovat !

      foto mitak

      mitak 16.05.2007  10:22

      « Re: Uber ze svého nadšení

      Ano, ani já nepovažuju Pathfindera za nějaký luxusní koráb, je to jen pořádné auto s výbavou, za kterou se obvykle u konkurence draze doplácí a imagem expedičního vozidla na výlety nebo delší výpravy, přičemž by si klidně mohl zahrát v hip-hopovém videoklipu. Ano, líbí se mi k.u.r.e.v.s.k.y. A ze svého (aspoň bodového) nadšení určitě časem uberu, kvůli snaze o objektivitu.

      Problém vidím spíš v tom, jak se v České Republice vnímají tzv. "luxusní" auta - většina Čechů totiž při své zaslepenosti nedokáže dohlédnout dál než do Německa, takže pokud auto není "bavorák", "meďák" nebo "audina" tak nemůže být luxusní a zároveň, pokud je jedním z nich, tak automaticky je luxusní, i kdyby to mělo jen manuální klimatizaci navíc za příplatek. Za luxusní káry považuju vždy jen vrcholný model načky - tzn. Phantom pro bohaté a třeba prodloužený Lexus LS pro "chudé". A nikoliv tzv. "prémiové" vozy jako BMW řady 3 apod., kdy jsou to prostě jen dobré auta, které svou "prémiovost" založily na tom, že jsou zlodějsky bezdůvodně předražené.

      Tolik k autům a teď k tobě: Nejdřív jsi tady vyřvával něco o podvodu a ať moje auto smažou, místo toho ale vidím, že i když tady máš krutých 255 příspěvků, což značí, že tady trávíš spoustu času, sis nějakým nedopatřením nevzpomněl, že bys mohl přidat svoje auto/auta. Nemusím říkat nahlas, co si o tom myslím a jak to vypadá, že ? Dokonce jsi "údajně" Pathfindera koupil své ženě. Rozhodl ses mě ale ušetřit svých zkušeností s tímto autem. Myslím, že nadešla ta pravá chvíle, aby ses svěřil, i kdybys to auto nakrásně neměl a byl bys jen běžný internetový kecal, tak aspoň vyjádříš svůj názor ohledně Pathfindera, což se taky počítá. Takže máš volné pole působnosti. Prosím.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [85.160.96.XXX] 16.05.2007  10:57

        « Re: Re: Uber ze svého nadšení

        Kdybys tu byl déle, věděl by si, že jsem tu svůj vůz již měl. A také bys veděl, že nejsem lhář. Pokud to chceš vědět, co jsi si koupil za vůz, tak ti to povím. Je to obyčejný Renault vyráběný (mizerně) ve Španělsku. Korozi podvozku má zahrnutou již v kupní ceně. Kvalitativní zpracování interiéru je bídné. Lakované části se poškrábou tak rychle, jako by byly z vosku. Taky máš nakřivo namontovanou přední kapotu? Taky ti nesedí na milimetry zadní nárazník, protože je tam na okraji plechu někde boule? A co nastavení palubního počítače? Zapomíná se nastavení sedadel, alarmu a jiných ptákovin? V nákladovém prostoru nevyskakují náhodou boční plastové panely? Škoda, že nemáš xenony, viděl by si, že v noci nic nevidíš. Už si měnil žárovky v zadních světlech? Asi to budeš dělat často. Ani snad nebudu zmiňovat chrchlavý zvuk motoru, vysokou hlučnost uvnitř vozu a pazvuky, které se linou z motorového prostoru po pár kilometrech rychlé jízdy. A výkon? 180 kmh je strop, víc to prostě nejede. Osvětlení zrcátek ve slunečních clonách? Zkus se do nich podívat v noci. A drnčení interiéru? To je nejčastější zvuk, který budeš poslouchat, pokud to vezmeš do nerovného terénu. Kliky zadních dveří jsou sice hezké, ale jsou na tak hloupém místě, že se moc používat nedají. Už jsi zkoušel rychle přidat na klimě teplotu? Moc rychle to nejde, co? Místo klasického kolečka je tam nablblý kolébkový ovladač. To je jen pár poznatků, které mě v rychlosti napadly, bylo by toho určitě víc, pokud bych měl napsat úplně vše. Jediná opravdu slušná věc, kterou tohle auto disponuje jsou velmi dobře fungující pomocníci pro průjezdnost terénem. Ale auto je nízké a moc toho neprojede bez rizika odrbání prahů. Dnes bych ženě koupil úplně jiný vůz...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 16.05.2007  11:03

          « Zapoměl jsem se přihlásit

          Možná jsem ti zkazil radost, ale řekl jsi si o to sám...
          • 00 Reagovat !

            foto mitak

            mitak 16.05.2007  16:10

            « Re: Zapoměl jsem se přihlásit

            Neboj se, nezkazil :-) Pokud mě někdo přesvědčuje o opaku něčeho, co si zažiju na vlastní kůži, tak mě to zpravidla nechává klidným :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Gary" [80.188.196.XXX] 16.05.2007  15:27

          « Tak tak takový sra.ky napíše i dementní dítě

          Jako majitel Pathfindera z roku 2005 musím objektivně přiznat, že i tento vůz jako všechny ostatní není bez chyby. Ovšem to co jsi tady nazvracel ty neodpovídá ani jedné z nich. Jsi normální netovej lhář a provokatér a tohle auto znáš možná jen z fotek. Další diskuse s tebou je o ničem.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 16.05.2007  15:58

            « Re: Tak tak takový sra.ky napíše i dementní dítě

            Hm, takže další chyby o kterých ještě nevím? A obviňuj si ze lhaní někoho jiného anonyme. :no:
            • 00 Reagovat !

              foto mitak

              mitak 16.05.2007  16:07

              « Re: Re: Tak tak takový sra.ky napíše i dementní dítě

              Neregistrovaný anonym (u kterého aspoň vidím část IP adresy) a registrovaný anonym jsou pro mě v podstatě jedno a to samé :no:
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 16.05.2007  16:17

                « Re: Tak tak takový sra.ky napíše i dementní dítě

                Se mnou se na rozdíl od anonyma můžeš i vidět...
        • 00 Reagovat !

          foto mitak

          mitak 16.05.2007  16:04

          « Re: Re: Re: Uber ze svého nadšení

          Checheché, chvilku jsem myslel, že popisuješ nějakého svého renaulta a litoval jsem tě, než mi došlo že píšeš o Pathfinderovi. Zajímalo by mě, jaký to je rok výroby. Verze je to očividně LE. No a teď oponentura:

          To že je auto vyráběné ve Španělsku samozřejmě vím a o spojení Nissanu a Renualtu vím také. Měli jsme dvě Primery (ještě před fůzí), byly to skvělé auta ale novou resp. poslední Primeru nebo cokoliv přímo od Renaultu bych rozhodněl nekoupil. Zaplať pánbůh nemají velké čtyřkolky Nissan s programem firmy Renault nic společného. Jestlis četl moji recenzi, tak sis určitě musel všimnout, že jsem zmínil opravdu každou maličkost na kterou jsem si vzpomněl a nesnažil se nic zatajovat. Tolik k mému celkového pocitu z kvality zpracování. Teď to rozebereme podrobnějc.

          Koroze podvozku ? He ? Podvozek jsem samozřejmě před koupí viděl, byl čisťoučký, že bych se s ním pomazlil.

          Lakované části jsem se zatím poškrábat nezkoušel, vím že se to špatně odstraňuje, takže nechci záměrně ničit nové auto.

          Přední kapota je na chlup rovně.

          Zadní nárazník jsem s milimetrovou přesností neměřil, ale ničeho nepatřičného jsem si nevšiml.

          Palubní počítač ještě nemám úplně zmáknutý, neměl jsme čas si s ním ještě podrobně hrát. Nastavování sedadel mám jen manuální, takže s tímto nemůžu sloužit. Jediné čeho jsem si všimnul je naprosto zcestné počítání dojezdu (viz recenze). Zatím jsem se ale nesetkal s autem, které by to bylo schopné spočítat reálně.

          Žádné boční plastové panely v zavazadlovém prostoru nevyskakují, mám ho obložený textílií, jsou tam nějaké kapsové síťky pro uložení věcí (vrazil jsme tam skládací polní lopatku a sleduju, jestli síťka vydrží).

          Xenony jak říkáš nemám, světlomety svítí úplně obyčejně (tzn. jsem spokojený). Dálkové světla se mi zdají silnější než je obvyklé, ale možná je to jen tím, že jsou světla umístěné výš než o osobních aut.

          Žárovky v zadních světlech jsem ještě neměnil, auto jsem koupil teprve 7.5.2007.

          Chrchlavý zvuk motoru ? Pokud si dobře vzpomínám, tak jsem před pár dnama dopsal do recenze překvapivou poznámku, že je divné jak se benzínovému nadšenci může líbit hukot dieselu :-) Dodává to pocit řízení tanku, jsem velmi spokojený.

          Vysoká hlučnost uvnitř vozu ? He ? Opět tě musím odkázat na text recenze, kdy jsme už dříve psal opak - dokud jsem neviděl před kapotou gestikulující přítelkyni, kterou jsem přes zavřené okýnka neslyšel, tak mi nedošlo že po stáhnutí okýnka bude říkat, že ten motor řve a já jsem konečně poslouchal ten industriální hukot zastrašující chodce na přechodech a řidiče trojdvéřových městských autíček ;-) Pazvuky ? Kdeže !

          Výkon ? 180 km/h. Ano, pokud oficiální technické informace hovoří o maximální rychlosti 175 km/h tak nebudu od auta čekat nějaké kulišárny ohledně 250 km/h. Nechápu o co ti v tomhle případě jde, skoro to vypadá, jako by sis myslel, že máš právo získat víc, než ti bylo naslibováno :-) Při této příležitosti bych taky rád vypíchnul, že těch 180 km/h je naprosto v pohodě dosažitelných při plně obsazeném autě (cca 2900 kg). A to už je velmi slušné na pouhý čtyřválec. Ale pro mě za mě, můžeš to dál porovnávat třeba s Range Roverem jak je libo :-!

          Osvětlení vnitřních zrcátek jsem zatím zkoušel jen ve dne a to bílé světlo mi přijde trochu víc silné, než by bylo zapotřebí, teď nevím jestli nadáváš, že je příliš silné nebo slabé.

          Drnčení ineriéru na nerovnostech ? Nechápu. Nechtěls ušetřit na daních a nekoupil sis odpočítatelnou verzi s přepážkou ?

          Kliky zadních dveří můžou znamenat nepraktičnost pro lidi menšího vzrůstu. Nám vysokým je to jedno, takže je máme rádi, kvůli tomu, že neruší vzhled zadních dveří :-)

          Kolečka klimy mě nejdřív štvaly, dokud jsem nezjistil, že stačí kolébkové kolečko podržet a zvyšuje se rychlejc. Klasicky aretovací kolečko je asi příjemnější, ale když jsem si za týden zvyknul, tak to asi tak hrozné nebude ;-)

          Nízké auto ? Jejej. Ukaž mi SUV/offroad za milion, který má větší světlou výšku (25,4 cm). Pokud se nepletu tak takové není. Jestli chceš ještě větší světlou výšku, musíš si koupit mnohem dražší auto s pneumatickým podvozkem a nějakým tím "offroad paketem". O ceně takového řešení se radši ani nebavme. Tvým problémem spíš budou tlusté a široké rádoby luxusní prahy na použití do města pro paničky, které se do výbavy LE montují ve standartní výbavě (a já je nemám). Sám bych je asi nechtěl, ale pokud holt musíš mít kůži, bez které by ses asi necítil dobře, jak jsi psal, tak bohužel nemáš na výběr, neříkej že tohle o japonských autech nevíš. Pokud si trubkové prahy koupím, tak se dají koupit i výš posazené, které tolik nezmenšují průchodnost terénem. To ti je ale předpokládám jasné...

          Neznám ženu, která by takovéto auto chtěla. Žádná z nich nevyužije vnitřní prostor nebo jeho terénní schopnosti. Takže si myslím, že je blbost kupovat ženě Pathfindera, jestli ho chtěla tak měla možná moc velké oči. Nedovedu si představit, ze jakých okolnost bych byl Pathfindera schopný vnutit mé přítelkyni.

          Takže další připomínky prosím :-) a nešetři mě.
          • 00 Reagovat !

            foto Dylan-McKay

            Dylan McKay 16.05.2007  16:12

            « Re: Re: Re: Re: Uber ze svého nadšení

            Já jenom potvrzuji, že Fabik má mimo jiné i Pathfindera...
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 16.05.2007  16:18

              « Re: Uber ze svého nadšení

              Šviháku, ty jseš snad všude :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 16.05.2007  16:15

            « Re: Uber ze svého nadšení

            Díky tomu, že mám více terénních aut mohu srovnávat a Pathfinder je uvnitř rušivě hlučný. Pokud si zvyklý na nižší třídu vozů, tak ti to nepřijde. Spousta těch ostatních věcí tě teprve čeká, pazvuky se mi ozvaly asi po měsíci. Hnisana, jak mu říkáme jsem kupoval původně pro sebe. Prostě sem náhodou zašel do autosalónu a posadil se do něj a vzalo mě to za srdce. Bylo to hodně o emocích, tak jsem ho rovnou zacáloval. Bohužel mě hodně zklamal v detailech které dělají auto opravdu dobrým. Tak ho dostala žena a já šel do jiného vozu. Prostě je to slušné SUV, nikoliv luxusní SUV. Jen tak mimochodem, ta těsnicí guma mezi předním oknem a horní hranou palubky, taky jí máš vlnitou jako přežranou anakondu? :no:
            • 00 Reagovat !

              foto mitak

              mitak 16.05.2007  16:26

              « Re: Re: Uber ze svého nadšení

              Jestli máš víc terénních aut, tak je výhoda dlouhodobého porovnání určitě dobrá. Tohle je mé první SUV a zároveň první diesel a jsem nadmíru spokojený, protože jsem čekal děs a hrůzu a přitom je to auto vevnitř o dost tišší než mnoho aut střední třídy. Hnisan mu říkám samozřejmě taky, ale s hrdostí :-) :yes: O výrazu "luxusní", který veskrze nesnáším, jsem už psal výše na jiném místě v diskuzi. Vlnité těsníc gumy tam kde říkáš jsem si nevšimnul, třeba je to tvůj hlavní problém ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 16.05.2007  16:32

                « Re: Uber ze svého nadšení

                Hnisan původně dostal rodovou přezdívku "Chrochta" po svých předchůdcích, ale pak o ní potupně přišel. Teď se ujal role kinderkáry. Prostě mi vozí děti a stará se o jejich bezpečí.
            • 00 Reagovat !

              foto mitak

              mitak 18.05.2007  21:27

              « Re: Re: Uber ze svého nadšení

              Tak jsem se mrknul na to těsnění mezi předním sklem a palubkou a je naprosto rovné (skoro jako můj charakter ;-) ).
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [213.226.215.XXX] 09.07.2007  21:06

            « Re: Re: Re: Uber ze svého nadšení

            Navíc v servisu o tomto autu ani nevědí :-)
  • 00 Reagovat !

    foto ps1818

    ps1818 15.05.2007  22:19

    Tomu sa povie KVALITNÁ RECENZIA!!!

    Ani redaktori z auto.cz by sa nemuseli hanbiť... 10b!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.05.2007  10:17

    Kvalitní recenze...

    Krásně jsem si početl, pokochal se obrázky, díky....10b. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.05.2007  23:03

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.05.2007  22:06

    body

    fakt zaujímavá a rozsiahla recenzia, aj auto ujde...10 :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.2007  17:45

    SUPER

    Skvělý výběr vozu ;-) hodně šťastně najetých km bez poruch a nehod!
  • 00 Reagovat !

    foto Kolik80

    Kolík80 21.05.2007  11:46

    Hrb na zadni sedacce

    Hele chlape, uz jsem ti to psal ve foru u meho auta, ale mapisu ti to i sem at to nemusis hledat... Ten hrb neni hlavova operka, nedelej ze me vola, ktery nepozna sedacku do ktere se zasouva operka, to co mi tam vadilo je tvarovani ty sedacky!!!!
    • 00 Reagovat !

      foto mitak

      mitak 21.05.2007  14:43

      « Re: Hrb na zadni sedacce

      Ať se nedublujem, tak odpověď píšu k tobě.
      • 00 Reagovat !

        foto Kolik80

        Kolík80 22.05.2007  11:48

        « Re: Re: Hrb na zadni sedacce

        Muzes odmazat z tve recenze zminku o mem nicku?? Nebo ji upravit?? Protoze na jevo nevyslo nic. Rozhodne to co mi tam vadilo nebyla operka...

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.05.2007  21:26

    Nehodnocení

    děkuji,že mě nehodnotíš!Koukám jak hodnotíš jiné a mě by jsi tím akorát uškodil,takže ti děkuji,že mě nehodnotíš.Ale nissánek je nej... >:-[] :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto mitak

      mitak 24.05.2007  10:26

      « Re: Nehodnocení

      Obvykle se snažím o nějakou trapnou objektivitu, což tady nikdo nepěstuje, všichni rozdávají desítky, jakoby kdejaký renaultík byl převlečený poršák ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Tom" [194.228.250.XXX] 24.05.2007  07:51

    Nákup z Německa

    Ahoj, chtěl bych si Pathfindra pořídit a zajímají mě detaily nákupu v Německu. Jak si může člověk tento nákup zprostředkovat? Jaké jsou podmínky prodeje?
    Jak je to potom se zárukou a servisem?
    Slyšel jsem, že běžný servis je v pohodě, ale jakmile jde o závadu v záruce, je potřeba s autem k prodejci. Je to tak?

    Auto máš samozřejmě super. Popis také.
    • 00 Reagovat !

      foto mitak

      mitak 24.05.2007  10:31

      « Re: Nákup z Německa

      Vydrž, během příštího týdne sepíšu detaily o samotné koupi. Bohužel pro zálohu za DPH si k prodejci budu mít čas zajet asi až v druhé půlce června, jestli tam někoho nepošlu za mě. Tím by se celé transakce dovršila (mám toho teď fakt moc... ;-\ ). Se záruční opravou není problém - bohužel jsem ji musel včera řešit - na přístrojovce mi svítí kontrolka poruchy airbagu spolujezdce, ještě to není opravené, protože jsem neměl čas tam auto nechat, ale údajně se záruční opravou nebude žádný problém. Později napíšu víc, teď nemám moc času.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 24.05.2007  20:17

        « Re: Nákup z Německa

        Hmm, už to začíná. Poruchy...
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "fahrer" [89.102.43.XXX] 04.06.2007  13:23

        « Re: Re: Nákup z Německa

        Ahoj. Je auto na leasing?
        • 00 Reagovat !

          foto mitak

          mitak 04.06.2007  17:46

          « Re: Re: Re: Nákup z Německa

          Není, placeno za hotové. Moc se omlouvám že nepíšu žádné novinky, i když je o čem psát, ale mám za týden důležité státnice, takže na psaní obvyklých románů nemám čas a kratší texty se mi zdají nedostatečné.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "cislo" [88.102.8.XXX] 20.08.2007  18:08

      « Re: Nákup z Německa

      Mám taky PF z Německa a se záruku je to OK NIssan má pan evropskou záruku je jedno to který země ho vyvezeš,
      • 00 Reagovat !

        foto mitak

        mitak 15.01.2008  14:28

        « Re: Re: Nákup z Německa

        Nissan sice má panevropskou záruku, ale stále je rozdělený na západní a východní část, kdy ta východní má sídlo v Maďarsku. Já jsem blbec při prodeji nezatlačil na prodejce, aby mi vyplnil servisku, takže jsem utratil pár tisíc za tzv. předprodejní prohlídku v servisu v Brně, na základě které mi vystavili novou českou (východní) servisku a teď to má stejnou záruku, jako by to bylo zakoupeno u nás.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.06.2007  21:07

    Neuvěřitelná recenze....

    ... prostě bomba! K tomu perfektní auto! 10 bodů
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.08.2007  16:22

    10b

    jednoznacne jedna z naj recenzii na tomto servery,velmi super hodna i do casopisu bez hambi,toto je pripad ked by som dal 11b.inak aky mas nazor na x5?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [77.48.70.XXX] 14.08.2007  10:02

    Navteq

    A nezkoušeli jste sehnat nejake nove mapy Natequ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "X3ME" [77.48.70.XXX] 14.08.2007  10:17

    Navteq

    Tady je odkaz digitalne.centrum.cz/cz/momentky/art_416…
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "cislo" [88.102.8.XXX] 20.08.2007  18:06

    navigace atd.

    Já mám taky PF z Německa a normálně mi funguje navigace i tady v Čechách "co s tím máš?????" jinak pojd se zaregistronat na www.nissanclub.cz
    Já mám spotřebu 8,2 se speedkitem fakt dobrý.....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.08.2007  13:27

    vyborne

    skvela recenzia :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Fero" [88.212.22.XXX] 23.08.2007  01:20

    pripomienky a fakty od vlastnika Pathfinderu

    Ako vlastnik Pathfinderu prikladam niektore vacsinou kriticke pripomienky k recenzii, pripominam vsak ze s vacsinou recenzie suhlasim a aj vzhladom na to co pisem nizsie som s autom nadmieru spokojny:

    - Spotreba pri vacsine cesty po dialnici a 160+ okolo 10l/100km na nezabehnutom aute? Nemozne! Mne sa pri permanentnej jazde 120km/h (manualna prevodovka 6ty stupen, 1 osoba inak prazdne auto) auto nedostane pod 11,5l ci uz na tempomat, alebo bez, rychlejsie ani nejazdim tak neviem posudit, co to robi pri 160... Pri jazde okolo 90km/h (obcas rychlejsie) spotreba vychadza asi na 8,5l/100km/h. Pripominam, ze auto je davno a podla mojho nazoru velmi dobre zabehnute. Agresivna jazda po meste bez problemov 14-15l/100km, standard jazda po meste cca 11,5-12,5l (podla poctu cervenych semaforov a vzdialenosti medzi nimi :).

    - Odhlucnenie - okrem toho, ze pri cca 120 a vyssie uz pocujete zvonku vetry (v skutocnosti vsak obteka vzduch okolo kockateho auta) nemam ziadne pripomienky
    - Palubny pocitac v SE a XE verzii (nie IT Pack, nie LE) nemoze konkurovat ani 3x lacnejsiemu autu - neukazuje aktualnu spotrebu a dojazd si lepsie vypocitam sam

    - Ulozne priestory - ano je to tank, ale len pre toho kto nemal mensie auto s podobnym typom karoserie, ulozny priestor od spodku po plato je o cca 6cm mensi (na vysku) ako napr. u Citroen Xsara Picasso (co je auto o pol metra kratsie uplne inej kategorie); taktiez sposob akym sa skladaju sedadla vytvori rovny priestor len o 10 cm dlhsi ako u Xsara Picasso (auto kratsie o 50cm), poslednych cca 15 cm totiz zaberaju sklopene predne sedadla - su to malickosti, ale su... Ulozny priestor je najvacsi (v porovnani s mensimi autami) pri rozlozenom druhom rade sedadiel, vtedy moze konkurovat aj akymkolvek autam podobnej kategorie, akonahle sa vsetky sedadla zlozia, tym ako je priestor v aute vyuzity na motor, predne sedadla a pod. nakoniec zadny priestor nie je az o tolko vacsi, vid. vyssie; mala vyhoda ktoru si uvedomite len pri stahovani urciteho typu nakladu, ulozny priestor je asi o 10 cm sirsi (v zadnej casti, neskor je este sirsi) ako vo vacsine mensich aut; Vsetko tu vsak pisem len pre uspresnenie, osobne si tiez myslim, ze ten ulozny priestor je proste skvely...
    - Prejazdnost terenom - skvele, chodili sme po poliach, lesnych cestach obcas pre traktor obcas uz ani nie cesta, len nejaka jama po potoku, kde slo auto v 25stupnovom bocnom naklone, zvislo hore strmou zjazdovkou, zjazd strmym kopcom s brzdenim motorom na redukcii a pod. Auto nema problem tahat, uplne sa skriabe aj na vyssich prevodovych stupnoch a to takmer nikdy nepouzivam 4x4, alebo redukciu, kde mam pocit, ze ta sila trha pneumatiky; standardne polne cesty sa daju chodit 90km/h a auto krasne plave/pruzi, akekolvek obrubniky a pod. vas neohrozuju, neraz som stojace auto v mestskej premavke odbocujuce vlavo obehol sprava po chodniku
    - Tesnenie pod prednym sklom sa zvlnilo cca druhy tyzden po kupe (k prispevku z diskusie)
    - Originalny stresny nosic (stresne lyziny) okrem toho, ze su totalne predrazene su prilis siroke (oproti standardnym nosicom) a su prilis blizko strechy auta to ma za nasledok, ze urcite veci proste nenamontujete na strechu bez uprav (kvoli sirke lyzin) a mozete mat vazne problemy, pokial treba napr. box pod lyzinou priskrutkovat, kedze medzi boxom a strechou mate cca 6cm miesta - ruka s klucom nie vzdy vojde (zalezi od toho co na tu strechu montujete); na druhej strane ked to namontujete vyzera to efektne, lebo medzi boxom a strechou je minimalna medzera na rozdiel od cca 15 cm na standardnom nosici
    - K vyhladu dopredu nemam pripomienky. Koniec kapoty je jasne vidiet a je to len vec zvyku, horsie je to dozadu bez cuvacej kamery (XE, SE). Zadne okno je tak vysoko, ze kapotu auta za sebou jednoducho nevidite a nemate teda sancu vediet kolko este...
    - Velku nevyhodu davam parkovacej brzde. Pokial ju nezatiahnete tak silno, ze manzelka to auto uz neodbrzdi a nezaradite prevod, nemate istotu, ze sa vam to tazke auto zaparkovane na vacsom kopci nepohne.
    - Osobne som auto kupoval ako cestovatelske a tak som ocakaval, ze bude obsahovat aspon jeden box (ulozny priestor), ktory by bol vhodny ako odpadkovy kos. Bohuzial nic take neobsahuje. Teraz mam 20l kos z Metra zasunuty medzi prednym a zadnym sedadlom (autom chodime nastastie max. 2ja). Zas nieco na co som bol zvyknuty z auta uplne inej cenovej kategorie.

    p.s. Auto je velmi vhodne na strasenie ludi, vytocenie na volnobehu z tych cca 650 otacok len na cca 1500 vyludi taky zvuk, ze ludia pochopia, ze je lepsie uhnut

    p.s.2 Mam tiez ciernu verziu a za design davam proste 11, ta kocka proste presne ukazuje, ze je to drsne auto, na co je to auto stvorene a hovori nieco o svojom majitelovi a s nejakymi gulatymi BMW, Audi a pod. sa to neda porovnavat
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 23.08.2007  07:53

      « Re: pripomienky a fakty od vlastnika Pathfinderu

      pridaj ho sem a s takouto recenziou budes mat celkom slusne bodove hodnotenie...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Libor-BALONY.EU" [81.19.35.XXX] 27.10.2007  21:38

      « Re: pripomienky a fakty od vlastnika Pathfinderu

      prvne, nechce se mi podstupovat registracni proceduru, proto pisi jako anonym. Pisi reakci na Tvoji kritiku rucni brzdy, protoze jsem mel stejny problem. Ale stacilo se v servisu o tom zminit, rucni brzdu pritahli a nyni brzdi tak jak má. Jinak jsem přečetl temer vsechny prispevky a muzu doplnit svuj nazor, takze tady je: Auto mám ve firme cca 4 mesice,výbava LE s IT paketem 2, GPS, v kuzi, xenony, kamera, ..., manual 6 rychlosti, najeto 18.000km. "Pfíka" (tak mu zkráceně říkám) máme jako pracovni - tahame s nim brzdeny vozik s balonem (hmotnost voziku cca 1.000kg). Takze taha a taky jezdi hodne do terenu po zoraných polí a pod. pro balon po pristaní. Ale zrovna pristi týden se chystám s rodinkou na kratickou dovolenou do Tater, tak jsem zvedy :). Spotreba s vozikem 10,5 litru, bez voziku se dá jet i pod 8 litru, ale pri razantní jízdě kolem 9,5 litru.

      ZAVADY:
      - výměna spojky - ( po 16.000 km zacala klouzat "naštestí v záruce", tahame sice vozik 1.000 kg, ale máme i Terrano už 5 let a taha ty same voziky a jezdi s tim stejni ridici a zadny problem se spojkou není)

      - nesel venkovni ukazatel teploty (odstraneno v servisu restartem palubni desky)
      - rozsvitilo se ESP OFF, nefunkcni el.nastaveni sedacky ridice, (vse odstraneno vymenou "jedné" pojistky)

      PLUSY +
      - velmi dobré jízdni vlastnosti na silnici i v terenu
      - příznivá spotřeba
      - 7 míst
      - couvací kamera

      MÍNUSY -
      - pokrytí mapy ČR a SR v GPS navigaci - mimo velká města tragédie !!! (Importér by se mohl více posnažit o lepší mapové podklady)
      - málo místa pro nohy spolujezdcu v druhe rade sedadel (nohy nemuzete podsunout pod sedacku ridice a spolujezdce, dost by to pomohlo)

      Možná bych jeste vytknul napriklad oproti octavii II: ovládání nastaveni teploty klimatizace, ovladani a nastaveni palubniho pocitace, automaticke nulovani pocitace pri stani delsim nez 2 hodiny, automaticke stahovani oken z místa řidiče, více stupnu nastaveni teploty vyhrivani sedacek, málo odkládacích míst na nápoje a např pro malé plechovky typu Semtex nebo kafe v kelimku.

      CELKOVÉ HODNOCENÍ : 9 z 10 možných

      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 27.10.2007  23:39

        « Re: Re: pripomienky a fakty od vlastnika Pathfinderu

        hodně dobrá recenze,akorát ty fotky :-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto mitak

      mitak 15.01.2008  15:06

      « Re: pripomienky a fakty od vlastnika Pathfinderu

      Po několika měsících jsem sem opět zavítal, takže se budu snažit reagovat na věci, které za to stojí ;-)

      --Už se z toho stává Pathfinder-folklór, ale těsnění u okna zvlněné pořád ještě nemám ;-)

      --Náklad na střeše: Originální střešní příčníkyjsou sice drahé, ale jsou parádní - minimálně vypadají daleko líp než nějaké dokupované konstrukce, kdy střecha vypadá jako příprava na táborák ve tvaru pagody :-) Příčníky jsou sice šiřší než obvyklé, takže na ně nejdou nasadit levné střešní boxy např. značky HaKr, které používají naprosto neprakticé a doslova předpotopní přidělávání pomocí kovových "úček", které je nutné přišroubovat. Zkuste si na tyto originál nosníky přidělat box Thule (řady Spirit, Atlantis, Pacific) a zjistíte, že zatímco HaKr šroubujete asi tak půl hodiny jako blbec, tak Thule je na střeše upevněno za dvě minuty, což je pohodlí (obzvlášť v nevlídné zimě), které vysvětluje cenu boxů Thule.

      --Výhled z auta (zejména dozadu): Nedovedu si představit, že bych koupil Pathfindera bez zadní parkovací kamery. Vidět fakt nejde nic. Proto jsem byl ochotný obětovat nemalé prachy za IT pack, i když je navigace nanic kvůli nedokonalým mapám. Další možností by bylo vyměnit standartní rádio za 2din obrazovku (pokud to jde) a kameru domontovat. B8l jsem se ale zlodějů, kteří by mohli rádio ukrást. Upřímně si myslím, že se s Pathfinder a kamerou couvá daleko líp, než s jakýmkoliv menším autem bez kamery a další auto bez kamery bych už asi nechtěl i za cenu úprav, nákladnosti atd.

      --Ruční brzdu je skutečně nutno zatahovat hodně, četl jsem na jiném fóru, že stačí ruční brzdu dotáhnout. Pathfinder půjde teď na pravidelnou prohlídku, takže se zeptám jestli by to šlo.

      --20 litrový odpadkový koš v autě ? >:D >:D >:D než bych ho naplnil, tak by to smrdělo jak mrtvý potkan. To si radši na každé zdravotní zastávce najdu půlminutku, abych našel popelnici.
      • 00 Reagovat !

        foto ricz73

        ricz73 08.01.2010  20:44

        « Re: Re: pripomienky a fakty od vlastnika Pathfinderu

        Tak jsem zkoušel na originální příčníky přidělat box thule, který jsem si koupil před lety na Volvo a hle - příčníky jsou asi o 0.3 cm širší - box tam prostě bez úpravy úchytů nedám :-(
    • 00 Reagovat !

      foto salamoon

      salamoon 21.08.2009  14:53

      « Re: pripomienky a fakty od vlastnika Pathfinderu

      Velku nevyhodu davam parkovacej brzde. Pokial ju nezatiahnete tak silno, ze manzelka to auto uz neodbrzdi a nezaradite prevod, nemate istotu, ze sa vam to tazke auto zaparkovane na vacsom kopci nepohne.

      -------------------------

      tak neviem,ale kto dnes parkuje iba na rucnej?
      myslim,ze hlavna poistka je zaradena rychlost,rucna je skor doplnok,myslim,ze pokial ju nezatahnes,nic sa nestane(u osobakoch,ako je to u takeho tazkeho auta neviem ) :-|
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.08.2007  22:19

    geovozidlo

    Moc pěkný geovozidlo :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Vette

    Vette 23.08.2007  22:30

    10b

    Super recenzia a krasne auto. Pathfinder a Dodge Nitro su najvacsi favoriti na moje nove auto a mam problem sa rozhodnut
    :( Vyzera super aj ked ho teraz Nitro prekonalo. Nissan bude asi spolahlivejsi a viac si bude drzat cenu.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "fahrer" [89.103.94.XXX] 28.08.2007  22:46

      « Re: 10b

      Ahoj. Jsem na tom přesně jako ty. Laboruji mezi Pathfinderem a Nitrem. Včera jsem se byl podívat u Nissanů a docela mě zklamal prostor na prostředních sedačkách. Mezera byla úzka a nohy resp.boty nešli pod ní zasunou. Navíc sedáky byly tak nízko, že nepodpíraly stehna po celé délce. To si myslím, že je dost zásadní a nemůžu to rodině udělat. Proto se teď víc přikáním k Nitru a jsem zvědav, jak dopadne zkušební jízda.
      • 00 Reagovat !

        foto salamoon

        salamoon 21.08.2009  14:55

        « Re: Re: 10b

        tak nitro (aj ked je to preobleceny cherokee) je skor SUV ako (light)offroad.
        v tomto je path lepsi :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Fahrer@seznam.cz" [89.103.94.XXX] 05.09.2007  10:53

    Pathfinder vs. Nitro

    Včera jsem byl na předváděcí jízdě s Nitrem a pocity veskrze pozitivní. Šlo mi hlavně o porovnání prostoru na zadních sedačkach a toho je tam výrazně víc. Nevýhodou jsou ale úzke dveře. Navíc je celý interier vyroben z tvrdých plastů a automat.klimatizace nejde objednat ani za příplatek. Údajně to je dle amerických zvyklostí což se mi zrovna u té klimy nezda. I přesto se musím přiznat, že se mé sympatie převážily spíš k Nitru.
    • 00 Reagovat !

      foto mitak

      mitak 15.01.2008  15:21

      « Re: Pathfinder vs. Nitro

      K otázce Pathfinder vs. Nitro můžu dodat jedině výsledek zkoumání Forbesu, kdy Nitro obsadilo druhou příčku v žebříčku nejhorších letošních aut :-!

      [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "_X3ME_" [77.48.70.XXX] 14.09.2007  09:42

    Pathfinder vs.Nitro

    U Nitra me docela vadí,ze je jen petimistny. Servisni hodina je o 40% drazsi nez u Nissanu a mnozstvi servisnich mist je taky o dost nizsi. Myslim ze to je u nas docela problematicka znacka. Design je uz docela premrstenej i kdyz treba ty klipy na strankach Dodge jsou luxusni :-)
    Je tam pár příplatku za metalizu, zatmavena okna, ktere treba Nissan neresi. Nitro je kratsi, takze predpokladam mene mista. Taky jsem nevidel crashtesty Nitra.
    Takze muj vyber zustava u Nissanu a pokud to pujde dobre, tak do nej v nasledujicich mesicich pujdu.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Fahrer@seznam.cz" [89.103.94.XXX] 20.09.2007  16:19

      « Re: Pathfinder vs.Nitro

      Kolik je servisní hodina u Nissanu. Dodge má 850,- takže cena je relativně slušná. Dobře si vyzkoušej místo na zadních sedačkách, protože tam mě path.opravdu zklamal. Naopak u Dodge mi vadí, že se mi nikde nepodařilo sehnat test z terénu a tak je všude prezentován jen na silnicích.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "_X3ME_" [77.48.70.XXX] 24.09.2007  10:52

    Servis

    Podle toho, co sem našel třeba na www.autonovo.cz je servisní hodina u Nissanu 430,- Kč/h a Jeep/Chrysler/Dodge za 590,- Kč/h. V tomhle servisu opravují obojí, takže dobré porovnání. Sorry, delta je 30%.
    Upřímně řečeno, já teď mám sportovní kupé, takže pro mě je skoro v každém autě více místa vzadu, něž mém. Pathfinder mi prostorově docela sedí. Navíc často jezdím za rodiči, kde shodou okolností mám servis Nissanu před barákem.
  • 00 Reagovat !

    foto Vette

    Vette 25.09.2007  22:58

    Spokojnost

    Ako zatial Nissan funguje? Zmenilo sa nieco odkedy si ho kupil? Poruchy a pod.? Potvrdilo sa co pisal Fabik? DOst vazne zvazujem Pathfindera alebo NItro tak by som rad pocul tvoj nazor s odstupom casu. Zvazujem tiez Nitro, aj ked si myslim ze by mal mat Nissan lepsie spracovanie a uz vychytane chyby. Nitro ma super vzhlad, v cervenej metalize je super ale boji sa toho ze sa vyraba moc ktarko a ze este bude treba vela chyb. DAlej myslim ze by si mal Nissan lepsie drzat cenu ako Dodge. Sam mam doma ameriku a viem ake su v EU nazory na amaricke auta.
    • 00 Reagovat !

      foto mitak

      mitak 15.01.2008  15:24

      « Re: Spokojnost

      Jediná závada, která se objevila byla porucha air-bagu spolujezdce, airbag vyměněn v rámci záruky.
  • 00 Reagovat !

    foto Vette

    Vette 02.10.2007  18:49

    Pathfinder

    Ahoj, bol som dnes na predvadzacke. Auto super, len som bol sklamany s hlucnostou motora. Viem ze je diesel vzdy hlucnejsi, ale oproti Mondeu je rozdiel velky. Zda sa mi ze ho je pocut viac ako Citroene Jumper.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Tomas TT" [213.195.254.XXX] 28.10.2007  23:43

    Rozhoduji se mezi Pathfinderem LE a LC120

    Super recenze a docela zajímavá diskuze.
    Překvapily mě ty údajné problémy popisované na začátku diskuze (boule, nepřesnosti, odpadávající kryty, resetování nastavení sedaček atd).. Zajímalo by mě, jestli to může některý další majitel LE potvrdit.

    Mám nabídku na LE s Executive (totéž co IT paket) z Německa a proti tomu o bezmála 20% dražší nabídku na Toyotu Landcruiser 120 ve výbavě SOL. Je to těžké rozhodování. Většina z vás porovnává úplně něco jiného - Nitro a další SUV, já spíš zvažuju offroad. LC120 má rozhodně lepší vlastnosti v terénu. Jezdil jsem s předváděčkou Pathfinder 2007 a LC120 SOL a nejde to úplně srovnávat. I když Pathfinder vyjel to samé, co Patrol, přece jen tuhá zadní náprava, závěrka diferenciálu a menší množství elektroniky LC120 fungují jinak. S LC120 jsem jezdil po docela prudké sjezdovce a celou dobu jsem měl pocit, že to auto mám naprosto pod kontrolou. Nissan je ale lepší na silnici, mnohem míň se naklání a podle mě je design interiéru Landcruiseru navrhovaný před 10 lety a vypadá prostě šíleně kýčovitě. Ovšem je to prý držák, majitelé ho mají rádi a teď fakt rozhodnout, co je lepší volba... 150 tisíc rozdíl je třeba kompletní expediční výbava se střešním stanem atd. Je to hodně peněz.. Nemá někdo konkrétní porovnání nebo praktickou zkušenost s oběma?

    Jak píše balonář o pár příspěvků předtím - znám pár lidí s Terranem a ti jsou velmi spokojení. Neznám nikoho s Pathfinderem, nemůžu se zeptat. Hlavně na zkušenosti s dálkovými cestami - tam mám naopak známé majitele Land Roveru Discovery 3 a vesměs všichni říkají, že není dlouhá cesta (třeba i po pistách v maroku), odkud by přijeli bez poruchy. Samé "běžné" věci - nefungující vzduchové pérování, čerpadla, převodovky, elektronika atd. Prostě tudy cesta nevede.. To mi stačilo, i když v terénu se Discovery3 chovala naprosto dokonale ale jezdili jsme s tím jen pár hodin a těm majitelům to věřím..

    Tomáš

    P.S. Balonáři - mám silný pocit, že se na vás koukám denně z okna z práce :-) Terrano parkuje před firmou skoro pořád a sem tam přijede černý pathfinder. Pokud se podíváte naproti, někdy u nás stojí nějaké adventure motorky. Byla by to docela náhoda myslím :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 29.10.2007  06:21

      « Re: Rozhoduji se mezi Pathfinderem LE a LC120

      Ještě to stihneš,je v prodeji 4x4 magazín a tam je větší test a stojí tam proti sobě pathfinder a LC120.A teď můj názor - pokuď chceš jezdit do rumunska a tak,tak si kup Toyotu,ale pokuĎ to máš na nějakýto ježdění kolem chaloupky,tak nissana.Já osobně bych volil Nissan,perfektně propracovaný elektonický systém pohonu všech kol,dokážu tvrdit že nejlepší na světe,ale v těžkém terénu ti nepomůže,tam je třeba mít mechanický,který ti u Dajbycha namontují a určitě to nebude 150000kč.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [194.228.250.XXX] 30.10.2007  07:57

      « Rozhoduji se mezi Pathfinderem LE a LC120

      Ahoj, od léta vlastním Pathfindera LE + IT paket. Sice jsem na něm zatím najel jen 3500km, ale žádný ze jmenovaných problémů jsem ještě neměl. Pokud nepočítám ukradený zadní stěrač, který mě stál 800kč. Všechny originál doplňky od NISSANU jsou neúměrně předražené. Nedoporučuji kupovat originál podložku do zadního kufru, protože je šeredná, není gumová ale plastová a v neposlední řadě stojí okolo 4000kč.
      Co se týká spotřeby, tak se zatím pohybuju okolo 10,5L jezdím však většinou po městě a nebo po klikatých horských cestách. Pokud jedu delší trasu po silnicích 1. třídy dostanu se na 9L.
      S autem jsem zatím velice spokojen, velmi pohodlné na silnici a velice výkonné v terénu.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 30.10.2007  09:42

        « Re: Rozhoduji se mezi Pathfinderem LE a LC120

        To je slovo do pranice :-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [213.195.254.XXX] 01.11.2007  15:56

        « Re: Rozhoduji se mezi Pathfinderem LE a LC120

        A máš automat nebo manuál. 9-10l je udávaná spotřeba majiteli LC, kteří tvrdí, že ekonomika jízdy je u LC lepší než PF.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [194.228.250.XXX] 02.11.2007  07:14

          « Re: Re: Rozhoduji se mezi Pathfinderem LE a LC120

          Mam manual, u automatu by spotřeba byla určitě ještě vyšší. Každopádně jsem názoru, že se tento automat Nissanu moc nepoved.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Libor-BALONY.EU" [195.80.162.XXX] 01.11.2007  15:24

      « Re: Rozhoduji se mezi Pathfinderem LE a LC120

      Land Cruiser to u nas nevyhral pro vyssi cenu a zastaraly interier oproti Pfíkovi. A kdybych se mel rozhodovat dneska, tak volím opet Pfíka.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Tomas TT" [213.195.254.XXX] 29.10.2007  11:13

    Četl jsem...

    Recenzi jsem četl a taky několik dalších srovnání. Vesměs se vyzdvihují vlastnosti LC v terénu ale já s tím autem neplánuju jezdit v rumunských horách v bahně. Spíš dálkové cesty, šotolina, pisty, rolety.. LC nemá řízení trakce, které třeba v zimě může být užitečné. Z 90% počítám provoz po běžných silnicích, určitě tahání přívěsu a spíš takové soft využití. Navíc obě auta mi přijdou už dost drahý, aby je člověk ničil někde v kamení v horách.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "_X3ME_" [77.48.70.XXX] 29.10.2007  13:36

      « Re: Četl jsem...

      Co se tyka dalkovych cest po silnici je podle znameho lepsi Pathfinder, podle nej vhledem k zaveseni zadni napravy, auto se pak na silnici chova jako normalni osobak. Ma svuj Pathfinder a porovnava s Landcruiserem, s kterym jel do Chorvatska a udajne kolebani auta odnesl problemama se zadama. Pathfinder ocenil za chovani na silnici nejlepe mezi Patrolem, Landcruiserem, Mercedesem, Terranem - se vsim jezdil.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Tomas TT" [213.195.254.XXX] 29.10.2007  19:22

    Díky

    Podle mě je to jasné. Spíš jsem chtěl vědět, jaké jsou zkušenosti majitelů po určité době, jestli opravdu existují ty problémy se zapomínáním nastavení sedadel apod. V chování na silnici bych viděl nissan jako lepší ale v terénu o to horší. Já budu jezdit 80-90% po silnici a ten terén bude spíš méně náročný, takže v tom asi nebude problém. Kdyby obě auta stály stejně, bude to mnohem složitější ale LC je dražší a výrazně a tím pádem vidím jako hlavní rozdíl peníze.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 29.10.2007  19:51

      « Re: Díky

      Když už jsi u těch peněz,tak nejen že Nissan je o dost levnější,ale i povinné ručení je níže.2.5dCi beru jako hodně povedený motor,takže celkem je asi rozhodnuto,já taky uvažuji o koupi off roadu,ale u mě ve hře hraje prim,nové Pajero,ale o Nissanu jsem také přemýšlel.Docela se mi taky líbí Jeep Commander a Mercedes GL,ale ten je nad moje finánční možnosti.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Tomáš TT" [213.195.254.XXX] 04.11.2007  21:36

    Tak je doma

    Tak PF je doma. Zatím celkem spokojenost, dokonce i spotřeba za prvních 500km nepřesáhla 10l..
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "_X3ME_" [77.48.70.XXX] 06.11.2007  07:35

      « Re: Tak je doma

      Gratuluji. Jake jsou dalsi zkusenosti? Muj je na ceste. Doufam, ze se zadari a bude do konce mesice taky doma.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Tomáš" [213.195.254.XXX] 06.11.2007  19:11

        « Re: Re: Tak je doma

        Zkušenosti zatím dobré. Kromě toho, že jsem bohužel zjistil, že na verzi LE není možné použít 16" a užší pneu. Ale jinak dobré - zkoušeli jsme to o víkendu s kamarádem na takové enduro trati a spokojenost. Na ty moje účely to je bezvadné. Některé věci z manuálu moc nefungují - resp. manuál je víceméně samá poznámky "pokud je instalováno" a všechno je jinak, než je psáno. Některé věci moc logické nejsou (třeba automatické sklopení zrcátek při couvání nebo i ukládání nastavení do paměti moc intuitivní není) ale to jsou drobnosti. Chtěl bych ještě vymyslet umístění CB rádia a protože v konzoli mám changer, tak to bude muset jít jinam ale nikde se to moc nehodí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Patik-Milan" [85.71.78.XXX] 09.11.2007  13:38

    Taky ho uz mam doma.

    Tak se povedlo a Patik stoji v garáži, provedeni LE+IT packet. Supr auticko, alespon prozatim.Pouze mne ponekud prekvapuje spotreba podle palubniho počitače, kde ukazuje pruměr 11,5 litru.No, snad to sleze na přijatelnou spotřebu.Problemy zatim zadne.A ty pneumatiky... 16"plech.disky - nevidim duvod proc by se nedali pouzit, kdyz se splní zákl.pravidlo a obvod pneumatiky nebude vetsi nez 2%.Jsou to disky urcené pro Pathfindera od r.2005. A s TP a zápisem v nem si fakt hlavu nedelám.... Stejne se ale sehnat nedají (nabízejí je, ale skutecnost na skladě je jiná). Budu rad kdyz mne nekdo z majitelů "Patika" bude kontaktovat na email.Pokecáme.m.kollar@seznam.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Tomas TT" [213.195.254.XXX] 09.11.2007  17:06

    16"

    No jo, jenže LE a SE verze maji větší brzdové kotouče a proto se tam (prý) 16" kola dát nedají..
    Nicméně jsem sehnal za super peníz 17", takže zimu mám vyřešenou.
    Napíšeme si mailem

    Tomáš
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Milan-patik" [85.71.78.XXX] 19.11.2007  02:57

      « Re: 16"

      No jo, mozna budes mit pravdu s tema kotouci.Zatim jsem plecháče 16" nekoupil, takze jezdim na originálech M+S, jak si je koupil i ty. Na snehu nic moc, ale s 4x4 to jeste jde. Horsi to je kdyz potrebujes zabrzdit...
      Kde si sehnal hliníky 17" a za kolik? Nechám se inspirovat....Pouze tvoje gumy Bridgestone Blizzak v rozmeru 255/65/17 jsem nikde nenasel. Mas je v tomhle rozmeru?
      m.kollar@seznam.cz
  • 00 Reagovat !

    foto Vette

    Vette 09.11.2007  17:45

    Dalsi do klubu

    Pridavam sa do klubu. Mam objednaneho noveho Pathfindera, predpokladam ze 14.11 bude doma. Cakam az pridate vase recenzie. Zatial tu stale je len jeden.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "bfak" [90.177.16.XXX] 09.11.2007  21:18

    Supr auti

    Tak Nissani jsou supr auta to vim z vlastni zkusenosti . Docela jsem se zasmal pri tve recenzi (v dobrem) Bude to dalsi auto po moji primere . Mel jsem moznost se vnem vezt a hluk motoru je dobrej a libivej >:D Supr recenze. Ani bych necekal co zvladne na silnici a v terenu ,ale nissan terenaky fakt umi a co se tyce jeho 170 koni je to akurat protoze je to auto delay do sily a ne na zavodeni .
  • 00 Reagovat !

    foto Vette

    Vette 12.11.2007  21:58

    Pafi is home :)

    Tak uz som v klube. Pafi je doma. >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.71.78.XXX] 19.11.2007  03:01

      « Re: Pafi is home :)

      pridej se do clubu: nissanclub.cz :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "_X3ME_" [77.48.70.XXX] 14.11.2007  09:25

    A co gumy?

    Nazdarek, jen chci byt pripraveny az Pathfinder dorazi, jak to je s pneumatikama. Pathfinder je standardne obuty do celorocnich pneumatik...Jake gumy pouzivate na zimu, do hor, jake na leto? Jak jste s nimi spokojeni?
    • 00 Reagovat !

      foto mitak

      mitak 15.01.2008  15:38

      « Re: A co gumy?

      Já jsem těsně před štědrým dnem koupil a přezul Good Year Ultra Grip, na začátku sezóny jsem nemohl sehnal absolutně žádné gumy a podařilo se, až už je nejspíš všichni měli :-) Na horách jsem byl zatám jen jednou a neměl jsem možnost je pořádně otestovat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Tomas TT" [213.195.254.XXX] 15.11.2007  01:40

    Zimní pneu

    Já měl na autě obuté "celoroční" GoodYear Wrangler. Jsou to celoroční gumy řekl bych třeba do jižní Itálie :-)
    Na sněhu příšerný. Je to takový podvod na lidi, v EU se tuším nesmí prodávat auta na letních gumách a tak to udělali takhle. Lidi, kteří na tom jezdí, způsobují při prvním sněhu v Praze nehody :-)
    Takže já jsem už teď rovnou přezul, koupil jsem relativně levné alu disky a oboto mám Bridgestone Blizzak. Ta guma má u velkých a těžkých aut vynikající reference. Předtím jsem jezdil na Maximě řadu let jen zimní Dunlopy a Bridgestone neznám, tak jsem zvědavý... Prý se s tím jezdí po sjezdovce úplně bezvadně :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Tomas TT" [213.195.254.XXX] 15.11.2007  01:43

    Navigace

    Mimochodem, majitelé LE verze - zkoušeli jste, jestli vám u nás funguje TMC? Nepodařilo se mi naladit vůbec nic. Přitom na jiných navigacích TMC v pohodě funguje.
    • 00 Reagovat !

      foto mitak

      mitak 15.01.2008  15:40

      « Re: Navigace

      Mám TMC na IT packu a musím potvrdit, že u nás nefunguje - je to ale vina "na straně ČR" - v zahraničí (vyzkoušeno např. Francie, Itálie, Rakousko) funguje normálně tzn. bezvadně.
    • 00 Reagovat !

      foto ricz73

      ricz73 02.01.2010  20:08

      « Re: Navigace

      TMC musí podporovat mapové podklady, tj. je třeba mít DVD (CD) s podporou této služby. Pak se v nich navigační systém zorientuje a přijímaná data na mapě zobrazí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "raptor13" [77.236.193.XXX] 22.11.2007  16:10

    Pathfinder XE - mazlik

    Mám už víc jak 2 roky Pathfindera XE v khaki zelené. Jsem z toho auta naprosto unesen. :-) Spotřeba skutečně nejde pod 11l ale to mě netrápí. Zvuk motoru na rozhánění chodců je fakt funkční >:D + "rozhrnováni" aut na dálnici.. No ono když se vám v zadním zrcátku objeví maska Path s velkým logen NISSAN tak každý škodovkář rád uhne.. Nalítáno na něm mám pres 55000 jediná závada uvolněný stabilizátor na zadní nápravě. Tam bych ale viděl příčinu v jednom odvozu trosku hmotnějšího materiálu.. Pak jsem ještě předčasně měnil brzdné destičky, to je ale jednoznačná daň za drsné zacházení. Jinak jsem s autem absolvoval par kurzu Školy smyku ve V.Mýtě.. a chováni hlavně brzdná dráha a řiditelnost s ABS fakt nad očekávaní i páni instruktoři vcelku koukali. Offroad vlastnosti jsou nadprůměrné Path není SUV ale ani drsňák offroaďak. V Milovicích jsem ho párkrát utopil, fakt je ten že jsem dojel na pneumatiky. Při řádění v Mladkově si dal sjezdovku stejně jako kolegův Land jen při projíždění protitank příkopu nahoře se občas klouzal po bříšku a čumákem ryl zem. No auto je především pro zábavu a práci a nejsme žádná BMW ofroad like leštěnka.. Ježdění na dlouhé vzdálenosti, cestováni. Tak o5 nemam co vytknout máme s Path za sebou řadu letních i zimních akcí a je to jen a jen zábava. Jen na Korzice mu občas bylo těsno ale zas terénu si užil víc než dost.. Pomalu mě končí leasing a přemýšlím kam dál..? Škoda že není silnější motor i když 2,5 diesel v manualu s menší úpravou jednotky je cool.. ale nějaký 5-6l V8 !! Sice nic pro spořivce.. ale ten pocit kdo nezažil nepochopí.. Na začátku Nissan tvrdil že bude ale nakonec šel jen do USA.. Dalším krokem je snad jen H2 ale Path je krásnější, sexi a praktičtější. Asi u něj zůstanu :-) Co mě baví je že se řidiči Path navzájem zdraví J Path jen a jen doporučím.
    • 00 Reagovat !

      foto mitak

      mitak 15.01.2008  15:42

      « Re: Pathfinder XE - mazlik

      Nový faceliftovaný Pathfinder 2008 (prodávaný ovšem jen v Americe) má 4litrový osmiválec. (dříve jen šestiválec)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Tchmelda" [194.228.250.XXX] 01.02.2008  08:45

      « Re: Pathfinder XE - mazlik

      Ahoj, podle toho co píšeš tak jsi z východních čech. jsi zaregistrovaný na www.nisanclub.cz ? Pokud ano, tak tam mužem pokecat ja jsem z Letohradu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "HL" [90.176.242.XXX] 06.12.2007  11:32

    Zkušenosti majitele po 60 000 km

    Dlouho jsem se rozmýšlel co koupit . Nakonec vyhrál kompromis cena, bezpečnost a luxus.Path byl vítěz. Mám automat a hledám lidi se zkušenostmí. Potvrzuji skoro vše z diskuze- zvlněné gumy u předního skla,problémy s 17palc.pneu - nakonec good. za docela rozumný peníz,plecháče nejsou apod.
    Každý den začíná s Path. a je to paráda, užasný pocit. Mán už skoro 60000km. Neuvěřitelná spotřeba pokud počítač nekecá průměr 8,1 na delší trasy.Je fakt, že ho nehoním nad 130. Automat do terénu asi nebude to pravé ořechové, ale to mě netrápí, jezdím je po silnicích..Co mě trápí a to hodně je kouřivost motoru. Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti, v servisu tvrdí všechno OK, ale při prudké akceleraci je stará Liazka navoněnej frajer. V tahu už pak je pokoj a čisto.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [90.176.242.XXX] 06.12.2007  11:34

    Zkušenosti majitele po 60 000 km

    Dlouho jsem se rozmýšlel co koupit . Nakonec vyhrál kompromis cena, bezpečnost a luxus.Path byl vítěz. Mám automat a hledám lidi se zkušenostmí. Potvrzuji skoro vše z diskuze- zvlněné gumy u předního skla,problémy s 17palc.pneu - nakonec good. za docela rozumný peníz,plecháče nejsou apod.
    Každý den začíná s Path. a je to paráda, užasný pocit. Mán už skoro 60000km. Neuvěřitelná spotřeba pokud počítač nekecá průměr 8,1 na delší trasy.Je fakt, že ho nehoním nad 130. Automat do terénu asi nebude to pravé ořechové, ale to mě netrápí, jezdím je po silnicích..Co mě trápí a to hodně je kouřivost motoru. Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti, v servisu tvrdí všechno OK, ale při prudké akceleraci je stará Liazka navoněnej frajer. V tahu už pak je pokoj a čisto.Pokud někdo něco víte dejte do fora.Rád se podělím i o zkušenosti s mým vozem
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "mmuf" [193.165.146.XXX] 14.12.2007  16:02

      « Re: Zkušenosti majitele po 60 000 km

      Ahoj, příští týden bych si měl vyzvednout Pathfindera, taky v automatu - nedal jsem se odstrašit recenzema. Mám trošku obavy ze spotřeby a z hlučnosti, snad to nebude tak zlý. Byl bych velmi vděčný za doporučení na zimní pneu a al disky.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [90.176.242.XXX] 02.01.2008  16:01

        « Re: Re: Zkušenosti majitele po 60 000 km

        Buď v klidu automat chodí dobře.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "cislo" [88.102.8.XXX] 25.12.2007  20:28

      « Re: Zkušenosti majitele po 60 000 km

      nazdar borci "PF" pojdte se přihlásit na www.nisanclub.cz
      tam jsem založil koutek Pathfinderů tak to tam můžem vše vyjasnit i ty gumy. Kdyby někdo měl fakt velkej zájem a bylo by to alespon na 4 - 5 aut tak by se to možná dalo nějak zařídit
  • 00 Reagovat !

    foto mitak

    mitak 15.01.2008  15:19

    moje nepřítomnost

    Po dlouhé době se vracím přidat pár názorů, i když jsem líný dopisovat nějaké nové kapitoly.
  • 00 Reagovat !

    foto pilotpilot

    pilotpilot 18.01.2008  04:03

    Path

    Jak už jsem psal u Vette93, krásné auto mých snů!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.12.2008  19:56

      « Re: Path

      Lucka: Však mých snů taky, ale nejsou peníze teď :-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "p.e.t.r." [193.85.203.XXX] 18.01.2008  12:19

    srovnání s NEW PAJERO (07)

    čau lidi, přemýšlím o Pathfinderovi nebo o novém Pajeru, máte někdo srovnání??
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Miroslav.B" [88.100.209.XXX] 30.01.2008  22:54

    Dlouhodoba spotreba 14,7l/100 km !!!!!

    Zdravim,poridil sem si Pathfinder s automatem.Byl sem pripraven na ponekud linejsi a ne moc podareny automat, ale z te spotreby jsem fakt PATH(PAF).Po 1000 najetych km, vice nez polovina dalnice,mam na palubnim prumernou spotrebu 14.7 litru.Neverim ze muze byt takovy rozdil mezi manual a automat,kdyz nekteri jedinci tady s manualem meli zkusenosti okolo 9litru/100km.Ma-li nekdo z vas automat, podelte se se svyma zkusenostma.Jsem mladej a dravej,to mozna,presel sem z MB CLK taky beru ,ale 14.7 litru sem fakt necekal.Jinak mam sadu premium,tedy full plus IT pack a vse perfekt!!
    • 00 Reagovat !

      foto Dadanek-AlkoholixXx-

      Dadánek (AlkoholixXx) 30.01.2008  23:09

      « Re: Dlouhodoba spotreba 14,7l/100 km !!!!!

      Jsou i větší žrouti...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Tchmelda" [194.228.250.XXX] 01.02.2008  08:07

      « Re: Dlouhodoba spotreba 14,7l/100 km !!!!!

      Pokud máš takovou spotřebu po prvních 1000km tak se nediv. Novej motor vždy na začátku víc baští. Vydrž tak ještě 2000km a pak se to trochu srovná, ale ne o moc.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "mmuf" [193.165.146.XXX] 01.02.2008  11:49

      « Re: Dlouhodoba spotreba 14,7l/100 km !!!!!

      Mám automat, najeto už 18.000 km. Spotřeba průměrná pokud jezdím jen couračky po městě a se studeným motorem je okolo 13.5 l/100km. Na dálnici cca 10.5 při 130 km/h (rychlost dle navigace, tacho ukazuje míň) Na delších cestách je průměr okolo 9.5. Pokud nespěchám, jedu sám tak na cca 70km úseku, kde je cca 40 km okresek a 30km dálnice při rychlostech 100-120 umím jet za 8.0 l/100 km. Takže si myslím, že se ti spotřeba ještě sníží. V praxi je u mě rozdíl ve spotřebě mezi "nespěchám x užívám si výkon" cca 2 litry
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 29.08.2009  19:20

        « Re: Re: Dlouhodoba spotreba 14,7l/100 km !!!!!

        hlape, to je spotřeba jako prase, zákazníci od nás hlásí po nákupu powerboxu dlouhodob.průměr 8.9 město do 11.2 viz [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto fi-do1

      fi.do1 29.08.2008  12:17

      « Re: Dlouhodoba spotreba 14,7l/100 km !!!!!

      Ahoj, az ted jsem si vsiml clanku, se spotrebou jsme na tom podobne a to uz mame 27 tis. Jak jsi na tom. Je to fakt zrout a ten automat taky zadna slava... Diky Filip
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 28.01.2010  16:41

        « Re: Re: Dlouhodoba spotreba 14,7l/100 km !!!!!

        Nissan Patfinder, manuál, najeto cca 150tis km, průměrná spotřeba 8.5 l/100km
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.70.127.XXX] 01.02.2008  19:42

    Cestina pro Xsara Piccaso palubni pocitac

    Hledam cesky software na predelani palubniho pocitace v Xsara Piccaso. Prosim timto o pomoc . Rad zaplatim. Pokud vite piste na email adresu zalik@mujczmail.cz
  • 00 Reagovat !

    foto Roman-Bekus

    Roman Bekus 07.02.2008  01:57

    Automat JO - NE?

    Majitele Patfiku v AUTOMATU jak jste s nima spokojeni. Je neco pravdy na ktirice teto aut. prevodovky?
    • 00 Reagovat !

      foto fi-do1

      fi.do1 29.08.2008  12:15

      « Re: Automat JO - NE?

      No nevim, jestli je to jen u me, ale muzu se zeptat kolik mas spotrebu. Nam to zere jak blazen... nekdo tvrdi ze je to tim automatem...
    • 00 Reagovat !

      foto ricz73

      ricz73 09.03.2011  11:16

      « Re: Automat JO - NE?

      Automat je v pohodě. Je třeba si na něj zvyknout, ale já jsem s ním moc spokojený.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [88.103.252.XXX] 23.02.2008  12:24

    par informací a tipů

    takže mám pathfindera přes rok , výbava SE + ten paket ESP , 17" kola , proste skoro základ . Je to rok 2005 , koupil jsem ho přímo od prodejce z německa , byl to ex-demo vůz.
    Najeto 62tis km a za celou dobu ani jedna porucha ( musím zaklepat) . Spotřeba se pohybuje kolem 10 litrů v zimě , v létě jezdím do 9 uplně bez problému . Jednou jsem auto šetřil a jel za 7,5l.
    Jinak k té zvlněné gumě , taky jí mám.
    Couvací kameru bohužel nemám , ale už jsem se s tím autem naučil parkovat i ve městě . Místo kamery mám vzadu tažný :-)
    co se týče pneumatik , tak standartní rozměr 255/65/17 je opravdu problém sehnat . Já obouvám 265/65/17 . Na rajpneu je ted akce na dunlopy za vynikajici cenu. Tak jsem si koupil hned jedny do foroty. Na zimu mám bridgestone blizzak a jsem taky naprosto spokojen. Teď jsem provedl menší upgrade muziky - výměna repro + přidání zesilovače a subwooferu.
    Pokud by jste měli někdo nějaký dotazy , rád je zodpovím , chodím sem docela často.
    • 00 Reagovat !

      foto Vette

      Vette 02.03.2008  16:35

      « Re: par informací a tipů

      tak sem to auto pridaj. Ta muzika je v zaklade moc biedna.
  • 00 Reagovat !

    foto fi-do1

    fi.do1 26.02.2008  15:13

    SPOTŘEBA - NESMYSL!!!!

    Zdravím, rád jsem pečetl vaši recenzi, ale nejsem si jist zdali nejste náhodu z oddělní PR Nissanu... :-) Nicméně nevím kde jste přišel na spotřebu 9,5 litru, to je absolutní nesmysl!!! Auto jsem koupil před 2 měsíci, najeto mám asi 4 tis. km a spotřeba nespadla pod 14,5. Tudíž mě vaše hodncení překvapuje, natož o přechodu z TDI. Auto nemá přliš tah, je to prostě akový traktor, ale tak to se od tohoto typu vozu čeká...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Pavel 68" [85.207.198.XXX] 28.02.2008  15:23

      « Re: SPOTŘEBA - NESMYSL!!!!

      Pravděpodobně máš dřevěnou nohu, nebo musíš jezdit dost drsným způsobem. Mám najeto 25 000 km, manuál a spotřeba se pohybuje podle způsobu jízdy od 8-10 l/100km. (Nebavím se o
      jízdě v terénu.)
      • 00 Reagovat !

        foto fi-do1

        fi.do1 28.02.2008  17:04

        « Re: Re: SPOTŘEBA - NESMYSL!!!!

        Tak když už mi tykáš kocoure. Mám tím pádem asi nějakýho žrouta, jelikož ať dělám co dělám spotřeba neklesá... Jízdu na všechny 4 jsem mockrát neozkoušel, jelikož na to nebyl podmínky. Dokonce jsem s tim i jednou zapadl... Je to tedy automat, ale i tak si myslim ze 14,5 je fakt dost! a hlavne neumerne objemu, vykonu, kvalite!
        • 00 Reagovat !

          foto Dadanek-AlkoholixXx-

          Dadánek (AlkoholixXx) 28.02.2008  17:18

          « Re: Re: Re: SPOTŘEBA - NESMYSL!!!!

          Tak já si nedovedu představit, fi.do1, že by naftovej 4 válec žral 14litru jak řikáš! TO je nesmysl, já mám V8benzín a jezdim za 17, máme doma i jiné V8benzíny - a jezděj za 12-14litru.... Takže buď máš špatný počitadlo spotřeby, nebo tam máš nějakej divnej motor >:D
          • 00 Reagovat !

            foto fi-do1

            fi.do1 29.02.2008  11:12

            « Re: Re: Re: Re: SPOTŘEBA - NESMYSL!!!!

            No tak to budu muset do servisu, je to fakt děs a běs... obávám se že počítadlem to fakt není... takže divněj motor :-) :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Vette

      Vette 02.03.2008  16:39

      « Re: SPOTŘEBA - NESMYSL!!!!

      Na zaciatku bol priemer 10,5l. Teraz mam najazdene cc. 8000km a spotreba v priemere 9,5L. Ked tomu dupnem vyskoci na 10,5L. Uz som to raz stiahol na 8,5L ale to nebol moj styl jazdy. Mam stale nahodeny rezim auto, moc sa stym nehram a nechavam to stale tak.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "přezdívka" [85.160.209.XXX] 15.03.2008  19:26

    jjjj

    tohle auto je ccoooolll :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.04.2008  00:39

    Pathfinder

    Zajimavé recenze a zjištěni od majitelů (?) Pathfindrů. Taky jeden vlastním a zatim maximální spokojenost. Ale vzhledem k tomu, ze je to auto off-road, teda skoro off-road, organizuju výpravu do jizních Alp v Itálii.
    Pojedte majitelé "Patíků" vyzkoušet možnosti své leštěnky na horských silnicích až do výšky 3000 m.n.m. Termín od.22.6-29.6.2008. Podrobnosti rád sdělím všem zájemcům.(m.kollar@seznam.cz)
    (pojede nás celkem 6 vozidel Nissan Pathfinder). :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.12.2008  19:55

    Nej autíčko

    Lucka: tohle auto je vážně moc super, je to moje vytoužený. Prosím tě, jak moc to žere naftu? Já jsem s ním jednou jezdila jeden den a pořád mi to tam házelo spotřebu okolo 15l a víc, čehož se bojím. Máme teď VW GOlf IV a ten bere tak 6 - 7l a někdy i míň, tak abych ho uživila, když si ho pořídím :):) JInak z terénu máš asi dobré zkušenosti s ním, že? Jsem jezdila po poli se Santa Fe a bylo to super :-) Ale Pathfinder se mi líbí mnohem víc, hlavně je taky velice prostorný a jsou dobré ty dvě další sedačky vzadu :-) Mě se líbí ročník 2008, ale slyšela jsem, že automat z toho roku je na nic, že bude lepší až v 2009, tak nevím, no, co si o tom mylsíš?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.08.2009  19:16

    Nissan navara a pathfinder a chiptuning?

    Svělá recenze, pokud někdo pátráte po zvýšení výkonu u vozů jako je právě pathfinder, navara, x-trail ale neuspěli jste u klasických chiptuningových firem, doporučuji [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Vette

    Vette 08.01.2010  21:01

    Dnesne prekvapenie - Pathfinder

    sused nas dnes upozprnil ze nam na Pathfidri hrdzaveju zadne vdere :-( Na to ze auto ma len 2 roky, je to velmi smustne zistenie :-(
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.04.2010  10:53

      « Re: Dnesne prekvapenie - Pathfinder

      To je vada vsech PF. Zadni dvere se krouti (to je normalni) a ten stribrny kryt prokouse lak v prohlubni, kde je umisteny. Pozna se to v zime, kdy sul hodne oplachuje zadni dvere a vyplavi rez. Je to uznana konstrukcni vada, opravuje se zarucne (zaruka 3 roky). V Nissanu prelakuji zadni dvere a krytku podlepi ochrannou folii. Uz jsem to absolvoval.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…