Peugeot 206 SW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Bez nadpisu
Pro info :
V servisu jsem dle ocekavani opet neuspel, problemy svadeli na
- spatnou naftu (mel jsem Alpin Diesel + dalsi aditiva)
- pak na konstrukcni zalezitosti (privodem paliva vedoucim pod podvozkem se jizdou nafta ještě vice ochladi)
- dále ze jsem nekdy v minulosti vzal spatnou (znecistenou) naftu a mam spinavy filtr u nadrze
- muzu mit vlhkost (vodu) v nadrzi
Zadne zasahy, kontroly zdarma v ramci zaruky delat nechteli.
Pro porovnani s vami posilam par poznatku :
- po 28.000km prumerna spotreba 4.6l/100km (lehka noha)
- od pocatku se mi zda motor trochu hlucny, i hlucny podvozek
- obcas vrze interier, dvere
- hlucne razeni za studena
- motor ma prijemny zatah
- zatím zadne dodatecne naklady
- je slyset bocni vitr
- za studena při mrazech při volnobehu motor skripe a susti
- na rezervu bych mel ujet přes 100km
Tomas -
« 1.4HDI zamrne behem jizdy je-li pod -13C
Pro info :
Minuly tyden jsem byl se svoji 206SW 1.4HDI v Alpach a opet jsem za jizdy zamrznul v -15C. Situace byla uplne stejna jako před rokem v Cechach : Auto nastartuje, par kilometru jede a pak chcipne. V nejblizsi době pujdu do servisu jim to omlatit o hlavu.
Mate nejake nove informace?
Predem dekuju,
Tomas Kucera
-----Original Message-----
From:
Sent: Tuesday, February 17, 2004 10:04 AM
To: Kucera Tomas
Subject: Re: 206 1.4HDI a mráz
Dobry den,
noveho neni skoro nic. Dovozce to svadi na naftu, prodejce tape (Federal Cars Praha). Mam pocit, ze se snazi reseni odalit do obdobi tepla, protoze to nebude mozne vyzkouset. Jedine co jsem zjistil od ostatnich majitelu 206, tak je problem pouze s modelem 2003 (koupeny 5.03 - 9.03). Predchazejici modely to nedelaly. Dale vim, ze starsi modely maji jiny typ palivoveho filtru, ktery neni tak jemny. Ale servis se boji mi ho dat do noveho modelu. Dale je zajimave, ze se to objevilo pouze u modelu prodanych v CR.
Jedine co je pozitivni, ze stejny problem mel prodejce s predbvadecimi vozy, ktere zamrzli mezi Libercem a Prahou. Spatne je, ze nikdo s ostatnich majitelu si nestezuje, protoze uverili, ze natankovali nekvalitni naftu. U mne neuspeli, protoze v rodine a ve firme mame pouze naftaky. Naftu bereme u stejnych pump a nikdy jsme nemeli problemy. Muzete mi napsat kdy a kde jste vozidlo zakoupil?
S pozdravem
_____________Originální zpráva ____________
Předmět: 206 1.4HDI a mráz
Odesílatel: Kucera Tomas
Datum: Tue, 17 Feb 2004 09:46:12 +0100
Zdravim,
stalo se mi 2x za den (pred mesicem) ze auto 206 SW 1.4HDI (najeto 8000km) v -14C. nastartovalo(asi na potreti) a při jizde(cca 10km v obou pripadech) za jizdy chciplo. Bral jsem nejlevnejsi naftu u JETu, tak sem to svadel na naftu a volal jsem servisu - udajne tam kvuli tomu volalo hodne lidi - pry nekvalitni nafta,... Mate nejake nove info?
Tomas
-------------- [odkaz]
Zdravím,
má někdo zkušenosti se zamrzáním nafty během jízdy. Naftu beru u Aralu a OMV (alpine), přidávám aditiva (OMV). Když poklesne teplota pod -10st C auto nastartuji bez problémů, ale po ujetí 10km se auto zastaví. Už bylo 3x v servisu během 14 dnů. -
« Re: Re: Re: Re: Kolik km najedete na rezervu?
Já chtěl jen naznačit, že nejmenší spotřeba neznamená, že to tomu motoru dělá dobře. Raději bych jezdil v takovém jízdním režimu, pro který byl ten motor konstruován. Obecně platí, že čím menší obsah, tím se motor musí víc točit. Motory s turbem mají menší rozsah otáček.
Co to je za blbost? Myslim, že čim menší obsah, tim se udělá kratší převodovka a potom se člověku zdá že to i tak nějak jede...čili subjektivně může!!! víc točit.
A motory s turbem maji menší rozsah otáček? Vždyť motor vs motor s turbem je to samý, akorát motor s turbem potřebuje turbo k normálnímu provozu (má menší kompresní poměr a bez něj nemá tolik výkonu - 2.0 a 2.0 turbo-turbo se vysype a nejedo to stejně jako 2.0 ale asi tak jako 1.0) a rozsah otáček? To je jako co? Máme 1.8 turbo benzín a nějak nevidim zmenšenej rozsah otáček. Do 3000ot./min. normální auto a potom peklo na zemi...končící na 8500. Zdá se Ti to málo?
A jinak všeobecně se říká, že nejmenší spotřebu máš na poslední rychlostní stupeň na půlce tachometru (pokud zrovna nejezdíš se Saabem s nelineárnim tacho - to jenom pro rejpaly ;-) ) -
« Re: Re: Re: tak jak se dari?
AD. k tem vybavam, vim, ze kdyz je v plny nalozi, tak to ma treba automaticke rozveceni svetel, automaticke sterace, plna v elektrice... etc. etc. Coz je to co mi nemame, mame jen predni okynak v elektrice, manual klimu, mlhovky, anatomicke sedacky, a to je asi vse.... -
« Re: Re: tak jak se dari?
mno, my to u 206ky nemame, mame Mistralku (ani nevim co to je za oznaceni :roll: ) Ale uLAguny to porad bzuci, kdyz neni zaplej, ale ta je v plny nalozi a hlavne jina trida >:D
Abych pravdu rekl, tak jsem jeste u maleho combika nemeli plnej kufr, obcas tam mama vozi kytky a stromky, a ty se tam vejsou pekne :-! mno, ale je to dobra zprava, ze se tam vejsou 3sudy >:D -
Charlie 24.01.05 14:40
« Re: tak jak se dari?
Uz jsem na to taky myslel. >:D
Pred chvili mi volali ze servisu, ze bych mel mit opravene to termoregulacni rele. Jinak do kufru jsem nalozil 4 pneumatiky 175/65/14, sud piva a nakup. Ten sud byla 60ka, ale byl na vysku, takze by se tam vesla i 100ka. 8) -
« Re: Re: Re: Kolik km najedete na rezervu?
Já chtěl jen naznačit, že nejmenší spotřeba neznamená, že to tomu motoru dělá dobře. Raději bych jezdil v takovém jízdním režimu, pro který byl ten motor konstruován. Obecně platí, že čím menší obsah, tím se motor musí víc točit. Motory s turbem mají menší rozsah otáček.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Odhlucneni motoru. Snad to neni horsi nez 1.1. Je to sice benzina, ale dodava se bez plastoveho krytu pod motorem a nema ani zadne odhlucneni na kapote.
Dvere mi zatim nevrzou a drnci mi to jen na kocicich hlavach.
Bocni vitr. Vsim jsem si, ze Polo na rozdil od 206 ma dvojitou izolaci dveri.