Tak jsem dopadl uplne stejne se stejnym autem:-((( Vymena oleje po 6700km. Auto jezdi: mesto:dalnice:okrsky 40:40:20. Oficialne mi v servise doporucili vymenit olej, udelat regeneraci, prekalibrovat RJ. Neoficialne jeden pracovnik servisu:prekalibrovat, smazat hlasku, udelat servisni regeneraci(nemenit olej). Pro klid duse jsem pristopil k oficialnimu reseni. Na servisu nezjistili nic neobvykle, vse pry pracuje tak jak ma a je to bezne. Cela sranda stala 6000kc. Byl mi doporucen olej Shell 5W/30 Helix DS Ultra, udajne podporuje regeneraci???(cca 700kc 1L:-((( ) Dale mi bylo doporuceno auticku vice nakladat. Udajne se tam z duvodu absence pasivni regenerace, pousti casto aktivni a ta znehodnocuje olej, takze mam jezdit s vyssi zatezi, hmm... OK, odjel jsem ze servisu najel 40km po meste, 320km dost dynamicky po dalnici (nikdo se radeji ani neptejte jakou jsme mel prumernu rychlost) a dalsich 40km po meste a aktivni regenerace se zpustila opet. PO CCA 400 km !!! Malem mi z toho hrablo. Nevim, nepripada mi to uplne normalni. Podotykam, ze tankuji pouze na Shellu, po vymene jsme zacal tankovat pouze na OMV. Nevim co s tim, predstava, ze kazdych 6tis km vymenim olej za 6 tis mi nepripada prijemna. Osobne jsem se dost bal jit do dieselu a hodne jsem to zvazoval. Bohuzel jsem chtel mondeo a 2 litrovy benzin mi pripadal slaby a 2,5 zase zravy..tak asi mam co jsem chtel:-(( Predtim jsem mel OII 2,0. chodil jsem na servis po 30tis km, sice si na kazdych 10tis km sezrala 1litr ultralifu, ale lepsi jak 6tis kc na 6tis km:-((