Peugeot 206 SW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Re: Spotreba 1.1/44 kW
To campagnolo: U sw je spis znat vitr z boku. >:D
Ja ujedu na jedno natankovani 650 km, ale neni to plna nadrz. Tankuju do prvniho cvaknuti cca. 42 l natural 95, vetsinou OMV.
To Marlin: Mate v sw i palubni pocitac? Podle prirucky by ten zakladni pocitac, co mam ja, mel ukazovat venkovni teplotu, ale nejak se mi nepodarilo ho do toho rezimu prepnout. Neni to jen nejake varovani, kdyz venkovni teplota klesne pod 4 stupne Celsia? -
« Mlhovka v zadnim narazniku
Zdravim,
zkousel jem po narazu overit funkcnost zadni mlhovky v narazniku, ale nejak se mi ji nepodarilo rozzarit? Rozsvitil jsem potkavacky + mlhovky predni a dalsim pootocenim by se mely pridat ty zadni. Je to tak spravne?
Jak vymenim zarovku v te zadni mlhovce? V navodu je fotka mlhovky z metru s minimalnim popisem, jak ji dostat ven. Nevim presne jak na to a
nerad bych, aby mi zustalo neco v ruce. Preci jenom manualni prace neni moji silnou strankou.:lol: -
« Ranni zazitek
Tak to za mnou dneska rano na semaforu nedobrzdil nejakej manager v oktavce. :(
Nastesti to vykryl naraznik. Byl jsem z toho tak vyklepanej, ze jsem z te krizovatky radsi odjel na cervenou. >:D Priste uz budu klidnejsi. Clovek se snazi jezdit opatrne, ohleduplne a stejne ho pak dostane nekdo zakerne zezadu. :shock:
Jinak s sw maximalni spokojenost. Klima, parkovani (4 metry jsou v Praze velka vyhoda), prostor uvnitr i velikost a praktinost kufru. Jsem rad, ze jsme si nekoupili fabku, ktera se nam zda cim tim okoukanejsi a bez napadu.
Co mate za pnumatiky? Ja mam Pirelli3000, na betonu na hradecky docela huci. Otazka je, jestli to s jinymi zlepsi. -
« Re: Re: Kocarek ve 206sw
no, mereni nemereni, nevim jak se to meri, ale, Fabka by mela nit teoreticky vetsi kufru, ale 206-ka ho ma lic vyuzitej(neni tam tolik vystupku a vycnelku)..... takze to vychazi uplne nastejno......
mi taky mame plnohodnotnou rezervu, ale je pod autem a ne v kufru...... -
« Re: Kocarek ve 206sw
Taky uz jsem chtel neco napsat, protoze ta okurkova sezona trva nejak dlouho. >:D
Tak jsem se dokopal a zmeril vnitrni rozmery kufru.
Horni hranna zadniho operadla - 5 dvere (bez rola) cca. 60 cm
Spodni hrana zadniho operadla - 5 dvere cca. 80 cm
Pravy blatnik - levy blatnik cca. 114 cm
Vyska kufru (od podlahy k rolu) cca. 50 cm
Rozmery jsem bral ty nejmensi v dane ose.
Objem kufru mi vysel 399 l bez uvazovani kapes za blatniky.
Neporovnaval to nekdo s fabii combi? Doma jsem objevil nejaky katalog Skoda z doby, kdy jsem si vybiral auto, ale nejsou v nem vsechny rozmery.
Ty, ktere jsou z katalogu zrejme.
Horni hranna zadniho operadla - 5 dvere 713 mm (nevim , jestli s rolem nebo bez)
Vyska kufru (od podlahy k rolu) cca. 474 mm (tomu bych i veril fabka ma plnohodnotnou rezervu v kufru)
Pravy blatnik - levy blatnik 1002 mm (tenhle rozmer nebyl uplne jasny, ale jeho velikost je pro vypocet dost zasadni :-! )
Kdyz budu uvazovat stejny sklon operadla, pak
Spodni hrana zadniho operadla - 5 dvere cca. 913 mm
Z techto udaju mi vychazi objem kufru cca. 386 l, ale fabie ma ty kapsy za blatniky mnohem vetsi. :shock:
Zaver:
Kufr 206sw neni tak hlubokej, ale je o "dost" sirsi.
Co je lepsi se da tezko rici, obcas se hodi vetsi sirka jindy zase hloubka.
Nekdy by mohlo chybet tech 113 mm rozdilu mezi horni hranou sedadla a 5 dvermi, zvlast kdyz clovek nechce skladat sedacky.
Co se vsak hodi vzdy je sirsi vstupni otvor kufru, ktery ma navic
nakladovou hranu v rovine podlahy.
Super je nezavisle otevirani okna u patych dveri!!! Nemusim se obavat, ze rozdrtim vajicka od maminky, kdyz zabouchavam pate dvere. >:D
Nevite nekdo, jak je presne specifikovano mereni objemu zav. prostoru metodou VDA???
Jinak jsem v nedeli proveril brzdy. Na D1 smerem do Prahy jsem odbocoval na Ricany a nejak jsem nepredpokladal, ze ta odbocka z najezdu prijde tak brzy. Nastesti jsem se do ni trefil. :D -
« Re: Kocarek ve 206sw
Myslel jsem bez nutnosti sklopit zadni operadlo. Prijde mi, ze zadni operadlo ma pomerne dost velky sklon, takze hloubka na dne kufru a u horni hrany operadla se dost lisi a take neni soumerna. Kdyz udelam pomyslny podelny rez s osou auta, tak to vypada jako nepravidelny lichobeznik, ktery je u operadla vice zkoseny nez u dveri kufru.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!