Citroen C5
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
« bezpečnost,stabilita, naklánění
Ahoj všichni. Jsem již téměř rozhodnutý pro koupi C5. Byl by to můj první Citroen - dosud jsem mel německá auta (Vectra, Passat).
Několikrát jsem se svezl a můj dojem je - radost tohle auto řídit . Stále ve mě ale vrtá červíček pochybnosti v této oblasti:
A. je to bezpečné alespon podobně jako Vectra , zvláště zda to bude SEDĚT v zatáčkách a nebude se moc naklánět-bude to stabilní a bezpečné, zvlástě v zimě a při náledí ? Citroen a jeho hydraulika/naklánění v zatáčkách je něco pro mě zcela nového a já v tom nemám zkušenosti. Například v posledním Auto tipu (18/2001) vyloženě upozornují na to že se v zatáčkách dost naklání a je nestabilní. díky za Vaše zkušenosti a názory. Mám rodinu a bezpečné a spolehlivé auto které se chová předvídatelně je pro mě důležité. Zvláště mám strach aby me to nezradilo někde v zimě při náledí...
B. finančně mi to vychází na motor 2.0 16V. Svezl jsem se s tím motorem zatím krátce a zdál se mi vynikající. Máte někdo jiné zkušenosti a doporučení ?
Moc děkuji za Vaše názory a doporučení, které snad definitivně zažehnají mé poslední obavy - holt rozhodnutíá koupit něco tak unikátního jako citroen s jeho hydraulikou je trochu komplikovanější ... Díky -
« Páté dveře
Krátce jsem C5 prohlížel v Brně na Autotecu. Překvapilo mne, že do kufru (kombíku) jsem se svými pouhými 180 cm nemohl bez sklonění hlavy, nebo rány do ní. Podle informátora vůz při parkování klesne, s nastartovaným motorem je (nevěděl o kolik) výš. Jenže zavazadla se nakládají (zejména) s motorem v klidu. Jinak se mně líbil.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
vektru som soferoval velmi kratko, a nedokazem to porovnat, co sedi lepsie. ale isiel som s novym faceliftovanym passatom, sme to s kamaratom porovnavali, a islo to rovnako. v passate je lepsie pocit zo sportovej jazdy, lebo ma tvrde sedadla a menej ucinny posilnovac riadenia
neviem aky model testoval autotip, ale ten otcov sa nenaklana _vobec_ a o ziadnej nestabilite v zakrutach nemoze byt ani reci. ved prave o to ide v hydroactive III, ze to auto eliminuje naklananie, tak ako to robil akcny model xantia aktiva a tak ako to ma mercedes SL. jedine co sa da vytknut je prilis silny ucinok posilnovaca, dokonca som niekde cital, ze tam nieje priame spojenie volantu s riadenim, cize nemas takmer ziadne razy od volantu a necitis co sa deje, a to prave na lade moze byt problem. ja si ale myslim, ze na lade ta zradi kazde auto, ak nemas klince.
btw myslim, ze pack vybava nema tento najsilnejsi posilnovac, tak snad v tom 2 litri to bude lepsie. ja som s 2 litrom jazdil, ale nepamatam si, ako ten posilnovac fungoval
co sa tyka motora, vybral si dobre. ja by som tiez bral radsej tento 2liter s manualnou prevodovkou a v zakladnej vybave + klima 2 zony + pack look + pack odkladacie priestory, alebo rovno strednu vybavu pack, uz tam nieje velky cenovy rozdiel. velmi dobre sa tam ten motor hodi.
co sa tyka kvality - v podstate niesu ziadne problemy, akurat nam vzadu bucha umelohmotny kryt podvozku o napravu, v servise o tom vedia, vedia o tom uz v tovarni, je to novorodenecka chyba, teraz nakupuju tesnenia a 2 tyzdne by to malo byt spravene. inac ziadne problemy zatial niesu, cakame na zimu, vtedy sa asi najviac ukazuje kvalita vyroby.
jednu vec som chcel - ty si uvazoval aj o accorde. ak chces sportove auto, neber citroen. co sa tyka jazdnych vlastnosti a motora, accord je na tom urcite lepsie. tento citroen je robeny ako rodinne pohodlne auto. pytaj sa dalej :-) PS: citroen ma rozsiritelnu zaruku na 3 roky, doplaca sa nejaka suma, ale neviem kolko