< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Děkuji za příspěvky
No tak teď si to zabil uplně. Hele ja vychazim pravě ze zkušenosti lidi kteři znaji obě tyto motorizace a vubec se jejich poznatky neslučuji s těmi tvymi což dokazuji pravě i ty grafy. Jedine misto kde je to TSI hluche je v otačkach kdy je ještě turbo ospale tzn. někde pod 1 800ot takže TSI se chova jako klasicka 1.2 bez turba tohle pozna každy běžnějši šofer. Jo mimochodem mysliš si že neznam atmo motory ? Před tim jsem vlastnil atmo 1.8 několik let a dost dalšich převažně 1.6 atmo motoru znam velmi dobře.
No jinak pravě že puvodni 1.2 TSI se do těch otaček ma oproti nove 211 v ramci teto třidy turbomotoru navic ta křivka jde vic jak za 3t otaček. A jak pišu z praxe je krasně znat jak při dynamice je vhodne přeřazovat až těsně za 5t otaček. Dalši věci je to že se ti zda že to ze začatku na jedničku nezrychluje. To jen ukazuje na to že ten motor neznaš nebo jsi se s nim nesžil. Ono to že je jednička SW "přibržděna" je znama věc a navic je potřeba umět se na ni rozjet pokud chceš opravdu "vystřelit". Dosti lidem to děla problem a i v některych testech kde měřili dynamiku na to poukazovali kdy s tim měli problem a nemohli udat 100km/h pod 11s.
No a korunuješ to tim že ve vice lidech ma vyhodu ta atmosfera.....to snad nemysliš važně. Zde je pravě snad největši rozdil mezi těmito motorizacemi kde ten turbomotor čim vic je auto zatiženo ma jasněji navrch. Zde se nechytala ani moje předchozi 1.8 s 85kw natož atmo 1.6. A už vubec mě nebavi čist něco o nějake spolehlivosti. To jestli ty udajně maš nějake problemy nepřenašej na ostatni. Jak už jsem ti psal mam dost informaci a viděl jsem dost podkladu o tom že 1.2 TSI prvni generace je bezproblemova motorizace. Ja už bych byl z toho cpani jaka je to "sračka" kde to jen jde asi unaven.