Peugeot 206 SW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
"-- skrytý --" 20.04.07 21:53
« Brzdy
Ahoj, mam 206 1,4HDi, mam najeto necelých 50tis.km a už od kontroly ve čtyřiceti tisících mě strašili v servisu s tím, že při další kontrole budou muset asi měnit brzdy, je to možné aby vydrželi tak málo a nevíte někdo jakou značku brzdových kotoučů Peugeot používá. -
« Nový miláček
Dobrý den!
Je to 14 dní co jsme vyměnili naši milovanou škodu felicia za námi vysněný peugeot 206 sw 1,4 HDi. Červené barvy. Jsme z nej nadseni. Jen nás mrzí všeobecné srovnávání se škodou fabia combi. Myslím, že toto srovnat nelze. Ačkoliv automobilce škoda drzim palce, s peugeotem se zatím rovnat nedá. Doufám, že provoz našeho miláčka bude bezproblémoví. Hodně šťastných kilometrů. -
Charlie 04.09.06 15:55
« re: servis po 60.000km
Cau.
Ja byl ted na treti rocni prohlidce 1.1/44 kw benzin (najeto 30000 km) a stalo me garantovanu cenu 2.390,- + 2.374,- novy filtr klimy, dezinfekce, promazani brzdoveho pedalu a par dalsich drobnosti.
Tak lze predpokladat, ze te to bude stat 2.320,- nebo 4.990,-.
Viz link:
[odkaz] -
« servis po 60.000km
Ahoj,
právě se mi blíží servis po 60.000km a proto budu rád za rady na co si mám dát bacha, kolik to stojí, apod.
Jinak po 3 letech pouze vymena 2x zarovka H7.
Taky by se mela poprve menit brzdova kapalina.
Diky moc, Tomas
Peugeot 206SW 10/2003 1.4HDi 60.000km -
« Rozlouceni
Panove ahoj,
dnes jsem byl vymenit naseho lvicka za novou ocatavia II. Cestou z autosalonu jsme jeli kolem bazaru kde uz stalo nase krasne milovane stare auticko, zastavil jsem u plotu a zamackli slzu. Vim, ze s 206SW mate nekteri hodne trapeni, ale to se nasemu auticku hodne vyhlo, nikdy nas nenechalo ve stychu. Doufam, ze ten kdo si ho koupi bude mit z auta radost a bude mu dlouho slouzit. Po 120tis. zadna vetsi zavada a vse slapalo jak ma, osobne mohu 206tku jen doporucit. Priznavam, ze jsem z neho byl taky obcas narozpacich, ale dnes vsechno odpusteno, hlavne to hrozne razeni :)
Tak ahoj panove, at vam lvicata dobre jezdi! -
"-- skrytý --" 20.04.06 16:59
« Bez nadpisu
Mrouza: Nechci dělat paniku,ale palivový(konečně jakýkoliv filtr) se mění.Palivový propláchnout techn. benzínem je hodně riskantní a nerozvážný krok,s nejstým efektem... To bych si dovolil varovat před něčím podobným. Určitě se dá koupit i levněji,ale i kdyby ne:2.856Kč si polož na jednu misku vah a na tu druhou,kolik bude stát případná oprava komponentů pal.systému HDI a není o čem přemýšlet. Zanesený fitr může být zdrojem problémů,které se pak vyšplhají do desítek tisíc Kč. To bych neriskoval. -
"-- skrytý --" 20.04.06 15:09
« Re: Re: Re: IT palivovy filtr
Ahoj,ten filtr mne málem položil,v Peugeotu jsem se neptal,ale v neznačkovém obchodě mi řekli na 1,4HDi dokonce 2400kč s DPH.Ještě,že vydrží,jak uvádějí příspěvky těch 60 000km.Rozebrat se fakt nedá,ale propláchnout nejlépe tech.benzínem ano.Také jsme totiž museli vyjet ono mrazivé ráno,kdy bylo -24st. a po dvou km konec,svítila diagnostika motoru,filtr nepropouštělkupodivu po krátké pauze opět naskočil a na třikrát se nám povedlo dorazit domů bez lana. -
"-- skrytý --" 18.04.06 14:49
« Bez nadpisu
BilboPytlik: To mne mrzí.Předpokládám,že auto bylo podnikatelské?
Takže:
Je třeba si fakt dát pozor,aby se auto,jakmile na úřadě z leas.přepíše na tebe vložilo do majetku a tam bylo alespoň den.Jinak by se splátky zpětně mohly neuznat jako náklad a dodaňovat...uf. To ne. Zdavotní,sociální, daň z příjmu+penále.To je realita.
Pokud nepodnikáš, platí se daň do 1 roku po nabytí,tj.po ukončení leas.
Výška daně je podle příjmů=daň pásma.Letos neplatíš nic.
U podnikatelského se placení těžko vyhneš,protože FU má přehled přes silniční daň,co provozuješ,ne? Zde bych je fakt nedráždil.
V daň.přiznání je kolonka věnovaná §10 zákona o dani z příjmu. Příští rok podáš daň přiznání za 2006 a tam bude nějaký daň.základ z podnikání,může být něco z pronájmu,nějaké kapitálové příjmy(třeba úroky z podnikat.účtů).Vše se sčítá a k tomu se připočte prodejní cena auta.
Pokud je to protihodnotou,máš kupní smlouvu od prodejce nového auta,udělej si 2 ověř.kopie a jednu přihodíš v lednu 2007 při podání silniční daně za 2006(tam bude figurovat i ten P206-také nezapomeň zaplatit silničku,seč jej prodáš,s ohledem na datum to vidím na 50% poplatku...).Pokud jsi zaplatil na celý 2006,požádáš pak o vrácení přeplatku.Příjem je zdanitelný příjem,protože silnička byla nákladem,ale to asi víš.
Druhá kopie se přiloží k daň.přiznání za 2006.
Chtějí to,sice jak kde, ale ještě jedna "nespravedlnost": pamatuj na obvyklou cenu. Bývají na ni dost hákliví,když chtějí....!!!
Ofic.prodejce ti asi těžko dá kupní smlouvu na 50 tis a 120 t hodí bokem. On má také své účetnictví.
Soukromník-to by šlo,ale zase mohou chtít znalecký posudek,že auto mělo hodnotu 50t,např. Platí se oficiální taxa(znalci) a asi by to nikdo nenapsal jen tak z lásky k bližnímu,to bych se divil(nějakou moc dobrou cenu auta,pokud by vůbec byl ochoten).Živí se tím... :'-(
Blbé je na tom to,že jsi něco řádně zaplatil,stát,prodejce,leas.,pojišťovna na tom měli od tebe peníze a pak musíš danit.
Na druhé straně se sem vozí desítky tisíc aut na plnou moc a dál nemusím,ne?
Takové trochu nerovné podmínky.
Spíš zvaž úvěr,budeš splácet, je to tvoje hned a tahle starost odpadne,ale oni si zase vymyslí něco jiného,známe to...Teď s tím fak nic neuděláš,pokud by sis auto nechtěl nechat. To je cesta,jak nedanit. Už jsem se setkal s názorem,že si jej nechám např.1,5 roku a že se jako náklad pro snížení ceny uplatní výdaje(např.pojistky,opravy...).Na to bacha.Nelze.Mám daň.poradkyni,takže to třeba někdo zpochybní,ale píši,jaký je zákon.
Obejít do budoucna=úvěr.Šel bych touto cestou.
A to nepíši,že budeš příští rok platit jednak vyšší daň,ale také příslušné zálohy. Nad 30 do 150 tis se platí pololetní do 15.6. a 15.12. ve výši 40% poslední daň.povinnosti zaokr.na celé stokoruny nahoru.
Mně to loni také podobně zkazilo radost ze života.:cry: :'-( :'-( -
« Cena ojetého vozu
Ahoj panové a snad i dámy. Jelikož jsem doplatil leasing, zajímám se o možnost nového vozu. Byl jsem zatím jen v jednom autosalónu Škoda kde mi nabídli za odkup naší 206 SW 1.4HDI bez ABS a klimatizace nějakých 170tis.. Máte někdo zkušenosti s prodejem podobného vozu? Zdá se vám to dobrá cena? Já bych řekl, že docela jo.
A už se moc těším na octavii :) -
"-- skrytý --" 14.04.06 15:20
« Re: IT
Díky za odpověď
Filtr jsem pod kapotou hledal, leč marně. Předchozí majitel ho měnil pravidelně každých 60 000. Ten co je tam teď má 20 000. Auto bylo pravidelně servisováno do 130 000.
S tím benzínem mi to poradili 3 opravny Peugeotu nezávisle na sobě. Měl jsem strach ho tam lít. O tak závažných následcích slyším poprvé. Díky. -
"-- skrytý --" 13.04.06 17:11
« Bez nadpisu
Čermák:palivové filtry u nafťáků se mění zpravidla po 60 t km. Bude pod kapotou.
Nalét 10% benzínu do nafty,tomu říkám dobrá rada nad zlato.Kopat jej do zadnice až do Francie(toho,kdo to řekl). To jim asi fakt prdlo z té letošní zimy :?: >:-[]
Benzín v naftě je ideální varianta k odstřelení pal.systému-je tam už HDI,že jo? Konečně,opravu platí zákazník,tak co "dobře" neporadit. >:-[]
Nafta od Shell není špatná,seč se poslední dobou trochu zhoršila.Aditivum jedině od Castrol, je toho 0,5 litru za asi 270Kč. Najdeš na stránkách Castrol.cz.
Letos jsem dělal pokus s HDI,nechával přes noc venku a i pod -20C to chytalo naprosto v pohodě. Nevím za 7 zim,že může zamrznout nafta.
Nicméně pal.filtr,jestli je tam původní,tak se nedivím,že byly problémy.
Nic jiného se nevymyslí,konstr.chyba to není.Kamarádla kékařka má už druhou P206,vždy nafta a asi od roku 2000 s tím nemá nejmenší problém a že existuje garáž,tak její auto o tom neví. Jezdí dnes a denně.Bez problémů.Ale poctivě dělaná údržba.Jiná rada neexistuje. -
"-- skrytý --" 13.04.06 09:29
« Zamrzá mi také
Jsem rád, že jsem objevil tuto stránku a mohu přidat trochu vlastní zkušenosti s Peugeotem 206 SW 1,4 hdi.
Můj P 206 má najeto 140 000 km, je vyroben v roce 2002, do provozu uveden v březnu 2003. Jsem druhým majitelem od září 05. Startuje výborně i při -20. Ovšem pokud je teplota nižší než -17 spolehlivě zamrzá nafta po ujetí 1-3 km. Nejprve jsem se domníval, že to bylo špatnou naftou a adetivy, která zamrzla i v lahvi. Na doporučení servisu jsem hned přidal 10% benzínu a koupil lepší adetíva. Po prvním zamrznutí jsem tankoval pouze u Schellu. Do posledních mrazů pod - 17 jsem vždy spolehlivě zamrznul. Kontrolka na diagnostiku se rozsvítila při prvním zamrznutí a zhasla až při posledním mrazíku odpoledne, když jsem zkoušel zda už nafta povolila a přidal delší dobu na plný plyn (asi se něco propláchlo). Jinak svítila celou zimu.
Chtěl jsem vyčistit filtr, ale nevím kde se nachází - nenašel jsem ho. Už teď mám strach z další zimy. Jinak jsem docela spokojen až na nějaké drobnosti (motor šustí někde kolem kladek a řemenu, špatný spínač couvaček, zadní dveře jdou těžce otvírat), ale to přisuzuji počtu najetých km.
Poradí mi někdo, kde se filtr nachází a jak ho vyčistit?
Ještě více uvítám, když mi někdo poradí jak zamrzání trvale odstranit.
Pokud se potvrdí v praxi varianta s novějším filtrem dejte prosím vědět.
Všem díky za odpověď. -
« Zvuk při sešlápnutí plynového pedálu a při jeho uvolnění
BilboPytlik : přesně to samé auto dělá i mě.
Zejména to dělá když jedu na minimum plynu a pak sundám nohu z plynu. Je to takové lupnutí z motoru (jako když elektroventil sepne).
Žádné negativní vedlejší účinky jsem s tím nezjistil... -
« Šustění z motoru za studena
Šustění z motoru za studena
206SW 1.4HDi 10/2003
1)
od cca 30.000km mi vždy za studena při teplotách pod cca 5C nepříjemně šustí motor (někde kolem kladek a řemenu). Po zahřátí motoru to zmizí. Dělalo to už v záruce, ale v servisu to nedokázali odstranit.
Děje se to pořád (mám najeto 50.000km)
2)
2 měsíce po záruce mi přestali vyhřívat 4 drátky na zadním skle. V servisu řekli, že si můžu koupit celé zadní sklo. Nebo nechat spojit přerušený vodič ve specializované firmě.
3)
Měsíc po záruce - blbne mi osvětlení středové konzole - asi špatný kontakt u žárovičky -
« Bez nadpisu
[odkaz]
FW: Odpověď od technických poradců PČR:
----------------------------------------… /> Dobrý den,
dovoluji si Vám přeposlat odpovědi technického poradce Peugeotu ČR na Vaše otázky z předchozího e-mailu:
1.) U palivového filtru neexistuje žádná informace od výrobce o tom, že by vyhřívací tělísko palivového filtru 190184 mělo větší výkon.
2.) Výrobce tuto informaci neudává, resp. nemáme žádné informaced o tom, že by došlo ke změně "jemnosti/propustnosti" palivového filtru u tohoto motoru.
3.) Není nám známo, z jaké informace vycházíte.
4.) Výrobce vozidel Peugeot bohužel nemůže ovlivnit kvalitu nafty (resp. pohonných hmot) u čerpacích stanic v České republice.
S pozdravem
Linda Maňáková
zákaznický servis/relations clienteles
Peugeot Česká republika, s.r.o.
Na Strži 40
140 00 Praha 4 -
« Bez nadpisu
Mám 206SW 1.4HDiteď 28.2.2006 to bude 3roky a mám ho odstaveného před barákem najeto 109 000Km. Problémy jsem měl od koupi: Geometrie, vymlácené stabilizátory, odpadlé silentbloky na zadní nápravě nebo tak něco (na zasněžené silnici se kolo opřelo o podběh a točil jsem se po celé silnici (životu nebezpečné) Nafta mi zamrzla před 4týdny po 30Km jízdy velice nečekané a taky nic příjemného, když zrovna předjíždíte a auto přestane jet (životu nebezpečné). Všem dávám za pravdu i s výměnou EGR/elektroventilu auto mělo rok a půl a už půl roku se ožívá zase. 2roky záruka na takovou nedořešenou popelnici je málo. Pište klidně se připojím k reklamačním stížnostem
A aditiva se prodávají i nekvalitní chce to kupovat jen vyzkoušené, protože některá zamrzají i sama o sobě nezředěná s naftou.A tentokrát byla asi větší zima než před 5 lety tady bylo -30°C (Jeseník) Toď vše -
« Jestli....
...je to takove vrznuti-drhnuti pri pridani plynu z volnobehu, tak je to ridici clen(membrana) ERG ventilu. Meni se to jako celek a je to mala krabicka v mot. prostoru pod steracem na ridicovo strane. Zena tohle mela taky, ale bylo to jeste v zaruce......Udajne to jde i rozebrat a vycistit. -
« Divný zvuk ....
Zeptám se vás .... nedělá náhodou někomu v jeho 206 při sešlápnutí plynového pedálu a naopak při jeho uvolnění, takový divný zvuk, něco jako zadrhnutí. Ovšem né zadrhnutí pedálu, je to slyšet z motoru.
Ptal jsem se na to v mém úžasném servisu při kontrole po 100tis., ale bylo mi řečeno, že to se jen ozvou ventily a že to nic není. Každopádně asi 2tis. po kontrole mi to nedělalo a teď už zase ju.
Na jízdních vlastnostech se nic nezměnilo, auto jezdí v pořádku.
Jinak jsem moc rád, když vás tu tak poslouchám ohledně té nafty, že já mám docela kliku. Mám taky 1.4HDI z roku 2003 (Duben) a doteď mi auto nikdy samo nechcíplo a to jezdím denně i když je venku třeba -16.
Octavia II: nevím co si o tom autě myslet, taky uvažuju, že bych si škodovku pořídil a to letos na podzim. Když budu projíždět fóra na netu, tak se dozvím pouze to špatné.
Nemáte někdo link kde je nějaký seznam, žebříček poruchovosti aut? -
« Hdi
jo mam 1.4 Hdi a pod -10 mam docela problem.. auto nastartuje a pak zdechne.. muj nazor na věc je ža jak ta nafta je husta neproteče palivovým fitren protoje stačí oteplení na -10 a už v poho jedu ani nedavam do teple garaze.. ale hrazně me to stve mam strach stim v zime jezdit a není na to žadny spolech.. jak doplatim leasing tak oktava II -
« reklamace
ten ředitel byl asi idiot a věřím že ve škodovce by se to nestalo.. i když je to hodně individuelní.. a to mam sam francouze Hdi a taky mam nejaky probleny z motorem a vždycky mi prodejce CITROEN zlin řekne že mam špatnou naftu (OMW) a že ji tankuje i bratr do oktavky Tdi tak mi na to řeknou: NO JO ALE ON MA SKODOVKU.. ! -
« Reportáž
Hustý. Stát se to s naším autem, musela by do televize taky má manželka, ja bych se tam asi popral. Každopádně už teď vím, že dalším našim autem nebude peugeot a vůbec to není touto reportáží, ale vlastní zkušenosti se servisem peugeot. K čemu je auto bez pořádné podpory u servisu. -
« Re: Re: Servis
Jo, už po záruce a už to bude rok. Já si moc servis nevybíral ani nemám čas někomu stát za zadkem a koukat mu pod ruce.
Jinak to lupání na přední nápravě je ta tam a servis neví jak to odstranil, když jsem si pro auto šel, tvrdil mi přijímací technik, že to dělá furt a že se musí vyměnit ta vymezovací tyč řízení. Projel jsem se v tom hned ten den kolem města a nic, no ale tu tyčku si věměnit ještě nechám, nechali zvednout auto a sám jsem se mohl přesvědčit, že to vůli má. Trochu jsem zklamaný, že na to nepřišli už před cca. 1tis. km kdy to bylo na kontrole po stovce. Moc se mi nechce věřit, že ta vůle tam zčista jasna je. Nemám moc radost, že s tím teď musím tak často do servisu, potřebuji denně jezdit do práce a né se přetahovat se servisem. -
« Re: Servis
to uz mas po zaruce? u nas jakmile bude auto po zaruce, tak s tim zacnu jezdit do servisu , kam davame auta uz 20 let a vzdycky mu cumim pod ruku, co s tim autem dela.... takze nemam strach ze by tam udel neco spatneho, a kdyz se mi neco nelibi, nebo mam podezreni na nekvalitne odvedenou praci, tak mi to bez frflani spravi.... -
« Servis
Ach jo,
pri 100tis. jsem dal auto na kontrolu a prej mam spatna ramena a, ze mi je mohou hned vymenit. Takze mam nova ramena po jejich vymene mi pri preneseni vahy na predek neco vepredu vzdy lupne.
Dnes jim to tam rano odvezu a ted mi volaji, ze si pro to mohu prijit, ze je hotovo. No a hned, ze mi bude jeste volat, ze prej nejaka podelana tyc na rizeni ma vuli. Rikam, ze ale to nedela to lupani, ze to zacalo delat az pote co mi vymenili ramena. Servisak zase, ze ramena jsou v poradku.
Mam pocit, ze v tehle zemi chce kazdej jen prodavat, ale sluzby tu nikdo uz dobre nezvladne. Mam z toho hodne blbej pocit a jsem ted nasrany jak na peugeot, tak na Renera v Moste.
Chapu, ze ne vzdy se vse dari, ale po techto zkusenostech to priste radeji pujdu zkusit zase jinam a pak asi zase jinam, ja vim. Jednou snad nekde pochodim. -
« Re: Re:
ja P407 (jak obyc tak i SW) neodsuzuji, me se libi a jezdilo se mi s ni skvele... kdyz uz sem mel tu moznost, tak proc s ni nejezdit ze.... ale slovy klasika, zmena je zivot, tak proc nezkusit auto jiny proivience....Takze Japonce, uvidime co dal, mozna se k Pezotu vratim....(coz urcite, protoze bych chtel bud 407coupe nebo 306 GTi) -
« Re:
to marlin:
Ja bych tu P407 tak neodsuzoval. Z vlastni zkusenosti z "Pasikem B5 a OT II " mohu s cistym svedomim rict, ze cestovani s P407 me vyhovovalo asi nejvice. Rozhodne 2.0 HDI 16V neni marnej.
Je fakt, ze je hodne extravagantni, ale co se tyce jizdnich vlastnosti, je super ... :-!
Nekdo namitne neco o velikosti kufru, ale ruku na srdce, kdo pouziva auto jako stehovaka ?
Sam mam P307 a dve mali deti. Slozenej kocar do kufru narvu + mensi nakup. Zatim jsem nemel problem.
To same jsem zkusil i v P407 a bezproblemu. -
« Re: 1.4 Hdi
dnes rano -16,5 plna OMW nafta + aditiva.. v poho nastartuji.. auto jede 2 min a samo zhasne.. po 15 min zas nastartuji a auto zas jede 2 min a zase samo znasne a tak asi 3x.. pak sem to vzdal.. vzal si doma Fabii Tdi a v poho.. tak jak se vratim z prace tak snad to dojede aspon do garaze a nevim jak to bude řešit a docela me to se*e.. -
« Re:
No tak 407SW není můj favorit. Když jsem poprvé uviděl 206SW, padlo mi to auto do oka a skoro jako láska na první pohled. Když jsem viděl poprvé 407SW, byl jsem zaražený, a teď když to vidím na silnicích, je to ještě horší. Prostě poslední auta od peugeotu se mi tak nelíbí no, moc extravagantní a příjde mi, že už to začínají s designem přehánět na úkor praktičnosti. No je to jen můj názor a někomu jinému se zase nemusí líbit třeba nový passat, který je z mého pohledu super :)
P.S. Ale připouštím, že jsem o 407SW taky uvažoval, teď se za to stydím. :D -
« zamrzavající nafta
Ahoj,
já mám 206SW 1.4HDI r.v.2003 a zatím žádný vážný problém. Tento týden v pondělí jsem cestou do práce (-16C) najel na dálnici a píp, kontrolka autodiagnostiky motoru. Volal jsem do mého servisu a dostal jsem požehnání pokračovat v cestě. Bez problémů jsem dojel do práce (110km) a večer cestou domů, už bez svítící kontrolky a bez problémů.
Jinak už jsem najel 101600km a autíčko šlape jak hodinky, při stovce jsem už ovšem musel vyměnit ramena na přední nápravě, jinak nic.
Z mého pohledu je to výborné autíčko a mám ho opravdu rád, ale právě šilhám po novém voze a mám tak trochu strach, že už při novém výběru nebudu mít takové štěstí :-) .... a taky mi asi bude scházet, ale jako rodinka se brzo rozrostem a tak by to chtělo něco s větším kufrem. -
« 1.4 Hdi
mam 1.4 hdi 10 mesic 2003 a od noveho to v mrazech spatne chyta.. proste napoprve to nekdy nenastaruje.. jednou v 10 tis to chciplo po 10km a odtazeno do Citroenu a pry vadna žhavici pojistka... dalsi rok nic moc starty tak nahran softver pry z novejsi verze.. tento rok poprve problem zatim v poho.. najeto 90tis.. -
« 1.4 Hdi
C3 1.4 Hdi sem vcera nastartoval a v -17 sem ho nechal bezet a za chvilku prijdu k auto a nejelo... tak sem to odtahl do vytopene garaze a za 3 hodiny to v poha nastartoval.. pak plnou a aditivum do nafty.. jinak rikali ze sem byl 6 s hdi kdo jim volal ze mu to chciplo .... -
« Bez nadpisu
Ano zamrza i me, viz historie nize!!!!!!
-----Original Message-----
Sent: Tuesday, January 24, 2006 9:35 AM
To: 'Jan Krob'
Subject: RE: 206 1.4HDI a mráz
Diky za smutnou zpravu,
je to dobry namet na reportaz - Nova...
Ve ctvrtek jedu do Peugeota Domansky - alespon je tam servu a ulevi se mi do pristi zimy.
Prosim o info:
- u kolika vozu mate tento zivotu nebezpecny problem
- zda chovani je vždy stejne (nastartuje a po x km chcipne)
Zda se ze se jedna opravdu o velke mnozstvi aut s 1.4HDi
Diky, Tomas
-----Original Message-----
Sent: Monday, January 23, 2006 6:58 PM
To: Kucera, Tomas
Subject: RE: 206 1.4HDI a mráz
Dobrý den,
stále sledujeme předpověď počasí a jakmile má klesat teplota pod -10C, nevyjíždíme. Z 206 stal pouze letní automobil :-).
S pozdravem
Dobry den,
jen pro info : dnes v -18C nastartovalo a po 5km chciplo...
A co vy?
Tomas Kucera
-----Original Message-----
Sent: Monday, February 14, 2005 6:49 PM
To: Kucera Tomas
Subject: RE: 206 1.4HDI a mráz
Dobry den pane Kucera,
letos nás to nepotkalo, neboť mrazy tady v Praze nebyly velké. Ale zjistil jsem, že moji kolegové měli také problémy v Alpách z 1,4 HDi. Je-li společně dvěmi auty a ten co dojel do Alp na "českou naftu" měl smůlu, oproti tomu druhému, který musel tankovat u Mnichova. Na základě tohoto jsem začal "bádat" na rozdílu naší nafty a Evropské. Bohužel rozdíl je mimo jiného také v hustotě, ta naše je mnohem hustší již za normálních teplot. V tom asi vidím největší problém.
S pozdravem
Jan Krob
> "Kucera Tomas" 14.2.2005 9:47 >
Dobry den,
Pro info :
Minuly tyden jsem byl se svoji 206SW 1.4HDI v Alpach a opet jsem za jizdy zamrznul v -15C. Situace byla uplne stejna jako před rokem v Cechach : Auto nastartuje, par kilometru jede a pak chcipne. V nejblizsi době pujdu do servisu jim to omlatit o hlavu.
Mate nejake nove informace?
Predem dekuju,
Tomas Kucera
-----Original Message-----
To: Kucera Tomas
Subject: Re: 206 1.4HDI a mráz
Dobry den,
noveho neni skoro nic. Dovozce to svadi na naftu, prodejce tape (Federal Cars Praha). Mam pocit, ze se snazi reseni odalit do obdobi tepla, protoze to nebude mozne vyzkouset. Jedine co jsem zjistil od ostatnich majitelu 206, tak je problem pouze s modelem 2003 (koupeny 5.03 - 9.03). Predchazejici modely to nedelaly. Dale vim, ze starsi modely maji jiny typ palivoveho filtru, ktery neni tak jemny. Ale servis se boji mi ho dat do noveho modelu. Dale je zajimave, ze se to objevilo pouze u modelu prodanych v CR.
Jedine co je pozitivni, ze stejny problem mel prodejce s predbvadecimi vozy, ktere zamrzli mezi Libercem a Prahou. Spatne je, ze nikdo s ostatnich majitelu si nestezuje, protoze uverili, ze natankovali nekvalitni naftu. U mne neuspeli, protoze v rodine a ve firme mame pouze naftaky. Naftu bereme u stejnych pump a nikdy jsme nemeli problemy. Muzete mi napsat kdy a kde jste vozidlo zakoupil?
S pozdravem
ing. Jan Krob
_____________Originální zpráva ____________
Předmět: 206 1.4HDI a mráz
Datum: Tue, 17 Feb 2004 09:46:12 +0100
Zdravim,
stalo se mi 2x za den (pred mesicem) ze auto 206 SW 1.4HDI (najeto
8000km) v -14C. nastartovalo(asi na potreti) a při jizde(cca 10km v obou
pripadech) za jizdy chciplo. Bral jsem nejlevnejsi naftu u JETu, tak sem to svadel na naftu a volal jsem servisu - udajne tam kvuli tomu volalo hodne lidi - pry nekvalitni nafta,... Mate nejake nove info?
Tomas
tid=3208
Zdravím,
má někdo zkušenosti se zamrzáním nafty během jízdy. Naftu beru u Aralu a OMV (alpine), přidávám aditiva (OMV). Když poklesne teplota pod -10st C auto nastartuji bez problémů, ale po ujetí 10km se auto zastaví. Už bylo 3x v servisu během 14 dnů. -
« Re: Re: 85tis. a uz to zacina
Tak mi dnes dali info ze servisu, ze se jedna o nejakou napinaci kladku u alternatoru a stoji neco kolem 1.200,- ovsem, ze ji nemaji a tak ji objednavaj. Nemam radost z toho, ze budu muset do servisu casteji. Dnes jsem jel do prace autobusem a uz nikdy vic. Naposledy jsem jezdil do prace busem tak pred vice jak trema lety. Sice jsem si mohl pri ceste cist, ale byl jsem nervozni, ze neridim sam :) -
« Re: Re: 85tis. a uz to zacina
Zitra to vezu do servisu, tak uvidim co mi reknou o tom zvuku v motoru. Ohledne laku, je tam trochu videt jak se to odlouplo na kousku co je nejak divne striklej, ale toho jsem si predtim nikdy nevsiml, kdo by to taky tak dukladne studoval, ze. Mechanicke poskozeni muzu zcela vyloucit. Uz se tesim co mi na to reknou v servisu, doufam, ze se nebudou nejak cukat. Jsem z toho dost prekvapenej, to bych do 2,5 roku stareho auta nerekl.
Cetl jsem forum majitelu p307 a vsude se resi nejake problemy. Chapu, ze kazda automobilka ma neco, ale diky podobnym zkusenostem zkusim priste vybrat jinou znacku. -
« 85tis. a uz to zacina
Ahoj panove,
mam najeto vic jak 85tis. s 206SW 1.4HDI a uz jsem se objednal do servisu aby se podivali na to co mi v motoru huci jako nejaky setrvacnik nekde u alternatoru. Ten zvuk je neprijemny a je slyset az do vozu bez zapnuteho radia. Dalsi pecku jsem zjistil o vikendu kdy jsem otevrel spolujezdcovo dvere a na prahu mam odlouplej lak (cca. 1cm) a uz zacal reznout plech.
Auto je to dobre, ale asi pro nejake duchodce co ho parkuji do garaze a jezdi s nim po meste do supermarketu pro nakupy. Skoda, ze to vnem tak skripe a lupe, skoda, ze odprejskava lak :-) ...... skoda toho motoru do takoveho auta, ten motor je totiz jinak opravdu suprovej, ovsem uz se tesim na duben kdy skonci leasing. -
Charlie 23.06.05 10:18
« Zprava ze servisu
Tak mi po 19.500 km a mesic po zaruce zacalo piskat lozisko napinaci kladky. Na rozvodaku byl nalepenej nejakej papir. Vubec nechapu, jak se tam mohl dostat.
V servisu mi domluvili s Peugeot CR, ze to vezmou jeste v ramci zaruky. Takze jsem si nakonec platil jen ten rozvodak.
Doufam, ze to ted vydrzi aspon do 120.000 km. :P -
« Re:
vcera sme byly na mezikontrole na 30 000km a bylo to zadarmo :-) rikal ze do dvou litru provoznich kapalin se nic neplati :)
jinak ktem brzdam, zitra jedu s malym pro novy kotouce a desticky, ale jezdime ke znamemu a tam mu takhle stojim za zadkem nez to udela :-) mno a obcas i pomuzu,,kdyz si rekne :D -
« Bez nadpisu
ty destičky mu měnili u Mitsubishi ale to je jedno.
jasně že u peugeotu to může být lepší ale podle mě jsou všichni stejný proto to porovnání.
jasně to chápu, že by se mu nelibilo abych mu stál za *! ale ani na to nemám čas! prostě já to dávám do servisu kde znám lidi a jsem si víc jištější že neudělají žádnou svinárnu. 8) -
Charlie 30.05.05 11:40
« Bez nadpisu
Me olej menili, takze si ho uctovali. Brzdovku si nepamatuju, dale si uctovali cisteni filtru. Tezko bych jim dokazoval, jestli to vubec udelali a nebo ne. Ty brzdove desticky jsou slendrian, ale predpokladam, ze mu je menili v servisu Toyoty, takze dost dobre nechapu souvislost se servisem Peugeot. Co se tyce vymen dobrych casti za opotrebene, to ti muze udelat servisak i v neautorizovanem servisu. Jedinym resenim je stat mu celou dobu za "zadkem" a na to se ti taky muze "*" on. ;-) Osobne neznam moc lidi, kterym by to vyhovovalo pri jakekoli cinnosti. -
« Re: to David01
tak to je otázka? to má být grátis!
doplnění brzdové kapaliny (pokud klesne) to samé platí i u oleje a mají tam i tu vodu do ostřikovačů( i když mi to připadá divné to je věc , kterou by si měl doplnovat řidic)
neřeším to, ale ty brzdové destičky mě absolutně utvrdily, že do autorizovaného servisu NE -
« Bez nadpisu
Cau lidi,
tak trochu z jiného soudku! kdyz vidím jak tu všichni píšete jak chodíte na kontroli v 15 tis , 30 tis. atd tam mám jednu otázku do placu.
Já osobně (mám p 206 1.4 ) nemám dobré zkušenosti s servisem peugeotu. radsi to dávám do servisu kde máme znémé a naši tam davají Mondeo a prostě uplně v pohodě a hlavně za dobré peníze narozdíl od servisu Peugeota.
Prostě já jim nevěřím že mi tam nevymění díly kterou jsou dobré.
Strýc má Carismu a šel si nechat měnit brzdové destičky do autorizované servisu zacáloval za výměnu a asi za 2 měsíce se málem vysekal pprotože to skoro nebrzdilo a začalo hrozně hučet a já nevím co všechno a dal to do servisu a řekli mu jo pane to musíte taky občas měnit brzdové destičky!!!!!!!!!!!!!
hazjlové to prostě nevyměnili a to člověk nepozná!
a ještě jedna zkušenost dával jsem na záruční prohlídku svojí první 206 a v papírech je že mají doplnit všechny kapaliny (i do ostřikovačů)a vsechno okontrolovat ale to je jedno ale kdy jsem tam jel tam mi došla tak jsem to samozřejmě nedolejval ale když jsem odjížděl tak to byla jediná věco kterou jsem mohl bylo to jestli doplnili tu vodu a ne ! tak si říkám jakou mám jistotu jestli to zkontrolovali všechno nebo se na to vysrali.
zatim cus -
« P.S. jen maličkost ....
jen jedna maličkost, dostal jsem pořádnou pumelenici šutrem od kamionu, bohužel to nejde zalepit, takže výměna skla. No, je to nepříjemné, ale po 65tis. je to zatím první výměna :-). Mám rozpis od peugeot servisu: Cena čelního skla je 5.355,-Kč, sada lepidla 1.077,- Kč a práce 1.040,-Kč.
Celkem 7.472,- Kč.