Leg
Konečně je o čem diskutovat/argumentovat konkrétně":
"...napríklad konkrétne jeden z charakteristických znakov, ako boky auta prechádzajú do hrubého C stĺpika, v poslednej generácii je tento prechod rozbitý linkou, čo prechádza od predných blatníkov. A už ako keby to nebol Golf."
I. II. III. a VI. generace má také boční linku/hranu přecházející až po zadní lampy!
[odkaz]U V. generace začíná méně výrazní linka/hrana až vzadu, ale opět až po zadní lampy, dobře je to vidět na zalomení víka nádrže, které otvírám poměrně často:
[odkaz][odkaz][odkaz][odkaz]C sloupek je pořád dostatečně nadprůměrně! (v rámci třídy) široký a také tím nevyčnívá z řady osmi generací Golfu (a není prosklený jako u menšího Pola).
Kapota má ze všech g. Golfu nejblíž k předchozí sedmé g., kde byla první "břichatější" kapota (zřejmě i díky ochraně chodců), tady ten trend pokračuje v ještě větší míře.
Největší designovou evolucí/revolucí jsou přední lampy, které "díky" protáhlému "obočí" do boku působí asijsky (v Číně se jistě většině líbí) a na poměry Golfu velmi málo konzervativně (na rozdíl od zbytku exteriéru). Nebýt toho protažení, působily by lampy mnohem přijatelněji. To protažení mi trochu připomíná přední lampy u BMW 5er E60, které nemusím dodnes.
Za mě G8 vs G7 - zepředu horší G8 (hlavně díky těm světlům, z profilu o chlup lepší (sprtovnější/nižší) G8 (samozřejmě pouze ve srovnání s 5dv.! G7) a zezadu je to plichta, každé jiné, žádné špatné. Celkově lepší G7, ideálně ve 3dv.
A výraznější kšilt měl vzadu i sedmičkový CS:
[odkaz]Větší logo GTI na středu je samozřejmě špatně, ale to je teď takový obecný trend, podobně jako přiblblé spojování světel.