Renault Mégane (2011)
28.2.2014Chtěl bych se s Vámi podělit o zkušenosti s mým vozem, ze kterého jsem pořád ještě nadšený a těším se na každou novou cestu s nim. Po třech letech…
Renault Mégane (milanevo)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 03.03.14 23:28
« Re: Vítej!
Až někdy přijedeš bez přítelkyně, tak můžeme ty naše bělochy trochu provětrat a porovnat tvrdost obou podvozků, jsem docela zvědavý jak je to s tou tvrdostí MRS Lux na 19". Jinak mně se ta dvoubarevná origo 19" kola naopak líbí nejvíc ze všech detailů na autě.
Ale čemu hlavně nerozumím, je tvé nadšení (viz recenze) z A45 AMG. Pro mě to bylo naopak "zklamání desetiletí" Jasně, to auto je mimořádně efektivní (výkonné, hodně rychlé s výbornou trakcí), ale co dál? A navíc za ty prachy? Ten zvuk výfuku je extrémné nepřirozený, takový prvoplánovitě "atraktivní", aby mi "práskal" výfuk stylem, že to zní jak když zavadíš plechem o cestu, to není nic pro mě. A pak ten místy laciný (za ty háky) interiér, navíc vzadu (včetně kufru) tak stísněný, že druhý pár dveří nedává smysl. Ještě ty polepy edition ONE, to je opravdu "třešnička na dortu". Dal bych přednost konkurenci nejen v podobě M135i (vím, že moc nemusíš Baworáky), nebo počkal na novou RS3, ale raděj S3/GR, než A45 AMG.
Celkově jsem Ačku nepřišel na chuť, o CLA nemluvě. Možná bys po delší osobní zkušenosti přišel na to, že to ani s tou prémiovostí MB není lepší, než z prémiovostí Audi, v případě A/CLA spíš právě naopak. -
white label 03.03.14 21:39
« Re: Vítej!
w-a
Taky jsem se mu za ty antikoncernovwé "kecy" pomstil tím tampónem v démantu! >:D
Není A6(C6) jako A6(C6)...., Allroad a běžná verze v S-linu (obojí na 18"), to je po stránce komfortu nebe a dudy, takže jsem se mu naopak vůbec nedivil, když se té S-lineovské A6 zbavil, spíš ho obdivuju, že to s ní vydržel tak dlouho. Na druhou stranu se mu dneska díku tomu nezdá moc tvrdý ani MRS na 19" (i když neCupový). >:-[]
A ten G5GTI Pirelli Editon to byla zřejmě narychlo po(o)pravená bouračka. A, že těch +30PS nebylo u verzí edition subjektivně znát, už jsem párkrát psal taky, nakonec ani já ksem si edition nakonec nekoupil přesto, že jsem to měl původně v plánu (viz moje RZ na GTI).
-
milanevo 03.03.14 19:42
« Re: Re: Re: LUX vs. CUP
Díky za pozvání ale tento pátek to bohužel asi nestihnu. Mám v plánu tam ale některý termín jet.
Tak nějak jsem to myslel s tím výfukem jak si napsal. Samosvor uznávám že by to chtělo ale na druhou stranu k tomu na co to auto mám ho zas tak nepotřebuji, ten výfuk ano...
Chtěl bych se vyhnout tuningovým výfukům ale ten z 265 CUP by to časem chtělo sehnat >:-[] Neví někdo o nějakém??? >:D -
fletino1 03.03.14 13:19
« Re: Re: LUX vs. CUP
Výfuk je na všech verzích stejný, na novějších modelech od r. 2012 je přepracovaný a dělá větší kravál, ale 250 i Trophy mají stejné výfuky. Jestli se ti chce, tak tento pátek jsou volné jízdy na okruhu v Brně, pár podobných tam bude.. Jinak sport podvozek na 19'' je srovnatelný s cupem na 18'', samosvor z toho dělá zcela jiné auto. Kdybys chtěl nějaký rady nebo něco, tak klidně dej vědět a ať ti dělá radost stejně jako mě.
SrandistaSK: verze 250 byly LUX a CUP, ten měl cup podvozek, recara a rs monitor v základní výbavě, LUX měl obyč sedačky a bežnej podvozek, příplácelo se akorát za barvy a větší kola, výchozí cena obou byla stejná a měl sis prostě vybrat, co preferuješ, jestli ''pohodlí'' nebo serióznější náčiní na zábavu. Byla to nejlepší doba na koupi, verze 265 cup z roku 2012 je o 100k dražší, protože už není na výběr ze dvou modelů, ale musíš vše dokupovat.. -
-
Ronault. 01.03.14 21:59
« Vítej!
Vítej, dle SPZ budeš patrně kamarád white labela, jehož auto bylo na poslední fotce ve fotoutěži.
Příjemně čtivá recenze, sice kratší, jen pár, ale kvalitních fotek... jen tak dále.
Už jsem vyzíval Wl o srovnání každodenního ježdění a podvozku Golfu V a RS bez CUP podvozku, jestli je pohodlí srovnatelné atd.
Až zase někdy pojedu do Rožnovwa za Rudou, tak se tam snad taky objevíš. přeji mnoho šťastných kilometrů.
A k tomu Áčku, jsem snad jediný člověk v čr co se mu A45 AMG líbí?
Jak říkáš je nesmírně efektivní, je neuvěřitelné jak dokáže pod plynem opouštět zatáčku pod trakcí kterou znám s Eva. To je asi to proč se mi tak líbí... Vidím v něm to jak mělo Evo 10 vypadat a ne ten bastl co z něj udělali...
Já teda většinou na zadních sedačkách nesedím tak že je pro mě spíš rozhodující sedadlo řidiče a pozice za volantem mi přišla ok. S těma plastam máš pravdu + ten ala karbonový vzor a navigace jako by tam byla dodělaná dodatečně je opravdu dost laciná, od mercedesu by člověk čekal víc ale jsme v roce 2014 že ;-\
Co se týče zvuku tak mě se docela líbil, připomínal mi trochu rally auta sk. N4 ale je fakt že byl trochu plechový... Otázka jestli je to výfukem ale pořád lepší než kdyby ti hrál zvuk z reproduktoru ( BMW M550D, Clio RS 200 )...
Polepy byl kýč ale to se dá sundat...
Celkově to za ty peníze nestojí s tím souhlas ;-)