Nejde nastartovat felicia.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
"-- skrytý --" 18.01.10 18:31
« Felicia 1.6 MPi-někdy chytne, někdy ne.............
Mám problém s tím, že někdy chytne, někdy ne.
Někdy naskočí na otočení a někdy můžu točit třeba půl hod. a nic. Pak přijdu třeba za 5 min. a na otočení chytne. Nebo jedu a najednou ztratí výkon a chcípne. Vyměnil jsem víčko rozdělovače, kabely, palec, svíčky.
Ví někdo čím to je?
Díky -
"-- skrytý --" 07.11.07 19:28
« prosím pomoc
Mám škodu felicii combi,r.v.2000,1,3mpi 50kw najeto cca 120000km.
Již asi měsíc se mi zničeho nic odpálí zapalovací lišta(již odpáleno cca7ks!!!!) a nikdo není schopen mi říct čím to je natož to opravit.Když se napojí nová auto ujede cca100-300km bez problémů a ani diagnostika nenajde žádnou závadu,odpálená lišta přestane pálit většinou na 1válec,nebo 1 a 2 hý válec nebo to cukne a celá lišta je nefunkční.
V motoru už vyměněny tyto věci:alternátor,lambda sonda,čidlo otáček,řídící jednotka,celý svazek kabelů,2x svíčky,
Najde se někdo kdo to dokáže analyzovat a opravit?? prosím aspoň radu nebo nápad čím to může být....
Děkuji!!!!!!!!!!!!!
-
"-- skrytý --" 07.11.07 19:28
« prosim pomoc....
Mám škodu felicii combi,r.v.2000,1,3mpi 50kw najeto cca 120000km.
Již asi měsíc se mi zničeho nic odpálí zapalovací lišta(již odpáleno cca7ks!!!!) a nikdo není schopen mi říct čím to je natož to opravit.Když se napojí nová auto ujede cca100-300km bez problémů a ani diagnostika nenajde žádnou závadu,odpálená lišta přestane pálit většinou na 1válec,nebo 1 a 2 hý válec nebo to cukne a celá lišta je nefunkční.
V motoru už vyměněny tyto věci:alternátor,lambda sonda,čidlo otáček,řídící jednotka,celý svazek kabelů,2x svíčky,
Najde se někdo kdo to dokáže analyzovat a opravit?? prosím aspoň radu nebo nápad čím to může být....
Děkuji!!!!!!!!!!!!!
-
"-- skrytý --" 04.11.07 14:14
« startování
Ahoj,
mám problém s autem Felicie 1,3MPI 1997.
Když je motor studený, tak líně startuje. Buď nechce chytit vůbec nebo má problém udržet volnoběžné otáčky a hned chcípne. Po pár ujetých metrech je vše v pořádku.
Auto bylo v servisu a tam vyměnili "rampu" a svíčky. Po opravě se počet startování snížil z cca 7 až 8 na 2 až 3. Nikdy motor nechytl hned na poprvé. Mám podezření na palivo nebo na regulátor otáček.
Prosím mohl by mi někdo poradit co s tím je.
Mockrát děkuji -
« Re: Re: Re:
Přeju pěkný den všem, mám takovej dotaz. Nechci bejt za vola, ale někde jsem se dočetl, že se do auta, které je původně vyrobeno bez serva (posilovače řízení) dá servo dodatečně dostat. Protože vím, že sem chodí zkušení autaři, tak tenhle dotaz nechávám právě tady, budu vděčný každému, kdo mi odpoví :roll: .. Jo a když už jsem u toho, pokud to teda je možné, myslíte že se to vyplatí? Za kolik se dá takové kompletní servo sehnat, třeba i z vrakoviště? Díky za odpověď.. -
"-- skrytý --" 22.09.06 23:21
« Re:
ahoj termostat je asi 5 cm od čidla teploty vod. když si stoupneš před filcku je to po pravé straně vedle motoru, stojí 360 kč a když si ho koupíš tak hned poznáš kam patří, je na 3 šroubech a je v něm nasunut konektor. Pozor musíš ho vysunout do strany. Pak odvzdušni sistém přez čidlo teploty -
« Bez nadpisu
tak ten můj problém s feldou byl v řídící jednotce, byla odpálená, alternátor mi přebíjel na 17V a odpálil ji, už to mám v poho, snad už se nic vysírat nebude.. jinak chtěl sem se zeptat, kde u felície najdu termostat.. údajně mi totiž pomalu ohřívá, nebo spíš vůlbec neohřívá, teplota by prý měla pýt uprostřed stupnice, ale mě to zůstává dole na nějakých 70c pokud senemejlim.. nevim te´d přesně kolik tam je.. kde ho najdu, prý je na 2 šroubcíchm, tak bych koupil novej a vyměnil ho.. nejsem zas takovej antitalent, jak by se mohlo zdát, že nevim kde je termostat... prostě nevim no :-( prosím poraďte.. díky -
« Re:
Zdravim, takže to bude jak říkáte imobilizér, no já jsem na zítra objednanej do servisu, tak jim to aspoň naznačím, aby na tom nedělali půl dne a pak nezjistili, že je to imobilizér... Holt to zaplatim no, aspoň budu mít doufám konečně auto v cajku.., pač tohle už je fakt hrozný... ptát se, jak se odpojuje imobilizér se raději nebudu, stejnak bych to tak jako tak musel do servisu hodit.. každopádně díky všem.. -
« Re:
2 hany: neříkám, že jsem odborník, ale těch "odborníků" ve "značkových" servisech jsem viděl hodně. Pokud to vidím v okolí, tak kdo něco uměl a mělo nohy ruce, tak si už dávno udělal vlastní servis a v těch značkových servisech těch skutečných fachmanů moc nezůstalo. Ve většině případů jsou to výměňáři. Je pro ně nejjednodušší a s největším vývarem vyměnit celý díl než něco opravit. Zažil jsem to třeba s čerpadlem, kdy u Forda ho chtěli celé vyměnit za ranec, kdežto jak ty říkáš garážista (rodinná firma na čerpadla, ke které to ty značkové servisy vozí z celé Moravy) udělala repasi - komplet výměnu všech těsnění, symeringů atd., seřízení na stolici za pár tisíc. Často to totiž funguje tak, že zákazníkovi se ve značkovém servisu naúčtuje nové čerpadlo a přitom dostane stejně repas. S řídícími jednotkami taky tak nějak. Takže nakonec se mu může stát, že mu vymění řídící jednotku, klapku, lištu atd. a stejně to nepomůže.
Neradím mu ať to nezkusí na diagnostiku, ale k někomu, kdo to umí a má vybavení. :!: -
"-- skrytý --" 04.09.06 10:15
« Bez nadpisu
já nevím vystupuješ tu jako odborník všemu rozumíš tak máš asi pravdu já ty auta dělám jen 20let a porada a oprava po netu stvé strany je supr hold zlaté české ručičky. Já nikomu nic nenutím ale odbornej servis je servis ane jen tlachání hubou -
"-- skrytý --" 03.09.06 21:50
« Bez nadpisu
už to tu čtu asi tejden máš tam v prde... na99%imobiliser jde odpojit nejni to nic složitého ale pro jistotu když ti to nepude nastartovat tak do nějpoklepej nabo snim zatřes když to pak nastartuješ tak je to on do značkového servisu se neboj zajet protože pripojení auta na počítač a zjištění závad stojí kolem 200 kč