Volkswagen Golf (2014)
10.7.2014Isty cas som pouzival BMW 320i 110kW e46. Golf 7 mi ju pripomina nielen poctivim spracovanim, natocenim stredoveho panelu na vodica ale aj jazdnymi…
Volkswagen Golf (gmk7)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
gmk7 06.08.14 14:49
« Re: Re: Skvělá volba
Takto, A3 moze mat premiovejsi interier nez g7, ale iba pre niekoho. Mne napr vadi resp. vedel by som s tym zit (ale naco ked nemusim) multimedialny system. Jasne da sa schovat ale predsa displej chcem mat stale k dispozicii ale s tym aby mi nenarusal vyhlad-nezavadzal. Dalsia vec je ze A3 nema rucicku palivovej nadrze a chladiacej kvapaliny, je to tam vlastne naznacene iba digitalne. Ze aj napr tieto prvky niekto povazuje za premiove je jeho vec. Materialy a spracovanie nejaky citelny rozdiel nemaju. -
rmt 11.07.14 19:50
« Re: Re: Dokonalá nuda
Já bych do golfu nešel nikdy, a celkově do vw. Ta kvalita šla hodně dolu, co se týče DSG, motorů 2.0tdi, Bi-tdi, řízení, uložení tlumičů, zapečený kotouče už po 20k km to nedokážu akceptovat zase já. Jsou to závady z multivanu, které se staly než se najelo 65k km. Pak motory TSI to byl taky průser. Motor 2.0 tsi do multivanu nám nebyly schopný do roka dodat. Zlatej můj Renault, kterej jezdí bez jediné závady, vitara taktéž. Člověk si myslí že po faceliftu doladí ostatní mouchy, ale u multivanu to bylo naopak, změnili motory, převodovky a problémy od znova. A to jsem vypisoval jen u jednoho auta, ty před tim to už ani zminovat nebudu.
Takže si myslím že všemi opěvovaná "spolehlivost" VW není moc na místě. Nemluvím o starých TDI, to byly držáky, ale současnost? 8-s
Nikomu nic nevnucuju a nechci dělat ADU. Jsou to jen mé zkušenosti s těmito skvosty.
Další zkusíme Mercedes V, snad je lepší než Viano. Ono v týhle třídě je to dost omezený. -
gmk7 31.12.14 10:11
« Re: Re: objektivita
ake auto by ste si kupili Vy na mojom mieste?
akou rychlostou chodite po dialnici? moj Golf ma max rychlost 179km/h, pricom moje tempo je max do tachometrovych 140, lebo naco viac...
odhlucnenie a komfort cestovania je v kazdej vybave rovnaky.
Kedy vyuzivate zrychlenie z 0-100? ja nikdy. pruznost ano, napr 70-110
interier treba pozriet aj nazivo
-
white label 13.07.14 11:38
« Re: super volba
Co má ve tvém případě společného XDS s nějakou silou působící na zadek???
XDS je v podstatě jakýsi upgrade EDS, který sice spolupracuje s ESP, ale rozhodně nemá možnost posílat na nehnanou nápravu nějakou sílu. A brzdit zadní kola může ESP, nikoli XDS.
"Systém XDS byl vyvinut s cílem zvýšit trakci výkonného vozidla s předním náhonem při jízdě zatáčkou. XDS je vyspělý systém elektronické uzávěry diferenciálu spolupracující s elektronickým stabilizačním systémem (ESP ), je vlastně rozšířením již známého systému EDS .
Jak systém XDS funguje? Při rychlém průjezdu zatáčkou systém přibrzďuje vnitřní (odlehčené) kolo, aby zabránil jeho protáčení. Výsledkem tohoto zásahu je lepší trakce při rychlém průjezdu zatáčkou a nižší sklon k nedotáčivosti vozidla. Díky systému XDS může vnější kolo přenést na vozovku větší porci točivého momentu. Díky XDS je řízení živější, přesnější a vozidlo v zatáčkách lépe drží stopu." -
semacik 31.08.14 10:34
« objektivita
necital som komplet vsetko ... ale desatoro zabehnutia motora som sa velmi smial - kolko novych aut si mal ? ci vsetko si cerpal len z reci novinarov ? vravis ze sa ti nepacili interieri v autach ... no ja pri kazdom pohlade na ten odporne hnusny volant sa zgrcam . to nemaju ani auta ruskej vyroby .,,mal som E46 v lepsej vybave ako je novy golf a ako prepac ale predstavit si 1.2 tsi 63 kw ako "hltaca kilometrov " si nechcem predstavit ani v najhorsom sne . tiez nemam GTI a full vybavu ale uz ked odsudzujem ostatne znacky interiery a motory tak skus byt objektivny a netestuj len socialne vybavy a socialne motory tie su otras stale pri kazdej znacke a robene pre firmy a ludi ktory chcu mat len silou mocou nove auto ... -
tradon 04.01.15 20:07
« Re: Re: Re: objektivita
Pri cteni samozrejme z kazde vety vykukuje nadseni majitele z noveho auta a nadrzovani. Ale to uz je tady takovy folklor :-)
Na druhou stranu u auta za cca 350k se zakladni motorizaci a v zakladni vybave je na tom konkurence opravu vesmes hur. Osobne jsem si konkurenci prosel a zatimco exterier ma par aut povedenejsi, tak v interieru Golf proste vede. Materialy, mozna konzervativni, ale kazdopadne elegantni interier, vybava - zkuste si v te cene porovnat a budete tocit klimou rucne a teplotu odhadovat, v 30 albech s MP3 se na jednoradkovych displejich nezorientujete a naopak ziskate stribrenkou natrene hogofogo plasty, "moderni" kokpity s 60 tlacitky jako v Boeingu, zastarale barevne podsvetleni nebo z hodinek vymontovany displej. U VW kdyz uz nic, tak na to maji designera s evropskym citem pro pro tvary a plochy. Stejne tak zakladni motor je sice papirove slaby, ale prijemny na bezne jezdeni, protoze prvni reakce na zmenu situace pred vozem neni sahnout na klacek a podradit, ale jen slapnout na pedal. To, ze pak uz to (ne)funguje podobne jako u konkurence rvouci v otackach je uz jina No nic, tak at jezdi a nezlobi. -
erbe 24.08.14 08:25
« Re: Re: Re: Re: Spotreba
Vobec nie. Ono plynulych 90 je na nasich hlavnych tahoch zbozne prianie a vacsinou nie su problem kamiony.
Jazda na relax a jazda na spotrebu je podla mna zasadny rozdiel. Som presvedceny o tom, ze ked ides pohodovych 90 a do cesty sa ti postavi spomalovac, tak akonahle to je mozne, tak slapnes na plyn a preskocis ho a dalej pokracujes svojim tempom. 120 na dialnici uz nevidim vobec ako problem. Tam je predsa rychly pruh. Sam som tak dlho ako studak jazdil. Za sebecke ale povazujem, ked niekto ide pomaly (a ak moze ist rychlejsie) a prebieha pomaly povedzme dlhu kolonu kamionov bez ohladu na to, co je za nim. Tam totiz skutocne moze byt niekto, kto nutne musi ist rychlejsie. To nemoze nikto vediet.
Ani netvrdim, ze to je gmk7ov pripad. Iba hovorim, ze to nemam rad. -
erbe 21.08.14 17:44
« Re: Re: Spotreba
V pripade, ze by sme boli na ceste len ja a ty tak hej. Ziadny problem. V realnom svete za tebou ale pojde nalepenych 5-7 aut s rovnakym problemom ako ja a je z toho nepredbehnutelna karavana. Potom clovek ide z RK do MT 60-70 skoro hodinu...
Nastastie uz v poslednej dobe autom prilis vela nejazdim. Ked ale v mojom osobnom volne pocas cestovania niekto sebecky mrha mojim casom tak ma to moc netesi... -
gmk7 16.08.14 23:19
« Re: Golf
Dakujem. Motorizacie som skusal obe. 77kW dva krat cca 30km. 63kW som si prenajal servisny od predajcu na dva dni, cca 1200km. rozdiel som moc necitil ale najviac sa mi paci 5st prevodovka. Na okreskach tam hodis 4ku a nepreradujes, neriesis obce, kopce, zradne zatacky a stale ides v optimalnych otackach s najlepsou spotrebou. No ked uz mas kupene tak naco ti to je...?tes sa z auta a nespekuluj. 77kW by mala byt na dialnice vhodnejsia kedze na 6tku toci o cca 100 menej pri 130km/h. -
erki.k 16.08.14 23:01
« Re: Golf
Ja som porovnával 63 so 77kw, ale v staršej generácii. Mám jettu 77kw a kolega golfa 63kw. Ten rozdiel tam je dosť cítiť. Aj sprevodovanie je iné. Mne osobne viac vyhovuje 6 kvalt. Po meste v poho na 5 stupni. V 63kw to už nejde, resp. ide, ale už ten motor dosť duní a zbiera sa veľmi pomaly.