Renault Mégane (2011)
28.2.2014Chtěl bych se s Vámi podělit o zkušenosti s mým vozem, ze kterého jsem pořád ještě nadšený a těším se na každou novou cestu s nim. Po třech letech…
Renault Mégane (milanevo)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Vítej! 01.03.2014 21:59
Ronault.
- Re: Vítej! 01.03.2014 22:17 milanevo
- Re: Vítej! 02.03.2014 09:45 woody-alien
- . 02.03.2014 08:54 lordlord
- LUX vs. CUP 02.03.2014 21:26 SrandistaSK
- Hothatch 03.03.2014 12:17 OPCRUN
- logicka nezrovnalost 03.03.2014 22:59 hipisko
- Vitej! 04.03.2014 08:35 HrosikRS
- Megane sport 19.03.2014 20:15 Lachtis
- kola 26.03.2014 00:52 roox
-
-
woody-alien 02.03.2014 09:45
« Re: Vítej!
Ron: Takovéhle narážky na Audi, zklamání z Golfa a kamarád white labela ? To těžko... >:D ;-)-
-
white label 03.03.2014 21:39
« Re: Vítej!
w-a
Taky jsem se mu za ty antikoncernovwé "kecy" pomstil tím tampónem v démantu! >:D
Není A6(C6) jako A6(C6)...., Allroad a běžná verze v S-linu (obojí na 18"), to je po stránce komfortu nebe a dudy, takže jsem se mu naopak vůbec nedivil, když se té S-lineovské A6 zbavil, spíš ho obdivuju, že to s ní vydržel tak dlouho. Na druhou stranu se mu dneska díku tomu nezdá moc tvrdý ani MRS na 19" (i když neCupový). >:-[]
A ten G5GTI Pirelli Editon to byla zřejmě narychlo po(o)pravená bouračka. A, že těch +30PS nebylo u verzí edition subjektivně znát, už jsem párkrát psal taky, nakonec ani já ksem si edition nakonec nekoupil přesto, že jsem to měl původně v plánu (viz moje RZ na GTI).
-
-
white label 03.03.2014 23:28
« Re: Vítej!
Až někdy přijedeš bez přítelkyně, tak můžeme ty naše bělochy trochu provětrat a porovnat tvrdost obou podvozků, jsem docela zvědavý jak je to s tou tvrdostí MRS Lux na 19". Jinak mně se ta dvoubarevná origo 19" kola naopak líbí nejvíc ze všech detailů na autě.
Ale čemu hlavně nerozumím, je tvé nadšení (viz recenze) z A45 AMG. Pro mě to bylo naopak "zklamání desetiletí" Jasně, to auto je mimořádně efektivní (výkonné, hodně rychlé s výbornou trakcí), ale co dál? A navíc za ty prachy? Ten zvuk výfuku je extrémné nepřirozený, takový prvoplánovitě "atraktivní", aby mi "práskal" výfuk stylem, že to zní jak když zavadíš plechem o cestu, to není nic pro mě. A pak ten místy laciný (za ty háky) interiér, navíc vzadu (včetně kufru) tak stísněný, že druhý pár dveří nedává smysl. Ještě ty polepy edition ONE, to je opravdu "třešnička na dortu". Dal bych přednost konkurenci nejen v podobě M135i (vím, že moc nemusíš Baworáky), nebo počkal na novou RS3, ale raděj S3/GR, než A45 AMG.
Celkově jsem Ačku nepřišel na chuť, o CLA nemluvě. Možná bys po delší osobní zkušenosti přišel na to, že to ani s tou prémiovostí MB není lepší, než z prémiovostí Audi, v případě A/CLA spíš právě naopak.-
milanevo 04.03.2014 00:14
« Re: Re: Vítej!
Zítra máme v plánu i s Ondrou se zastavit na kafe tak můžeme něco vymyslet :-)
A k tomu Áčku, jsem snad jediný člověk v čr co se mu A45 AMG líbí?
Jak říkáš je nesmírně efektivní, je neuvěřitelné jak dokáže pod plynem opouštět zatáčku pod trakcí kterou znám s Eva. To je asi to proč se mi tak líbí... Vidím v něm to jak mělo Evo 10 vypadat a ne ten bastl co z něj udělali...
Já teda většinou na zadních sedačkách nesedím tak že je pro mě spíš rozhodující sedadlo řidiče a pozice za volantem mi přišla ok. S těma plastam máš pravdu + ten ala karbonový vzor a navigace jako by tam byla dodělaná dodatečně je opravdu dost laciná, od mercedesu by člověk čekal víc ale jsme v roce 2014 že ;-\
Co se týče zvuku tak mě se docela líbil, připomínal mi trochu rally auta sk. N4 ale je fakt že byl trochu plechový... Otázka jestli je to výfukem ale pořád lepší než kdyby ti hrál zvuk z reproduktoru ( BMW M550D, Clio RS 200 )...
Polepy byl kýč ale to se dá sundat...
Celkově to za ty peníze nestojí s tím souhlas ;-)-
white label 04.03.2014 00:34
« Re: Vítej!
Souhlas, místo vzadu nepotřebuje každý, ale k čemu tam pak mít ten zadní pár dveří, jehož jedinou výhodou je snadnější nastupování dozadu. Jinak samé nevýhody:
Méně pevná a přitom těžší karoserie, méně sportovní vzhled, horší přístup na přední sedadla "díky" kratším předním dveřím, horší výhled do boku a stísněnější interiér v oblasti ramen, zbytečný aerodynamický hluk a špinění mezidveřního prostoru vzadu.
Třídveřový MRS je mi tedy v tomto ohledu mnohem sympatičtější. -
woody-alien 04.03.2014 17:28
« Re: Re: Re: Vítej!
Počkej, počkej....zvuk z reproduktoru jako u Clia RS 200 ? To je další z řady dezinformací, které CRS v testech i mezi širokou veřejností provází. Že si tam máš MOŽNOST z repráků pustit ty blbosti jako zvuk Harleye, GT-R nebo Clia V6, je jedna věc. Druhá věc je, že jinak je zvuk motoru přirozený a nad 4000 otáček pouze podpořený přívodem zvuku trubkou od sání pod palubní desku. Tedy žádná umělotina z repráků. ;-)-
milanevo 04.03.2014 17:59
« Re: Re: Re: Re: Vítej!
Je to možné, osobní zkušenost nemám tak že jsem to bral z toho co jsem četl. ;-\
Ale co se týče BMW tak jsem jezdil v X6 M50D a byl jsem nadšený jaký to má zvuk do té doby než mi kamarád co to měl řekl že je to z rádia... Já nevím ale tohle se mi prostě nelíbí, raději plechový zvuk v A45 AMG než tohle.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
SrandistaSK 02.03.2014 21:26
LUX vs. CUP
Skoda ze si nekupil CUP so samosvorom, je to v tom aute fakt citit... A pritom sa dal kupit CUP aj s normalnymi sedackami, Recara boli za priplatok...-
-
fletino1 03.03.2014 13:19
« Re: Re: LUX vs. CUP
Výfuk je na všech verzích stejný, na novějších modelech od r. 2012 je přepracovaný a dělá větší kravál, ale 250 i Trophy mají stejné výfuky. Jestli se ti chce, tak tento pátek jsou volné jízdy na okruhu v Brně, pár podobných tam bude.. Jinak sport podvozek na 19'' je srovnatelný s cupem na 18'', samosvor z toho dělá zcela jiné auto. Kdybys chtěl nějaký rady nebo něco, tak klidně dej vědět a ať ti dělá radost stejně jako mě.
SrandistaSK: verze 250 byly LUX a CUP, ten měl cup podvozek, recara a rs monitor v základní výbavě, LUX měl obyč sedačky a bežnej podvozek, příplácelo se akorát za barvy a větší kola, výchozí cena obou byla stejná a měl sis prostě vybrat, co preferuješ, jestli ''pohodlí'' nebo serióznější náčiní na zábavu. Byla to nejlepší doba na koupi, verze 265 cup z roku 2012 je o 100k dražší, protože už není na výběr ze dvou modelů, ale musíš vše dokupovat..-
milanevo 03.03.2014 19:42
« Re: Re: Re: LUX vs. CUP
Díky za pozvání ale tento pátek to bohužel asi nestihnu. Mám v plánu tam ale některý termín jet.
Tak nějak jsem to myslel s tím výfukem jak si napsal. Samosvor uznávám že by to chtělo ale na druhou stranu k tomu na co to auto mám ho zas tak nepotřebuji, ten výfuk ano...
Chtěl bych se vyhnout tuningovým výfukům ale ten z 265 CUP by to časem chtělo sehnat >:-[] Neví někdo o nějakém??? >:D
-
-
woody-alien 03.03.2014 20:56
« Re: LUX vs. CUP
A jen tak ze zvědavosti...nemá náhodou tvůj nick něco společného s tím "něčím jiným na zábavu" ? ;-)
-
-
-
hipisko 03.03.2014 22:59
logicka nezrovnalost
nerypem, len sa pytam, keby malo auto zvuk, ako amg, myslis si, ze by si potom nemal ohucanu hlavu po 400km jazde?-
iudex 05.03.2014 13:06
« Re: logicka nezrovnalost
Neviem sa vyjadriť k M RS, ale napríklad Focus ST má zvukovo akoby dva režimy: prvý pri bežnej jazde bez vytáčania, kedy je to auto prekvapivo tiché a kultivované; druhý režim je po vytočení nad cca. 3500 otáčok, kedy sa aktivuje sound symposer, čo je zvukovod pred kabínou, ktorý fantasticky zvýrazní zvuk motora a tvrdím, že je to jediný štvorvalec, ktorý znie ako motor s väčším počtom valcov (R5 či 6).
Rovnako súčasné GTI sa zvukovo zvýrazní až pri podobných otáčkach, naviac treba mať pedál plynu hlbšie dole, ale samozrejme oproti ST je to len slabý odvar.-
Thomasino 05.03.2014 14:03
« Re: Re: logicka nezrovnalost
iudex - pokud já vím, tak MRS 250 má zvuk o trochu slabší, byla to jedna z mála kritizovaných věcí. Až první malý facelift a verze 265 přidala vylepšení zvuku. Nicméně dá se u MRS 250 řešit jiným středem nebo celým výfukem, stačí mrknout na YT. -
milanevo 05.03.2014 16:33
« Re: Re: logicka nezrovnalost
fofo ST jsem neslyšel ani v tom nejel. Určitě to má své kouzlo a skvěle to zní ale mám raději pravý zluk jak umělý ze sání ( zatím nevím jestli to má MRS, snad né ), raději umělý zvuk výfukem :-)
Tohle má i Peugeot RCZ a nepřišlo mi to zrovna moc hezké ale zase je to věc vkusu...
Budu to řešit úpravou nebo jiným výfukem dokud mě to drží a nemám se v čem jiném hrabat >:D
-
-
HrosikRS 04.03.2014 08:35
Vitej!
Vitam mezi RenaultSportaky! >:D
Koukam, ze Zlinsky kraj, to mam z Prerova co by kamenem dohodil :-) -
Lachtis 19.03.2014 20:15
Megane sport
Ahoj, tak koukám, že si jej nakonec koupil ty... no nebudu říkat kde si jej koupil, ale snad všechno souhlasí.. ono bylo i na sportovních vozech doooost dlouho na prodej a pak to dal tam kdes to koupil. Taky jsem o něm přemýšlel, ale tohle mě odradilo, ale z recenze to bylo asi zbytečná opatrnost z mé strany, ale jinde než od majitele bych nekoupil (a tam kde ty nikdy).
Obecně divize Renault Sport je boží. Můj sen byl vždy Clio sport, který jsem tu čest řídit v klasických verzích , s CUPEM a Recary, edice gordini a starší verze jako 182, 172. Bohužel ten nový model s automatem a přeplňováním je pro mne zklamáním :'-(
Ovšem Megane sport je super, se vším co píšeš se shoduji. Já bohužel nejsem majitelem Sporta... mám 2.0 Tce v kupátku, ale se sportem jsem taky něco najezdil a když bude nějaká příležitost (protože nové je pro mne moc peněz) rád bych vyměnil :-)
Klady jsou jasné a převyšují nedostatky až až, zápory, které mne nejvíce vadí jsou:
převodovka (v tvém případě přechod z Audini musel být hrozný...ne?), ale to je prostě francouz,
kvalita intereéru - pořád mají co zlepšovat (myslím občasné vrzání a pazvuky)
Klady - to by bylo na dlouho >:D
Tak ať se daří a auto jezdí jak má a dělá řidiči jen a jen radost.-
milanevo 25.03.2014 15:43
« Re: Megane sport
Ahoj, nevadí mi to a asi jsem jeden z mála co se za to nestydí. Koupil jsem ho v Mototechně což je defakto dceřiná společnost AAA kde se prodávají luxusní, sportovní a zánovní vozy. Kdybych ho nekoupil tam koupil bych ho jinde a jiné... Po vlastní zkušenosti ani od majitele nemáš 100% jistotu. Auto jsem tam koupil za A) protože bylo nové, nechal jsem si ho prověřit sám u několika společností B) bylo před tím nabízeno původním majitelem kamarádovi co má autobazar za více peněz, bylo v pořádku jen ho nechtěl protože by ho asi hned neprodal. Já se o něj začal zajímat později...
Co se týče převodovky tak AUDI tak měl jsem s ní a plánuji i k Renaultu auto na víkendy, tak že na manuál jsem si zvykat nemusel.
Jo sem tam něco v tom vrzne ale je to sportovní auto a Renault tak že to k tomu bohužel patří. Ona ani ta Audina nebyla bez pazvuků ;-\
-
-
roox 26.03.2014 00:52
kola
ty nový kola jsou fakt pecka, o notnej kusanec lepší než ty původní s kosmickejma tvarama... no musel to být ranec na faktůře :-) osobně nepatřím k kmenovejm fanouškům Renoltu, ale Megan se fakt povedl... jak na pohled zvenku, tak zevnitř... jezdit sním určite musí být čistá radost! Tak ať vydrží co nejdýl ...!
Příjemně čtivá recenze, sice kratší, jen pár, ale kvalitních fotek... jen tak dále.
Už jsem vyzíval Wl o srovnání každodenního ježdění a podvozku Golfu V a RS bez CUP podvozku, jestli je pohodlí srovnatelné atd.
Až zase někdy pojedu do Rožnovwa za Rudou, tak se tam snad taky objevíš. přeji mnoho šťastných kilometrů.