Peugeot 206 SW

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot

  • « 00 Reagovat !

    foto JOB

    JOB 19.12.09  21:46

    « Re: rada

    Když to startuješ přes kabeli tak kam je připojuješ na svém autě ? Oba na baterii? Když startuješ tak jak rychle se startér točí ? Co je to přesně za motor ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.12.09  15:12

    « rada

    Ahoj prosím o radu... peu 206 za tepla i za studena nechce startovat... startér se točí, tak to vypadalo na baterku, ale baterkou to není, dostal peugeotek novou, ale furt ne a ne. Přes kabely to nahodím, ale jinak ne... Nestalo se to nekomu? Díky
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.09  08:13

    « Chlad. kapalina

    Čao. Kde přesně najdu vypouštěcí šroub chladící kapaliny na bloku motoru u P 206 SW 1.4 HDi r.v. 2003 ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.04.07  21:53

    « Brzdy

    Ahoj, mam 206 1,4HDi, mam najeto necelých 50tis.km a už od kontroly ve čtyřiceti tisících mě strašili v servisu s tím, že při další kontrole budou muset asi měnit brzdy, je to možné aby vydrželi tak málo a nevíte někdo jakou značku brzdových kotoučů Peugeot používá.
  • « 00 Reagovat !

    foto Charlie

    Charlie 07.03.07  11:47

    « Re: Nový miláček

    Jak to myslis s tim srovnavanim?
    Neni to podobna kategorie? Dost lidi pri vyberu auta srovnava velikost kufru, misto na zadnich sedackach, atd.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.03.07  13:09

    « Nový miláček

    Dobrý den!
    Je to 14 dní co jsme vyměnili naši milovanou škodu felicia za námi vysněný peugeot 206 sw 1,4 HDi. Červené barvy. Jsme z nej nadseni. Jen nás mrzí všeobecné srovnávání se škodou fabia combi. Myslím, že toto srovnat nelze. Ačkoliv automobilce škoda drzim palce, s peugeotem se zatím rovnat nedá. Doufám, že provoz našeho miláčka bude bezproblémoví. Hodně šťastných kilometrů.
  • « 00 Reagovat !

    foto Charlie

    Charlie 06.02.07  15:28

    « Re:

    A tak to ma byt. ;-)
    Preju hodne stastnych kilometru.
    Charlie
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.02.07  14:21

    « Bez nadpisu

    Už ji mám doma, je to 206 SW XS Line + manuální klima a zatím je to mazel. Když jsem vyjížděl z prodejny, měl najeto jen 4,5 km a byl zpočátku lenivý. S každým kilometrem navíc je to ale lepší a jsem zatím maximálně spokojen
  • « 00 Reagovat !

    foto Charlie

    Charlie 05.02.07  14:08

    « Re:

    Tak co, uz ji mas doma? Co je to za vybavu a jak jsi spokojen?
    Charlie
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.12.06  09:41

    « Bez nadpisu

    Pravděpodobně v pátek si jedu pro 206 SW 1,4 8V. Doufám, že neprohloupím.
  • 00 Reagovat !

    foto Charlie

    Charlie 04.09.06  15:55

    « re: servis po 60.000km

    Cau.
    Ja byl ted na treti rocni prohlidce 1.1/44 kw benzin (najeto 30000 km) a stalo me garantovanu cenu 2.390,- + 2.374,- novy filtr klimy, dezinfekce, promazani brzdoveho pedalu a par dalsich drobnosti.
    Tak lze predpokladat, ze te to bude stat 2.320,- nebo 4.990,-.
    Viz link:
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.08.06  15:57

    « servis po 60.000km

    Ahoj,
    právě se mi blíží servis po 60.000km a proto budu rád za rady na co si mám dát bacha, kolik to stojí, apod.
    Jinak po 3 letech pouze vymena 2x zarovka H7.
    Taky by se mela poprve menit brzdova kapalina.
    Diky moc, Tomas
    Peugeot 206SW 10/2003 1.4HDi 60.000km
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.06.06  19:22

    « Rozlouceni

    Panove ahoj,
    dnes jsem byl vymenit naseho lvicka za novou ocatavia II. Cestou z autosalonu jsme jeli kolem bazaru kde uz stalo nase krasne milovane stare auticko, zastavil jsem u plotu a zamackli slzu. Vim, ze s 206SW mate nekteri hodne trapeni, ale to se nasemu auticku hodne vyhlo, nikdy nas nenechalo ve stychu. Doufam, ze ten kdo si ho koupi bude mit z auta radost a bude mu dlouho slouzit. Po 120tis. zadna vetsi zavada a vse slapalo jak ma, osobne mohu 206tku jen doporucit. Priznavam, ze jsem z neho byl taky obcas narozpacich, ale dnes vsechno odpusteno, hlavne to hrozne razeni :)
    Tak ahoj panove, at vam lvicata dobre jezdi!
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.04.06  11:24

    « Bez nadpisu

    no, tda panove..... ted jsem s nim byl na garancce (60tkm, 2roky stare) a ty zavady co mate vy nejak nepozoruji.... asi mame stesti. teda krom te zamrzle nafty, ale s tim pomohlo aditivum a od te doby s tim byl klid...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.04.06  16:59

    « Bez nadpisu

    Mrouza: Nechci dělat paniku,ale palivový(konečně jakýkoliv filtr) se mění.Palivový propláchnout techn. benzínem je hodně riskantní a nerozvážný krok,s nejstým efektem... To bych si dovolil varovat před něčím podobným. Určitě se dá koupit i levněji,ale i kdyby ne:2.856Kč si polož na jednu misku vah a na tu druhou,kolik bude stát případná oprava komponentů pal.systému HDI a není o čem přemýšlet. Zanesený fitr může být zdrojem problémů,které se pak vyšplhají do desítek tisíc Kč. To bych neriskoval.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.04.06  15:09

    « Re: Re: Re: IT palivovy filtr

    Ahoj,ten filtr mne málem položil,v Peugeotu jsem se neptal,ale v neznačkovém obchodě mi řekli na 1,4HDi dokonce 2400kč s DPH.Ještě,že vydrží,jak uvádějí příspěvky těch 60 000km.Rozebrat se fakt nedá,ale propláchnout nejlépe tech.benzínem ano.Také jsme totiž museli vyjet ono mrazivé ráno,kdy bylo -24st. a po dvou km konec,svítila diagnostika motoru,filtr nepropouštělkupodivu po krátké pauze opět naskočil a na třikrát se nám povedlo dorazit domů bez lana.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.04.06  21:40

    « Bez nadpisu

    IT: Děkuji moc za pěkný popis. Až se mi vrátí žena z porodnice, dám ji to přečíst, né, že bych tomu nehověl, ale je to ta osůbka co mi dělá vše kolem účetnictví. Jinak po přečtení to není zase až tak hrozné, hold je to reál no.
    Ještě jednou díky moc!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.04.06  14:49

    « Bez nadpisu

    BilboPytlik: To mne mrzí.Předpokládám,že auto bylo podnikatelské?
    Takže:
    Je třeba si fakt dát pozor,aby se auto,jakmile na úřadě z leas.přepíše na tebe vložilo do majetku a tam bylo alespoň den.Jinak by se splátky zpětně mohly neuznat jako náklad a dodaňovat...uf. To ne. Zdavotní,sociální, daň z příjmu+penále.To je realita.
    Pokud nepodnikáš, platí se daň do 1 roku po nabytí,tj.po ukončení leas.
    Výška daně je podle příjmů=daň pásma.Letos neplatíš nic.
    U podnikatelského se placení těžko vyhneš,protože FU má přehled přes silniční daň,co provozuješ,ne? Zde bych je fakt nedráždil.
    V daň.přiznání je kolonka věnovaná §10 zákona o dani z příjmu. Příští rok podáš daň přiznání za 2006 a tam bude nějaký daň.základ z podnikání,může být něco z pronájmu,nějaké kapitálové příjmy(třeba úroky z podnikat.účtů).Vše se sčítá a k tomu se připočte prodejní cena auta.
    Pokud je to protihodnotou,máš kupní smlouvu od prodejce nového auta,udělej si 2 ověř.kopie a jednu přihodíš v lednu 2007 při podání silniční daně za 2006(tam bude figurovat i ten P206-také nezapomeň zaplatit silničku,seč jej prodáš,s ohledem na datum to vidím na 50% poplatku...).Pokud jsi zaplatil na celý 2006,požádáš pak o vrácení přeplatku.Příjem je zdanitelný příjem,protože silnička byla nákladem,ale to asi víš.
    Druhá kopie se přiloží k daň.přiznání za 2006.
    Chtějí to,sice jak kde, ale ještě jedna "nespravedlnost": pamatuj na obvyklou cenu. Bývají na ni dost hákliví,když chtějí....!!!
    Ofic.prodejce ti asi těžko dá kupní smlouvu na 50 tis a 120 t hodí bokem. On má také své účetnictví.
    Soukromník-to by šlo,ale zase mohou chtít znalecký posudek,že auto mělo hodnotu 50t,např. Platí se oficiální taxa(znalci) a asi by to nikdo nenapsal jen tak z lásky k bližnímu,to bych se divil(nějakou moc dobrou cenu auta,pokud by vůbec byl ochoten).Živí se tím... :'-(
    Blbé je na tom to,že jsi něco řádně zaplatil,stát,prodejce,leas.,pojišťovna na tom měli od tebe peníze a pak musíš danit.
    Na druhé straně se sem vozí desítky tisíc aut na plnou moc a dál nemusím,ne?
    Takové trochu nerovné podmínky.
    Spíš zvaž úvěr,budeš splácet, je to tvoje hned a tahle starost odpadne,ale oni si zase vymyslí něco jiného,známe to...Teď s tím fak nic neuděláš,pokud by sis auto nechtěl nechat. To je cesta,jak nedanit. Už jsem se setkal s názorem,že si jej nechám např.1,5 roku a že se jako náklad pro snížení ceny uplatní výdaje(např.pojistky,opravy...).Na to bacha.Nelze.Mám daň.poradkyni,takže to třeba někdo zpochybní,ale píši,jaký je zákon.
    Obejít do budoucna=úvěr.Šel bych touto cestou.
    A to nepíši,že budeš příští rok platit jednak vyšší daň,ale také příslušné zálohy. Nad 30 do 150 tis se platí pololetní do 15.6. a 15.12. ve výši 40% poslední daň.povinnosti zaokr.na celé stokoruny nahoru.
    Mně to loni také podobně zkazilo radost ze života.:cry: :'-( :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.06  11:11

    « Re: Re: IT palivovy filtr

    .....je na prave strane motoru, pod vzduch. filtrem. Pristupnost mizerna, rozebrat a vycistit nejde (pouze spodnim sroubem lze odpustit kal). Meni se pouze jako celek (cca 1.700,- v nahrazkach ale paradoxne cca 1.500,- original Peugeot).
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.04.06  09:51

    « Bez nadpisu

    No tak to tedy pěkně děkuji :-)
    Jak je velká ta daň? ... No každopádně jsi mi zkazil den! Že já jsem sem vůbec lezl, třeba jsem se tomu mohl vyhnout :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.04.06  09:13

    « Bez nadpisu

    Tu radost může kazit fakt,že: pokud bylo auto k podnikání,musí se 5 let po ukonč.leas. (nezapomenout zahrnout do obchodního majetku a následně vyřadit), nebo do 1 roku po ukončení leas.(pokud nebylo k podnikání), zaplatit daň dle §10 zákona.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.04.06  08:56

    « Cena ojetého vozu

    Ahoj panové a snad i dámy. Jelikož jsem doplatil leasing, zajímám se o možnost nového vozu. Byl jsem zatím jen v jednom autosalónu Škoda kde mi nabídli za odkup naší 206 SW 1.4HDI bez ABS a klimatizace nějakých 170tis.. Máte někdo zkušenosti s prodejem podobného vozu? Zdá se vám to dobrá cena? Já bych řekl, že docela jo.
    A už se moc těším na octavii :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.04.06  15:20

    « Re: IT

    Díky za odpověď
    Filtr jsem pod kapotou hledal, leč marně. Předchozí majitel ho měnil pravidelně každých 60 000. Ten co je tam teď má 20 000. Auto bylo pravidelně servisováno do 130 000.
    S tím benzínem mi to poradili 3 opravny Peugeotu nezávisle na sobě. Měl jsem strach ho tam lít. O tak závažných následcích slyším poprvé. Díky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.04.06  17:11

    « Bez nadpisu

    Čermák:palivové filtry u nafťáků se mění zpravidla po 60 t km. Bude pod kapotou.
    Nalét 10% benzínu do nafty,tomu říkám dobrá rada nad zlato.Kopat jej do zadnice až do Francie(toho,kdo to řekl). To jim asi fakt prdlo z té letošní zimy :?: >:-[]
    Benzín v naftě je ideální varianta k odstřelení pal.systému-je tam už HDI,že jo? Konečně,opravu platí zákazník,tak co "dobře" neporadit. >:-[]
    Nafta od Shell není špatná,seč se poslední dobou trochu zhoršila.Aditivum jedině od Castrol, je toho 0,5 litru za asi 270Kč. Najdeš na stránkách Castrol.cz.
    Letos jsem dělal pokus s HDI,nechával přes noc venku a i pod -20C to chytalo naprosto v pohodě. Nevím za 7 zim,že může zamrznout nafta.
    Nicméně pal.filtr,jestli je tam původní,tak se nedivím,že byly problémy.
    Nic jiného se nevymyslí,konstr.chyba to není.Kamarádla kékařka má už druhou P206,vždy nafta a asi od roku 2000 s tím nemá nejmenší problém a že existuje garáž,tak její auto o tom neví. Jezdí dnes a denně.Bez problémů.Ale poctivě dělaná údržba.Jiná rada neexistuje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.04.06  14:07

    « Re:

    Můj P 206 SW 1,4 hdi má najeto 140 000 km, je vyroben v roce 2002, do provozu uveden v březnu 2003 a zamrzá spolehlivě při - 17 ( podrobněji v diskusi cafe.auto.cz - Motorcafe - peugeot).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.04.06  09:29

    « Zamrzá mi také

    Jsem rád, že jsem objevil tuto stránku a mohu přidat trochu vlastní zkušenosti s Peugeotem 206 SW 1,4 hdi.
    Můj P 206 má najeto 140 000 km, je vyroben v roce 2002, do provozu uveden v březnu 2003. Jsem druhým majitelem od září 05. Startuje výborně i při -20. Ovšem pokud je teplota nižší než -17 spolehlivě zamrzá nafta po ujetí 1-3 km. Nejprve jsem se domníval, že to bylo špatnou naftou a adetivy, která zamrzla i v lahvi. Na doporučení servisu jsem hned přidal 10% benzínu a koupil lepší adetíva. Po prvním zamrznutí jsem tankoval pouze u Schellu. Do posledních mrazů pod - 17 jsem vždy spolehlivě zamrznul. Kontrolka na diagnostiku se rozsvítila při prvním zamrznutí a zhasla až při posledním mrazíku odpoledne, když jsem zkoušel zda už nafta povolila a přidal delší dobu na plný plyn (asi se něco propláchlo). Jinak svítila celou zimu.
    Chtěl jsem vyčistit filtr, ale nevím kde se nachází - nenašel jsem ho. Už teď mám strach z další zimy. Jinak jsem docela spokojen až na nějaké drobnosti (motor šustí někde kolem kladek a řemenu, špatný spínač couvaček, zadní dveře jdou těžce otvírat), ale to přisuzuji počtu najetých km.
    Poradí mi někdo, kde se filtr nachází a jak ho vyčistit?
    Ještě více uvítám, když mi někdo poradí jak zamrzání trvale odstranit.
    Pokud se potvrdí v praxi varianta s novějším filtrem dejte prosím vědět.
    Všem díky za odpověď.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.03.06  17:27

    « Zvuk při sešlápnutí plynového pedálu a při jeho uvolnění

    BilboPytlik : přesně to samé auto dělá i mě.
    Zejména to dělá když jedu na minimum plynu a pak sundám nohu z plynu. Je to takové lupnutí z motoru (jako když elektroventil sepne).
    Žádné negativní vedlejší účinky jsem s tím nezjistil...
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.03.06  17:20

    « Šustění z motoru za studena

    Šustění z motoru za studena
    206SW 1.4HDi 10/2003
    1)
    od cca 30.000km mi vždy za studena při teplotách pod cca 5C nepříjemně šustí motor (někde kolem kladek a řemenu). Po zahřátí motoru to zmizí. Dělalo to už v záruce, ale v servisu to nedokázali odstranit.
    Děje se to pořád (mám najeto 50.000km)
    2)
    2 měsíce po záruce mi přestali vyhřívat 4 drátky na zadním skle. V servisu řekli, že si můžu koupit celé zadní sklo. Nebo nechat spojit přerušený vodič ve specializované firmě.
    3)
    Měsíc po záruce - blbne mi osvětlení středové konzole - asi špatný kontakt u žárovičky
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.02.06  15:39

    « Bez nadpisu

    [odkaz]
    FW: Odpověď od technických poradců PČR:
    ----------------------------------------… /> Dobrý den,
    dovoluji si Vám přeposlat odpovědi technického poradce Peugeotu ČR na Vaše otázky z předchozího e-mailu:
    1.) U palivového filtru neexistuje žádná informace od výrobce o tom, že by vyhřívací tělísko palivového filtru 190184 mělo větší výkon.
    2.) Výrobce tuto informaci neudává, resp. nemáme žádné informaced o tom, že by došlo ke změně "jemnosti/propustnosti" palivového filtru u tohoto motoru.
    3.) Není nám známo, z jaké informace vycházíte.
    4.) Výrobce vozidel Peugeot bohužel nemůže ovlivnit kvalitu nafty (resp. pohonných hmot) u čerpacích stanic v České republice.
    S pozdravem
    Linda Maňáková
    zákaznický servis/relations clienteles
    Peugeot Česká republika, s.r.o.
    Na Strži 40
    140 00 Praha 4
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.06  12:25

    « Bez nadpisu

    Mám 206SW 1.4HDiteď 28.2.2006 to bude 3roky a mám ho odstaveného před barákem najeto 109 000Km. Problémy jsem měl od koupi: Geometrie, vymlácené stabilizátory, odpadlé silentbloky na zadní nápravě nebo tak něco (na zasněžené silnici se kolo opřelo o podběh a točil jsem se po celé silnici (životu nebezpečné) Nafta mi zamrzla před 4týdny po 30Km jízdy velice nečekané a taky nic příjemného, když zrovna předjíždíte a auto přestane jet (životu nebezpečné). Všem dávám za pravdu i s výměnou EGR/elektroventilu auto mělo rok a půl a už půl roku se ožívá zase. 2roky záruka na takovou nedořešenou popelnici je málo. Pište klidně se připojím k reklamačním stížnostem
    A aditiva se prodávají i nekvalitní chce to kupovat jen vyzkoušené, protože některá zamrzají i sama o sobě nezředěná s naftou.A tentokrát byla asi větší zima než před 5 lety tady bylo -30°C (Jeseník) Toď vše
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.02.06  20:49

    « Re: Odpověď od Peugeot ČR

    dalsi z dovodov, ktory ma presvecil, aby som si nekupil ropaka a uz nikdy nie peugeot >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.02.06  20:32

    « Odpověď od Peugeot ČR

    Zdravim,
    pokud Vás zajímá historie mojí závady u auta PEUGEOT 206SW 1.4HDi a stanovisko Peugeot ČR, mrkněte na :
    [odkaz]
    Diky za názor,
    Tomas
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.02.06  09:25

    « Jestli....

    ...je to takove vrznuti-drhnuti pri pridani plynu z volnobehu, tak je to ridici clen(membrana) ERG ventilu. Meni se to jako celek a je to mala krabicka v mot. prostoru pod steracem na ridicovo strane. Zena tohle mela taky, ale bylo to jeste v zaruce......Udajne to jde i rozebrat a vycistit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.02.06  09:04

    « Divný zvuk ....

    Zeptám se vás .... nedělá náhodou někomu v jeho 206 při sešlápnutí plynového pedálu a naopak při jeho uvolnění, takový divný zvuk, něco jako zadrhnutí. Ovšem né zadrhnutí pedálu, je to slyšet z motoru.
    Ptal jsem se na to v mém úžasném servisu při kontrole po 100tis., ale bylo mi řečeno, že to se jen ozvou ventily a že to nic není. Každopádně asi 2tis. po kontrole mi to nedělalo a teď už zase ju.
    Na jízdních vlastnostech se nic nezměnilo, auto jezdí v pořádku.
    Jinak jsem moc rád, když vás tu tak poslouchám ohledně té nafty, že já mám docela kliku. Mám taky 1.4HDI z roku 2003 (Duben) a doteď mi auto nikdy samo nechcíplo a to jezdím denně i když je venku třeba -16.
    Octavia II: nevím co si o tom autě myslet, taky uvažuju, že bych si škodovku pořídil a to letos na podzim. Když budu projíždět fóra na netu, tak se dozvím pouze to špatné.
    Nemáte někdo link kde je nějaký seznam, žebříček poruchovosti aut?
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.02.06  09:49

    « Bez nadpisu

    Problem se resi na
    [odkaz]
    jiz treti rok. Arogance servisu me uz stve, pritom je pravdepodobne pouze pouzit u nasich aut nevhodny filtr a predehrev nafty.
    Uz nikdy si Peugeota nekoupim!
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.02.06  19:50

    « Hdi

    jo mam 1.4 Hdi a pod -10 mam docela problem.. auto nastartuje a pak zdechne.. muj nazor na věc je ža jak ta nafta je husta neproteče palivovým fitren protoje stačí oteplení na -10 a už v poho jedu ani nedavam do teple garaze.. ale hrazně me to stve mam strach stim v zime jezdit a není na to žadny spolech.. jak doplatim leasing tak oktava II
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.02.06  18:56

    « Bez nadpisu

    David C3 : Předpokládám, že máš taky problémy se zamrzáním nafty během jízdy (206SW 1.4Hdi) jako ja...
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.02.06  15:13

    « reklamace

    ten ředitel byl asi idiot a věřím že ve škodovce by se to nestalo.. i když je to hodně individuelní.. a to mam sam francouze Hdi a taky mam nejaky probleny z motorem a vždycky mi prodejce CITROEN zlin řekne že mam špatnou naftu (OMW) a že ji tankuje i bratr do oktavky Tdi tak mi na to řeknou: NO JO ALE ON MA SKODOVKU.. !
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.02.06  23:43

    « Reportáž

    Hustý. Stát se to s naším autem, musela by do televize taky má manželka, ja bych se tam asi popral. Každopádně už teď vím, že dalším našim autem nebude peugeot a vůbec to není touto reportáží, ale vlastní zkušenosti se servisem peugeot. K čemu je auto bez pořádné podpory u servisu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.02.06  22:55

    « Re:

    no... tak to muzu rici jen to, ze jsem rad ze nase auto vidi servis jen na garanckach :roll:
    No jo no... francouzi... proste se to deje.... jen ten pristup je divny....
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.02.06  13:34

    « Bez nadpisu

    Doporucuju si prehrat reportaz o aroganci PEUGEOT v CR:
    [odkaz]
    Tomas
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.02.06  11:45

    « Re: Re: Servis

    Jo, už po záruce a už to bude rok. Já si moc servis nevybíral ani nemám čas někomu stát za zadkem a koukat mu pod ruce.
    Jinak to lupání na přední nápravě je ta tam a servis neví jak to odstranil, když jsem si pro auto šel, tvrdil mi přijímací technik, že to dělá furt a že se musí vyměnit ta vymezovací tyč řízení. Projel jsem se v tom hned ten den kolem města a nic, no ale tu tyčku si věměnit ještě nechám, nechali zvednout auto a sám jsem se mohl přesvědčit, že to vůli má. Trochu jsem zklamaný, že na to nepřišli už před cca. 1tis. km kdy to bylo na kontrole po stovce. Moc se mi nechce věřit, že ta vůle tam zčista jasna je. Nemám moc radost, že s tím teď musím tak často do servisu, potřebuji denně jezdit do práce a né se přetahovat se servisem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.02.06  22:40

    « Re: Servis

    to uz mas po zaruce? u nas jakmile bude auto po zaruce, tak s tim zacnu jezdit do servisu , kam davame auta uz 20 let a vzdycky mu cumim pod ruku, co s tim autem dela.... takze nemam strach ze by tam udel neco spatneho, a kdyz se mi neco nelibi, nebo mam podezreni na nekvalitne odvedenou praci, tak mi to bez frflani spravi....
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.02.06  14:04

    « Servis

    Ach jo,
    pri 100tis. jsem dal auto na kontrolu a prej mam spatna ramena a, ze mi je mohou hned vymenit. Takze mam nova ramena po jejich vymene mi pri preneseni vahy na predek neco vepredu vzdy lupne.
    Dnes jim to tam rano odvezu a ted mi volaji, ze si pro to mohu prijit, ze je hotovo. No a hned, ze mi bude jeste volat, ze prej nejaka podelana tyc na rizeni ma vuli. Rikam, ze ale to nedela to lupani, ze to zacalo delat az pote co mi vymenili ramena. Servisak zase, ze ramena jsou v poradku.
    Mam pocit, ze v tehle zemi chce kazdej jen prodavat, ale sluzby tu nikdo uz dobre nezvladne. Mam z toho hodne blbej pocit a jsem ted nasrany jak na peugeot, tak na Renera v Moste.
    Chapu, ze ne vzdy se vse dari, ale po techto zkusenostech to priste radeji pujdu zkusit zase jinam a pak asi zase jinam, ja vim. Jednou snad nekde pochodim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.02.06  11:26

    « Re: Re: Re:

    OK. Dej pak vedet, jak jsi s konkurenci spokojenej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.06  21:38

    « Re: Re:

    ja P407 (jak obyc tak i SW) neodsuzuji, me se libi a jezdilo se mi s ni skvele... kdyz uz sem mel tu moznost, tak proc s ni nejezdit ze.... ale slovy klasika, zmena je zivot, tak proc nezkusit auto jiny proivience....Takze Japonce, uvidime co dal, mozna se k Pezotu vratim....(coz urcite, protoze bych chtel bud 407coupe nebo 306 GTi)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.06  17:37

    « Re:

    to marlin:
    Ja bych tu P407 tak neodsuzoval. Z vlastni zkusenosti z "Pasikem B5 a OT II " mohu s cistym svedomim rict, ze cestovani s P407 me vyhovovalo asi nejvice. Rozhodne 2.0 HDI 16V neni marnej.
    Je fakt, ze je hodne extravagantni, ale co se tyce jizdnich vlastnosti, je super ... :-!
    Nekdo namitne neco o velikosti kufru, ale ruku na srdce, kdo pouziva auto jako stehovaka ?
    Sam mam P307 a dve mali deti. Slozenej kocar do kufru narvu + mensi nakup. Zatim jsem nemel problem.
    To same jsem zkusil i v P407 a bezproblemu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.01.06  11:16

    « Bez nadpisu

    Všichni majitelé 206 rok výroby 2003 měli být pozvaný na výměnu topného tělíska (za výkonější tělísko), což se nestalo!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.01.06  13:27

    « Re: 1.4 Hdi

    dnes rano -16,5 plna OMW nafta + aditiva.. v poho nastartuji.. auto jede 2 min a samo zhasne.. po 15 min zas nastartuji a auto zas jede 2 min a zase samo znasne a tak asi 3x.. pak sem to vzdal.. vzal si doma Fabii Tdi a v poho.. tak jak se vratim z prace tak snad to dojede aspon do garaze a nevim jak to bude řešit a docela me to se*e..
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.01.06  21:55

    « Bez nadpisu

    me se novej Pasik, zvlaste v Combiku dooost libi( a to VW moc nemusim) a nebo zkus Otinu II, nebo C4ku... a nic jineho me nenapada... ja osobne pujdu do Civica 8G.... ale asi az za rok, az se mi podari neco usetrit
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.01.06  21:24

    « Re:

    No tak 407SW není můj favorit. Když jsem poprvé uviděl 206SW, padlo mi to auto do oka a skoro jako láska na první pohled. Když jsem viděl poprvé 407SW, byl jsem zaražený, a teď když to vidím na silnicích, je to ještě horší. Prostě poslední auta od peugeotu se mi tak nelíbí no, moc extravagantní a příjde mi, že už to začínají s designem přehánět na úkor praktičnosti. No je to jen můj názor a někomu jinému se zase nemusí líbit třeba nový passat, který je z mého pohledu super :)
    P.S. Ale připouštím, že jsem o 407SW taky uvažoval, teď se za to stydím. :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.01.06  20:52

    « Bez nadpisu

    a SWo nema kufr? zkus 407SW :-) no, nam se rozsvitila autodiagnostika, ujelo se s tim par KM, a pak to chciplo... dostalo se to na rosol...
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.01.06  23:56

    « zamrzavající nafta

    Ahoj,
    já mám 206SW 1.4HDI r.v.2003 a zatím žádný vážný problém. Tento týden v pondělí jsem cestou do práce (-16C) najel na dálnici a píp, kontrolka autodiagnostiky motoru. Volal jsem do mého servisu a dostal jsem požehnání pokračovat v cestě. Bez problémů jsem dojel do práce (110km) a večer cestou domů, už bez svítící kontrolky a bez problémů.
    Jinak už jsem najel 101600km a autíčko šlape jak hodinky, při stovce jsem už ovšem musel vyměnit ramena na přední nápravě, jinak nic.
    Z mého pohledu je to výborné autíčko a mám ho opravdu rád, ale právě šilhám po novém voze a mám tak trochu strach, že už při novém výběru nebudu mít takové štěstí :-) .... a taky mi asi bude scházet, ale jako rodinka se brzo rozrostem a tak by to chtělo něco s větším kufrem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.01.06  22:17

    « 1.4 Hdi

    mam 1.4 hdi 10 mesic 2003 a od noveho to v mrazech spatne chyta.. proste napoprve to nekdy nenastaruje.. jednou v 10 tis to chciplo po 10km a odtazeno do Citroenu a pry vadna žhavici pojistka... dalsi rok nic moc starty tak nahran softver pry z novejsi verze.. tento rok poprve problem zatim v poho.. najeto 90tis..
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.01.06  00:13

    « Bez nadpisu

    auto sme kupovali v lete 2004... funglovku... praveze vloni zime s tim problemy nebyly, ale az ted, jak uderily ty mrazy
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.01.06  21:56

    « Re: 1.4 Hdi

    pokud mas 1.4 hdi tak cca rok 2003 - jedna se o shodnou vadnou serii a vsechny servisy neco vi, ale balamuti nas ze bereme spatnou naftu. U me je hranice -13C a pokazdy to za jizdy chcipne (zatim jsem se jeste kvuli tomu nenaboural...) uz treti rok
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.01.06  20:11

    « 1.4 Hdi

    C3 1.4 Hdi sem vcera nastartoval a v -17 sem ho nechal bezet a za chvilku prijdu k auto a nejelo... tak sem to odtahl do vytopene garaze a za 3 hodiny to v poha nastartoval.. pak plnou a aditivum do nafty.. jinak rikali ze sem byl 6 s hdi kdo jim volal ze mu to chciplo ....
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.01.06  14:14

    « 2,0HDi

    cawte,mam tiez peugeot 206 ale s motorom 2,0HDi r.v. 2000 a nemal som zatial problemy s mrznucou naftou. Takoval som u metra a pridal som nejaky pripravok proti zamrzaniu a jazdim v pohode. Nastartoval som aj v -11°C a neskapalo to
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.01.06  13:41

    « Bez nadpisu

    hmmm,takze uplne stejny problem...ted sem tam nalil snad litr adaitiva a zatim v pho, tak sem zvedav.... uvidime, pri 60T by nam meli menit naftovem filtr, tak se jich an to zeptam , a vyzadam si tady ten puvodni
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.01.06  12:17

    « Bez nadpisu

    Ano zamrza i me, viz historie nize!!!!!!
    -----Original Message-----
    Sent: Tuesday, January 24, 2006 9:35 AM
    To: 'Jan Krob'
    Subject: RE: 206 1.4HDI a mráz
    Diky za smutnou zpravu,
    je to dobry namet na reportaz - Nova...
    Ve ctvrtek jedu do Peugeota Domansky - alespon je tam servu a ulevi se mi do pristi zimy.
    Prosim o info:
    - u kolika vozu mate tento zivotu nebezpecny problem
    - zda chovani je vždy stejne (nastartuje a po x km chcipne)
    Zda se ze se jedna opravdu o velke mnozstvi aut s 1.4HDi
    Diky, Tomas
    -----Original Message-----
    Sent: Monday, January 23, 2006 6:58 PM
    To: Kucera, Tomas
    Subject: RE: 206 1.4HDI a mráz
    Dobrý den,
    stále sledujeme předpověď počasí a jakmile má klesat teplota pod -10C, nevyjíždíme. Z 206 stal pouze letní automobil :-).
    S pozdravem
    Dobry den,
    jen pro info : dnes v -18C nastartovalo a po 5km chciplo...
    A co vy?
    Tomas Kucera
    -----Original Message-----
    Sent: Monday, February 14, 2005 6:49 PM
    To: Kucera Tomas
    Subject: RE: 206 1.4HDI a mráz
    Dobry den pane Kucera,
    letos nás to nepotkalo, neboť mrazy tady v Praze nebyly velké. Ale zjistil jsem, že moji kolegové měli také problémy v Alpách z 1,4 HDi. Je-li společně dvěmi auty a ten co dojel do Alp na "českou naftu" měl smůlu, oproti tomu druhému, který musel tankovat u Mnichova. Na základě tohoto jsem začal "bádat" na rozdílu naší nafty a Evropské. Bohužel rozdíl je mimo jiného také v hustotě, ta naše je mnohem hustší již za normálních teplot. V tom asi vidím největší problém.
    S pozdravem
    Jan Krob
    > "Kucera Tomas" 14.2.2005 9:47 >
    Dobry den,
    Pro info :
    Minuly tyden jsem byl se svoji 206SW 1.4HDI v Alpach a opet jsem za jizdy zamrznul v -15C. Situace byla uplne stejna jako před rokem v Cechach : Auto nastartuje, par kilometru jede a pak chcipne. V nejblizsi době pujdu do servisu jim to omlatit o hlavu.
    Mate nejake nove informace?
    Predem dekuju,
    Tomas Kucera
    -----Original Message-----
    To: Kucera Tomas
    Subject: Re: 206 1.4HDI a mráz
    Dobry den,
    noveho neni skoro nic. Dovozce to svadi na naftu, prodejce tape (Federal Cars Praha). Mam pocit, ze se snazi reseni odalit do obdobi tepla, protoze to nebude mozne vyzkouset. Jedine co jsem zjistil od ostatnich majitelu 206, tak je problem pouze s modelem 2003 (koupeny 5.03 - 9.03). Predchazejici modely to nedelaly. Dale vim, ze starsi modely maji jiny typ palivoveho filtru, ktery neni tak jemny. Ale servis se boji mi ho dat do noveho modelu. Dale je zajimave, ze se to objevilo pouze u modelu prodanych v CR.
    Jedine co je pozitivni, ze stejny problem mel prodejce s predbvadecimi vozy, ktere zamrzli mezi Libercem a Prahou. Spatne je, ze nikdo s ostatnich majitelu si nestezuje, protoze uverili, ze natankovali nekvalitni naftu. U mne neuspeli, protoze v rodine a ve firme mame pouze naftaky. Naftu bereme u stejnych pump a nikdy jsme nemeli problemy. Muzete mi napsat kdy a kde jste vozidlo zakoupil?
    S pozdravem
    ing. Jan Krob
    _____________Originální zpráva ____________
    Předmět: 206 1.4HDI a mráz
    Datum: Tue, 17 Feb 2004 09:46:12 +0100
    Zdravim,
    stalo se mi 2x za den (pred mesicem) ze auto 206 SW 1.4HDI (najeto
    8000km) v -14C. nastartovalo(asi na potreti) a při jizde(cca 10km v obou
    pripadech) za jizdy chciplo. Bral jsem nejlevnejsi naftu u JETu, tak sem to svadel na naftu a volal jsem servisu - udajne tam kvuli tomu volalo hodne lidi - pry nekvalitni nafta,... Mate nejake nove info?
    Tomas
    tid=3208

    Zdravím,
    má někdo zkušenosti se zamrzáním nafty během jízdy. Naftu beru u Aralu a OMV (alpine), přidávám aditiva (OMV). Když poklesne teplota pod -10st C auto nastartuji bez problémů, ale po ujetí 10km se auto zastaví. Už bylo 3x v servisu během 14 dnů.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  20:09

    « Bez nadpisu

    tak co, zijete jeste nekdo?
    u nas nic noveho, pred tydnem sme byly na 50T kontrole a vse v pohode, krome popraskanych zarovek.... ale ted je to horsi... zamrzla nafta :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.10.05  19:36

    « Prima

    Nový videoweb s testy auťáků na [odkaz] Dnes Masserati Quatroporte, H2 a Honda Civic osmé generace - testováno první auto dodané do střední Evropy! Stream v nejlepší kvalitě na českém internetu! Fotky, diskuze.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.10.05  14:18

    « Re: Re: 85tis. a uz to zacina

    Tak mi dnes dali info ze servisu, ze se jedna o nejakou napinaci kladku u alternatoru a stoji neco kolem 1.200,- ovsem, ze ji nemaji a tak ji objednavaj. Nemam radost z toho, ze budu muset do servisu casteji. Dnes jsem jel do prace autobusem a uz nikdy vic. Naposledy jsem jezdil do prace busem tak pred vice jak trema lety. Sice jsem si mohl pri ceste cist, ale byl jsem nervozni, ze neridim sam :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.10.05  14:45

    « Re: Re: 85tis. a uz to zacina

    Zitra to vezu do servisu, tak uvidim co mi reknou o tom zvuku v motoru. Ohledne laku, je tam trochu videt jak se to odlouplo na kousku co je nejak divne striklej, ale toho jsem si predtim nikdy nevsiml, kdo by to taky tak dukladne studoval, ze. Mechanicke poskozeni muzu zcela vyloucit. Uz se tesim co mi na to reknou v servisu, doufam, ze se nebudou nejak cukat. Jsem z toho dost prekvapenej, to bych do 2,5 roku stareho auta nerekl.
    Cetl jsem forum majitelu p307 a vsude se resi nejake problemy. Chapu, ze kazda automobilka ma neco, ale diky podobnym zkusenostem zkusim priste vybrat jinou znacku.
  • « 00 Reagovat !

    foto Charlie

    Charlie 04.10.05  14:20

    « Re: 85tis. a uz to zacina

    Ze by taky lozisko?
    Co ten prah? Predpokladam, ze to neni spojene s nejakym mech. poskozenim laku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.10.05  09:38

    « 85tis. a uz to zacina

    Ahoj panove,
    mam najeto vic jak 85tis. s 206SW 1.4HDI a uz jsem se objednal do servisu aby se podivali na to co mi v motoru huci jako nejaky setrvacnik nekde u alternatoru. Ten zvuk je neprijemny a je slyset az do vozu bez zapnuteho radia. Dalsi pecku jsem zjistil o vikendu kdy jsem otevrel spolujezdcovo dvere a na prahu mam odlouplej lak (cca. 1cm) a uz zacal reznout plech.
    Auto je to dobre, ale asi pro nejake duchodce co ho parkuji do garaze a jezdi s nim po meste do supermarketu pro nakupy. Skoda, ze to vnem tak skripe a lupe, skoda, ze odprejskava lak :-) ...... skoda toho motoru do takoveho auta, ten motor je totiz jinak opravdu suprovej, ovsem uz se tesim na duben kdy skonci leasing.
  • 00 Reagovat !

    foto Charlie

    Charlie 23.06.05  10:18

    « Zprava ze servisu

    Tak mi po 19.500 km a mesic po zaruce zacalo piskat lozisko napinaci kladky. Na rozvodaku byl nalepenej nejakej papir. Vubec nechapu, jak se tam mohl dostat.
    V servisu mi domluvili s Peugeot CR, ze to vezmou jeste v ramci zaruky. Takze jsem si nakonec platil jen ten rozvodak.
    Doufam, ze to ted vydrzi aspon do 120.000 km. :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.05  10:50

    « Re:

    mno, potrebuji novy kotouce a desticky (vubec to nebrzdi) a ke vsemu sem jeste pretrhl lanko od rucky, takze to je docela o hubu s tim autem jezdit, navic kdyz ted velkou si vzala sestra na svatebni cestu 8)
  • 00 Reagovat !

    foto Charlie

    Charlie 09.06.05  10:28

    « Bez nadpisu

    Tak tomu se rika sluzba zakaznikovy. :-)
    Co tam budes davat?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.06.05  19:24

    « Re:

    vcera sme byly na mezikontrole na 30 000km a bylo to zadarmo :-) rikal ze do dvou litru provoznich kapalin se nic neplati :)
    jinak ktem brzdam, zitra jedu s malym pro novy kotouce a desticky, ale jezdime ke znamemu a tam mu takhle stojim za zadkem nez to udela :-) mno a obcas i pomuzu,,kdyz si rekne :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.05.05  12:34

    « Bez nadpisu

    ty destičky mu měnili u Mitsubishi ale to je jedno.
    jasně že u peugeotu to může být lepší ale podle mě jsou všichni stejný proto to porovnání.
    jasně to chápu, že by se mu nelibilo abych mu stál za *! ale ani na to nemám čas! prostě já to dávám do servisu kde znám lidi a jsem si víc jištější že neudělají žádnou svinárnu. 8)
  • 00 Reagovat !

    foto Charlie

    Charlie 30.05.05  11:40

    « Bez nadpisu

    Me olej menili, takze si ho uctovali. Brzdovku si nepamatuju, dale si uctovali cisteni filtru. Tezko bych jim dokazoval, jestli to vubec udelali a nebo ne. Ty brzdove desticky jsou slendrian, ale predpokladam, ze mu je menili v servisu Toyoty, takze dost dobre nechapu souvislost se servisem Peugeot. Co se tyce vymen dobrych casti za opotrebene, to ti muze udelat servisak i v neautorizovanem servisu. Jedinym resenim je stat mu celou dobu za "zadkem" a na to se ti taky muze "*" on. ;-) Osobne neznam moc lidi, kterym by to vyhovovalo pri jakekoli cinnosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.05.05  11:07

    « Re: to David01

    tak to je otázka? to má být grátis!
    doplnění brzdové kapaliny (pokud klesne) to samé platí i u oleje a mají tam i tu vodu do ostřikovačů( i když mi to připadá divné to je věc , kterou by si měl doplnovat řidic)
    neřeším to, ale ty brzdové destičky mě absolutně utvrdily, že do autorizovaného servisu NE
  • 00 Reagovat !

    foto Charlie

    Charlie 30.05.05  10:43

    « to David01

    Bud rad, ze ti ji tam nedoplnili. Urcite by si za ni neuctovali 39,-, nebo kolik stoji v supermarketech.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.05.05  10:31

    « omluva

    tééda když ted koukám na to co jsem napsal v pátek než jsem šel domu tak to je zvěrstvo :-) omlouvám se, ale hrozně jsem spěchal a ještě něco dodělával v práci!
    :*)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.05  14:33

    « Bez nadpisu

    Cau lidi,
    tak trochu z jiného soudku! kdyz vidím jak tu všichni píšete jak chodíte na kontroli v 15 tis , 30 tis. atd tam mám jednu otázku do placu.
    Já osobně (mám p 206 1.4 ) nemám dobré zkušenosti s servisem peugeotu. radsi to dávám do servisu kde máme znémé a naši tam davají Mondeo a prostě uplně v pohodě a hlavně za dobré peníze narozdíl od servisu Peugeota.
    Prostě já jim nevěřím že mi tam nevymění díly kterou jsou dobré.
    Strýc má Carismu a šel si nechat měnit brzdové destičky do autorizované servisu zacáloval za výměnu a asi za 2 měsíce se málem vysekal pprotože to skoro nebrzdilo a začalo hrozně hučet a já nevím co všechno a dal to do servisu a řekli mu jo pane to musíte taky občas měnit brzdové destičky!!!!!!!!!!!!!
    hazjlové to prostě nevyměnili a to člověk nepozná!
    a ještě jedna zkušenost dával jsem na záruční prohlídku svojí první 206 a v papírech je že mají doplnit všechny kapaliny (i do ostřikovačů)a vsechno okontrolovat ale to je jedno ale kdy jsem tam jel tam mi došla tak jsem to samozřejmě nedolejval ale když jsem odjížděl tak to byla jediná věco kterou jsem mohl bylo to jestli doplnili tu vodu a ne ! tak si říkám jakou mám jistotu jestli to zkontrolovali všechno nebo se na to vysrali.
    zatim cus
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.05.05  21:38

    « pojištění čelního skla

    No právě, že nemám :-( ..... ale raději se ještě podívám, třeba jsem to přehlédl :). Podle ženy slyším trávu růst, možná to s tím vrzání přeháním, ale prostě mi to vadí. Jinak to autíčko šlape jak hodinky, mám ho docela rád.
  • 00 Reagovat !

    foto Charlie

    Charlie 23.05.05  14:03

    « Re: P.S. jen maličkost ....

    Ty nemas pojisteni predniho skla?
    Ja skripani neresim. Zatim jsem neslysel moc aut, co by nejak neskripala nebo nevrzala. Mne drnci na kostkach a obcas vrzlo v zatacce sedadlo spolujezdce, ale to se spravilo samo. :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.05.05  21:12

    « P.S. jen maličkost ....

    jen jedna maličkost, dostal jsem pořádnou pumelenici šutrem od kamionu, bohužel to nejde zalepit, takže výměna skla. No, je to nepříjemné, ale po 65tis. je to zatím první výměna :-). Mám rozpis od peugeot servisu: Cena čelního skla je 5.355,-Kč, sada lepidla 1.077,- Kč a práce 1.040,-Kč.
    Celkem 7.472,- Kč.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.05.05  21:07

    « 65tis. .....

    klep klep klep .... taky zatím jen jezdím a tankuju :-) .... no a poslouchám občasné skřípání :-(.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…