< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Děkuji za příspěvky
Tak si vymýšlim no >:D Já neříkám, že MPI je lepší motor ( jo je spolehlivější ), ale při určitých momentech ten objem poznáš, zvlášť když jedete 4 v autě a o tom mluvim celou dobu. K čemu to je papírová "ideální" křivka, když si v tom jak říkáš nejel? Proto se ohánáš jen tabulkou... tabulkově má Oktávka taky největší kufr na světě a v reálu ty litry honíš pod podlahou. Jestli mi chceš tvrdit, že nezle poznat při zatížení v kopci větší objem u shodně výkonných motorů, tak si buď vymýšlíš, nebo si to prostě nikdy nevyzkoušel (i ta křivka průběhu ukazuje uvadání TSI po 3000otáčkách, kdy přestane foukat turbo)... Celkově se to staré TSI moc nemá do otáček, v tom je ta šestnácka lepší, proto z nuly vystřelí svižněji na prvních pár metrů a v kopci se zatížením je o chlup lepší... zase jen v určitém spektru.
Kdybych si měl vybrat, tak na cestování je TSI daleko lepší motor, míň žere a má šestikvat na dálnici, na popojížďy je zábavné vytáčet MPI.
Obecně bych volil také TSI ( když opomenu dost špatnou zkušenost s tím naším). Ale ať už je to tím naším špatným kusem, benzínem či čímkoliv, tak jsem tyto dva konkrétní kusy vyzkoušel mockrát a porovnával jejich vlastnosti... zkus to a uvidíš sám :-)
P.s. ta 850tka od BMW jim asi nandá oběma, to je pravda, ale nějak to nesouvisí s tématem :D