< původní příspěvek < Re: Re: DPF -> výměna oleje po 11.200 km !!!
s odstupem času musím říct, že to rozčilení nestálo za to. Sice asi nikdy nepochopím, proč se za stávající situace montují do nových dieselů DPF, ale už vím, že moje rozhořčení na tom nic nezmění. Prodejci o tom svorně taktně mlčí, protože buď předpokládají, že zákazník ví, nebo ze zkušeností ví, že se s tím stejně nakonec smíří. To se týká určitě všech značek, kde tento nádor montují do aut.
Já od té doby nic neřeším, jezdím stále stejně svižně a předpokládám, že hlavně upgrade řídící jednotky bude znamenat výměnu oleje po 20 tis. Kdybych kvůli aktivní regenraci co chvíli jezdil po dálnici 100 km na 3-4ku a přes 4.000 ot, tak si začnu opravdu myslet, že je pod kapotou benzín, navíc propálím možná víc nafty, než o kolik prodloužím "životnost" oleje.
Přeju pevné nervy a rychlé plynutí času, který tohle rozladění stejně nakonec otupí...