Volkswagen Golf (2009)
2.2.2010Ještě začátkem minulého roku jsem byl majitelem Opelu Astra 1.7 Cdti. S autem jsem byl vcelku spokojen, ale vzhledem k tomu, že bylo dovezeno "na kšeft"…
Volkswagen Golf VI (honzanun)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Dotaz 16.02.2010 23:28 Thomasino
-
GOLF VI 19.02.2010 17:16
white label
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 19:40
honzanun
-
Re: Re: GOLF VI 19.02.2010 21:59
Thomasino
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 22:16
white label
-
Re: Re: GOLF VI 19.02.2010 22:18
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 22:25
white label
- Re: Re: GOLF VI 19.02.2010 22:29 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 22:37
Thomasino
-
Re: Re: GOLF VI 19.02.2010 22:42
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 22:47
Thomasino
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 22:50
white label
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 23:00
Thomasino
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 23:11
white label
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 23:14
Thomasino
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 23:31
white label
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 23:35
Thomasino
- Re: Re: GOLF VI 19.02.2010 23:37 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 23:43
white label
-
Re: Re: GOLF VI 19.02.2010 23:48
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 23:51
white label
-
Re: Re: GOLF VI 19.02.2010 23:54
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Re: GOLF VI 19.02.2010 23:57 white label
-
Re: Re: GOLF VI 19.02.2010 23:54
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 23:51
white label
-
Re: Re: GOLF VI 19.02.2010 23:48
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 23:35
Thomasino
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 23:31
white label
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 23:14
Thomasino
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 23:11
white label
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 23:00
Thomasino
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 22:50
white label
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 22:47
Thomasino
- Re: GOLF VI 19.02.2010 22:46 white label
-
Re: Re: GOLF VI 19.02.2010 22:42
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 22:25
white label
-
Re: Re: GOLF VI 19.02.2010 22:18
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 22:16
white label
-
Re: Re: GOLF VI 19.02.2010 21:59
Thomasino
-
Re: GOLF VI 19.02.2010 19:40
honzanun
- Hodně pěkný 01.03.2010 12:03
- Golfak.. 01.03.2010 12:44 kaaRS
- krása 01.03.2010 13:00
- Miluju... 01.03.2010 16:44 Honza Mička
- Pěkný 01.03.2010 17:38 FRPE
- paráda 01.03.2010 18:10 sarisb
- Moje původní představa 10.03.2010 18:43 maca02
- Hodnocení 02.04.2010 08:01 David Kos
- Honzo 13.05.2010 23:11 FRPE
- Volné jízdy 22.07.2010 22:24 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
1,4 tsi 118kw problem 15.10.2010 22:16
robert84
- Re: 1,4 tsi 118kw problem 15.10.2010 23:06 Aspire
- Re: 1,4 tsi 118kw problem 15.10.2010 23:12 Ricardo
-
Re: 1,4 tsi 118kw problem 19.10.2010 01:15
white label
-
Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem 19.10.2010 10:52
robert84
-
Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem 02.12.2010 00:33
robert84
-
Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem 02.12.2010 19:59
robert84
-
Re: Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem 17.12.2010 23:23
honzanun
-
Re: 1,4 tsi 118kw problem 17.02.2011 22:48
JobiWeb.Net
-
Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem 17.02.2011 23:06
robert84
-
Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem 18.02.2011 19:24
JobiWeb.Net
-
Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem 18.02.2011 19:33
robert84
- Re: Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw pro… 19.02.2011 07:47 JobiWeb.Net
-
Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem 18.02.2011 19:33
robert84
-
Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem 18.02.2011 19:24
JobiWeb.Net
-
Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem 17.02.2011 23:06
robert84
-
Re: 1,4 tsi 118kw problem 17.02.2011 22:48
JobiWeb.Net
-
Re: Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem 17.12.2010 23:23
honzanun
-
Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem 02.12.2010 19:59
robert84
-
Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem 02.12.2010 00:33
robert84
-
Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem 19.10.2010 10:52
robert84
- Stěrače :D 19.10.2010 06:02 Jerry XXL
- B-stloupek 28.02.2011 23:02
- paráda ... 29.10.2011 17:23 Rojin
- 18" Vancouver 11.02.2012 18:02 Whitedotcom
- Golf VI GTI na prodej :-) 21.11.2012 00:04 Thomasino
-
-
honzanun 17.02.2010 11:26
« Re: Dotaz
Myslel jsem to tak, že zajišťuje stabilitu při běžné jízdě. Bohužel, když se člověk chce vyblbnout např. na zasněženým letišti - tzn. točit auto přes ručku, popřípadě projet zatáčku "bokem" ESP to neumožní. Ale jinak díky za upozornění, v textu to nějak upravím, aby to nemátlo :-)
-
-
white label 19.02.2010 17:16
GOLF VI
Výborné auto! :yes:
P.S. Docela by mě zajímalo, jestli si při ceně této konfigurace nezvažoval, jít třeba rovnou do GTI? Zvlášť, když si zvolil silnější turbo-benzín, nižší podvozek a 18" kola...?-
-
Thomasino 19.02.2010 21:59
« Re: Re: GOLF VI
To mi povídej!! Nejdražší příplatek za 5 dveří co znám >:D
Raději jsem ale oželel 18-ky, které se dají dokoupit samostatně - navíc přepnutí na tvrdší sportovní režim tlumičů to částečně řeší a k tomu ještě ta kvalita cest je dost hrozná.. Každopádně sportovní podvozek u běžného Golfa stále není podvozek GTI ;-)-
white label 19.02.2010 22:16
« Re: GOLF VI
Chlapi, na to je snadná rada, prostě se jim na ten zadní pár dveří "vykašlat"... :yes: ;-) >:-[]-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.02.2010 22:18
« Re: Re: GOLF VI
white label - já jen čekám,až se zadní dveře zruší, protože jsou zbytečný >:-[]-
white label 19.02.2010 22:25
« Re: GOLF VI
Já bych HH nabízel výhradně jen s jedním párem dveří (jako FoRS)
a bylo by vymalováno... ;-) >:-[] :yes:-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.02.2010 22:42
« Re: Re: GOLF VI
thomasino - no jo,ale já neznám auto který je v 5-ti dvířku hezčí než ve 3-dvířku ;-\...máš tip?-
Thomasino 19.02.2010 22:47
« Re: GOLF VI
To já taky netvrdil. Ale třeba zrovna Focus ST vypadá v 5D skoro stejně dobře jako v 3D ;-)
Ale třeba Audi A5 Sportback vypadá lépe než A5 kupé :-) Aspoň pro mě.. Vím, WL nebude souhlasit >:-[]
Však víš, že zadek GTI se mi extra nelíbí, ani v 5D, ani v 3D.. Život je otázka kompromisů :-!-
white label 19.02.2010 22:50
« Re: GOLF VI
No tím "...skoro stejně dobře..." říkáš vlastně vše podstané... ;-)
>:-[]
P.S. Ano, A5 kupé je určitě "povedenější", než SB... ;-)-
Thomasino 19.02.2010 23:00
« Re: GOLF VI
No kdyby měl SB čumák z A4 místo A5, bylo by to ještě lepší..
Ale ta Jetta Coupé je ještě mnohem povedenější! :-)
Mám rád prostě ostřejší tvary..
EDIT: WL, z tohoto pohledu nedávají smysl žádná podobná kupé a dívej, kolik se jich poslední dobou prodává :-) Z mého pohledu má proporce ideální. Ani zbytečně dlouhé a těžkopádné jako A5, ani zbytečně krátké s malým rozvorem..-
white label 19.02.2010 23:11
« Re: GOLF VI
Právě že má ty proporce "krátké", s malým rozvorem, na rozdíl od A5, 3kupé, nebo MB Ekupé, které tak aspoň určitý smysl dávají (když už neoplývají extra praktičností)... ;-)-
-
white label 19.02.2010 23:31
« Re: GOLF VI
Srovnávej srovnatelné. Tohle se chce tvářit rádoby jako klasické "čtyřmístné" kupé. Zetko ani Cayman se tak "netváří" ani náhodou a Passat CC má především 4 dveře a na slušnou prostornost si (proti tomuhle pokusu) určitě jen nehraje... ;-)-
Thomasino 19.02.2010 23:35
« Re: GOLF VI
Tak to srovnávej třeba s Roccem, mě je to jedno. Já jen říkám (píšu), že se mi to líbí a přijde mi to hodně povedené :-)
A velikostně (až na rozvor) to není o moc menší než třeba trojka kupé od BMW.. Ale ty ostřejší rysy se mi na tom právě líbí.
Stejně jako se mi líbí konceplt VW BlueSport, nebo jak se jmenuje ta obdoba MX5 od VW :-)-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.02.2010 23:37
« Re: Re: GOLF VI
thomasino - ostřejší rysy si představuju trošku jinak,ale VW se poslední dobou docela odvázalo :yes: ..a Bluesport?Podle mě naprostá paráda :yes: :yes: -
white label 19.02.2010 23:43
« Re: GOLF VI
BlueSport je nejen designově úplně jinde, ten se líbí i mně, ale to je koncepce 2+0 s motorem za zády (podobně jako ten Cayman) a u této concepce je ta "krátkost" naopak "sexy", tak "neblázni" s tím srovnáváním.
A rocco taky není ani zdaleka klasické kupé, je to jakýsi "hatchback-kupé", ale podle pátých dveří a jejich tvaru spíš hb... ;-)-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.02.2010 23:48
« Re: Re: GOLF VI
white label - néééééééééééééééééé,je to kupé,MACZ mi tak i rocco zařadilo! >:D .Já nemám HH,já mám kupé,nekaž mi prosím radost :'-( :'-( >:-[]-
white label 19.02.2010 23:51
« Re: GOLF VI
Tak roccoR označil i autocar za současný nejHH, ale tak dobře, ty HH prostě nemáš... ;-) >:D-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 19.02.2010 23:54
« Re: Re: GOLF VI
white label - to jsem si chtěl přesně přečíst!Děkuju :yes: >:D-
white label 19.02.2010 23:57
« Re: GOLF VI
Jinak sorry za ty "páté" dveře, myslel jsem logicky "třetí" dveře...
:-)-
Thomasino 20.02.2010 00:02
« Re: GOLF VI
No já si říkal, že už máš asi trochu "popito" a nějak se ti ty čísla pletou :-) Mojito, jestli ti někdo prořízne plátěnou střechu nebo najdeš krumpáč v pevné střeše , to máš už jedno !! Asi bych teď nějakou dobu raději do Rožnova s Roccem nejezdil >:-[]
Mojito, jestli ty máš kupé, tak já mám pak lifback :-)-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.02.2010 00:15
« Re: GOLF VI
thomasino - >:D >:D
Já mám slovo kupé i v TP,heč!-
white label 20.02.2010 00:53
« Re: GOLF VI
Když může být kupé třeba třídv. MegIII, proč by nemohlo být rocco, dneska se tohle nijak zvlášť "přísně" neřeší... ;-) :-)
Podle současných zažitých obecnějších "regulí", rocco kupé vlastně je...-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.02.2010 01:02
« Re: GOLF VI
white label - to je pravda.Stejně si myslím,že rocco designově jak HH ani nevypadá >:-[]-
white label 20.02.2010 01:05
« Re: GOLF VI
Mojito
Proč myslíš (hlavně)?
Ty asi spíš myslíš že nevypadá jako HB, ne HH...? :-O-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.02.2010 01:11
« Re: Re: GOLF VI
white label - ne ne,HH jsou spíš takový trošku víc ,,krabicoidní,,rocco je nižší i když trochu buclatý.Nevím,ale do té skupiny mi tak vizuelně až tak nezapadá :-|-
white label 20.02.2010 01:17
« Re: GOLF VI
Dyť to "říkám", že myslíš spíš HB (hatchback), ale píšeš HH (hothatch)... ;-) :-)-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.02.2010 02:17
« Re: GOLF VI
white label - mno asi spím :'-( ...asi to vypadá na 3 bodíky :yes:
btw : myslel jsem to tak,že když se hodnotí HH tak mi tam rocco svým designem moc nezadá a vizuelně mu konkuruje snad MeRS nebo TT-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 20.02.2010 03:08
« Re: GOLF VI
white label - celkem v pohodě,akorát je to výkonově a pocitově trochu jinej level .....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
white label 19.02.2010 22:46
« Re: GOLF VI
Ale pro mě tato Jetta-kupé rozhodně lépe nevypadá, a jako HH už vůbec ne... :no: ;-)
Toto bylo uděláno především pro vkus "amerického" trhu... :-)-
-
white label 19.02.2010 22:58
« Re: GOLF VI
Mě se nelíbí a ani mi nedává větší smysl. Na kupé mu chybí větší dávka "espritu", na klasické kupé je krátké (včetně rozvoru), disproporční... a poměrem délky a využitelného vnitřního prostoru bude mnohem méně praktické než 3dv. Golf, nebo dokonce i rocco.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
kaaRS 01.03.2010 12:44
Golfak..
nejak mi uniklo ze tady mame takoveho krasneho golfa. Toto je snad prvni VI Golf co se mi libi. :yes: Hlavne chvalim vyber motoru a ta vybava je taky super.
P.s. Hodne stastnych km.-
Thomasino 01.03.2010 18:06
« Re: Golfak..
KaaOc, jak první co se mi líbí!!?? >:-[] >:D ;-)
V bílé vypadá Golf VI taky moc dobře, sám jsem vybíral mezi červenou a bílou, ale nakonec jsem si řekl, že červená ke GTI patří více :-) Taky kdo to má stále umývat :-O Umýváš si auto sám, nebo jezdíš do myčky? Jinak koukám, že za tu výbavu jsi už mohl taky mít GTI jen lehce vybavené tak za 700T jako já ;-) :-)-
honzanun 01.03.2010 18:52
« Re: Re: Golfak..
Do myčky jezdím na ruční mytí. Máme tady u nás myčku, kde za 140kč paní auto vyleští úplně dokonale, včetně toho, že umývá zrcátka a otevírá všechny dveře a umývá prahy. Jinak když je hezky, meju auto sám. Beru to jako zábavu a velmi si to užívám.
Po GTI jsem samozřejmě taky koukal. Bohužel v té výbavě bylo o cca 150tis dražší, což už bylo nad můj limit.-
Thomasino 01.03.2010 20:15
« Re: Golfak..
Kurnik, takovou myčku bych taky potřeboval!! Kde bydlíš? Kdyžtak v SZ.. Ale pokud to není Brno, tak je mi to asi k ničemu :'-( :-O
To já šel raději cestou málo výbavy (až na pár nezbytností jako adaptivní podvozek atd) a raději GTI s úžasným motorem a "odladěnejším" podvozkem ;-) Třeba 18-ky jsem musel oželet, ale teď mi trochu chybí.. Ale dají se časem dokoupit..
Co tě to stálo v této výbavě, pokud to není tajné.. Kdyžtak napiš do SZ ;-)-
-
-
Thomasino 04.03.2010 22:57
« Re: Golfak..
No tak to už ti chybělo do mého konfigu GTI pouhých 140 tisíc a to je ve splátkách na 3 roky celkem zanedbatelné ;-) :-)
HODNOCENÍ: konečně jsi doplnil další fotky jak vidím, sice by to chtělo ještě pár fakt povedených, ale je vidět že se snažíš. Takže mohu už také hodnotit a dát ti 3x 10 bodíků ;-) U těch fotek je ta desítka taková "podmíněná", ale snad mě nezklameš. Rád se na tvého pěkného bílého Golfíka koukám. Napiš mi do SZ odkud jsi, rád se s tebou někde potkám a mrknu třeba i na to jak funguje ta kamera. O té jsem hodně přemýšlel, ale pak jsem to nechal v "očesané" výbavě ;-)-
-
Thomasino 08.03.2010 12:48
« Re: Golfak..
Máš se vykašlat na výbavu jako já a raději si užívat pořádného svezení!! >:D >:D >:D Já třeba raději oželel Xenony, 18" kola, kameru, park.čidla a šel do "ekonomické" verze GTI ;-) Později až penízky budou mohu Xenony a 18" kola dokoupit. Navíc mám pocit, že ty 17" na české okresky stačí a málokdy mohu mít podvozek přepnutý na tvrdší Sport a to mám "jen" 17-ky ;-)
Ale každý má jiné priority, chápu...
Jaký fotky? Nějaké zajímavé pozadí, nebo aspoň aby ti z auta nečouhaly stromy, nebylo pozadí stejné barvy jako auto apod.
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 01.03.2010 13:00
krása
Zdrávím Honzo, Golfík vypadá nádherně :yes: Pár let nazpět byla bílá barva podřadná, ale dnešním automobilům opravdu sluší! :-). Kdybych měl tu možnost pořídit si nový vůz, rozhodně by bílá byla jako hlavní adept. Gratuluji ke koupi, ať slouží a kilometry bez nehod! Docela mě zajímá ten motor, co u Vašeho Golfíku tluče. Jeví se jako zajímavá alternativa.
Hezký den -
Honza Mička 01.03.2010 16:44
Miluju...
...bílou barvu.Miluju Golfy,miluju Golfy v bílé barvě na 18" kolech!Nádhera,paráda,3x10 :-) ;-) -
maca02 10.03.2010 18:43
Moje původní představa
Ahoj, máš ode mě 3x10, nemohl jsem jinak, obzvlášť za mooooc pěkný fotky a samozřejmě za to auto - je výstavní. Fotky jsou mi inspirací :-) Takhle jsem si totiž svoje původní auto představoval - chtěl jsem sice svoji modrou shark metlu, ale Vancouver. Pak jsem se lekl vyšších nákladů za 18" gumy a větší tvrdosti auta na nižším profilu a chtěl jsem nakonec DSG a tak jsem od toho ustoupil.
Já svýho rozhodnutí nelituju, ale říkám, že takhle by nějak měl vypadat vysněnej mazel s moc gratuluju, je to opravdu krásnej kousek! :-) -
David Kos 02.04.2010 08:01
Hodnocení
3x10b, recenze je velmi přehledná a čtivá. :yes: Opravdu tady chválím. Určitě je tato motorizace svým způsobem ve všech věcech lepší než ty motory co byly donedávna pod kapotou třeba tohoto Golfíka. Bohužel ještě nebudí pro mě tolik důvěry, abych takovou motorizaci co máš třeba ty pod kapotou koupil. Radši počkám jak se projeví jejich životnost s přeplňováním při 100000-150000km. Je to samozřejmě i o způsobu zacházení. Jen ať ti bez problémů jezdí. ;-) -
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 22.07.2010 22:24
Volné jízdy
Já tentokrát asi nepojedu,ale přijedu se tam mrknout,takže se tam třeba srazíme ;-)-
-
-
-
Thomasino 03.08.2010 20:29
« Re: Volné jízdy
Ahoj Honzo,
tohle by tě třeba mohlo taky zajímat, více u mě v diskuzi. Předpokládám, že se potkáme v Brně ve čtvrtek odpoledne na okruhu před volnými jízdami ;-)
Náhodou jsem dnes zjistil, že tento čtvrtek odpoledne se v Brně jedou závody Caterhamů a také Light Weight série (jistě znáte z reportáží z časopisu SPEED) místo původně plánovaného závodu 14.8. v Piešťanech... -
-
honzanun 10.08.2010 13:10
« Re: Re: Volné jízdy
Zdravím, díky moc za viodeo, už jsem si jej všechno stáhnul. Na okruhu to byl dokonalý zážitek, vůbec jsem nečekal, co to auto dokáže.
Auto jsem docela šetřil, nechodil jsem na brzdy až na poslední chvíli a raději si nechával rezervu, abych neskončil někde v kačírku :-)
Co mě překvapilo byly pneumatiky, seděli jak přibitý (mimochodem ty samý Bridgestone Potenza - měl i ten Nissan GTR :-)
Okruh ale už trochu znám, byl jsem na něm cca 5x s motorkou. Víc vyjevenej z toho byl brácha, co tam byl se mnou poprvý. Ten to rozdejchával ještě doma.
Jinak by mě docela zajímalo, jak je na tom na okruhu GTI, protože tý mojí 1.4 už v některých místech výrazně schází koně - hlavně ve stoupání k poslední levý zatáčce před cílovkou.
-
Thomasino 10.08.2010 13:50
« Re: Re: Re: Volné jízdy
V tom poslední úseku je hrozně důležitá prodat první zatáčku za Švoncovkou a mít dobrý nájezd do druhé zatáčky a správnou rychlost :-) Tam když se zadaří tak dokážeš dohnat mnohem výkonnější auta >:-[] Samozřejmě že více koníků se vždycky hodí, na tom okruhu by se hodily i mě :-) Ale spíše než s výkonem tam mám problém s brzdama, které po 2-3 kolech vadnou :-O :-( Na jaro dám opletené pancéřované hadice a lepší brzdovku, dle rad zdejších lidí, případně časem při výměně dám lepší kotouče a destičky. Měřil sis orientačně čas? -
-
-
-
-
-
-
-
robert84 15.10.2010 22:16
1,4 tsi 118kw problem
Zdravim, mam najeto cca 7tis a celkem me stvou rozjezdy, jak klesla teplota pod 5stupnu(poslední týden). Pripada mi, ze motor ztraci najednou plyn. Stejne jako bych sundal nohu z plynu. Po 1 km se stav zmeni do normalnu. Nejhorsi je prvni rozjezd 1cka, 2ka. Pripada mi, ze by se neroztacel kompresor.
Nevim. Objevilo se u nekoho stejne chovani motoru?-
-
robert84 18.10.2010 23:30
« Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem
ok.. ve firme jsme mel nekolik aut (1,2;1,4), ale zadne tohle nedelalo a take zadne nemelo kompresor a turbo. Je to celkem neprijemne, vypadam ja zenska, co se neumi rozjet :-)
Tento tyden ma zacit trochu mrznout, tak budu pozorovat chovani. Pak me cekaji alpy, takze take uvidim, jak se motor bude chovat. Motor v lete hodnotim na 9,5 a v zime zatim na 5 :-/ Zkusim to pripadne jen tak prokonzultovat v servisu, v pripade gradovani problemu.
Jeste se chci, co rikate steracum, jak jsou castecne pod kapotou? soudruzi to trochu nevymysleli. Nevim, jak to budu delat v zime, az napadne snih. Prakticky nemam sanci ten sterac zvednout. Pokud tam zbude namraza bude se akorat nicit guma.
Z hlediska aerodynamiky je to good, ale pro zimu :-) nic moc.
-
-
white label 19.10.2010 01:15
« Re: 1,4 tsi 118kw problem
Zřejmě jen nemáš vytápěnou (nemyslím povodněmi) garáž... ;-)
Máš manuální převodovku?-
-
robert84 02.12.2010 00:33
« Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem
Tak problem se vygradoval, ze jsem malem nestihl zkousku. :-( golfik vubec nejel a na pristrojovce se zobrazil problem s motorem. Po nekolika minutach se auto probudilo a risknul jsem cestu na prahu. Okamzite jsem volal do servisu, odvezl jsem auto na diagnostiku a objevil se problem:
1) na auto je svolavacka - prehrani SW v ridici jednotce
2) pri jizde auto vynechalo nekolikrat strik v 1 valci - problem bude v kabelech.. presne nevi. U jednoho tiguana byla stejna chyba.
Auto je good, ale tohle me zklamalo.
Najeto 13tis.
:-!-
robert84 02.12.2010 19:59
« Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem
golfik byl updatovan.. byla provedena kontrola kabelu a byl aktualizovan SW.
vyjadreni technika bylo nasledujici:
po nastartovani bohata smes paliva trapila katalizator, proto davala ridici jednotka pokyn k omezeni vykonu(vstriku paliva do motoru).
Mam pozorovat, jestli vse bude ok.-
honzanun 17.12.2010 23:23
« Re: Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem
Zdravím, pak prosím napiš, jestli závada přetrvává. Mě po studeným startu a okamžítém odjezdu auto taky jakoby ztratí na sekundu výkon, po cca 200m je vše OK. Jednou se mi už stalo (cca půl roku zpět) že motor, ač zcela prohřátý, přestal náhle táhnout - ba cca 2-3 sec. Od tý doby jsem nic podobnýho nepozorovaů (jen ty blbý rozjezdy...)-
JobiWeb.Net 17.02.2011 22:48
« Re: 1,4 tsi 118kw problem
Dnes mi u meho WV GOLF - TSI 1.4, r.v. 2009, 160hp dali nový MOTOR i s hlavou!!
Problemy od zimy 2010:
- problikavani zlute kontrolky "zavada vyfukoveho systemu" - casto pri stani na krizovatce + doplnene vibracemi auta od podvozku..
- obcas sviceni zlute kontrolky "zavada vyfukoveho systemu" + hlaska "Porucha motoru - jedte do servisu" !!
- obcas pri Sportovnim rezimu problikavani zlute kontrolky "zavada vyfukoveho systemu" + 2x neprijemne bouchani od motoru az do volantu a nizky vykon
- jednou se po rozjeti na krizovatce na 1-2s zasekla akcelarace a auto odmitalo chvilku reagovat..
===> Diagostika rikala ze se jedna o "Sporadickou chybu na valci" tzn. nic mimoradneho, ale skutecnost byla mnohem horsi..
Minuly tyden zjisteno, ze je spaleny/zniceny pist u 4. valce!!
Nasledovalo foceni zavady, posilani VW a odsouhlaseni vymeny motoru.. pro 8 dnech mam auto opraveno :-)
Pokud mate obdobne problemy, tak doporucim poradnou kontrolu pistu-valcu, protoze prehrani SW nemusi pomoct, jako u mne..
Rad bych pochvalil garancniho technika pana Lukase Krejciho - Porsche Praha Prosek - VW,
ktery profesionalnim pristupem zavadu objevil (coz jinde nebyli schopni) a zajistil opravu vymenou motoru a navic mi odstranil otravne piskani pri akceleraci vymenou problemove magneticke spojky na cerpadlu :yes:
Snad budou pro nekoho tyto informace uzitecne. Zdravi, Ondra
PS: vymeny motoru resi i v Nemecku:
[odkaz]-
robert84 17.02.2011 23:06
« Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem
Diky za info, problemy byly podobne a reseni jsem hledal take na proseku... Pokud se vec bude opakovat, urcite se na daneho cloveka obratim.
Od prehrani SW jezdi auto bez komplikaci.
Jeste jsem objevil dalsi veci:
- behem mrazu kolem -10C nefunguje levy repro, znelo to, jako kdyby byla prorazena membrana - opakovalo se to velmi pravidelne
- zevnitr zamrzly svetlomet, obcas se i mlzil, orosi
Fotky jsem nedavno posilal na prosek, maji se k tomu vyjadrit.
-
JobiWeb.Net 18.02.2011 19:24
« Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem
Neni zac.
Take jsem si vsimnul ze dochazi k oroseni u Bixenonu, neni to normalni jev ?
Piskani pri akceleraci se u Tveho modelu neobjevilo ?-
robert84 18.02.2011 19:33
« Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem
Obchodnik mi rekl, ze kdyby se to objevilo, tak se mam ozvat. Zpusobuje to lomeni svetelneho kuzelu, coz neni zrovna vhodne.
Jezdil jsem pred golfem s Fiatem Grande punto 07 a ani jednou problem se svetlometem nebyl. Nyni se pouziva ve firme a pri 105tis. vse drzi jak ma.
Piskani nebo urcity zvuk je slyset pri rozjezdech, uvnitr auta neni slyset. Myslel jsem, ze je to kompresor. Nikdy jsem jineho golfa 160hp neslysel, nemam s cim porovnavat.-
JobiWeb.Net 19.02.2011 07:47
« Re: Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem
Ja mel pri akceleraci tento probem s pisknutim - koukni:
[odkaz]
Mam uz 2. magnetickou spojku 03C121004 J . Tentokrat i novy motor, tak snad tato kombinace pomuze a hvizdani se zase nevrátí...-
"-- skrytý --" 21.02.2011 19:51
« Re: 1,4 tsi 118kw problem
Tak se řadím mezi další problémová auta s 1.4 TSI 118kW 9/2009. Budou mi po roce hledání závady, kdy studený motor cuká a nemá výkon, měnit motor. Při počtu příspěvků na toto téma na webu je až zarážející, že odborné servisy nejsou schopny závadu identifikovat. Asi nemají internet. Podle všeho co jsem přečetl i v zahraničí dochází k poškození pístu asi vlivem teploty. Jen jsem se nikde nedozvěděl, jestli je to problém jen nějaké série z r. 2009, nebo se soudruhům v NDR (nebo NSR?) něco nepovedlo při vývoji. Jestli někdo máte zkušenosti po výměně motoru, napište ať vím do čeho jdu. Nechci zase za rok měnit motor. Jinak se nezmohli při 25 dnech zkoumání auta v servisu ani na zapůjčení náhradního vozu! Ve firmě jsme měli 6x Mazda 323 r.v. 94 a všechna dodnes jezdí bez jediné závady na motoru. Ať mi někdo potom vykládá, že "Japonec až na konec" Nějak jsme si přestali vážit poctivé práce a hamižnost a zisk (kdyby někdo nevěděl, tak se to dnes podle ISO jmenuje byznys) zvítězily nad kvalitní prací, jak servisů, tak výrobců.-
-
robert84 24.02.2011 23:34
« Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem
nj. tohle je presne popis toho problemu, motor musi byt studeny pak se problem objevi. bohuzel musim rici, ze se mi v posl. dvou dnech zavada znovu objevila. "rano jsem vstaval" asi moc brzo :-))) na teplomeru bylo vzdy pod -10C.
zadna kontrolka katalizatoru se zatim nerozsvitila. jen ztrata vykonu a situace je vzdy neprijemna, nikdy nevim, jestli dojedu :-(. -
"-- skrytý --" 06.03.2011 20:03
« Re: 1,4 tsi 118kw problem
Omlouvám se za opožděnou reakci, ale dostal jsem se k tomu až nyní. Příznaky úplně shodné. Při studeném startu jakoby chod na 3 válce, ztráta výkonu. Po zahřátí zdánlivě vše OK. Jen nesmí dojít k vytočení na hranici omezovače ( pro rejpaly ne až zasahuje omezovač), kdy opět dojde ke ztrátě výkonu a bliká kontrolka motoru.
Nicméně mám nový motor a tak se uvidí. Viděl jsem ten starý, rozebraný, a dva válce byly sedřené - ztráta tlaku - olej ve válcích .... Ale to bych asi opakoval co už zde bylo napsáno. Pokud se u někoho tyto závady projevují a je v záruce, doporučuji řešit jako závadu v servisu - a nenechat se odbýt, že to je SW a bla bla bla. Prostě motor při studeném startu musí běžet pravidelně a ne jak za doby MB1000, když někdo neuměl ovládat sytič (ani to nebylo tak hrozný). Spíše by mě zajímalo, jestli má někdo stejné problémy po výměně motoru, nebo polomotoru. Opravili již soudruzi v NSR konstrukční chybu či nikoliv? Jinak je to super auto, jen bych si ho už nekoupil. Každá životní zkušenost něco stojí a holt jsou některé dražší a některé lacinější. Jestli už někdo jezdíte s výměnou, prosím ozvěte se kolik zatím vydržel. Díky.
-
-
JobiWeb.Net 25.02.2011 22:14
« Re: 1,4 tsi 118kw problem
SW asi daval motoru spatne otacky a tak to vypalilo ten pist a 4.valec.. NHCAR me poznatky nebral vazne, tak jsem zkusil PORSCHE PROSEK - garancni technik p. Krejci vse vyresil k me spokojenosti :-)
S novym motorem + novym SW se mi jezdi mnohem lepe :-)
-
-
-
JobiWeb.Net 29.04.2011 14:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem
Takze ujel jsem 3.000km a Piskani magneticke spojky je tu opět !!!
Ach jo... mam uz 3. spojku za 25tis.km a je to furt dokola...-
-
-
-
Jetty 27.08.2013 23:23
« Re: 1,4 tsi 118kw problem
To souhlas, na druhou stranu nutno říct, že Laguna je ročník 2003, takže mě to tak neštve (kazí se elektrika), teď jsem měnil komplet celou lištu ke svíčkám + zapalování... Teď, co jsem to udělal, tak se rozpadl klima kompresor, klimu oželím... Na volnoběh se to otřásá, jak starý holý diesel, dlouho to točí než chytne (v zimě i létě stejně), nikdo není schopen přijít na to, proč, ani 3 autorizované servisy... Na fórech jsem četl, že ten motor, co tam mám, Renault taky rychle nahradil novějším...
Ale jak píšu, je to takové auto sednu a jedu, není to nová leštěnka, takže mi to nevadí.
Bohužel pro VW, motory TSI měli navrženy poctivě, ale takto to dopadá, když má poslední slovo oddělení nákupu (použití levnějšího materiálu na rozvodech).
Dřív bylo benzínové turbo na vrcholu nabídky, čemuž odpovídala i cena, dnes, když to rvou do socek, pro masy lidí, byla bohužel otázka nákladů na prvním místě - to se ale koncernu krutě vymstilo... ;-\-
Lucaslegend 28.08.2013 10:15
« Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem
ja som mal tiez lagunu ktora robila problemi, ale ta mala najazdenych minimalne 180 000km takze porovnavat to v podstate s novym autom to nejde, vsak nove auto si praveze kupite preto aby ste sa vyvarovali behania po servisoch......vw to riadne posralo a malo ktomu aj tak hned od zaciatku pristupovat....riadne zvolavacky a vymeny zrejme celeho motora a nie trapit zakaznikov, ale tym by si zrejme pokazili image keby urobili takuto zvolavacku a stalo by ich to kopec penazi.....
-
-
Jetty 28.08.2013 16:03
« Re: 1,4 tsi 118kw problem
V podstatě máš pravdu, ale taková svolávačka stojí kopu peněz a veřejnost to bohužel často bere jako oslabení image, přitom by to mělo být naopak. Dnes jsou auta mnohem složitější než dříve, materiály zase namáhanější, naprostou vetšinu komponentů dodávají subdodavatelé, takže chyba se může stát, jen je k tomu potřeba přistoupit čelem, ne se k tomu obracet zády...
Dělám v autoprůmyslu a troufnu si říct, že jediný výrobce, který k tomuto přistupuje zodpovědně je Toyota. Jistě, pak čteme na netu články typu "Toyota svolává Xset vozů k opravě", laik si říká Toyota už není co bývala... jenže ve finále je pro zákazníka jednodušší dojet do servisu, kde mu chybu bezplatně a bez keců včas opraví, než se měsíc handrkovat se servisem až se to opravdu pokazí... a s výsledkem nejistým... ;-\
Mimo to chyba rozvodů, která může stát za totálkou motoru je něco jiného, než výměna spínače stahování okna, či zaseklého plynu pod koberečkem (teda pokud nejsem Američan) >:D
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jerry XXL 19.10.2010 06:02
Stěrače :D
Zřejmně jsi nečetl MANUÁL >:-[]
Stěrače mají servisní polohu která je dá do kolmé úrovně a tam se zastaví a ty si je můžes odklopit . Dá se to udelat i pro tu potřebu jak popisuješ se zimou ...
Je to vše v návodě napsáno ale myslím že je to tak že dáš klíček do zapalování , tukneš do stěračů aby se setřelo sklo a než dojedou nahoru tak vytáhneš klíček a ony by mněli dojet a nahoře se trvale zastavit ;-)
Taky to tak mám :yes: -
"-- skrytý --" 28.02.2011 23:02
B-stloupek
ahoj,
rád bych se zeptal co ten B-stloupek...také mám G6 a také mi to dělá...je tam takové klepotání na nerovné cestě...ještě mám auto v záruce tak asi zajedu do servisu ale přiznám se, že kvůli jedné věci se mi tam na celý den auto dávat nechce a pod. máš to již ok?! co to bylo?
jirka -
-
Rojin 29.10.2011 17:23
paráda ...
Ahoj, moc pěknej golf :yes: Více vyjadřování nemá cenu, auto to je parádní. Ta kamerka je fakt pecka ;-) :yes: -
Whitedotcom 11.02.2012 18:02
18" Vancouver
Ahoj,
gratuluju k nádhernému Golfu. Mám jeden dotaz, tak snad mi odpovíš:) Před týdnem jsem objednal Golf 1,2 TSI 77kW Highline, Design paket White, RCD 510 atd...ještě je ale možnost změnit objednávku a tak jsem přemýšlel o paketu vancouver jak máš ty (Ty kola jsou nádherný). proto bych se rád zeptal jak moc je auto tvrdé na rozbitých okreskách? Jak odskakuje od nerovností atd..Díky moc.-
white label 11.02.2012 21:38
« Re: 18" Vancouver
Za sebe bych si na běžného Golfa provozovaného na našich cestách 18" dal jen s podmínkou DCC, jinak ne.-
Whitedotcom 12.02.2012 10:04
« Re: Re: 18" Vancouver
Aha, super diky, to jsem chtel vedet. Takze asi necham standartni 16", nebo sport paket s max 17", Diky.-
-
Whitedotcom 13.02.2012 12:20
« Re: Re: 18" Vancouver
Jj vidim ze mame stejny vkus:) Seattle si tam chci dat:) A Paket White je jasny uz od zacatku:) Cerny strop je super vec..navic za 3 tisice neni co resit;)-
white label 13.02.2012 22:05
« Re: 18" Vancouver
Já měl na autě "individual white label paket exterier" ještě dávno před tím, než paket white začal VW nabízet... ;-)
[odkaz]
P.S. Tyhle 17" na zimu, taky nevypadají špatně, na léto mám designově skoro stejné 18".-
Whitedotcom 14.02.2012 19:49
« Re: Re: 18" Vancouver
Moc pekný auto. GTIcko je super snad to bude moje dalsi auto :-) Skoda jen ze paket White nema zadne zmeny na exterieru auta..jen interier.
Jo jestli myslis ty kola z te fotky, tak ty jsou super, ale pridejce rikal, ze jsou jen pro GTI a ze pro normal Golfa mi je nemuze prodat.
-
-
-
-
-
-
-
Thomasino 21.11.2012 00:04
Golf VI GTI na prodej :-)
Ahoj Honzo, kdyby jsi měl náhodou zájem, tak prodávám po 3 letech svoje GTI ;-) Možná bychom se i domluvili na výměně s doplatkem :-! Budu chtít jedno auto na denní ježdění (jen škoda že máš 18" kola a ne 17-tky, ale dají se kdyžtak prodat) a k tomu časem nějaké zábavné kupátko jako třeba GT86 ;-)
Zde je odkaz na inzerát na webu Sportovnivozy.cz:
[odkaz]
Můžeš mi ale prosím vysvětlit, jak jsi myslel větu:
" Velmi dobré jídzní vlastnosti zajišťuje i standartně dodávané ESP, které se bohužel nedá vypnout." ??