MITSUBISHI

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi

  • 00 Reagovat !

    foto

    28.12.04  18:57

    « Ložisko

    Ještě mě vcelku dostalo zadní ložisko. Měnili ho před půl rokem na pravý straně. Poslední dobou se zase zezadu začalo ozývat. Když jsem jel do levé zatáčky tak se uzývalo, rovně, nebo v pravý nic. Včera jsem to zvednul na hever a ono je v čoudu levý. Takže se začalo ozývat, když bylo kolo odlehčený. No, samý překvapení.
    Chtěl jsem jít to pravý ložisko reklamovat, ještě že jsem to včera zvednul. Asi by se smáli a já byl za blba.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.12.04  15:28

    « Re: Díly

    Tak to jsi borec! Gratuluji k super trefě. Ať se jdou u Denzela bodnout.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.12.04  15:25

    « Re: Vrakoviště

    To není "rejdový", ale svislý čep. Pokud se jedná o spodní (na rozvidleném hlavním rameni), tak ten vydrží v pohodě 200-250 tis. km, a pokud už je potřeba ho měnit, pak se stejně vyplatí vyměnit celé rameno, jelikož s ním získám i oba silentbloky zavěšení ramene vůči pomocnému rámu, které už jsou v této kilometráži stejně hin. Výrobce to má totiž spočítané... Tady bych náhradu dílem z vrakoviště řešil pouze v případě, že spolehlivě zjistím, kolik mělo to auto najeto a že nebylo bourané na příslušnou stranu.
    Horší je to u horního silentbloku svislého ramene zavěšení multi-link (teď nehovořím o uchycení vzpěry McPherson v podběhu, ale o horním konci uchycení "oblouku" multilinku vůči spodnímu talíři McPhersonu), který v podmínkách našich silnic odchází nepoměrně častěji. Údajně se to dá řešit přelisováním vhodného silentbloku z jiné značky auta, ale nevím z jaké... Tady bych do dílu z vrakoviště už vůbec nešel, poněvadž bude s největší pravděpodobností rovněž špatný.
    V každém případě ovšem vím, že originální náhradní díly jsou povětšinou o dost lacinější v rakousku (rovněž Denzel, ale za jiné ceny...) nebo ještě lépe v Německu, kde je nižší DPH.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.12.04  15:14

    « Díly

    Tak si sypu popel na hlavu. mají ho v autokelly za 2300. No, to jsem ale zjistil, až když jsem ho objednal u mjauto v Brně za 2250. Takže po novym roce zase budu brázdit silnice.
    Myšákům zdar a jejich předraženým servisům zmar.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.12.04  11:59

    « Vrakoviště

    Neznáte někdo nějaký slešnější vrakoviště na Myšáky v okolí Prahy?
    Třeba mě ukamenujte, ale potřebuju na Galanta 95 rejdovej čep. problém je v tom, že je vlisovanej do celýho ramínka. To se prodává samozřejmě jako komlet. V Elitu atd. thle vůbec nevedou a origo stojí 8500. To už je fakt moc.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.10.04  17:51

    « dneska

    mam asi 30 aut mitsubishi - kvalitni ojeta auta
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.10.04  13:29

    « Re: Katalyzátor K.O.

    Žádnou osobní zkušenost nemám, ale zase tak moc bych se toho nebál, obzvláště u auta z r.v. 1993.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.10.04  10:32

    « Katalyzátor K.O.

    Zjistil jsem, že neprojdu na emisích a že je K.O. katalyzátor. Nevím, zda se odporoučel časem (Lancer r.v.93), nebo zda tomu někdo (snad ne já :-( ) pomohl.
    Originál je vcelku drahý špás, tak mi nabídli takový ten univerzální bazmek, který tam asi přivaří místo původního vnitřku. Má někdo nějaké zkušenosti s těmito katalyzátory?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.10.04  19:46

    « Re: Převodový olej

    Nalil jsem to do Space Wagonu 2,4 GDI (FWD) se 117 tis. km na hrbu. Tebou reprodukovaný text přesně odpovídá tomu, co je napsáno na obalu. Vybíral jsem podle onoho textu a hlavně podle řídkosti, tj. jak moc to v obalu šplouhá při zatřesení... Vím, není to zrovna exaktní metoda, ale kupodivu zafungovala!
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.10.04  16:20

    « časoprostor

    můj čas je zhruba o dvě hodiny dále než čas na auto.cz >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.10.04  16:11

    « Převodový olej

    Mitsi, do čeho konkrétně jsi vlastně nalil ten olej Valvoline HP P/C GL-5 , o kterém básníš a se kterým jsi byl tak spokojený? Chvilku jsem marně hledal na stránkách valvoline.com, ale nakonec jsem to kupodivu našel na valvoline.cz :-O
    Píšou tam:
    HP GEAR OIL P/C
    specifikace: SAE: 75W-80 API: GL-5
    velikost balení: 12x1 litr
    technické informace: Valvoline HP Gear Oil P/C je univerzální převodový olej pro extrémní tlaky a tření, který byl speciálně vyvinut pro požadavky nových vozidel zn. PEUGEOT a CITROEN s manuální převodovkou. Olej je vhodný i pro manuální převodovky Renault. Vysoký viskozitní index a vynikající průtokové parametry oleje umožňují snadné řazení i při nízkých teplotách, optimální mazání i ochranu při vysoko-otáčkovém provozu. Olej obsahuje špičkové přísady proti pěnivosti, opotřebení a korozi. Nemísit s olejovou prvonáplní.
    Zvláštní je, že to vůbec nevypadá na NEJ-olej, ale spíš něco opravdu specificky pro nějaké konkrétní problémy francouzských převodovek ? ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.10.04  16:04

    « Re: Re: Re: Re: Re: to mitsi

    Nekdy ano, nekdy ne. U Mitsubishi (bohuzel) obvykle ne...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.10.04  15:47

    « Re: Re: Re: Re: to mitsi

    takze vlastne staci vycistit difuzor a prostir kolem skr klapky a reset se provede zase odpojenim baterie, tim to je vyreseny ??
    V jednoduchosti je nekdy krasa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.10.04  15:35

    « Re: Re: Re: to mitsi

    Protoze po odpojeni aku si ECU musi nanovo nacist zakladni polohu skrtici klapky a to jaksi pres tu spinu nejde! Reset ECU se dela proto, aby se vymazala spatna hodnota zakl. polohy skrt. klapky, ktera tam "vlitla" pote, co jsi poprve otocil klickem po instalaci noveho aku - jelikoz je to hodnota zjistena pri spinave klapce, nikoli pri ciste. A na tu "spinavou", jak jsi sam zjistil, to dela neco jineho, nez ma.
    Ovsem pokud Ti to nevadi, tak to klidne nech byt. ECU na Suzuki totiz ani zdaleka nedosahuje tak vysokeho stupne sofistikovanosti, aby to necemu zasadne skodilo - na rozdil od Mitsubishi, kde se ECU prepina do nouzoveho rezimu, a z motoru pak nedostavas to, co umi, kdyz je vsechno OK...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.10.04  15:26

    « Re: Re: to mitsi

    proc by se mela cistici klapka a difuzor ??? Vzdyt sem jen sahl do elektriky ne ???? Dela to hlavne ze zacatku - neni uz primo od suzuki nastaveny vyssi otacky pri prvnim nastartovani, po zahrati to uz nedela. A jak se provadi reset ??? Jde to v domacich podminkach ???? Do suzuki se mi to rvat nechce, za 1. tomu nerozumej a za 2. jsou priserne drahy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.10.04  13:35

    « Re: to mitsi

    Jde: vyčistit škrticí klapku a difuzor kolem ní a zresetovat ŘJ. Tebe potkala ta lepší varianta - otáčky drží vysoko a padají pomalu. Horší je pravý opak - vůbec to neudrží volnoběh až to při dojezdu na křizovatku chcípne.
    PS: U jednoho Mitsubishi (po odložení na vrakoviště) jsem zažil 12 let starou původní baterku, která byla stále OK!
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.10.04  11:32

    « to mitsi

    nazdar, kdyz sem prosital tohle forum, tak ze zacatku (tak r.2002) pises o nejakem mitsubishi, ze kdyz se odpoji akumulator bez zalozniho napajeni, tak pote volnobeh pada velice pomalu. Ze to je rezim RESET. Vcera sem menil preventivne baterku (10 let starou - to snad neni ani mozny) u svyho SUZUKI BALENO combi a presne toto to zaclo delat. Nenapadlo me ze to jednotka nepochopi, pocital jsem ze se vymaze pouze cas, radio apod. Nejak me to nevadi ale jde to nejak vyresit
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.10.04  18:26

    « Oleje

    nadšení mne nepřešlo >:D ba naopak, akorát je teď dost práce na jiným projektu týkajícího se taky aut..Ale moje "francouzská spojka" jezdí se zbožím do Francie každý týden a zpět jede s menším vytížením, takže celou akci asi urychlím >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.04  16:25

    « Re: Olej - převodovka

    Jinak do motoru jsem teď dal "méně značkovou" syntetiku 5W40 API SJ z Francie
    No jo, jsi sikovnej. Ja ted vypotil v Makru 950,- za Mogul Racing, nic levnejsiho jsem nevystoural.
    A jak to vypada s e-shopem a francouzskymi oleji? Nepreslo te uz to nadseni?
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.10.04  11:47

    « Tak pozor

    já se ničemu nechechtám - olej v převodovce jsem dosud neměnil a to z toho prostého důvodu, že tam radši nechám origo než aby to pak neřadilo!
    Tos mě teda úúúúplně blbě pochopil, protože jestli existuje vyzkoušenej převodovej olej do Miciny, pak je to supr...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…