Toyota Avensis (2010)
6.9.2010Za pár mesiacov to bude dva roky, čo je Toyota Avensis NG 08 /T27/ na našom trhu. A keďže v tejto rubrike sa z dvadsiatich recenzií Avensisu týka tretej…
Toyota Avensis (franco)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
CommonUser 19.11.10 10:53
« T27
Tak nejak by so popisal to auto aj ja. Tiez som presiel mnohymi znackami a zostalo mi T27. Mna presvedcily sedaky, to ticho a dufam, ze ma nenecha stat ako predosle auta ...
Nechapem ako moze napr. Octavka mat take uzke sedaky - auto na kazdodenny zivot. Vraj aby podrzali v zakrute ... s motorom 1,4 ? Fakt smiesne.
Samozrejme ma aj toto auto svoje musky, hlavne niektore ergonomicke nedomyslenosti (mne najviac vadi to madlo, malo by ist viac dopredu a zisiel by sa hill holder, kvoli tej elektr. "rucnej" brzde).
Predajcovia Toyoty su na SK uplna katastrofa. Vyhovorky, preco sa neda urobit jazda a dalsie veci ma totalne odrovnali v roku 2010. Esteze tam boli pekne slecinky, inak by som sa asi nezdrzal komentara.
BTW USB nie je problem s TNS 510 ;-) -
m5t 26.09.10 20:11
« Konečně
Ahoj,konečně se objevil další stejně postižený kolega. Už jsem myslel,že se nikdo nepřidá. Bude to asi tím,že většina je na [odkaz] ,který vřele doporučuji - lecos se tam dovíš a seženeš např.supr pojistku jako já :-) Tady průběh diskuse je o ničem,pro jednoho je Avik malý,jinému chybí USB - fakt úsměvné >:D . Tak ať slouží tak jako mě :yes: -
hihihi 13.09.10 07:42
« Re: Re: Re: Re: Hľadanie v strednej triede
Nevim jak je to s tim USB, ale ja bych stejne asi bral i navigaci a ta ma 10gb hdd. Pokud je to stejny system jak v Lexusu, tak tam pres usb samozrejme nahravat lze. Ale tohle by mne u nakupu auta zrovna moc nevadilo. Mne nejvic vadi, ze ta kuze neni perforovana a hlavne nejsou ani za priplatek odvetravane sedacky, to treba Mondeo ma a funguje to opravdu skvele. Take motor by mohl byt o trochu silnejsi, jen preci zrychleni za 10.3s (s automatem) neni nic moc, ale mozna, ze pruzne zrychleni bude stejne jak manual. Ale diesel, i kdyz ma o pul sekundy lepsi zrychleni, bych nechtel. -
sir 08.09.10 22:11
« Re: Pre Atlis ale aj ostatných
Tak samo,že hluk vnímá každý jinak. U předešlé generace Mondea šel na zadních sedadlech slyšet aerod. hluk právě od zadního okénka..nebo spíše toho přechodu.
Znám osobně mondea od roku 1995 všechny generace ;) a na každém se najezdil přes 170 tis. Ted minulou generaci dostal bratricek od otce , ten ma nove (Tedy už temer dva roky 2,5T stejny sport paket jako ja) A nějak sem si tam hluku vzadu tolik nevšiml
. S tím svojím samo jezdím vepředu a tam je ticho a ticho....dneska jsem zas jel Brno Praha a ted jsem dojel na Šumavu a schválně poslouchal a nic. Dozadu ale zajízdy hlavu nedám >:D Jinak zkusenosti mam jak z BMW, MErcedes , Audi a to nove generace.
Jinak spotřebou jsem velmi příjemně překvapený. Když si užíváš často zrychlení a jezdíš mimo limity , plus město, dálnice, okresky tak vždy při jízdě 300km tam a 300 zpět je průměr okolo 9,0-9,2... minuly tyden jsem delal jízdu přísně dle pravidel a bez prudkého zrychlování (krom asi dvou tri situaci) a spotřeba 7,75 l/100km...pocitam ale jezdit jen po meste a kratke cesty tak to bude tak 9 a víc. Jinak zvuk motoru pri vytaceni do tech necelych 7 tis. je krasny...tak ze se malo kdy udrzim abych jel pianko...jeste, ze me uz nezustaly zadne body..tak se snazim jezdit blizko limitu >:D -
Atlis 08.09.10 19:09
« Re: Re: Re: Pre Atlis ale aj ostatných
mno vies, pre kazdeho je hluk nieco ine :P
s predchadzajucou generaciou mondea som spravil asi 2000km, mam dojem, ze hlavne vzadu sa co sa tyka akustickeho komfortu sa v novom vela nezmenilo. avensis t25 je v kabine tichsi, v t27 je hrobove ticho (ako v lexuse IS). potom nasleduje urcite C5 bez dvojvrstvych okien (mimochodom smiesne je, ze C5 okolo 130-140kmh pocitovo huci trosku viac ako potom okolo 160kmh :), dalej Passat (najazdenych par tisic km, sluzobne), Mondeo (medzi tie dve auta by som dal t25) a najhlucnejsi bol Accord z toho co som v strednej nepremii jazdil. Accord chudak bohuzial trpi nielen slabsou izolaciou motora (pekne ked sa chce saliet), ale aj divne sprevodovanym 5 a 6 stupnom prevodovky. rozdiel v otackach je tak maly, ze si viem dobre predstavit, ze by to auto malo 5st prevodovku a vobec by mu to nevadilo.
inak ako si s ecoboostom spokojny? predpokladam, ze dynamika je zaujimava... len ja vela jazdim po meste, asi by ma ten motor zozral za ziva :-) pretoze byvam na kopci a trpim vela v krizovatkach, aj pri najotrlejsej jazde z avensisu nedostanem nizsiu spotrebu ako 7,5l. normalne skor okolo 8,5l... -
sir 08.09.10 11:04
« Re: Re: Pre Atlis ale aj ostatných
Nu já Mondeo mám, a hlučné mě nepřijde, naopak bych řekl že tiché ažaž ve srovnání s ostatníma..ale nevím zda nemáš na mysli Kombi já mám zkušenost jen s 5dvířkem
A tiché opravdu protože motor nejde slyšet vůbec (2,0 Ecoboost), a aero hluk ani ve vyšších rychlostech jsem nezaznamenal, jediný hluk , který je otravný se valí od kol po naší skvělé panelárně D1 :O) -
-
Stefič 07.09.10 14:00
« Re: k predajcom...
to je pravda. Prodejce Toyota v Praze se mnou nasedl do auta, projeli jsme se, zaparkovali a nazdar. Prodejce Opelu mě v autě ukázal úplně všechno. Prostě dokonalá prohlídka. Také mě to značně ovlivnilo. Stejně jsem auto nakonec koupil v Německu, ale pozitivní přístup vždycky potěší :-) -
Stefič 07.09.10 13:56
« Re: Re: Taky jsem ho zkoušel...
aha...no tak to jsem asi vidlák no...:-))))))) Auto to určitě špatné není, to netvrdím. Já ale hledal něco většího a přemýšlel jsem mezi menším MPV a kombikem. Mondeo bylo na mě moc drahé, francouze ze zkušeností už nikdy nekoupim a jednou z možností byl Avensis. Auto pěkné, ale pro rodinu naprosto nedostačující. Do Zafiry narvu kočár, 4 velké kufry a nepočítaně drobností. Každopádně z mnou testovaných kombiků mi Avensis vyšel nejhůře. Ale je to pochopitelně a prioritách. Co se mi líbilo byla možnost parkovací kamery. Nevim za kolik, ale to je dobrá věc. Mám parkovací senzory, ale kamera by byla lepší. -
Atlis 07.09.10 13:40
« Re: Re: Re: Hľadanie v strednej triede
Mam ale urcity financny strop ktory nemienim prekrocit a subaru legacy sa don ani nahodou nezmesti. Netvrdim, ze by sa nedalo vyhodit za auto viac penazi, ale jednoducho nevidim v tom ziaden vyznam. Je par drobnosti, ktore auto ma mat a tie od neho vyzadujem. Pokial viem, ze u nas v PL mi dokaze jeden predajca ponuknut auto strednej triedy s vybavou ktoru potrebujem + par drobnosti za urcitu cenu a predajca inej znacky mi ledvo ponukne zaklad za este viac penazi, tak niet co riesit. Avensis Premium stoji presne o 12,5tis Eur viac ako C5 ktoru mi ponukaju. Keby som chcel dovybavit C5 na uroven Avensisu Premium, musel by som dokupit xenony, stresne okno, 18" kolesa a kozene sedadla. Tie vsetky doplatky nestoja ani tretinu z 12,5tis. E rozdielu medzi C5 a Ave. -
Stefič 07.09.10 13:31
« Taky jsem ho zkoušel...
Před pár měsíci jsem také uvažoval o koupi auta a Avensis jsem si byl projet. Co mě překvapilo bylo to, že auto je překvapivě malé. Prostor pro řidiče nic moc a místo pro řidiče vypadá spíš jako kokpit Boingu 747. Co mě hodně zaskočilo je neskutečně nepohodlný posez řidiče, protože v autě není prostor na položení si levého lokte. Většina lisi si loket opírá o dveře u okénka, ale v Avensisu je tato plocha jaksi vysoko a jednoduše to nejde. Nakonec jsem koupil Zafiru a mám klid
Díky za super recenzi a teď to nemyslím špatně - díky za recenzi od člověka, co za svůj život už pár aut vyzkoušel, životní zkušenost některým občas chybí :-)