BMW řada 2 (1966)
1.2.2010História v skratke: Začiatok výroby:1965 Karosérie boli vyrábané spoločnosťou Karman v Osnabrücku a na podvozok boli montované v Mníchove. Celkovo…
BMW 2000CS (luco206)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
delfin253 05.05.10 18:54
« Nádhernej Bavorák
Ahoj kolego ve zbrani.
Držím vám palce při renovaci. BMW 2000cs je nádherný auto, akorát s náhradnímy díly je to špatné. Pokud ti můžu doporučit mrkni na www.wallothnesch.com mají tam spoustu nových dílů na starý báva z šedesátých let.
Tak ještě jednou držím palce a dávám všude 10
-
angelo2800 14.02.10 16:09
« Re: Re: BMW
Presne tak, sestivalec, dva karburatory, 125 kw, automat. Zajimavy kousek, jako ten vas, take preji hladky prubeh renovace. Ten nas je v zalostnem stavu, takze mam co delat. Brzy ho sem dam, ale to ma jeste cas. Musim jeste upravit fotky a vymyslet, co napisu. -
angelo2800 13.02.10 15:54
« BMW
Ahoj, zajimavy kousek, v listopadu jsme kupovali BMW 2800CS. Chci ho sem dat, ale az pozdeji, ted vas nenecham koukat na hromadu srotu. Je v horsim stavu nez tohle, takze je na nem hodne prace. Musim ho taky poradne nafotit a pak ho sem dam. Drzim palce, odchazim renovovat. :-) -
Matt26 04.02.10 00:29
« Veteranauto.cz
Nič proti klasikám, tento bavoráčik je náhodou fešák a pekná spomienka na niekdajší vývoj a rast tejto prestížnej značky, ale nemyslím si že je to na správno fóre a už duplom nie na top - recenzia poslabšia a fotiek tiež len zopár aj to auta viac-menej v povodnom stave bez renovácie. :-|
Takže skús na to zapracovať a vrátiť to sem až vo finálnej fáze... ;-) -
FRPE 03.02.10 20:59
« Re: Re: Re: BMW 2000 Coupé portál
Ahoj Mufe - musím souhlasit! Avšak na stranu druhou, když to srovnám na ženy, tak raději si najdu oheru z které si udělám dámu ( obléknu ji, nechám ostříhat, udělám jí nehty, nechám zvětšit nad.ra ) a ona mě bude vděčná, bude jen ,,moje,, a je to jistě lepší než jít někam do hodinového hotelu kde si tu ,,kvalitu,, mohu za 1500Kč na hodinu koupit ... >:D >:D >:D ;-) -
"-- skrytý --" 03.02.10 20:56
« Re: Re: BMW 2000 Coupé portál
No, podle fotek je to auto, co restaurujete, v dost bídném stavu. Pokud to dáte dokupy, tak klobouk dolů. V zásadě restaurování vyjde o dost dráž, než koupě hezkého udělaného auta. Ale zase na druhou stranu má to tu výhodu, že do toho člověk cpe ty peníze postupně a tak se to nezdá tak moc najednou. A taky to lépe prochází v rodině. Psychologové tomu říkají "salámová metoda" :-).
A další naprosto nejdůležitější věc při restaurování, je ten pocit, že jste zachránili auto před šrotištěm a že víte, co máte. Když koupíš auto hotový, nikdy nevíš přesně, kde se šetřilo a co tě může čekat.
Doufám, že tvůj otec skutečně umí dotáhnout věci do konce. Stojí to hodně peněz a času, ale stojí to za to. -
luco206 03.02.10 19:40
« Re: BMW 2000 Coupé portál
No keď budem mať viacej času určite pošlem mail s podrobnosťami prípadne neakými foto :-) Inak na slovensku som videl ešte jedno BMW 2000CS teda skôr jeho karosériu myslím že je pri ceste v Banskej Bystrici je natreté žltou farbou a stojí pri autobazári pri hlavnej ceste :-) Ale čo ma najviac naštvalo že ta karoséria je pravdepodobne v lepšom stave ako ta naša :-/ -
"-- skrytý --" 03.02.10 10:47
« BMW 2000 Coupé portál
Já jsem před časem založil BMW 2000 Coupé portál ([odkaz] a rád bych přidal nějaké projekty lidí, co tyhle auta restaurují.
Zatím ty moje stránky moc nefrčí, hlavně proto, že je nás hodně málo. Co já vím, tak CS mám já, jeden pán ze Ždáru (který měl bílé CS již v 80. letech a který ode mne koupil mé první modré kupé s faltdachem), pak je v ČR ještě jedno nebo dvě auta v různém stádiu rozpracování a nakonec jedno červené v pěkném stavu.
Na Slovensku je tedy asi jen to tvoje a pak ještě jedno "moje", tedy auto, které jsem prodal pánovi z Trenčína, který na něm teď provádí maximální a velice nákladnou renovaci. To bude těžký kalibr!
Takže pokud máš fotky a nějakou "reportáž" z renovace, prosím pošli mi materiály, ať mám co přidat na web.
Muf
(muf1@seznam.cz) -
Beaumont. 03.02.10 10:04
« Re: Re: Pozdrav kolegovi veteránistovi
2000CS dalo základ především kupé řady E9, tam se měnila prakticky jen příď. Mně se nejvíc líbí filigránský "skleník" kabiny s tenoučkými sloupky.
"Šestka" pak šla o kus dál, byla větší, těžší, při konstrukci se výrazně uplatnily prvky pasivní bezpečnosti atd. Proto byl taky "skleník" nahrazen silnějšími sloupky a přibyl sloupek "B" za dveřmi. Samozřejmě spousta prvků designu naštěstí zůstala, včetně tvaru zadního sloupku. Tomu zalomení se říká „Hofmeister kick“. :yes: -
Beaumont. 02.02.10 08:19
« Pozdrav kolegovi veteránistovi
Zdravím, gratuluji k pěkné recenzi a hlavně krásnému autu. Jo a držím palce - prošel jsem si něčím velmi podobným, dokonce i s dost podobným autem :yes:
Až budete jezdit, bylo by nám ctí, kdybyste přijeli i na některý sraz našeho BMW 635 CSi klubu v Čechách - kromě "šestek" samozřejmě rádi vidíme i jiná kupé od BMW. :yes:
Stránky klubu: [odkaz]