< původní příspěvek < Re: Re: Re: DPF -> výměna oleje po 11.200 km !!!
No ja z toho rozladenej jsem docela dost. 1kc nakladu na na km, degraduje docela dost muj nakladovy model:-) Jinak receno, pro diesel jsem se rozhodl samozrejme kvuli spotrebe. Pr*sery s DPF, vstrikama, turbama atd jsme vedel. Rikal jsem, si, ze to je moje soukr auto, tak ze kdyz se k nemu budu chovat slusne, ze me to snad nepotka.
Pokud bych mel menit co 6tis km olej, tak jsem mohl jit rovnou do benzinu 2,5 a urcite ten zazitek z jizdy ty kone zas posouvaji nekam jinam. To, ze prodejci o tom neinformuji, by mi ani tak nevadilo, jako mi spise vadi to, ze k tomu nemaji ted co rict. Nejake doporuceni, co delam nebo nedelam spatne a pod. Osobne si myslim, ze zadne ani neni, ze si to auto dela co chce, viz moje 320km jizda po dalnici a nasledna nesmyslna aktivni regenerace. Jsem na nej docela nastvany, protoze u auta skoro za mega abych resil po 6tis na netu co muzu mam a nemam, na to nemam nervy ani cas. Navic mam spotrebu 8,6, coz se mi zda i na nezajete auto docela hodne. Jak jsem psal, s OII 2.0 TDI jsem menil olej po 30tis a zadny problem s DPF jsme nikdy nepozoroval. Uprimne zase musim priznat, ze OII jezdila vice po dalnici a to o cca 400km/tyden vic. Bohuzel se mezitim, co mondeo prislo, trosku zmenila skladba moji prace. Tim nechci rict, ze skoda je v pohode a ford je *. OII mela zase jine "prednosti" po 107tis km ji praskla hlava a odeslo turbo. Oprava stala celkem 140tis(2x menena hlava 2x turbo, auto mesic v servise a uz to nikdy nejelo poradne, jedine pozitivum, ze to slo na zaruku) Pripada mi, ze jsou ty auta cim dal horsi a horsi. DPF je uplnej nesmysl a az skonci zaruka, tak pujde ven. CO je na tom ekologicke mit o 0,5litru vyssi spotrebu, jezdit zbuhdarma kvuli regeneraci. Honit nesmyslene auto a nakonec stejne misto 5 litru oleje spotrebovat 15litru plne synetickeho oleje. To je mi ekologie jak v kocourkove !