Peugeot 206 SW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: Jen tak mimochodem
uz zase srovnavani O2 a 407-my, jak ja tohle nesnasim, uvedomte si, ze to jsou rozdilny auta, a navic O2 je nizsi stredni trida, a 407-ma vyssi stredni trida, konkurence pro O2 je P 307....
Jinak jeste lip receno, 407SW je auta na imige, je mi jedno kolik se tam toho vejde, ale na chapulu ho fakt brat nebudu, kdezto Oktavka, je vylozene chaluparsky auto ;-) -
"-- skrytý --" 16.11.04 12:44
« Re: Re: Jak odmlzujete?
To a: Já nevím, co furt všichni mají s tou vnitřní cirkulací! To je zařízení sloužící jenom pro opravdu zcela výjimečné případy (jízda v tunelu, za silně kouřícím vozidlem atd.), jinak by to vždy mělo být zapnuté na vnější vstup vzduchu. Nebo se snad někdo chcete ve vlastním autě udusit?
PS: Jsou samozřejmě i jiné případy, kdy vnitřní cirkulace může posloužit - např. rychlejší ochlazení interiéru klimou. Ale pak stejně musí nutně následovat přepnutí na vnější vstup vzduchu. Pro rychlejší ohřátí interiéru topením to však neplatí! -
« Re: Jak odmlzujete?
Promin. Napsal jsem to dost nesrozumitelne.
Myslel jsem, jak po odmlzeni co nejrychleji vytopit vnitrek auta, aby se mi to zase nezamlzilo. Manzelka je strasne zimomriva. ;-)
Funguje odmlzeni na vnejsi cirkulaci a pak to pro vytapeni prepnout na vnitrni?
Je to moje prvni zima s vlastnim vozidlem, tak se v tom trosku placam. >:D
Jinak diky vsem za trpelivost. -
« Re: Re: Re: Jak odmlzujete?
kdyz jsem jel minulej tejden do PHA, tak sem odmlzoval a ono to nejak neslo.... a az v pulce cesty sem si vsimnul, ze mam vnitrni okruh, tak sem to prepnul a za dve minutky to bylo plyc a okna nadherne ciste. Klimu nepoustim vubec, ono staci, dat vnejsi cirkulaci, teplotu na plnou, nebo proste nekam doleva a pustit vetrek tak na dvojku, a smerovani na predni sklo, popr. jak je ta poloha druha (mezi cistym ofukovanim predniho skla a a ofukavanim nih a predniho skla) takhle to staci cca 2- 3 minutky a je odmlzeno -
« Re: Jak odmlzujete?
Diky, Mitsi.
To jsem presne potreboval. Foukal jsem sice primo na celni sklo, ale mel jsem to pustene na vnitrni okruh, takze jsem pak musel pustit klimu. Kdyz jsem vypnul klimu, tak to klasicky vyprsklo vsechnu vlhkost dovnitr a byl jsem totalne v pr..... Nakonec jsem ji mel pustenou porad. :-)
Jak je to pak s topenim, prepne se jen smer a zvysi teplota? -
"-- skrytý --" 15.11.04 14:25
« Re: Jak odmlzujete?
Jakmile použiješ klimu k odmlžení, tak ji pak už musíš nechat puštěnou až do konce jízdy. Pokud ji ovšem z nějakého důvodu nechceš použít, tak je lepší to napřed zkusit odmlžit prostým ofukem (ale pozor - nesmíš to mít puštěné na vnitřní okruh!) a teprve když to nestačí, tak potom pustit klimu a být smířený s tím, že "pojede" až do konce jízdy - což při chladném počasí není problém, neboť kompresor spíná s velmi nízkou frekvencí a běží jen krátce, takže např. na spotřebě se to projeví minimálně a navíc máš čistá skla... A o to přece jde! -
« Barvy aut a mlžení oken
Ještě k barvám. Někdo tu psal, že tu zelenou viděl na 307 a na 206 ještě ne. Chtěl bych podotknout, že jde o odlišné barvy. Zelenou metalízou mám na mysli barvu, kterou máte možnost hojně vídat na starších krátkých 206kách. Bohužel si už nepamatuji jak se ta brava jmenuje, tuším jen, že nějak od eM. Ta barva se už bohužel nedělá a jí hodně podobnou teď používá Renault, ale na webu renaultu ji nemohu najít.
Jinak mlžení oken jsem nezaregistroval, stačí pustit foukání na okno a je po problémech.
Jinak co šrámy, už máte své auta taky omlácené? Já málem prožil infarkt když jsem v prvním týdnu jel nakoupit k Delvitě a když jsem se vracel k autu, všiml si jak mi nějaký lojza odřel přední nárazník. Není to moc vidět a jelikož je to celé z plastu, poddal se tlaku a je na něm jen pár šrámu na laku. Ovšem když to máte nové, vadí i takové drobnosti :). Pak jsem v prvním měsíci chytil kamínek od náklaďáku do předního skla a mám z něj trochu odlomeno. Taky detail co není na první pohled nějak zvlášť patrný. No a největší blbec je někdo od nás z baráku, ráno příjdu k autu a vidím, že mám lehce promáčklé přední dveře jak asi někdo vedle otvíral dveře a zastavil se až o té mé :(. Teď raději parkuji jinde a delší dobu už mám klid, dokonce už mi ani nekradou anténu, kterou jsem už dvakrát kupoval novou. Lidi jsou fajn, co :) -
« Jak odmlzujete?
Zdravim,
O vikendu mne trosku zaskocila zima, a tak se ptam, jak nejlepe postupovat, aby se mi nemlzily okna. Dokazal jsem to pouze s trvale zaplou klimatizaci. Jde to ale i bez ni? Co nejake spreje proti zamlzovani oken, pouzivate nejakou osvedcenou znacku.
Diky. -
« Re: Zimaky
no, ja sem zase dneska ojednaval gumy, SAVA eskymo 2, tak uvidime, ta zimni prohlidka je dorba vec, ale vzhledem k tomum ze sme byli pred 14. dny na garancce, tak to u nas nema cenu, a malej je na to zase moc starej (95) a berou tam snad auta mladsi roku 97 -
« Re: Mohu jen doporučit
Ja ji mam prave s tema cernyma listama a to jde. Ale nedokazu si je predstavit s jinou metalizou. U ostatnich metaliz se mi libi spis listy v barve karoserie. Jinak se mi u Francouzu hodne libi, ze listy jsou soucasti designu a ne jen nalepovaci gumove prouzky. Proste si umeji vyhrat i s detaily, nasavani vzduchu v predni kapote, svetla zejm. zadni blinkry, zadni okno... 8) -
« Re: Re: Mohu jen doporučit
my mame tu tmave cervenou (kupodivu to je stejna barva co ma na 106-ce ale ja ji uz mam vybledlou :roll: )
mamka rekla, ze ta cervena ji slusi nejvic, protozekdyz je jina barva, tak jak sou zadni svetla cerveny, tak to mam moc nepasuje, prijde ji to takovy divny, me se s stribrna nelibi a nejpeknejsi je skutecne tmave modra..... ;-)
jeden poznatek, jak jsou listy na narzniku, tak se mni kupodivu libi vic kdyz sou v cerny barve, nez v barve auta, prijde mi to lip vyvazenejsi.... -
« Re: Mohu jen doporučit
Mne se nejvic libi ta tmave modra metaliza, ale auto jsme meli jako zlevnenou predvadecku, takze mame tu stribrnou. :-)
Zlatou ma bratrova manzelka na sluzebaku, takze se nam auta aspon nepletou. Zda se mi, ze ta zelena metaliza je docela oblibena u 307, tech jsem s ni videl docela dost, ale 206sw jeste snad ani jednu.
Ja jsem se k 206sw dostal tak, kdyz jsem vybiral nejake auto kolem 300k, do ktereho bych se vesel a melo trosku vetsi kufr. Nakonec mi zustala fabie combi a 206sw. Vyhrala to 206. Na rozdil od fabie a vw aut je to srdecni zalezitost. Padla nam hned do oka a neni videt na kazdym rohu jako fabie. 8) -
« Re: Předmět: Re: Mohu jen doporučit
Hodně jezdím do Prahy do Zličína po nákupech a už jsem těch 206sw viděl, jéje. Rozhodně nechci pomlouvat nějaké barvy, to je každého věc, že :-)
Osobně jsem napřed chtěl zlatou, ale žena byla tahle barva přímo odporná. Pak já navrhnul stříbrnou, ale žena by raději červenou. Tak jsme o červené hodně uvažovali, ale nakonec to byla ta zelená a teď jsem tomu moc rád, vypadá to suprově (subjektivní názor) a široko daleko jiný tuto barvu nemá, zatím jsem potkal jen dvě ve stejné barvě a to jednu v Praglu a druhou v ČB.
Taky jsem napřed viděl tohle auto někdy v TV v době hodně dávno před jeho prodejem. Na první pohled se mi strašně moc líbilo a pamatuji si živě, jak jsem ženě (tehdy ještě přítelkyně), řekl, že takovéhle krásné auto asi nikdy mít nebudeme. Jezdíl jsem tehdy tuším fordem escortem 1.4i r.v.91. No a ono stačilo jen změnit zaměstnání a pak jde všechno :-). Teď už počítám splátky leasingu a pomalu sjíždím trh s MPV auty, chtělo by to přece jen něco většího, plánujeme se rozrůst o dalšího sviště. -
« Předmět: Re: Mohu jen doporučit
Ja mam stribrnou, ale jeste jsem snad ani nestal na parkovisti, kde by byla jeste dalsi 206SW. Mnohem castejsi je 307 Break a mozna i 307SW.
Pozn. Stribrna metaliza se dela v nekolika variantach a mam pocit, ze ta moje uz se take nedodava. :) -
« Re: Mohu jen doporučit
no, ono celkove tech 206 SW moc neni, u nas okrese asi jen 5 vcetne te nasi, a kazda ma jinou barvu (okres CL) v LBC uz je jich vic i v ty barve co mame my (cervena metla) ale jeste se nestalo, ze by dve stali vedle sebe :-) :) :)
Kdyz se to objevilo pred 3 (4?) roky jako studie v Zeneve, tak sem prohlasil, ze by mi doma v garazi nevadila..... :-) :) -
« Mohu jen doporučit
Ahoj,
tak už s SWečkem jezdím víc jak rok a půl a jsem velice spokojený. Motor mám 1.4HDI a najeto zatím jenom 50tis. km. Problémy jsem nezaregistroval, alespoň nic závažného. První co mi vadilo a odstraněno to bylo během jedné návštěvy u prodejce, hučení předních dvěří při rychlostech nad 100km/hod nebo při bočním větru. Od té doby nic až teď mi příjde, že sedačka řidiče se trochu uvolnila, či co. To bude asi tou mojí váhou (100kg).
Spotřeba je výborná, jezdím do práce 180km tam a zpět a na plnou najedu cca. 1000 km, podle toho jak jezdím, když mám náladu, tak to docela honím. Dětská sedačka (Romer) se v pohodě připne. Velký kočárek se nám do auta také vešel a s golfkama úplně v pohodě. Letos jsme auto zatěžkali cestou do Rakouských Alp, já, manželka, mámča a prcek. Kufr v pohodě vystačil a cesta byla velice příjemná.
Co ododat, pokud se teprve rozhodujete, já mohu jen doporučit. Jsem sice majitel tohoto vozu, ale nenadržuji. Pokud potřebuje solidní auto za málo peněz, je to dobrá volba.
Díky tomu, že jsem auto kupoval hned jak se začalo prodávat, máme ještě zelenou metalízu, která se teď už nenabízí, alespoň auto nepřehlédnu. Nejhorší je asi stříbrná barva, to se může stát, že budete někdy stát i tři vedle sebe :) -
« Re: Prohlidka pred zimou za 99,- Kc
Diky Marline.
Myslim, ze to cidlo by ti vyradili jedine v servisu, ale to by asi nefungovalo vubec. Je divny, ze to nemaji udelany jako u paliva, tam to jednou zatroubi a pak uz to dal jen sviti. Mozna na to maji nejakej upgrade firmwaru ridici jednotky. -
« Re: Prohlidka pred zimou za 99,- Kc
1 Zkušební jízda
2 Kontrola hladiny a bodu tuhnutí chladicí kapaliny motoru
3 Kontrola hladiny a bodu tuhnutí směsi ostřikovačů
4 Zvednutí vozidla na zvedák
5 Kontrola stavu a vůle ložisek předních kol, kontrola stavu předních pneumatik
6 Demontáž předních kol
7 Měření tloušťky kotouče (minimální rozměr)
8 Kontrola stavu opotřebení brzdových destiček
9 Kontrola stavu a vůle kulových čepů řízení (ev. tyček stabilizátoru) *
10 Kontrola stavu a těsnosti manžet poloos
11 Kontrola předních tlumičů pérování (vizuálně)
12 Kontrola upevnění, těsnosti a koroze výfuku
13 Kontrola stavu lanovodů ruční brzdy
14 Kontrola zadních tlumičů pérování (vizuálně)
15 Kontrola stavu a vůle ložisek zadních kol, kontrola stavu zadních pneumatik
16 Montáž předních kol, kontrola utažení momentovým klíčem, spuštění vozidla
17 Kontrola osvětlení vozidla
18 Kontrola seřízení světlometů
19 Kontrola hladiny motorového oleje
20 Kontrola stavu vzduchového filtru
21 Kontrola stavu všech řemenů příslušenství (dle typu vozidla)
22 Kontrola stavu zapalovacích/žhavicích svíček (mimo motoru HDI)
23 Kontrola žhavení + dožhavování (diesel, mimo motoru HDI)
24 Kontrola dobíjení – měřením
25 Kontrola stavu palivového filtru
26 Kontrola stavu baterie (zátěžové měření)
27 Kontrola stavu a upevnění svorek baterie
28 Kontrola funkce a seřízení ostřikovačů čelního skla + světlometů (dle výbavy)
29 Kontrola funkce stěračů + stav stírátek (cyklovač, rychlosti, doběhy, pákování a stav ramínek) -
« Bez nadpisu
to Tom4F Mne to startuje dobre. Mam 1.1 benzin, ale na dovolene jsme meli pujcene Polo s 1.2 a pri startu se traslo cele auto. >:D
Zoufalej jsem byl z brzd, ktere brzdily az kdyz se pedal seslapnul do poloviny. Pri popojizdeni fakt hruza. Jinak mista pro ridice vic a interier lepsi nez ve fabii. Palubni deska ma sice mekcene plasty, ale zbytek interieru je z podobneho plastu jako 206, tak nechapu, proc se o ne v testech porad otiraji. ;-) -
« Re: Re: Teplota na palubnim pocitaci
to je mi zajimave, mi mame rucen ovladany zrcatka a teplotu meri......... tak nevim, jeste jedna poznamecka, pokud dam klic na prvni polohu tak se mi tam ta teplota ukaze automaticky (vnejsi) nevim, nevim, maj v tom bordel, holt frantici.... -
« Re: Spotreba 1.1/44 kW
To campagnolo: U sw je spis znat vitr z boku. >:D
Ja ujedu na jedno natankovani 650 km, ale neni to plna nadrz. Tankuju do prvniho cvaknuti cca. 42 l natural 95, vetsinou OMV.
To Marlin: Mate v sw i palubni pocitac? Podle prirucky by ten zakladni pocitac, co mam ja, mel ukazovat venkovni teplotu, ale nejak se mi nepodarilo ho do toho rezimu prepnout. Neni to jen nejake varovani, kdyz venkovni teplota klesne pod 4 stupne Celsia? -
« Mlhovka v zadnim narazniku
Zdravim,
zkousel jem po narazu overit funkcnost zadni mlhovky v narazniku, ale nejak se mi ji nepodarilo rozzarit? Rozsvitil jsem potkavacky + mlhovky predni a dalsim pootocenim by se mely pridat ty zadni. Je to tak spravne?
Jak vymenim zarovku v te zadni mlhovce? V navodu je fotka mlhovky z metru s minimalnim popisem, jak ji dostat ven. Nevim presne jak na to a
nerad bych, aby mi zustalo neco v ruce. Preci jenom manualni prace neni moji silnou strankou.:lol: -
« Ranni zazitek
Tak to za mnou dneska rano na semaforu nedobrzdil nejakej manager v oktavce. :(
Nastesti to vykryl naraznik. Byl jsem z toho tak vyklepanej, ze jsem z te krizovatky radsi odjel na cervenou. >:D Priste uz budu klidnejsi. Clovek se snazi jezdit opatrne, ohleduplne a stejne ho pak dostane nekdo zakerne zezadu. :shock:
Jinak s sw maximalni spokojenost. Klima, parkovani (4 metry jsou v Praze velka vyhoda), prostor uvnitr i velikost a praktinost kufru. Jsem rad, ze jsme si nekoupili fabku, ktera se nam zda cim tim okoukanejsi a bez napadu.
Co mate za pnumatiky? Ja mam Pirelli3000, na betonu na hradecky docela huci. Otazka je, jestli to s jinymi zlepsi. -
« Re: Re: Kocarek ve 206sw
no, mereni nemereni, nevim jak se to meri, ale, Fabka by mela nit teoreticky vetsi kufru, ale 206-ka ho ma lic vyuzitej(neni tam tolik vystupku a vycnelku)..... takze to vychazi uplne nastejno......
mi taky mame plnohodnotnou rezervu, ale je pod autem a ne v kufru...... -
« Re: Kocarek ve 206sw
Taky uz jsem chtel neco napsat, protoze ta okurkova sezona trva nejak dlouho. >:D
Tak jsem se dokopal a zmeril vnitrni rozmery kufru.
Horni hranna zadniho operadla - 5 dvere (bez rola) cca. 60 cm
Spodni hrana zadniho operadla - 5 dvere cca. 80 cm
Pravy blatnik - levy blatnik cca. 114 cm
Vyska kufru (od podlahy k rolu) cca. 50 cm
Rozmery jsem bral ty nejmensi v dane ose.
Objem kufru mi vysel 399 l bez uvazovani kapes za blatniky.
Neporovnaval to nekdo s fabii combi? Doma jsem objevil nejaky katalog Skoda z doby, kdy jsem si vybiral auto, ale nejsou v nem vsechny rozmery.
Ty, ktere jsou z katalogu zrejme.
Horni hranna zadniho operadla - 5 dvere 713 mm (nevim , jestli s rolem nebo bez)
Vyska kufru (od podlahy k rolu) cca. 474 mm (tomu bych i veril fabka ma plnohodnotnou rezervu v kufru)
Pravy blatnik - levy blatnik 1002 mm (tenhle rozmer nebyl uplne jasny, ale jeho velikost je pro vypocet dost zasadni :-! )
Kdyz budu uvazovat stejny sklon operadla, pak
Spodni hrana zadniho operadla - 5 dvere cca. 913 mm
Z techto udaju mi vychazi objem kufru cca. 386 l, ale fabie ma ty kapsy za blatniky mnohem vetsi. :shock:
Zaver:
Kufr 206sw neni tak hlubokej, ale je o "dost" sirsi.
Co je lepsi se da tezko rici, obcas se hodi vetsi sirka jindy zase hloubka.
Nekdy by mohlo chybet tech 113 mm rozdilu mezi horni hranou sedadla a 5 dvermi, zvlast kdyz clovek nechce skladat sedacky.
Co se vsak hodi vzdy je sirsi vstupni otvor kufru, ktery ma navic
nakladovou hranu v rovine podlahy.
Super je nezavisle otevirani okna u patych dveri!!! Nemusim se obavat, ze rozdrtim vajicka od maminky, kdyz zabouchavam pate dvere. >:D
Nevite nekdo, jak je presne specifikovano mereni objemu zav. prostoru metodou VDA???
Jinak jsem v nedeli proveril brzdy. Na D1 smerem do Prahy jsem odbocoval na Ricany a nejak jsem nepredpokladal, ze ta odbocka z najezdu prijde tak brzy. Nastesti jsem se do ni trefil. :D -
« Re: Kocarek ve 206sw
Myslel jsem bez nutnosti sklopit zadni operadlo. Prijde mi, ze zadni operadlo ma pomerne dost velky sklon, takze hloubka na dne kufru a u horni hrany operadla se dost lisi a take neni soumerna. Kdyz udelam pomyslny podelny rez s osou auta, tak to vypada jako nepravidelny lichobeznik, ktery je u operadla vice zkoseny nez u dveri kufru. -
"-- skrytý --" 09.07.04 13:42
« Re: Re: Akumulátor
To je pravda: klima = silnější alternátor i akumulátor. Je to zj. proto, že při zapnuté klimě a motoru běžícím na volnoběh "jedou větráky z akumulátoru" (alternátor ještě nic moc nedává), který je pak třeba při normální jizdě rychle dobít alternátorem (právě tím silnějším). -
« Peugeot 405GRI LPG
Zdravim vsechny Peugeotaky. Nevite o nekom, kdo by mel zajem o bouranyho, ale pojizdnyho Peugeota?Jelikoz jsem trochu nezvladl jizdu na mokre vozovce a skoncil jsem mimo silnic, zhorsily se jizdni vlastnosti meho auticka. Momentalne nejsem schopen doprat mu vse co by potrebovalo, a proto ho musim prodat. Jedna se o 405GRI, r.v.90, strikacka-!na LPG!, mam vyzkouseny, ze spotreba je 1,30,- na 1km. Okna v elektrice, stresni okno, zlata metaliza, sportovni ladeny vyfuk stary 1mesic, mirne promackly zadni blatnik a nesedi zadni dvere. Spojka by si taky zaslouzila nejake opravy. Ale jinak s nim normalne jezdim, ale ne rychleji jak 100km/h, protoze pak se mi zda jeho chovani nestandartni. Blizsi info je mozne na kar.novak2004@volny.cz. Cena 33000,- je mozno domluvit se na sleve, v pripade rychleho jednani.
Diky za kazdou pomoc. -
« Bez nadpisu
Mam 206SW 1.4HDI, najeto 15.000km, koupeno 10/2003, slape jako hodinky.
Stalo se mi ale v zime pri mrazech (-15C) ze po cca 10km jizdy motor prestal jet. Po opetovnem nastartovani OK. Stalo se to vice lidem ve stejne serii aut. Udajne jemnejsi palivovy filtr.
Nemate nekdo podobne zkusenosti?
Kolik ujedete na plnou nadrz? Ja cca 900km bez rezervy
Kolik je rezerva? me to vychazi na 10l(200km), coz je nejak moc.
Kamos pry nejezdi pro naftu pod 1100km.
Celkovou spotrebu od koupeni auta mam 4.8l/100km
Tom4F -
« Razeni 206 sw
Precetl jsem si test 206 sw s motorem 1.6 HDI, v kterem popisuji, ze prenos mezi radici pakou a prevodovkou obstaravaji u teto verze lanovody. Je to stejne pro vsechny verze 206 sw? Subjektivne se mi zda, ze razeni206 sw je presnejsi nez u kratke verze.
Jsem normalni uzivatel, dolevam kapalinu do ostrikovacu, kontroluji hladinu oleje a vsech provoznich kapalin, ale k tomuhle jsem se jeste nedoslal.
Jak je to s odhlucnenim motoru, pro jednoutlive motory? Ja mam 1.1/44kW na dalnici pri 130 km/h tocim kolem 4000 rpm a motor uz je trosku slyset. :-! Take by mne zajimalo, jestli se da dodatecne pridat nejake odhlucneni a jaky je jeho ucinek?
Takovy maly tuning, ktery neni videt ani slyset. ;-)
Jinak v O2 je vzadu víc místa, než v P407. To si trochu urostlý člověk sedne za volant a pak zkusí na zadní sedadlo. Ne že by řidič za sebou jezdil,to ne, ale jako měřítko prostoru je to dobrý. Dcera je vysoká jako já a za mne se musí vejít. V 407 kolenama do opěradla, v O2 ne. Takový rychlý a jednoznačný test.O tom, že P407 je hezký fáro není sporu.Ale pro lidi docela málo místa v podélném směru a taky nemá cenu obhajovat že ne. M6,Accord,C5 & jsou na místo o něčem jiném.
K image: kupovat kombi, tj SW pro image, se mi nezdá.Kombi je kombi a basta. Když se do něj nic nenaloží, pak je otázka, k čemu jej dělali. Postádá to smysl.Když, tak sedan, to chápu, ale kombi?No nic.Hlavně ať lidem P407 a O2 jezdí, aby to nebylo něco na způsob P307 a je to v "okeju".O2 nemám a nebude, to pro pořádek.