Nejde nastartovat felicia.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
- Nejde nastartovat felicia. 10.05.2006 12:03
- Bez nadpisu 17.05.2006 11:02
- Bez nadpisu 24.08.2006 13:49
- relátko 28.08.2006 10:38
- Bez nadpisu 29.08.2006 21:56 Tommy100
- Bez nadpisu 31.08.2006 10:41 Tommy100
- Bez nadpisu 01.09.2006 09:45
- Bez nadpisu 01.09.2006 13:23
- imobilizér 02.09.2006 22:20
- Bez nadpisu 03.09.2006 00:31
- Bez nadpisu 03.09.2006 21:50
- Bez nadpisu 04.09.2006 10:15
- Bez nadpisu 22.09.2006 16:44
- Bez nadpisu 25.09.2006 21:39
- Bez nadpisu 26.09.2006 21:56
- Bez nadpisu 26.09.2006 22:11
- startování 04.11.2007 14:14
- prosim pomoc.... 07.11.2007 19:28
- prosím pomoc 07.11.2007 19:28
- Felicia 1.6 MPi-někdy chytne, někdy ne............. 18.01.2010 18:31
- Bez nadpisu 27.12.2010 18:24
-
Nejde nastartovat felicia.
Koupili jsme si v autobazaru Skoda feliciji a po mesici to zacalo blbnout.Nechce startovat.Vse vypada dobre,baterije je nabita.Je tam dost benzinu.Je mozne,kdyz jsem predtim chteli jet,tak to jeste slo nastartovat,ale jak jsem nacerpali na novo benzin a tet to nejde vubec nastartovat.Muze to byt,ze je benzin nekvalitni. Poradte my.-
« Re: Nejde nastartovat felicia.
Ahoj já bych ti poradil asi tak že je velice dobré tankovat kvalitní benzín, protože s tím mám také zkušenost.Tankoval jsem u benzinky XXX a nic moc Felda byla líná a docela žrala.A tak jsem jednou natankoval u SHELL a od té doby supr >:D auto je živější,tišší,spotřeba klesla cca 1l a na dojezdu nádrže se to projevilo o min. 50km/nádrž, jo a mimochodem tam zbíráš body za natankovaný benzín a to taky není k zahození.Ještě jedna zajímavost nechci tě strašit, ale viděl jsem u svého opraváře dvě Feldy které měli v pr.. střiky a na feldu stoji cca.12.000,- tak kde chceš tankovat?
Pavel
-
-
Bez nadpisu
Zdravim lidi, nesetkali jste se s problémem u felície, že nastartovat sice jde, ale studený motor ne?? Jde o to, že když mi felda stojí přes den v garáži a rána chchi jet, tak musim čekat třeba 5 minut, než začne takové cvakání v pojistkové skříňce u spolujezdce a pak jako se spustí čerpadlo, nasává benzín a pak to terprve najede.. když to zkoušim před tímhle zmiňovaných cvakáním, tak sice startérchrchlá, ale prostě nechytne... no a čím dýlk auto stojíé, tím dýl se musí čekat... prej by to mohlo být relátko nebo co... co takoýc relé stojí??-
« Re:
To znám. Předchozí majitel mě na to upozorňoval, že startovat se má až po cvaknutí v pojistkové skříňce. Startování před tím je neúspěšné. Podle mě to má souvislost s nějakým relátkem. Těch pár sekund od otočení klíčku z I do start se dá vydržet. Rozhodně to nejsou u mě minuty.-
« Re: Re:
dík za odpověď.. jj, v servisu mi taky říkal, že to bude asi relátko, prej stojí 2 kila, tak to je dobrý, já už myslel, že to bude pumpa a ta je dost drahá... u mě to je třeba i 10 minut čekání na cvakání, tak takhle sedim v autě a vztekám se kdy už to budu moct nastartovat.. čím dýl auto stojí, tím delší je doba čekání na "cvakání" >:D ... jeto dost hrozný, snad to bude jen relátko a pak to bude v poho..-
« Re: Re: Re:
No nechci strašit, ale pokud to nechce chytnout delší dobu, tak by to ta pumpa taky mohla být. Jinak mě to cvakne (zvukově jak při zapnutí / přepnutí světel) jen jednou cca pár sekund (max. 5s) po otočení klíčku do první polohy. Připadám si jak dřív při žhavení nafťáku. >:D-
« Re: Re: Re: Re:
n, strašíš... to už mi nedělej..doufám, že to bude jen relátko.. mě to cvaká, kdybych to měl spočítat, tak 50x minimálně a trvá to cvakání něco přes minutu + to, než k tomu cvakání vůbec dojde... uvidim v pondělí, snad je pumpa dobrá.. bo nevim kde nato vezmu... co stojí??
-
-
-
-
-
relátko
Zdravim lidi, tak jsem si zjistil, v jakém relátku to cvaká, no a vyměnil ho.. cvaká i ve vyměněném, je to zapleklitá situace.. sakra.. nevim co s tim.. doufám jen, že to je v elektrice a ne v pumpě... jinak aby toho nebylo málo, pořád se to zhoršuje, teď už musim čekat na svakání io když auto stojí třeba 2 hodiny..., dřív to cvakalo až po cca 10ti hodinách odstaveného auta..., je to hnus.. kámoš mi říkal, že mu to taky dělalo a že to bylo relátkem.. je fakt, že sem relátko nekupval nové, je starší.., ale že bych trefil zrovna na relátko se stejnou chybou??... chjo :roll: :roll: -
Tommy100 29.08.2006 21:56
Bez nadpisu
o čem se to bavíte??? :shock: to jako žhavení u dieselové feliny??Já měl felicii(1.3MPI) skoro 5 let,ale na žádné cvakání jsem nečekal,pravda při zapnutém zapalování se spustil větrák a pak cosi cvaklo... 8-s
Můžete mi to někdo prosím vysvětlit?? :*)-
« Re:
Řeč je o nějaké relátku v palubce, které je slyšet po otočení klíčkem do první polohy. Mě třeba předchozí majitel radil, že při startování to chce počkat na cvaknutí a až potom otočit klíčkem dál. Pokud se startuje hned tak to nemusí chytit nadrc. Řeč není o 1,9D. Někde ve felicia fóru jsme četl, že to cvakání může být i od škrtící klapky.-
« Re: Re:
Zdravim, jde o felícii 1,3 MPi, než to "nacvaká" nastartovat nejde, o to by nešlo, ale na cvakání, které celkem trvá tak 2 minuty se musí čekat dalších třeba 10 minut a zdá se mi, žese to postupem času jak furt oddaluju opravu stále zhoršuje.. měl sem to v servise a na nic nepřišli, bylo to na počítači a žádná chyba nikde není.. je to fakt na pytel.. jinak pumpa to prý údajně není, prý funguje jak má..
-
-
-
Tommy100 31.08.2006 10:41
Bez nadpisu
Panejo,to slyším poprvé,já jsem to startoval normálně z nuly do startu a chytlo to vždycky hned :?-
-
« Re: Re:
2 jvees69: Na vesměs "odborníky" v autorizovaných servisech se vykašli. Zajeď si k někomu, kdo tomu opravdu rozumí a má na to pořádné vybavení. Po doporučení jiných jsem objevil borce co to opravdu umí [odkaz] a rozhodně není drahý. V diskuzi na těch stránkách možná najdeš i odpověď nebo se ho přímo zeptej.
-
-
-
Bez nadpisu
jo, díky, zkusim to.. přemýšlel jsem, že s tim zajedu do servisu škodovek, ale tam bych se asi nedoplatil, ikdyž když se to takj vezme, oni přece musí vědět hned, co s tim, nebo ne? musí s tim mít přece hafo zkušeností... no mrknu na ty stránky, ještě jednou dík... měj se -
"-- skrytý --" 03.09.2006 00:31
Bez nadpisu
No myslíš že kdyby bylo jednoduché ho odpojit že by tam vůbec měl nějaký smysl? -
"-- skrytý --" 03.09.2006 21:50
Bez nadpisu
už to tu čtu asi tejden máš tam v prde... na99%imobiliser jde odpojit nejni to nic složitého ale pro jistotu když ti to nepude nastartovat tak do nějpoklepej nabo snim zatřes když to pak nastartuješ tak je to on do značkového servisu se neboj zajet protože pripojení auta na počítač a zjištění závad stojí kolem 200 kč-
« Re:
Zdravim, takže to bude jak říkáte imobilizér, no já jsem na zítra objednanej do servisu, tak jim to aspoň naznačím, aby na tom nedělali půl dne a pak nezjistili, že je to imobilizér... Holt to zaplatim no, aspoň budu mít doufám konečně auto v cajku.., pač tohle už je fakt hrozný... ptát se, jak se odpojuje imobilizér se raději nebudu, stejnak bych to tak jako tak musel do servisu hodit.. každopádně díky všem..
-
"-- skrytý --" 04.09.2006 10:15
Bez nadpisu
já nevím vystupuješ tu jako odborník všemu rozumíš tak máš asi pravdu já ty auta dělám jen 20let a porada a oprava po netu stvé strany je supr hold zlaté české ručičky. Já nikomu nic nenutím ale odbornej servis je servis ane jen tlachání hubou-
« Re:
2 hany: neříkám, že jsem odborník, ale těch "odborníků" ve "značkových" servisech jsem viděl hodně. Pokud to vidím v okolí, tak kdo něco uměl a mělo nohy ruce, tak si už dávno udělal vlastní servis a v těch značkových servisech těch skutečných fachmanů moc nezůstalo. Ve většině případů jsou to výměňáři. Je pro ně nejjednodušší a s největším vývarem vyměnit celý díl než něco opravit. Zažil jsem to třeba s čerpadlem, kdy u Forda ho chtěli celé vyměnit za ranec, kdežto jak ty říkáš garážista (rodinná firma na čerpadla, ke které to ty značkové servisy vozí z celé Moravy) udělala repasi - komplet výměnu všech těsnění, symeringů atd., seřízení na stolici za pár tisíc. Často to totiž funguje tak, že zákazníkovi se ve značkovém servisu naúčtuje nové čerpadlo a přitom dostane stejně repas. S řídícími jednotkami taky tak nějak. Takže nakonec se mu může stát, že mu vymění řídící jednotku, klapku, lištu atd. a stejně to nepomůže.
Neradím mu ať to nezkusí na diagnostiku, ale k někomu, kdo to umí a má vybavení. :!:
-
-
Bez nadpisu
tak ten můj problém s feldou byl v řídící jednotce, byla odpálená, alternátor mi přebíjel na 17V a odpálil ji, už to mám v poho, snad už se nic vysírat nebude.. jinak chtěl sem se zeptat, kde u felície najdu termostat.. údajně mi totiž pomalu ohřívá, nebo spíš vůlbec neohřívá, teplota by prý měla pýt uprostřed stupnice, ale mě to zůstává dole na nějakých 70c pokud senemejlim.. nevim te´d přesně kolik tam je.. kde ho najdu, prý je na 2 šroubcíchm, tak bych koupil novej a vyměnil ho.. nejsem zas takovej antitalent, jak by se mohlo zdát, že nevim kde je termostat... prostě nevim no :-( prosím poraďte.. díky-
"-- skrytý --" 22.09.2006 23:21
« Re:
ahoj termostat je asi 5 cm od čidla teploty vod. když si stoupneš před filcku je to po pravé straně vedle motoru, stojí 360 kč a když si ho koupíš tak hned poznáš kam patří, je na 3 šroubech a je v něm nasunut konektor. Pozor musíš ho vysunout do strany. Pak odvzdušni sistém přez čidlo teploty-
-
« Re: Re: Re:
Přeju pěkný den všem, mám takovej dotaz. Nechci bejt za vola, ale někde jsem se dočetl, že se do auta, které je původně vyrobeno bez serva (posilovače řízení) dá servo dodatečně dostat. Protože vím, že sem chodí zkušení autaři, tak tenhle dotaz nechávám právě tady, budu vděčný každému, kdo mi odpoví :roll: .. Jo a když už jsem u toho, pokud to teda je možné, myslíte že se to vyplatí? Za kolik se dá takové kompletní servo sehnat, třeba i z vrakoviště? Díky za odpověď..
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 04.11.2007 14:14
startování
Ahoj,
mám problém s autem Felicie 1,3MPI 1997.
Když je motor studený, tak líně startuje. Buď nechce chytit vůbec nebo má problém udržet volnoběžné otáčky a hned chcípne. Po pár ujetých metrech je vše v pořádku.
Auto bylo v servisu a tam vyměnili "rampu" a svíčky. Po opravě se počet startování snížil z cca 7 až 8 na 2 až 3. Nikdy motor nechytl hned na poprvé. Mám podezření na palivo nebo na regulátor otáček.
Prosím mohl by mi někdo poradit co s tím je.
Mockrát děkuji -
"-- skrytý --" 07.11.2007 19:28
prosim pomoc....
Mám škodu felicii combi,r.v.2000,1,3mpi 50kw najeto cca 120000km.
Již asi měsíc se mi zničeho nic odpálí zapalovací lišta(již odpáleno cca7ks!!!!) a nikdo není schopen mi říct čím to je natož to opravit.Když se napojí nová auto ujede cca100-300km bez problémů a ani diagnostika nenajde žádnou závadu,odpálená lišta přestane pálit většinou na 1válec,nebo 1 a 2 hý válec nebo to cukne a celá lišta je nefunkční.
V motoru už vyměněny tyto věci:alternátor,lambda sonda,čidlo otáček,řídící jednotka,celý svazek kabelů,2x svíčky,
Najde se někdo kdo to dokáže analyzovat a opravit?? prosím aspoň radu nebo nápad čím to může být....
Děkuji!!!!!!!!!!!!!
-
"-- skrytý --" 07.11.2007 19:28
prosím pomoc
Mám škodu felicii combi,r.v.2000,1,3mpi 50kw najeto cca 120000km.
Již asi měsíc se mi zničeho nic odpálí zapalovací lišta(již odpáleno cca7ks!!!!) a nikdo není schopen mi říct čím to je natož to opravit.Když se napojí nová auto ujede cca100-300km bez problémů a ani diagnostika nenajde žádnou závadu,odpálená lišta přestane pálit většinou na 1válec,nebo 1 a 2 hý válec nebo to cukne a celá lišta je nefunkční.
V motoru už vyměněny tyto věci:alternátor,lambda sonda,čidlo otáček,řídící jednotka,celý svazek kabelů,2x svíčky,
Najde se někdo kdo to dokáže analyzovat a opravit?? prosím aspoň radu nebo nápad čím to může být....
Děkuji!!!!!!!!!!!!!
-
"-- skrytý --" 18.01.2010 18:31
Felicia 1.6 MPi-někdy chytne, někdy ne.............
Mám problém s tím, že někdy chytne, někdy ne.
Někdy naskočí na otočení a někdy můžu točit třeba půl hod. a nic. Pak přijdu třeba za 5 min. a na otočení chytne. Nebo jedu a najednou ztratí výkon a chcípne. Vyměnil jsem víčko rozdělovače, kabely, palec, svíčky.
Ví někdo čím to je?
Díky