< původní příspěvek < Re: A zase ty slow liftbacky, aneb Ronaultova sofiina volba
Thomasino: Ročně teď najedu 30t km, pravda, mělo by to teď klesnout, protože jsem se přestěhoval tak, že to mám asi 100 m chůze do práce. A v areálu nem. tak parkuju i auto, jinak bych se Octavky bál, kdyby měla parkovat volně, byla by brzo fuč.
Pravda, na dálnici i ta má 1,6 v Laguně jede slušně, 130 není problém držet v podstatě v každém stoupání. Bohužel daní za to je, že v reálných 130 km/h je na otáčkoměru skoro 4000 ot., takže jinak výborně odhlučněné auto od podvozku je prohlučeno vytočeným motorem. Aktuálně nejvíce najezdím na trase Bosk-Brno-Těšín a zpět, což je v podstatě furt dálnice. Třeba včera jsem to absolvoval v Octavii II 1,8 TSI LaK a paráda, podobně jak nafťáky dlouhé převody, takže v autě tichounko a dá se pohodově jet v kuse 150 km/h, což je u atmosférických motorů už akustická nepohoda. Proto už spíše prahnu po turbu.
1,4 TSI v Golfu je zajímavá nabídka, vím jak jezdila VI. G a byl jsem nadšený. Problém je cenovka. Můj limit byl 350, už s Octou jsem to přebuřil o skoro 30t a to jen proto, že ta si udrží cenu i po letech.
No není to lehké vybrat něco, co splňuje všechny požadavky a nejsem si jist, kde ustoupit. V podstatě jsem ustoupil v tom, že zvolím silnější 2,0 TDI místo 1,6 TDI výměnou za menší výbavu. Pravda, jsem docela hračička, ale Maxi dot tam je a USB vstup a originál BT se dá snadno dodělat, jak jsem se dočetl na škoda foru.
Pro radost si s odstupem času beztak něco koupím :-) ;-)
BUD: Asi máš dlouhé ruce a krátké nohy. Je to už nějaký pátek, co jsem Oktávku jel, ale nevšiml jsem si toho a 7G Golfa jsem ještě neměl tu čest.. asi se budu muset zajít podívat. :-)