Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 24.06.21 13:34
« Re: Re: Re: Re: 911 GTS
Leg
Jj, černá kola stojí stejně jako ten neodym, a s tou barevnou linkou dokonce o 600 éček víc!
U GT3 by byla moje volba - křída (GT Silver těsně za ní), neodym, touring p. black, PDK.
Karbonová střecha se zrcadlovým leskem (viz video) je krásná a sluší hlavně ke světlejším lakům, ale stojí majlant a uspoří zcela zanedbatelnou hmotnost (proti hliníkové v sérii).
Kvalitní folie/film (nemyslím tu matnou 3D samolepící "rohožku") stojí zlomek ceny a opticky udělá prakticky stejnou službu, navíc při poškození (třeba šutrem) stačí jen nalepit novou. -
Leg 23.06.21 21:50
« Re: Re: Re: Re: 911 GTS
Iudex: zasa sa netvár, že o niečo prichádzaš. Máš super driverscar, na naše cesty ako stvorený, tak si ho užívaj. Ale áno,každý môžeme, ba priam musíme snívať. Len nesmieme zabudnúť na to žo už máme. :yes:
Thom: som si istý, že raz bude v garáži. Len nekupuj každý rok nový Volkswagen. >:D
Wl: tie medené kolesá sú bohovské, nejde mi do hlavy, ako niekto môže objednať čierne a navyše s modrý prúžkom (viď launch spec, ale tam to chápem, dôraz na okruhové zameranie…). Môj ideál je GT silver, hentie kolá, žiadne čierne a karbónové “doplnky”, touring a asi (veľké asi) manuál.
Pradeda: som zvedavý, čo sa z toho vykľuje. Ak plánuješ jazdiť aj trochu svižnejšie, mám obavu, že absencia nehybridu v ChR môže byť dosť veľkým handicapom, ďaleko väčším ako trojvalec v Yarise. Ja by som totiž dôsledky prejavu HSD od Toyoty prirovnal k otravnej žene (alebo chlapovi) na mieste spolujazdca, ktorá sa ti pri razantnejšom zrýchlení tempa snaží taktne naznačiť, že už ideš príliš rýchlo a mal by si spomaliť: v oboch prípadoch vieš, že ten výkon tam je, aj schopnosti prechádzať zatáčky sú celkom slušné, ale ak by si to mal počúvať, tak to radšej spomalíš a ideš na pohodu. :-)
Keď spomíname hybridy od Toyoty, ja som na svojej za prvého pol roka najazdil 2000 km. Potom som behom mesiaca prihodil ďalších takmer 2000. Viem že takéto autá tu ľudí moc nezaujímajú, ale asi niečo spíšem, mám celkom zaujímavé postrehy. Ale nič nesľubujem. :-) -
iudex 23.06.21 17:48
« Re: Re: Re: 911 GTS
Tak mne do budúceho života, v ktorom si budem môcť dovoliť akékoľvek GTS, zostáva len tešiť sa z toho, čo mám. A objavil som taký hack, ako mimo rámca existujúcich režimov (kombináciou viacerých tlačidiel) otvoriť klapku vo výfuku (tá sa inak otvára iba po zahriatí v Sporte(S+) a bavím sa lepším zvukom a prdením výfuku. Drobný problémik je, že vtedy je deaktivované ESP, čo ma už párkrát prekvapilo, ale na suchu nie je problém. Aspoň malá životná radosť. :-) -
Thomasino 23.06.21 16:49
« Re: 911 GTS
Cayman GTS za mě TOP, až budu velkej kluk, snad se ho konečně dočkám !! :-)
Jinak jsem v sobotu provedl inspekční cestu do Rožnova na zmrzku a pohár Orio, plus kávička, a mohu oznámit, že kvalita dobou Covidovou neutrpěla. Akorát pana majitele jsem neviděl, páč odjel někam se ženskýma a nedostavil se >:-[] >:-[] -
pradeda777 15.06.21 19:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
Právě jsem se vrátil z hradu.....ehmmm ze Zlína z čum čum a "sit in" presentation nového Yarise Cross. Dojmy....vůz vypadá dobře. Očekával jsem trochu "wow",
ale to se nekonalo... ;-) Byl ve zlaté barvě s černou střechou v nejvyšší výbavě. Před-produkční model, který dělá po Česku kolečko a bylo o něm napsáno již mnoho.
N/V, což bylo pro mě to nejpodstatnější, je ok. Překvapivě, N/V není zase nějak výrazně lepší než v našem stávajícím Yariskovi. Toyota zkrátka udělala z jednoho Yarise dva. Jednoho nízkého a druhého Cross, který je jen o facku vyšší než byl předešlý model. Vůz je o něco delší, ale prostorově, hlavně šířka v interiéru je stejná jako v našem stávajícím Yarisu. Zato design interiéru a infotainment je o několik stupňů modernější než ten náš a při vysvětlování všech funkcí jsem si vzpomněl na Golf 8..... >:-[] Kufr je jen nepatrně prostornější než náš.
Hned vedle stál "nový" po F/L C-HR Sport v červené barvě (Karmin?) s černou střechou a ten nás zaujal víc než Yaris Cross.... ;-) Na délku je jen o 180 mm delší než Yaris. (4360 mm....pořád dobrý na rohlíkový express). Ale v interiéru je pocitově o dost větší a hlavně šířka je o dost lepší. Na střední loketní opěrku jsme se s lokty vešli oba s přehledem. Naposledy jsem to zažil v naší bejvalce X5.... ;-) No a další věc je motor. Yaris si musí vystačit s 1.5 l tříhrnkem a C-HR je možno i s 2.0 l čtyřválcem. Cenový rozdíl v "naší výbavě" mezi YC a C-HR je cca 150k Kč, což je ok. Jo, Yaris jde pořídit i jako non hybrid, kdežto C-HR pouze jako hybrid.
"To cut the long story short"....jsme domluveni, že jakmile se ve Zlíně objeví předváděčka Yaris Cross, tak přijedeme a otestujeme i C-HR... :-! -
Leg 15.06.21 16:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
Ináč čo ma dorazilo u videá o GTI čo sem dával thomasino: kadejaké chujoviny nastavuješ cez obrazovku, ale vyhrievanie má svoje tlačítko na volante(!) a je umiestnené tak, že ho vodič často omylom spustí. Tak sorry, ale všetky reči o dizajne sú zbytočné, keď systém ovládania, donedávna silná zbraň VW group, nemá hlavu a pätu -
Leg 15.06.21 16:34
« Re: GGTI
Wl: práve preto nemám moc rád debaty o dizajne, každý to vnímame trochu inak. Efekt rozbitia prechodu do stĺpika je napríklad u šestky výrazne menší ako u osmičky. Čím to je neviem, mám pocit že na to má vplyv aj tvarovanie plechov okolo zadného svetla, lebo tiež sa mi to zdá výraznejšie pri pohľade z predoboku ako zo zadoboku. Podobne kapota, nie je ani tak problém pretiahnutia na masku, ako “pretečenie cez blatníky”. Dnes som schválne okukoval pekne vybavený kúsok v základovke a stále si stojím za tým, že 8 je dizajnovo výrazne menej podarená ako 7 a možno najhoršia vôbec. A hlavne, už to takmer nie je Golf. GTI môže byť naživo výrazne lepšie, ale poznáme to o biči a h… :-)
Thom: reči o šesťročných BMW nepočúvaj, dobre je známe, že pravoverní fanúšikovia BMW sa zhodnú hlavne na tom, že posledný poriadny bavorák je práve ten ich. Viem čo hovorím, vlastnil som 130i pred fl, posledný poriadný bavorák. >:D Ale niečo na tom asi bude, hlavne keď si čítam o tvojich hard resetoch a Engine Start Checkliste. (Btw kúpil si zlý model, na svojom up!e mám na lane asistenta tlačítko)
Woody: ja mám tiež pár info z druhej ruky, že Júlia je spoľahlivostne nečakane v pohode, hlavne s ohľadom na svoj pôvod a vraj lepšia než nemecká prémia. Ale je to info od alfistov, tak by som to bral s rezervou.
Fred: asi jediné? To si snáď mal viac áut ako thomasino, keď s určitosťou nevieš povedať či suv bolo jedno alebo viac… ;-) >:D -
iudex 15.06.21 13:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
woody: ad bod 3: žeby sme opäť (po tretíkrát) mali rovnaký model auta? :-)
Vidím, že Ťa to ťahá k zadokolkám, zrejme sedanu (spomínaná Giulia), no a zadokolkový športový sedan robí BMW. Taká 330i by teda spĺňala všetky Tvoje predstavy. Je to dospelé, dôstojné auto (presný opak toho pubertálneho i20N, ktoré Ťa odpudzuje), teda aj primerane veľké a rodinné, je to dostatočne výkonné a hlavne je to RWD (čo je dnes už vzácnosť, viď tá Giulia, ktorá už so silnejším dvojlitrom je len AWD).
Popravde ja sa tiež občas pohrávam s myšlienkou 330i RWD, teda že by som opustil ako R6, tak i xdrive. Niežeby bolo na M340i niečo zlé, ale tie ceny idú do neúnosných výšok, R6 je už len ako mildhybrid, čo naviac pridáva kilá (spolu s automatom a štvorkolkou). Takže taká 330i zatiaľ bez mildhybridu a s RWD by mohla byť relatívne ľahká a primerane zábavná. Ale zase v blízkej dobe aj 30i dostane mildhybrid (rovnako ako ho má od počiatku nová 4GC), ergo vyššia hmotnosť a hlavne nižší výkon (-14k). :-( -
speedfred 15.06.21 07:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
w-a už si jazdil Stelvio? Ja iba QV a vedel vy som si ho predstaviť doma aj keď SUV moc nemusím. To nevypínateľné ESP sa myslím už riešilo na Alfistoch, a ide to údajne vypnúť len treba kúpiť ovládač DNA z QV. -
Thomasino 14.06.21 22:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
Julča 2,0T 280hp je hodně fajn přibližovadlo, známej to měl 3 roky a byl nadšený. Pak to vyměnil za Julču QV :-) Já na ty taliány moc nejsem, ikdyž mám servis Alfy poměrně blízko, což je asi přece jen občas potřeba, jak jsem slyšel. Ale prej je to charizma a k tomu to patří. Důležitá je pojistka a dohoda s prodejcem, jestli ti něco půjčí, když je to náhodou občas v servise >:-[] Ale Speedfred by měl spíše napsat něco o zkušenostech, já to mám jen z doslechu od 2 známých. A je to o štěstí a procentu poruchovosti, pokazit se může i VW nebo Mercedes či BMW. Dneska šla kvalita dolů všude, bohužel. Prej je lepší koupit 6-7 let starý Audi nebo BMW, než ty nový krámy.
Jinak všem děkuji za pochvaly i podpory, vzhledem k aktuální situaci na trhu není stejně moc z čeho vybírat. Dneska mi po jednom startu systém na chvilku zamrzl, nefungovala ani zpětná kamera a nevěděl jsem jestli jedou čidla, nevěděl jsem pořádně kam couvám. Tak jsem to celé vypnul a nastartoval znovu a nic. Takže jsem to zase vypnul, vystoupil, zamkl a po minutě zase odemkl, nastoupil a vše OK. Prostě jako s Windows na PC >:D Jo a už jsem se naučil další hlášky jako "nastav teplotu na dvacet tři stupňů", nebo "nastav ventilaci na druhý stupeň", což je ale v překladu větrák na jedničku, protože na jedničku je pro něj vypnuto! :-) A nebo "volej Moje garáž", jak jsem si označil otevírání garáže přes mobil. -
woody-alien 14.06.21 18:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
Pánové, trochu se přidám.
1. Velká gratulace Thomovi k novému přepravníku na (možná) půl roku. >:-[] :yes: Za mě se v této konfiguraci vytřískalo vzhledově maximum možného a beru ho na milost. Jako kdyby na mém názoru záleželo. >:D V této souvislosti mě pobavila dědova poznámka, že by nepoužíval nepovedený infotainment. No, chtěl bych vidět, jak by to dělal, když dost důležitých fičůr bez infotainmentu nelze regulovat, vypnout nebo nastavit. ;-)
2. Jsem zvědav hlavně na jízdní dojmy vzhledem k tomu, že jezdit má G8 líp než G7.
3. Oblast HH už v podstatě pouštím z hlavy. Nemám to tak, že bych si k víkendové M2 C mohl na takové to běžné popojíždění přikoupit GTI CS. A nejde jen o finance, ale samozřejmě i o rodinu a její prostorové požadavky. Takže má mysl směřuje spíš k variantě přiměřeně silného ale celkem běžného rodinného přepravníku a pro mě něco nepraktického, do čeho se mi bude tak blbě nastupovat, že už nebudu chtít vylejzat. >:D A to bych rád, aby bylo RWD. Nějaký nápady mám...a hodlám se jich držet. No ale do toho mi občas vstupují náhlá nutkání, která mi k tomu úplně nesedí, ale zase se mi ta představa líbí. Třeba tohle. Škoda že jen 4x4 a nejde tam vůbec regulovat ESP.
[odkaz]
4. Ochranné boční lišty (ať už lakované nebo ne) neřeším už dávno. Chápu jejich smysl, ale nelíbí se mi to a dneska spíš dveře dostanou ránu od nákupního vozíku než od jiných dveří....no zkrátka za mě spíš ne.
5.Ještě se na chvilku vrátím ke vzhledům aut. Potkal jsem teď novou i20N s německou SPZ a musím říct, že to je tedy pro mě designové peklo včetně přiblblého (jak to hezky wl napsal) spojení zadních světel.
6. V létě zase pojedeme na Valašsko (7.-14.srpna), tak kdyby někdo chtěl udělat minisrázek, byl bych rád. U mě sice stran aut nebude nic nového, ale snad mě to nediskvalifikuje z debaty. ;-) -
pradeda777 14.06.21 17:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
wl....tak ten červený třídveřák vypadá určitě lepší než bílé GTI, ale kdyby se postavily vedle sebe, tak myslím že tms GCS 8 by stále bylo mým favoritem.....na kterém se mě líbí agresivní předek i s těmi lampami a vzadu ten difuzor je mega.... :-! Sám zvažuju, jestli neinvestuju do tohoto difuzoru na moji 1er...[odkaz] -
Thomasino 14.06.21 17:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
Jo, jo, férovější by bylo srovnávat s GTI 7 CS nebo TCR. Už si píšu s borcem tam někde ze severu Moravy, co má bílé 5-dv CS, že se někdy potkáme a vyměníme na chvilku auta pro porovnání. Zároveň to bude dobré pro další pokračování "dlouhodobého testu" na Driverswebu >:-[] >:-[] -
white label 14.06.21 14:41
« GGTI
Leg
Konečně je o čem diskutovat/argumentovat konkrétně":
"...napríklad konkrétne jeden z charakteristických znakov, ako boky auta prechádzajú do hrubého C stĺpika, v poslednej generácii je tento prechod rozbitý linkou, čo prechádza od predných blatníkov. A už ako keby to nebol Golf."
I. II. III. a VI. generace má také boční linku/hranu přecházející až po zadní lampy!
[odkaz]
U V. generace začíná méně výrazní linka/hrana až vzadu, ale opět až po zadní lampy, dobře je to vidět na zalomení víka nádrže, které otvírám poměrně často:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
C sloupek je pořád dostatečně nadprůměrně! (v rámci třídy) široký a také tím nevyčnívá z řady osmi generací Golfu (a není prosklený jako u menšího Pola).
Kapota má ze všech g. Golfu nejblíž k předchozí sedmé g., kde byla první "břichatější" kapota (zřejmě i díky ochraně chodců), tady ten trend pokračuje v ještě větší míře.
Největší designovou evolucí/revolucí jsou přední lampy, které "díky" protáhlému "obočí" do boku působí asijsky (v Číně se jistě většině líbí) a na poměry Golfu velmi málo konzervativně (na rozdíl od zbytku exteriéru). Nebýt toho protažení, působily by lampy mnohem přijatelněji. To protažení mi trochu připomíná přední lampy u BMW 5er E60, které nemusím dodnes.
Za mě G8 vs G7 - zepředu horší G8 (hlavně díky těm světlům, z profilu o chlup lepší (sprtovnější/nižší) G8 (samozřejmě pouze ve srovnání s 5dv.! G7) a zezadu je to plichta, každé jiné, žádné špatné. Celkově lepší G7, ideálně ve 3dv.
A výraznější kšilt měl vzadu i sedmičkový CS:
[odkaz]
Větší logo GTI na středu je samozřejmě špatně, ale to je teď takový obecný trend, podobně jako přiblblé spojování světel.
-
Thomasino 14.06.21 14:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
V tom teda shoda nepanuje! >:-[] >:D Možná mezi běžným GTI7 a bežným GTI8. Ale včera když tam stály vedle sebe, tak to bílý sedmičkový vypadalo jako obyčejný Golf, vedle toho mého :-) -
Leg 14.06.21 12:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
Jasne, ja to chápem a tvoje požiadavky veľmi dobe poznám, len si nie som istý, či mk8 GTI je aspoň trochu zásadný prínos v disciplíne nv, pohodlie apod oproti 140i. V tomto smere je jednoznačne lepšou voľbou ten Yaris, s ktorým budeš jazdiť pre rožky cez týždeň a v nedeľu už nejak staré kosti do BMW naskladáš a poriadne sa zvezieš do toho Kauflandu. Alebo potom niečo rezkejšie ale vyššie. -
pradeda777 14.06.21 12:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
Leg....tož aby bylo jasno. Já nešpekuluju nad koupí pořádného auta. A jak již bylo několikrát řečeno, já pořádné auto doma mám. Mě teď jde o univerzál, který doveze moje staré kosti až do krematoria.... >:-[] Důležité je pohodlí, N/V a taky aby to mělo trochu švung. Základní GTI je lákavé, protože nabízí i manuál. Ale pokud budu toto auto používat hlavně ve městě, tak asi budu muset manuál oželet. U Golf 8 je potřeba zodpovědět otázku co se týče N/V. Podle prvních zpráv (tms) to ale nevypadá nadějně. Zítra jedu do Zlína na prezentaci nového Yaris Cross. Možná slevím i na performancí a přejdu na městské SUV (s usr.a,n,ým 3 hrnkem.... >:-[] ) -
Leg 14.06.21 12:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
Label: konkrétne sa nedá ukázať na niečo a povedať, toto je zle. A vo všeobecnosti sa to ťažko popisuje. Keď už sa mám do toho pustiť, odrazím sa od svojej predchádzajúcej myšlienky: predchádzajúce generácie mali “svoj” špecifický výraz, bolo to niečo, čo sa nesie od generácie po generáciu, proste tie klasické fotky generácií naukladaných vedľa seba: [odkaz] . Samozrejme, evolúcia tu má svoje miesto, ale myšlienka ostáva. A zrazu tá osmička akoby do radu zaparkovaných Golfov nepatrila, napríklad konkrétne jeden z charakteristických znakov, ako boky auta prechádzajú do hrubého C stĺpika, v poslednej generácii je tento prechod rozbitý linkou, čo prechádza od predných blatníkov. A už ako keby to nebol Golf. Alebo predná kapota, vždy tvarovaná konzervatívne, buď ako “rovná” alebo skôr mierne znížená v strede. Ale vždy bolo veľmi jednoznačne určené, kde vizuálne končia svetlá, maska, blatníky a tam začínala kapota. Teraz ako keby “pretekala” niekam dolu cez hrany karosérie. A celkovo komplikovaný dizajn, hlavne zadok má sedmička krásne jednoduchý, na osmičke je zbytočne komplikovaný, a to nekomentujem šilt na streche, znak GTI v strede a zbytočne výrazný “difúzor” dole.
Nemyslím si, že Golf má vyzerať stále rovnako, ale skrátka vždy sa držal svojho receptu nekomplikovaných tvarov s pár charakteristickými prvkami a evolúcia sa odohrávala postupne. Preto to bol vždy Golf, ikona svojej triedy a potom tí ostatní. Teraz sa (minimálne v mojich očiach) aj on zaradil medzi tých ostatných
Lišty: preto som napísal, že sú zbytočné do značnej miery, nie úplne.
Thom: pekne :yes: -
pradeda777 14.06.21 11:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
Ještě k bočním lištám. Lak na boční lišty má speciální chemické složení na plast a díky tomu je flexibilní a lépe odolává nárazům. Na mínusové straně je fakt, že tento lak je složitější zmatchovat s lakem na kastli. Tento speciální lak také rychleji podléhá aging a tím se časem mění i jeho odstín. Nejvíc pozorovatelné na světlých barvách.
Golf 7 : Golf 8 sága.
Mě se víc líbí 8čka, protože styling na mě působí moderněji a také "Hofmeistrova křivka" na bočním zadním okně mu sedne. Ale zároveň souhlasím s názorem, že se tím novým stylingem 8čka přiblížila jakémusi "eurohatchbacku"....což mě osobně ale vůbec nevadí... ;-) -
white label 14.06.21 10:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
iudex
O to, že exterier G7 GTI vypadá líp, než u G8 GTI, tu vůbec nejde, v tom panuje shoda.
Jde o míru toho rozdílu, jestli je to opravdu celkově tak zásadní rozdíl. -
iudex 14.06.21 10:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
Ja to vidím rovnako ako Leg, teda že pri priamom porovnaní GTI 8 a GTI7 sa mi stále viac páči to minulé. Súčasný Golf je trochu generický a bezpohlavný (čo je dané tými oblúkovými svetlometmi a v podstate absentujúcou maskou).
Ale Clubsport to vylepšuje a v Tomovej špecifikácii je to najlepšie možné, takže tam nemám žiaden problém.
Inak tu je porovnávačka Clubsportu a Leonu 300: [odkaz]
Prekvapivo zvíťazil Leon, keď píšu, že Leon dorovnáva Golf v jeho tradičných silných stránkach (kultivovanosť, použiteľnosť a praktickosť), ale poráža ho v kľúčovej oblasti - jazdnej zábave.
Paradoxne napriek určitým výhradám ku GTI mám asi ešte väčšie výhrady k výzoru Leonu: tam vôbec nie je vidieť odlišnosť tej 300k verzie, ak si človek nepriplatí za matný lak a medené disky (čo mi príde dosť nevkusné), tak vôbec nie je vidieť, že je to niečo viac oproti bežnému Seatu vo verzii FR. Tiež ťažko rozoznať slabší 245k a silnejší 300k Leon, odlišnosť je tuším len v koncovkách výfuku. Clubsport sa aspoň viditeľne líši od slabších verzií. -
white label 13.06.21 23:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
Leg
Tak napiš konkrétně, co je na tom exterieru G7,5 GTI tak zásadně jiného, jako na Thomasinově G8 GTI CS, teda kromě předních světel a částečně předního nárazníku.
První co bych na G8 GTI udělal, by bylo odpojení podsvícení linky na masce.
Ad boční lišty, na první dobrou vypadá lakování dveřních lišt dost nelogicky, ale na druhou stranu:
- vypadají mnohem přijatelněji/nenápadněji, než černé (pokud nemáš zrovna černé auto)
- a je docela rozdíl lakovat případně samotnou lištu, nebo celé dveře. -
Leg 13.06.21 21:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
Dědo, veľa ľudí podobne ako ty špekuluje nad kúpou poriadneho auta, obracia ho z každej strany a nakoniec nič nekúpia, pretože proste na neho (v lepšom prípade zatiaľ) nemajú prachy. Ty nekupuješ, lebo jedno poriadne auto v garáži už máš. Ako hovorí label, načo GTI keď ti v garáži stojí poriadny šesťvalcový bavorák. ;-) Ale myslím to len v tom najlepšom.
Wl: dívam sa na thomove fotky sa divím tvojim slovám. Sedmičkový Golf GTI vyzerá ako Golf (ja viem, 5 dverí…), osmičkový Golf GTI zasa vyzerá ako generický eurohatchback. Nemôžem si pomôcť, ale zmeň pár detailov a kľudne uverím, že je to Astra alebo nová 308. Ale zas treba povedať, že thom z nešťastného základu vytrieskal maximum, línia GTI, farba (a to červenú vo všeobecnosti nemusím), kolesá, doplnky, it doesnt get any better. A ako bolo povedané, ide najmä o to, ako to jazdí, a tam evidentne nie je o čom.
Keď sme pri červenej: Dnes som videl nablískaný Captur v červenej s čiernou strechou a na to, že je to a)malý b)červený c)crossover d)značky Renault to auto vyzeralo neuveriteľne elegantne. Už dávnejšie som si všimol, že Renault Captur je tak nenápadne francúzky elegantný, ale v červenej doslova udrelo do očí.
Bočné lišty: kedysi to bola výsada vysokej výbavy, neskôr frajeri mali lišty lakované (čo do značnej miery eliminovalo ich zmysel) a teraz sa výrobcovia tvária, že neexistujú. Toyota ich celkom intenzívne propagovala v rámci orig. príslušenstva ešte donedávna a je to aj vidieť, mám pocit, že olištované chodia hlavne Corroly sedan a Yarisy. Pre mňa je to podobne ako s mobilmi: načo budem mať neškrabnutý nadizajnovaný výrobok, keď ho zhovadím nejakou gumenou (alebo inou) ochranou. -
white label 13.06.21 21:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
pd7
Takže pro pečivo pečené z mraženého polotovaru do KL potřebuješ čiplé! GTI a s manuálem!
Pekaři a prodavači chtějí mít aspoň jeden den/noc v týdnu volný/ou.
Kromě důchodců, v neděli brzo ráno skoro nikdo nevstává, nedejbože k vůli rohlíkům, které si můžou koupit třeba v sobotu, dát za čerstva zamrazit a v neděli jsou pak jako čerstvé. -
pradeda777 13.06.21 19:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
wl....možná to tam borec nalepil až potom, co tam dostal pár zásahů a než to tam nalepil, tak si tu funkčnost nějakým způsobem odzkoušel. Jsou ale lišty i poměrné silné a vysoké, a ty by už měly ochránit kdejaký vůz. Problém je "zásah" zadními dveřmi, které tím jak jsou vykrojené mají "zásahové místo" u mnoha vozů poměrně vysoko. Ještě štěstí, že se zadní dveře tak často nepoužívají. :-! -
pradeda777 13.06.21 18:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
wl....s čiplým GTI bych jezdil v neděli do Kauflandu pro teplé křupavé bagetky, které tam kam jezdím v týdnu na rohlíky nepečou, a navíc mají v neděli zavřeno. Nechápu, jak můžou mít pekárny v neděli zavřeno. To se přece připravují o kšeft? V AU měli otevřeno každý den. :-! -
pradeda777 13.06.21 18:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
tms....zaujaly mě ochranné lišty na dveřích u bílého GTI. Borec asi o vůz řádně pečuje a nerad by jezdil s omlácenými dveřmi od neopatrných lidí u SC. Zajímavé, že automobilky poslední roky už tyto lišty nenabízí a to ani jako příslušenství. Na Yarise to v roce 2012 ještě šlo. Pamatuji dobu, kdy se tyto lišty lepily na vozy na montážní lince jako standard. Dnes již nejdou ani přiobjednat. Jako například na moji 1er. A to už je 5 let. Dají se ale sehnat univerzální lišty. Tou cestou se asi vydal ten borec s bílou GTI...... :-!
-
-
pradeda777 13.06.21 09:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
tms....foto do fotosoutěže 10 z 10ti bodů! :yes:
GTI CS bych hned objednával, kdyby byl v manuálu. Na ten nepovedený infotainment bych kašlal a ani bych ho nepoužíval. Ale asi spíš v moonstone a ty lepší světlomety s červenou linkou. No a s tou červenou linkou bych přerušovaně pokračoval po celé délce vozu, protože "crease" v karoserii se k tomu přímo nabízí..... ;-) Motor v základní GTI, která lze s manuálem, se dá "za hubičku" čipnout na 215kW/440 Nm, což je na FWD "plenty"...[odkaz] -
Thomasino 12.06.21 21:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
Co na tom nechápeš, že je to příjemně komfortní, podobně jako Pašík na 18" kolech ?? :-)
A tady jsem si dovolil ještě jednu z naší zahrádky, použil jsem nakonec jiné foto z těch několika a jinak doladil >:-[] Takže jedna soutěžní do zdejší fotosoutěže ;-) [odkaz]
Zítra večer bude první malý článek s dojmy na webu Driversweb.cz, jestli to kolega přes den zpracuje.
A tady jedno foto pro Speedfreda, kdyby mu chyběly nějaké trubky, tak tady jsem dneska viděl pár "zbytečných" >:D [odkaz] -
Thomasino 11.06.21 18:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
Dneska 350 km služebka po okreskách, v nejměkčím nastavení je to překvapivě pohodlné, asi jako Passat na 18" kolech. Určitě pohodlnější jako GTI VII na 18" kolech. Ikdyž tam mám 19" 235/35 profil. Hodně zajímavé je predikce značek a profilu silnice, kdy sám přibržďuje do zatáček, před vesnicí apod. Jen někdy ty zatáčky dost řeže, většina ženských už by se bála! >:D -
pradeda777 11.06.21 16:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
wl...ok. No....ty 19" Adelaide bych musel vidět naživo. Já bych se spíš přikláněl k těm 18" Bergamo. Ale s nimi pak kastly stříbrnou Reflex. Když kastle Moonstone, pak kola 19" Estoril. S tou střechou máš pravdu. Střešní okno je černé a dost velké. Ale ten ed 45 paket je lákavý. Akrap..... >:D -
pradeda777 11.06.21 14:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
Ed 45 paket je ok až na ty kola. Ty mě moc nesedí. Kola, které si vybral tms jsou hezčí. A s černou střechou si taky nejsu moc jistý. Ale není jiná možnost. Bral bych měsíční šedou a střešní okno. Další worry jsou 35 profile pneu...ty by mohly drncat....
8-s -
Thomasino 10.06.21 23:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
LEG: V základu je jen linka mezi světly. Stačí přidat k základu IQ Matrix světla a linka ve světlech naskočí. Po přidání Black paketu zase zmizí a zmizí také linka mezi světly. A ten nejde dohromady s balíčkem Edition 45, kde jsou ty IQ Matrix světla.
Kdybych to byl býval věděl, neobjednávám Black paket, mám linku mezi světly, ale ne ve světlech. Černá zrcátka bych oželel, LED pásek mezi př.světly je tam podle všeho v základu, ikdyž v té době jsem myslel že je jen součástí Black paketu, stejně jako černo-červený spoiler (ale podle všeho je dvoubarevný vždy). A tmavší podbarvení světel bych taky oželel, ony podle všeho o moc tmavší nejsou. Ale takto budu mít červenou linku i tmavší přední světla a černá zrcátka... -
Leg 10.06.21 22:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
Wl: veď u tej sedmičky to bol ešte väčší fail, všetky promo fotky aj predvádzačky majú ako nosný dizajnový prvok červenú linku aj cez svetlá. Potom si objednáš svoje vytúžené gtičko a pri preberaní zistíš, že keďže si si nepriplatil za lepšie svetlá, máš červenú iba na maske. Áno, nikde sa o tom nepíše a drvivá väčšina záujemcov si proaktívne cez známosti neoveruje, či pri zmene jedného prvku sa nezmení aj druhý. Ale tak to je a VW predsa nebude vyrábať ďalšiu verziu svetlometov kvôli sockám, ktorým stačia heligóny. Tak odchádzaš zo showroomu a namiesto radosti z jazdy ešte pár hodín prevláda pocit, že VW ťa škodoradostne vytrestalo (samozrejme v reále je príhodný ďaleko expresívnejší výraz) za to, že si nebol ochotný priplatiť si 1500 eur za niečo, po čom netúžiš a ani to nepotrebuješ. Customer experience jaxviňa.
Nemám silu, ochotu ani chuť študovať konfigurátor alebo ceny, ale z tejto konverzácie som vytušil, že na červenú linku má vplyv nielen blackpaket, ale aj 45 paket, verzia svetlometov a aj verzia samotného gtička (a ktovie čo ešte) -
white label 10.06.21 14:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
iu
Mně se docela líbila ta klasická červená na G7 GTI/R. Sousedka má G7R po face v červené a ta vypadá dobře. Pak byla pěkná červená na Arteonu před faceliftem.
Nejtragičtější výběr barev je na G8R, černá, bílá, modrá... a nic dalšího, za mě z toho prostě nelze vybrat.
Jisté ale je, že tvé další auto bude zelené (doslova)...
>:-[] ;-) -
Thomasino 10.06.21 08:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
Děkuji. Jako kdybych měl jinou barvu, tak budu asi hodně nasr..., že není v LED světlech, který jsou dnes série (ale dražší cena), ta červená linka. Ale na té červené si toho nikdo nevšimne. Kdybych to věděl jak to všechno je, stejně bych asi nepřiplácel 25 tisíc za ty IQ Matrix světla. Ale zase by to bylo mínus 8000 za Black paket..
Barva je celkem fajn, ale ta pěkná vínová jako má Mazda to není :-( Ale tato "malinová" zase není ještě tak okoukaná :-) -
iudex 10.06.21 08:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
Tom: ešte raz gratulácia, toto je úplne najlepšie špecifikovaný Golf 8, aký podľa mňa je a potvrdzuje zlaté pravidlo, že farba a kolesá robia auto.
wl: áno, v mojich časoch to vlastne bolo podobne chaotické s tými linkami, som rád, že si ma presvedčil, vtedy nikto nevedel povedať, či je linka vo svetlách len pri vrcholných adaptívnych bixenónoch, alebo aj v tých statických, s istotou nebola v základných halogénoch. Inak sused má GTI7 s tými strednými statickými bixenónmi a tam tá linka je: [odkaz]
akurát tie denné LEDky svietia trochu inak.
Takže VW vlastne len pokračuje v "tradícii" chaosu jednotlivých špecifikácií. -
white label 09.06.21 23:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS
Leg
Když dáme stranou ten "blekpaket", tak ty chybějící červené linky u levnějších světlometů byly už u G7 GTI. Vzpomínám si dobře jak jsem tenkrát přesvědčoval iudexe ať si (kromě perform. paketu) připlatí za lepší světlomety s červenou linkou navazující na červenou linku na masce. -
Thomasino 09.06.21 20:49
« GOLF GTI CLUBSPORT 300 konečně doma :-)
Nový dailycar konečně doma po půl roce čekání. GOLF GTI CLUBSPORT, 300 hp, 7DSG, FWD, váha 1330 kg (bez řidiče a bez benzínu, M2c těžší o 260kg). Zatím jen krátká projížďka, ale ten adaptivní podvozek funguje skvěle !! Celkem 16 kroků nastavení tuhosti, velmi příjemné :yes: Sedačky se zatím tváří že budou dobré. Infotaiment sice na zabití, ale hlasové ovládání to asi spraví. Stačí říct je Hej Volkswagen, je mi teplo a on sníží teplotu o 2 stupně >:-[] >:-[] Pár fotek z prvního dne a malé projížďky zde a následné fotky: [odkaz]
Malý sraz v neděli v Rožnově??