MITSUBISHI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
"-- skrytý --" 28.12.04 15:25
« Re: Vrakoviště
To není "rejdový", ale svislý čep. Pokud se jedná o spodní (na rozvidleném hlavním rameni), tak ten vydrží v pohodě 200-250 tis. km, a pokud už je potřeba ho měnit, pak se stejně vyplatí vyměnit celé rameno, jelikož s ním získám i oba silentbloky zavěšení ramene vůči pomocnému rámu, které už jsou v této kilometráži stejně hin. Výrobce to má totiž spočítané... Tady bych náhradu dílem z vrakoviště řešil pouze v případě, že spolehlivě zjistím, kolik mělo to auto najeto a že nebylo bourané na příslušnou stranu.
Horší je to u horního silentbloku svislého ramene zavěšení multi-link (teď nehovořím o uchycení vzpěry McPherson v podběhu, ale o horním konci uchycení "oblouku" multilinku vůči spodnímu talíři McPhersonu), který v podmínkách našich silnic odchází nepoměrně častěji. Údajně se to dá řešit přelisováním vhodného silentbloku z jiné značky auta, ale nevím z jaké... Tady bych do dílu z vrakoviště už vůbec nešel, poněvadž bude s největší pravděpodobností rovněž špatný.
V každém případě ovšem vím, že originální náhradní díly jsou povětšinou o dost lacinější v rakousku (rovněž Denzel, ale za jiné ceny...) nebo ještě lépe v Německu, kde je nižší DPH. -
« Vrakoviště
Neznáte někdo nějaký slešnější vrakoviště na Myšáky v okolí Prahy?
Třeba mě ukamenujte, ale potřebuju na Galanta 95 rejdovej čep. problém je v tom, že je vlisovanej do celýho ramínka. To se prodává samozřejmě jako komlet. V Elitu atd. thle vůbec nevedou a origo stojí 8500. To už je fakt moc. -
« Katalyzátor K.O.
Zjistil jsem, že neprojdu na emisích a že je K.O. katalyzátor. Nevím, zda se odporoučel časem (Lancer r.v.93), nebo zda tomu někdo (snad ne já :-( ) pomohl.
Originál je vcelku drahý špás, tak mi nabídli takový ten univerzální bazmek, který tam asi přivaří místo původního vnitřku. Má někdo nějaké zkušenosti s těmito katalyzátory? -
"-- skrytý --" 15.10.04 19:46
« Re: Převodový olej
Nalil jsem to do Space Wagonu 2,4 GDI (FWD) se 117 tis. km na hrbu. Tebou reprodukovaný text přesně odpovídá tomu, co je napsáno na obalu. Vybíral jsem podle onoho textu a hlavně podle řídkosti, tj. jak moc to v obalu šplouhá při zatřesení... Vím, není to zrovna exaktní metoda, ale kupodivu zafungovala! -
« Převodový olej
Mitsi, do čeho konkrétně jsi vlastně nalil ten olej Valvoline HP P/C GL-5 , o kterém básníš a se kterým jsi byl tak spokojený? Chvilku jsem marně hledal na stránkách valvoline.com, ale nakonec jsem to kupodivu našel na valvoline.cz :-O
Píšou tam:
HP GEAR OIL P/C
specifikace: SAE: 75W-80 API: GL-5
velikost balení: 12x1 litr
technické informace: Valvoline HP Gear Oil P/C je univerzální převodový olej pro extrémní tlaky a tření, který byl speciálně vyvinut pro požadavky nových vozidel zn. PEUGEOT a CITROEN s manuální převodovkou. Olej je vhodný i pro manuální převodovky Renault. Vysoký viskozitní index a vynikající průtokové parametry oleje umožňují snadné řazení i při nízkých teplotách, optimální mazání i ochranu při vysoko-otáčkovém provozu. Olej obsahuje špičkové přísady proti pěnivosti, opotřebení a korozi. Nemísit s olejovou prvonáplní.
Zvláštní je, že to vůbec nevypadá na NEJ-olej, ale spíš něco opravdu specificky pro nějaké konkrétní problémy francouzských převodovek ? ;-) -
"-- skrytý --" 15.10.04 15:35
« Re: Re: Re: to mitsi
Protoze po odpojeni aku si ECU musi nanovo nacist zakladni polohu skrtici klapky a to jaksi pres tu spinu nejde! Reset ECU se dela proto, aby se vymazala spatna hodnota zakl. polohy skrt. klapky, ktera tam "vlitla" pote, co jsi poprve otocil klickem po instalaci noveho aku - jelikoz je to hodnota zjistena pri spinave klapce, nikoli pri ciste. A na tu "spinavou", jak jsi sam zjistil, to dela neco jineho, nez ma.
Ovsem pokud Ti to nevadi, tak to klidne nech byt. ECU na Suzuki totiz ani zdaleka nedosahuje tak vysokeho stupne sofistikovanosti, aby to necemu zasadne skodilo - na rozdil od Mitsubishi, kde se ECU prepina do nouzoveho rezimu, a z motoru pak nedostavas to, co umi, kdyz je vsechno OK... -
« Re: Re: to mitsi
proc by se mela cistici klapka a difuzor ??? Vzdyt sem jen sahl do elektriky ne ???? Dela to hlavne ze zacatku - neni uz primo od suzuki nastaveny vyssi otacky pri prvnim nastartovani, po zahrati to uz nedela. A jak se provadi reset ??? Jde to v domacich podminkach ???? Do suzuki se mi to rvat nechce, za 1. tomu nerozumej a za 2. jsou priserne drahy. -
"-- skrytý --" 15.10.04 13:35
« Re: to mitsi
Jde: vyčistit škrticí klapku a difuzor kolem ní a zresetovat ŘJ. Tebe potkala ta lepší varianta - otáčky drží vysoko a padají pomalu. Horší je pravý opak - vůbec to neudrží volnoběh až to při dojezdu na křizovatku chcípne.
PS: U jednoho Mitsubishi (po odložení na vrakoviště) jsem zažil 12 let starou původní baterku, která byla stále OK! -
« to mitsi
nazdar, kdyz sem prosital tohle forum, tak ze zacatku (tak r.2002) pises o nejakem mitsubishi, ze kdyz se odpoji akumulator bez zalozniho napajeni, tak pote volnobeh pada velice pomalu. Ze to je rezim RESET. Vcera sem menil preventivne baterku (10 let starou - to snad neni ani mozny) u svyho SUZUKI BALENO combi a presne toto to zaclo delat. Nenapadlo me ze to jednotka nepochopi, pocital jsem ze se vymaze pouze cas, radio apod. Nejak me to nevadi ale jde to nejak vyresit -
"-- skrytý --" 11.10.04 16:25
« Re: Olej - převodovka
Jinak do motoru jsem teď dal "méně značkovou" syntetiku 5W40 API SJ z Francie
No jo, jsi sikovnej. Ja ted vypotil v Makru 950,- za Mogul Racing, nic levnejsiho jsem nevystoural.
A jak to vypada s e-shopem a francouzskymi oleji? Nepreslo te uz to nadseni? -
« Tak pozor
já se ničemu nechechtám - olej v převodovce jsem dosud neměnil a to z toho prostého důvodu, že tam radši nechám origo než aby to pak neřadilo!
Tos mě teda úúúúplně blbě pochopil, protože jestli existuje vyzkoušenej převodovej olej do Miciny, pak je to supr...
Chtěl jsem jít to pravý ložisko reklamovat, ještě že jsem to včera zvednul. Asi by se smáli a já byl za blba.