Dost mě+ právě proto překvapuje, že kolegyně už má nalítáno přčes 200t km, vůbec neumí jezdit, buď motor podtáčí nebo naopak přetáčí, nedejbože se u řízení zakecá a je schopná jet v 3500ot klidně 5 km v kuse nebo naopak a motor sice docela doast žere, ale kolik, to nikdo neví..., ale jezdí pořád.
Ve své době to byly porovnatelné motory, dnes už ne.
Řazení nějak viditelně u svých pětikvaltů PSA nezlepšil dodnes, naštěstí šestikvalty už jsou diplomaticky řečeno v pořádku. Ale jak píšu i v recenzi, třeba řazení v RCZ je výtečné. V tom kolega z Fr. Renault pokročil o značný kus dále.
Tak na 207 jsou ty rázy znát jen na letních 16", 15" jsou naopak hodněš pohodlné, ale taky špatně drží stopy... co to jsou za gumy netuším, neb půjdou pryč, hrozné šmejdy.
m právě v dešti pískají právě ty Continentaly TS 850, jinak ale k jejich chování nemám připomínek. Energy savery taky zatím chválím, ale jak zž padlo i jinde, nemají tak dobrou přilnavost jako právě Primacy HP, ty jsem měl na Laguně a držely v zatáčkách lépe. Pravda, Laguna nebyla až tolik nedotáčivá jako Megane, ale přesto tu jistotu Primacy HP nemají.