Peugeot 308 (2009)
12.6.2010PROČ PRÁVĚ 308? Chtěl bych hned v úvodu podotknout, že zde vyjádřené pocity jsou čistě subjektivní a rozhodně nechci hanit ani odsuzovat jiná…
Peugeot 308 (matii)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
woody-alien 13.03.14 18:56
« Re: Re: Re: Cekani na jaro a pneu
Tak to mě mrzí... ;-\
Já měl dneska skoro třistakilometrovou štreku s Mondeem a taky jsem si vzpomněl, jak jsem ho před pár dny vychvaloval co do spolehlivosti a Ronault mě varoval. Říkal jsem si, ty woe, chvástáš se a ještě si nakonec užiješ známého hesla o Fordech a vlacích. >:D Ale v pohodě,musím to zaklepat.
Tu informaci, že by to mohlo být to čidlo, máš přímo ze servisu ? Je to nepříjemné, ale hlavně, že jsi aspoň dojel. Tak ať je Sonic brzo v cajku. :yes: -
matii 13.03.14 16:46
« Re: Re: Re: Cekani na jaro a pneu
Týýýýý voe Woody, že sem nedržel hubu! Jedu dneska do Globusu, nakoupím, nastartuju a auto nějak nejede dozadu. Nejdřív jsem myslel, že tam mám ručku. Najednou pííííííííííííp!!! diagnostika motoru hlásí zvýšené emise.
Nakonec vycouvám rozjedu se a cukatismus, netáhlo a zvuk jak když se někdo dusí. Do Teplic jsem dojel taktak. Asi to vypadá na výměnu čidla časování ventilů (4500Kč). Bych se picnul. Asi jsem to zakřikl. -
maTooB 13.03.14 14:56
« Re: Re: Cekani na jaro a pneu
No zalezi od toho kolko za sezonu najazdis, ja tak max 20tisic km za rok, cize tak 10-14tisic na letnych a poviem na rovinu, ze viac ako 4 sezony by som ani gumy nechcel... Ty podla toho kolko mas nabehane najazdis este viac, cize tych 3,5sezony mi pride celkom dostacujucich a to pri Conti, ktore su zname tym, ze su sice dobre (aj drahsie), ale idu rychlejsie dole...
Mam predpisane v technicaku 225/45 R17 91W, nie celkom chapem preco mas 94, ved nemas tazke auto... Zimne som kupil aj ja 94, ale ibe preto lebo 91 neboli v tom rozmere a rychlostnom indexe. Mozno na nase cesta je aj ta vyssia nosnost lepsia, aspon tu gumu nerozbijes na tych dierach tak lahko.
Ja sa uz na nove gumy celkom tesim :-)
-
matii 13.03.14 11:52
« Re: Re: Cekani na jaro a pneu
Zdar woody, francouzskej šrot zatím drží, stále se ho snažím nějak oživovat (vzhledově), jen začal brát trochu olej cca 1l/15 000Km, ale jinak si nestěžuju. Počítám, že koncem roku udělám shrnutí po 100 000 Km. Rád bych dokoupil ten volant z RCZ, ale těch 10 litrů za věnec bez airbagu se mi pořád zdá moc.
208GTi vypadá dobře, ale třeba Polo v té červené taky. Zatím o změně vozu neuvažuju, jsem na 100% spokojený, snad jen větší výkon by bodnul, ale to vždycky. Jelikož jsme doma zůstali se ženou už jen sami dva, pokukuju po RCZ, ale spíš jen pokukuju, nicméně jak už jsem se mnohokrát přesvědčil, nikdy neříkej nikdy. >:D >:D >:D -
šmoula nešika 13.03.14 07:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cekani na jaro a pneu
... nad československým konstruktérským umem 50. a 60. let je třeba smeknout. Rozhodně ne dokonalá, ale účelná, nadčasová a charizmatická vozidla. Za sebe bych vyzdvihl návrháře inženýra Kardause, který je mimo Tatry 603 podepsán i pod tramvajemi řady T včetně kultovní Tatry T3. Ta se, kupodivu hlavně v normálněrozchodné verzi, úzkokolejka do Jablonce je na tom mnohem lépe, vyznačuje jízdními vlastnostmi prádelníku a komfortem vozu na hranatých kolech, ale jinak je to bomba. -
šmoula nešika 12.03.14 23:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cekani na jaro a pneu
RTO je legenda. Máma ho láskyplně nazývala Kulatinka. Na umístění motoru jsem si vzpomněl dnes, když začal topper rozjíždět teorii, že rybáři v novém twingu nepotřebují troubu, jelikož se ryba upeče cestou domů v kufru...
Táta měl rád právě ŠM.
A já? Já si s mísou od salátu hrál na řidiče Karosy B 732. Zprvu nespolehlivé (to už nepamatuji) vozidlo, prodleva po přeřazení topořivou tyčí hrozivá, ale nezaklekávala, což se hodilo při prudkých akceleracích z křižovatek v rejdu. A dnešní autobusy mají nemocný podtočený zvuk motoru, škubou sebou, plasty drnčí, chybí ten pach a tak.
Mám toho na srdci více, ale půjdu spát, mobil tuto diskusi sotva načetl, psát moc nejde... -
-