Ono se to týká především 1.6 THP 156K, což byl na svojí dobu velice schopný agregát, ale jak už vzpomínal Modzillo, který ho vlastní, také velice poruchový. Byl jsem proto udiven, že se PSA pustilo do 1.6 THP 200K, ale zatím jsem nějaké stížnosti neslyšel. Fakt je, že je na trhu necelé dva roky a 308GTi nebo RCZ si zas tak moc lidí u nás nekupuje. Tak by mne to zajímalo.
Tano:
[odkaz]si zatím taky nestěžoval. Co se týká atmosféry VTi, zatím jediný problém motoru je právě asi to proměnné časování ventilů, které je velice náchylné na nestandardní věci. Ze zpráv které zatím mám je třeba si dávat pozor na dvě věci. Za prvé je citlivé na kvalitu benzínu a za druhé na studené starty.
Pokud jde o HDi, nemám zkušenosti, ale podle kluků z Peugeot clubu jde o velice příjemný, spolehlivý a slušný motor. Tedy pokud zrovna neregeneruje FAP filtr, nebo ještě hůř, pokud ti ho někdo "neupajce" flexou a dá do sběru. To bych i sekal ruce.