Golf VR6 zážitky z jízdy
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« Re: Golf II
Hele - Audi S3 neplati, dedovi se treba nechtelo zavodit. Je jasny, ze 328 mi nemuze stacit, kdyz ma skoro stejnej vykon, je to velkej tezkej seden a ma zadni nahon. Nikdy jsem nenapsal, ze jsem Calibru ci A6 predjel, jen ze jsem jim docela stacil. Cx a celni plocha - to je hezky, ale kdyz jedu za autem, co mi rozrazi vzduch, tak jsou udaje uplne jine. Na ty udaje o autech se podivam, jen co najdu naky stary katalogy. -
« Re: Golf II
Kdyz tak ctu tvoje zazitky, tak mi pripada, ze si mam sem spad primo z Ferrari Challenge. Dobre uvazuj co napises - podelat Calibru Turbo s upocenym 6-ti valcem?? Lepe to zni - podelat upocenou Calibru Turbo s 6-ti valcem. Jo a ta tvoje Calibra Turbo, ta v nizsich otackach nevi, jestli tam ten motor vubec ma. Ale pozor, vzdyt je to ctyrkolka!!! - no a co, prumernej ridic to stejne na ty silnici nevyuzije (pokud tam teda nesedis ty!)
Jo a to zrychleni, to sem se splet. Je to 0-60 mph(to jsou mile/h, kdybys to nevedel), takze sem tu tvou Calibru utrhnul o 0,8s. -
« Re: Golf II
Tak zase slítni na zem... co to znamená "ujel"? Ujel na prvních padesáti metrech o metr?
Chápu, že "ujedeš" Corradu, Astře GSI a CRXku, ale Audi S3 už je na hraně, 328i jakbysmet, no a Calibra Turbo, potažmo A6 4.2... tak tohle ti tady nikdo nesežere.
Srovnej si výkony, průběhy momentů a hlavně jejich vrcholy u turbomotorů, dál Cx a čelní plochu a snad to pochopíš. -
« Re: Golf II
Když tak čtu ty tvoje zážitky, tak mi připadá, že jseš asi Bůh. Podělat Calibru v Turbu s upoceným 6-ti válcem? Ten už v šesti tisících neví jestli má vyskočit z kapoty. To tvoje zrychlení z 0-60km/h 6,72s je sice pěkný, ale víš jaký má Calibra v turbu z 0-100km/h? 6,8s! A je to čtyřkolka. Zkus si někdy zajet Masarykův okruh v Brně na suchu pod 2 minuty a 32 vteřin a pak před Tebou smeknu. Na silnici to není ani tak v řidičským umění, ale spíš v tom kterej udělá větší blbost. Na okruhu to teprve poznáš kdo umí řídit a věř že když budu dobrej, tak tě tam udělám se stopatnácti koňovým motorem ve Focusu. A bude to ještě k tomu kombík na standardních plechových ,,14". -
« NEzážitek z jízdy - aneb donucení k tunění
Dneska jsem vyrazil na výměnu předních tlumičů... cesta začla výborně, nejede mi klima a včera ještě jelo ): ale o tom jsem psal v rubrice klimatizace. Začínám mít hnusnej pocit, že sem si koupil LEGO a to pěkně jetý ): . Takže když mi sundali kluci kolo a povolili tlumič, zíraj, jak mám pěkně prasklou pružinu.. kuk na druhou stranu předku a tam jakbysmet prasklá pružina. Grrr.. Takže skočím buď do celýho kitu pružiny+tlumiče na celý auto a nebo aspoň celej kit pružin a přední tlumiče. Zadní mám totiž dost zánovní japonský. Kit jenom pružiny by šel s autem o další 3cm k zemi, kit kompletní kde jsou Koni tlumiče a tuším HRka pružiny by šel cca o 6 blíž k železničním přejezdům (o:. Každopádně jsem takovou úpravu neplánoval tak rychle, navíc mám v háji silentbloky motoru ):a ty sou celkem mastný, trochu mi prosakuje olej asi kolem těsnění vany, což zřejmě bude možná aspoň část z toho 1,5 litru oleje na 5500 km.... Ještě musím po generálce brzd koupit kit s "gumičkou" na zadní válečky... No nemám radost, ale zase se těším na tu příjemnou změnu. Bohužel musím čekat 14 dní než kit přijde. Do té doby jezdím jak slymejš, vyhejbám se dírám, mám poněkud nas.. výraz a to že mi nejede klima v tomhle vedru ani nekomentuju. Tak sem si postěžoval... a přeju vám, aby jste na tom byli líp... ... btw možná ještě dojde na spravování mý rozšvihaný Hondy, sice na ní byly drahý díly, ale aspoň se to nesypalo v odstupu dvou tejdnů ale tak v půlročních intervalech (o: -
« Re: Golf II
Nejsinejsi auta, s kterymi jsem mel moznost pomerit sily na silnici:
Volkswagen Corrado G60, Opel Astra GSI, BMW 328, CRX VTi - temhle jsem bez problemu ujel + Audi S3(ta se ale nepocita, protoze ji ma asi 60 letej pan z nedaleke vesnice)
Opel Calibra 2.0T, Audi A6 4.2 - Calibra je docela rychla, trochu mi ujizdel, ale na predjizdeni aut jsem byl rychlejsi; Audi me trochu prekvapila, myslel jsem si, ze mi uleti, protoze ma alespon 300 koni, snazil se, ale neujel
-
« Golf II VR6
Auto jsem koupil uz s motorem od znameho. On auto stavel jako projekt, takze ma z Corrada i brzdy, prevodovku, prisrojovku a nevim co jeste. Podvozek je nejak zpevnen vystuhama, ale na to se me neptejte, vyznam se v tom jen tak lehce teoreticky. V technicaku je napsano VW Golf 1.8 GTI a pres motor je plast s napisem 1.8I. To nejspis neni legalni, ale kdo to bude zkoumat na 90' Golfovi. -
« Re: Golf II
Dobrej nápad musí to bejt hodně zajímaví.Asi bych se taky zbláznil kdybych měl např.Hondu Civic tak tři roky starou a nejakej patnáct let starej golf by mi to pořádně natřel.Fakt dobrý,ale musela to bejt dost makačka tam všechno nacpat?Přijeď se ukázat do Pávova. -
« Golf II
Mam taky Golfa VR6, ale je to Golf II. Motor je transplant z 93' Corrada. Nevim jak jede Golf III, ale muj docela ujde. G-Tech Pro mi nameril zrychleni 0-60 za 6,72 s. Nemam na nem zadny upravy, jenom novy OZ. Meli byste videt ostatni ridice, kreri se mnou zkousej zavodit. Asi je to nastve, kdyz jim ujedu v obycejny dvojce.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Jo a ad Ferrari Challenge, neodpustím si poznámku, že poukazování na chyby a negativní vlastnosti ostatních lidí bývá podvědomou reakcí a snahou o zastření naprosto stejných chyb vlastních.