Golf VR6 zážitky z jízdy
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
Co je fajn zážitek... (o: 10.05.2001 09:59
- Re: Co je fajn zážitek... (o: 10.05.2001 10:04
-
Golf II 11.05.2001 06:08
- Re: Golf II 11.05.2001 06:54
-
Re: Golf II 11.05.2001 08:10
- Re: Golf II 11.05.2001 19:01
-
Re: Golf II 14.05.2001 04:51
-
Re: Golf II 15.05.2001 19:08
-
Re: Golf II 17.05.2001 03:10
- Re: Golf II 17.05.2001 03:14
- Re: Golf II 17.05.2001 09:30
- Re: Golf II 17.05.2001 11:59
- Re: 4blasty 18.05.2001 18:50
- Re: Golf II 06.07.2001 20:43
-
Re: Golf II 17.05.2001 03:10
- Re: Golf II 15.05.2001 21:53
-
Re: Golf II 15.05.2001 19:08
- Golf II VR6 14.05.2001 04:33
- NEzážitek z jízdy - aneb donucení k tunění 14.05.2001 17:31
- Chudák motor? 17.05.2001 14:42
- VR6 17.05.2001 14:44
- Vrtule 17.05.2001 14:45
- ještě ke Calibře 18.05.2001 10:29
- ... :-) 23.05.2001 09:16
- ... lego 23.05.2001 13:17
- Včera jsem ho protáhl a večer hned vymydlinkoval (o: 05.06.2001 09:35
- Spotřeba 17.06.2001 12:55
- Patří sem i sny!? 18.06.2001 14:56
- Honda 13.07.2001 11:04
- Šestiválec, ovšem TDI (o: 24.07.2001 11:46
-
-
« Re: Co je fajn zážitek... (o:
..zapomněl jsem na předek, tam je VR6 maska, asi originál a mračítka, který neumím popsat, prostě mračítka (bez nich mi připadá možná hezčí, což jsem zjistil, když sem měnil to světlo).. ale uvažuju o 4kovejch světlech.. auto pak prožije značnou proměnu v krasavce (o: Golfák je celej v tmavě filájový barvě, sem tam černej plast (třeba jako nárazníky atd. Fotky bych mohl brzo dát na svůj web (www.vlnap.cz/kazan), ale jak říkám není to nic extra, jsem spíš pro decentní úpravu než monstrózní tunění.. taky nejsem milionář, že jo.-
« Re: Co je fajn zážitek... (o:
To věřím, taky mám raději decentní tuning a spíš se zaměřit na jízdní vlastnosti. Ovšem kdybys' vyměnil mračítka za 4kový světla od Helly, bylo by to určitě hezčí.-
« Re: Co je fajn zážitek... (o:
Jo mate pravdu ty světala od hely jsou fakt dobrý ještě golfa sice nema,ale světla v pokoji už na mně svítěj musel jsem je koupit.Chystam se zakoupit nějaký spojlery samo že kopie.Jsou o dost levnější než ty original.Přední nárazník chci Kerchner zadní zas Zende prahy ty pěkný překroucený. Myslím že jsou taky Zender ale to si nejsem jistej.Všechno tak kolem 12ti.potom to hodit do laku a bude.Další fáze kola.Buď 16 nebo 17 to podle toho jak se bude v práci dařit.Pneu tak maximálě 215-45-ZR17,ZR16.Tak jsem se zas zasnil ale ještě letos mně určitě někde potkáte s mim Bobíkem.-
« Re: Co je fajn zážitek... (o:
Za kolik si pořídil ty světla? V čem sou jiný ty vod Helly oproti nějaký replice? Já koupil místo toho svýho H1+H1 trojkovýho Hella co se mi rozbilo, repliku ani nevím jméno za asi 2500. Repliku sem vzal právě proto, že se chystám na čtyřkoukadla. I čtyřkový se daj vzít v replice, ale nevím, jestli to není hřích.
Prah mam nevim jakej, prijde mi takovej trochu jako vytocenej, jak to poznam? Na web hodim jeste fotku zbodku, treba mi to z toho nekdo vykoukate.-
« Re: Co je fajn zážitek... (o:
Nevím jestli myslíš ty správný světla ale já jsem koupil ty světla s čirou optikou co jsou skoro stejný jako z Golfa IV pár stál kolem 11ti.Jediný rozdíl mezi nima je že ty z IV mají směrovku (blinkr) přímo ve světle a ty co mám místo toho mlhovky. Bude to vypadat snad dobře.-
-
« Pávov a světla
Jeje, o ničem nevím.. nějakej sraz? A kde to vůbec je? Nevím jestli bude čas, mám toho teďka moooc. (:
Jinak světla jsem myslel s čirou optikou, ale ty co nabízeli mě byli asi za sedm. Počítám, že blinkry asi taky nebudou fachat ve světlech, když jsou zapojený dole, ale to se dá přecvakat, setjně už jsem musel něco opravovat, jelikož se mi v tom někdo vrtal. Mlhovky mám v nárazníku.-
« Re: Pávov a světla
O to nesmíš přijít bude to velký hned těd se koukni na www.autotuning.cz až ti naskočí hlavní stránka tak ti vlevo bude problikavat mala ikon Tuning Kemp Pavo pod ní vše najdeš pak mi dej vědět jestli jsi to našel.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Golf II
Mam taky Golfa VR6, ale je to Golf II. Motor je transplant z 93' Corrada. Nevim jak jede Golf III, ale muj docela ujde. G-Tech Pro mi nameril zrychleni 0-60 za 6,72 s. Nemam na nem zadny upravy, jenom novy OZ. Meli byste videt ostatni ridice, kreri se mnou zkousej zavodit. Asi je to nastve, kdyz jim ujedu v obycejny dvojce.-
« Re: Golf II
Dobrej nápad musí to bejt hodně zajímaví.Asi bych se taky zbláznil kdybych měl např.Hondu Civic tak tři roky starou a nejakej patnáct let starej golf by mi to pořádně natřel.Fakt dobrý,ale musela to bejt dost makačka tam všechno nacpat?Přijeď se ukázat do Pávova.-
« Re: Golf II
Nejsinejsi auta, s kterymi jsem mel moznost pomerit sily na silnici:
Volkswagen Corrado G60, Opel Astra GSI, BMW 328, CRX VTi - temhle jsem bez problemu ujel + Audi S3(ta se ale nepocita, protoze ji ma asi 60 letej pan z nedaleke vesnice)
Opel Calibra 2.0T, Audi A6 4.2 - Calibra je docela rychla, trochu mi ujizdel, ale na predjizdeni aut jsem byl rychlejsi; Audi me trochu prekvapila, myslel jsem si, ze mi uleti, protoze ma alespon 300 koni, snazil se, ale neujel
-
« Re: Golf II
Když tak čtu ty tvoje zážitky, tak mi připadá, že jseš asi Bůh. Podělat Calibru v Turbu s upoceným 6-ti válcem? Ten už v šesti tisících neví jestli má vyskočit z kapoty. To tvoje zrychlení z 0-60km/h 6,72s je sice pěkný, ale víš jaký má Calibra v turbu z 0-100km/h? 6,8s! A je to čtyřkolka. Zkus si někdy zajet Masarykův okruh v Brně na suchu pod 2 minuty a 32 vteřin a pak před Tebou smeknu. Na silnici to není ani tak v řidičským umění, ale spíš v tom kterej udělá větší blbost. Na okruhu to teprve poznáš kdo umí řídit a věř že když budu dobrej, tak tě tam udělám se stopatnácti koňovým motorem ve Focusu. A bude to ještě k tomu kombík na standardních plechových ,,14".-
« Re: Golf II
Kdyz tak ctu tvoje zazitky, tak mi pripada, ze si mam sem spad primo z Ferrari Challenge. Dobre uvazuj co napises - podelat Calibru Turbo s upocenym 6-ti valcem?? Lepe to zni - podelat upocenou Calibru Turbo s 6-ti valcem. Jo a ta tvoje Calibra Turbo, ta v nizsich otackach nevi, jestli tam ten motor vubec ma. Ale pozor, vzdyt je to ctyrkolka!!! - no a co, prumernej ridic to stejne na ty silnici nevyuzije (pokud tam teda nesedis ty!)
Jo a to zrychleni, to sem se splet. Je to 0-60 mph(to jsou mile/h, kdybys to nevedel), takze sem tu tvou Calibru utrhnul o 0,8s.-
« Re: Golf II
Mluvíš, jako kdyby extra právě VR6 v nižších otáčkách o výkonu něco věděl... no to by ses' asi měl obrátit na jiné šestiválce...
Jo a ad Ferrari Challenge, neodpustím si poznámku, že poukazování na chyby a negativní vlastnosti ostatních lidí bývá podvědomou reakcí a snahou o zastření naprosto stejných chyb vlastních.-
« Re: Golf II
jedno vim jiste (aniz bych vam chtel zasahovat do ctene a jiste velmi prinosne debaty) - Golf III VR6 je "letajici rakev", jednoduse premotorovane auto. Ten motor je mnohem lepsi nez podvozek a brzdy, tudiz v Golfu II to musi byt jeste daleko horsi. Mel bych vazne strach s necim takovym vyjet na silnici.-
« Re: Golf II
Jakožto vlastník "létající rakve" musím souhlasit v tom, že VR6ka si na výkon matně vzpomíná až blížíce se ke 4000 otáčkám, do té doby je to lenoch, kterej by nesejmul ani moji exHondu Accord 2.0i PGM FI s odpojeným jedním válcem (o: Co se brzd týče tak Golf III VR6 řekl bych brzdí dostatečně kvalitně, mám nové kotouče, destičky a serepetičky okolo toho a včetně ABS to brzdí až nebezpečně pro kufr (o: takže jakožto spořádaný řidič nejdřív čumím do zrcátka než to zahamcnu. Ale podvozek bych už tak moc nehájil, tím spíš, že ten můj je právě v jakés takés rekonstrukci, protože dosavadně to je fakt rakev (o: O VR6ce koplé do Golfa II si ovšem myslím cosi o hřbitovech a strachu, že mi to utrhne čumák a já zůstanu s volantem sám (o: ale jsem jen laik. Každopádně je to ale frajeřina Golf II VR6
-
-
-
« Re: Golf II
Je vidět, že se řídíš tím starým heslem ,, objem ničím nenahradíš". To je sice pravda, ale to stejný platí o turbomotorech. Když si s někým dávám závody a mám turbo tak nebudu na to turbo čekat ale budu ho hnát pořád. A co takhle si to teda rozdat na tom Masarykově okruhu?? Já Calibru nemám, mám v turbu něco jinýho.S tou čtyřkolkou máš pravdu, že ji málokdo využije a na suchu se rozdíl mezi dvou a čtyřkolkou ztratí úplně. Tak co jdeš do toho? V týdnu se tam dá taky zajezdit-je sezóna vyjde to na 250,-Kč na půl hoďky. Myslím že je to v úterý a středu volný pro auta a ve čtvrtek pro motorky.-
« Re: Golf II
Tak pánové,pozor Vy tady haníte VR6ku.To si snad děláte legraci co ty vaše Calibry turba co jsou furt někde v servisu na zvedákách a něco se opravuje.Dotáhnul jsem před týdnem z NSR Golfa VR6 Turbo má výkon cirka 350 PS .Brzdy z 911 Porsche .Mužu vám zdělit,když budu jezdit 14 dní po praze tak se nenajde ždné auto kterému bych neujel.Hodnoty max.rychlost 295 km/h zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,1 s.To snad stačí až na tu spotřebu.-
« Re: Golf II
hele jestli je to jak pises, tak ten motor za 14 dni jezdeni po Praze nikoho nepredjede, nebot bude uvareny nebo zraly na generalku. Ma-li to auto takovy vykon, tak nemuze mit moc zivotnost, spis je to nejaky souterzni special, cemuz by odpovidaly i ty brzdy. A s Golfem VR6 nema spolecneho asi nic, no, mozna volant a kus karoserie ...-
-
« Re: Golf II
Ale je fakt, že všecky Calibry co znám se sypou )O: chudinky, přitom nejsou ani tak vošklivý.-
« Re: Golf II
kazane, je fakt že vo do kvality zpracování je asi Calibra jinde než Golf (asi značka jako celek-VW a Opel) to jo, ale přece nepočítám s tím, že když si koupím takovou káru, že mě vydrží deset let. Ty peníze co do ní vrazím jsou taky krásný a když už je toho moc, tak ji střelím. Myslím že je to tak u každýho auta. Když chci sportovní káru, tak počítám s ku...va velkejma penězma na údržbu a provoz. Vím, že velká slabost 4x4 Caliber je to rozdělení výkonu-prej se na suchu ty kola hodně hádaj. Před měsícem jsme s jednou takou jezdili po Mas. okruhu-měla ještě ale čip a výkon měl bejt kolem 265 koní. Měli jsme vytáhlou pojistku od náhonu 4x4 a udělala nás tam R5 v turbu. Pak jsem jí to ale oplatil se svým. Jo, a Subaru nemám.-
« Re: Golf II
Ach jo, jak nekdo muze jezdit v krabici, ktera si rika Golf ... Nejhezci auto od VW je jednoznacne Beetle, pak dlouho nic a pak New Beetle. A pak uz vubec nic (i kdyz ty kulaty svetla jsou na novym pasatu docela hezky - ale to je malo :-)). Golf je fakt priserna krabice, vzdyt uz to vypada stejne skoro 30 let. To je neco podobnyho, jako kdyby skodovka vyrabela dneska auto na styl S120 :-).-
-
« Re: Golf II
Ja mam v aute klimosku, tak jsem docela v pohode. Vam se fakt ten Golf libi? Vzdyt je ten exterier je bez naprosty invence, proto je treba tolik tuningovyho prislusenstvi, jelikoz se bez toho na to neda koukat. Mit prachy na VR6, tak bych si radsi koupil Clio s 3litrem. A co treba nejakej Lotus ? Treba Lotus Elise - to je bomba auto a kockolap k tomu :-) (a myslim, ze to v pohodicce nanda i VR6).-
« Re: Golf II
No, musím říct, že se mi můj Golf III VR6 líbí podstatně víc než moje exHonda s rozšvihaným předkem co mi stojí v ohradě (o: (teda spíš je mi za ní smutno). Navíc na Golfa nejsou drahý díly, což nevím jak je u Clio, závodní Clio má kámoš, je to dobrý auto, spojku pomalu neušlápnu (: lítá to jako blázen a on je do něj taky blázen a přemejšlí vo tom novým... Táta toho kluka jezdí závody s Integrou, což je teprve nádhera. Lotusům nerozumím. Myslím, že obyč Golf má právě tu výhodu v tom, že se dá vytuňákovat do takový podoby, že nevypadá jako každej druhej Golf, takže v tý obyčejnosti vidím spíš přínos, hihi. Ne že by Clio byl nějakej krasavec, když vyjede z linky (: -
« Re: Golf II
A co tady píšeš o Elise? Snad nechceš říct, že bys na něj měl? Nevím jak můžeš napsat Clio s třílitrem nebo Elise. Krapet rozdíl, ne?
-
-
-
-
-
« Re: Golf II
hehe, Fija mel Golfa I a Golfa II syncro, Golfa III a Golfa IV mel pujcenyho a neco o Golfech vi :-))) Takze pak nemuze verit kdejakymu bludu, ktery tu ze sebe nekteri jedinci vypoti. To je holt pak tezky to prehlidnout a nic nenapsat ... podvozkovy rozdil mezi Golfem II a Golfem III je velky, asi jeste vetsi pak mezi Golfem III a Golfem IV. A i na ten si myslim, ze je soucasna VR6ka (i kdyz se myslim dodava vyhradne s 4motion systemem) trosicku moc. Ale na Golfa II ???? Silenost!
-
-
-
-
« Re: 4blasty
A hele blasty, byl jsi už s tím svým hadroletem na zkušebně? Jen by mě zajímalo kolik Ti naměřili poníků. Víš jakou velkou výhodu má čtyřkolka na rozjezdu? Necháš motor pěkně padnout do červených a o nic se nestaráš. Ve vyšších rychlostech je to jiný, to jo. Ale stejně čtyřkolka je čtyřkolka. Kolikrát sis užil se svou VR6 nějakej ten předběhlej zadek? Asi jenom jednou, to když jsi se snažil točit přes ručku, viď? V kolika Ti vypíná omezovač?-
« Re: 4blasty
Na zkusebne sem tedafakt nebyl. Koniku je 196. O AWD toho moc nevim. Jezdil jsem jenom s Audi A4 Q, ale neml jsem moznost to porovnat. Predbehlej zadek?!? Snad jenom kdyz jsem couval! Omezavoc vypina kolem 7000ot. A jakou kolobezku mas ty?-
« Re: 4blasty
Těch 196 bylo kdysi..... Taky jsem jich pár měl, ale teď co jsem si nechal změřit výkon, jsem docela rozladěnej. Naměřili mě o 13% menší výkon než mám mít. Krouťák byl původně 397Nm, teď je 312Nm. Mám pár čidel v deathu, tak doufám že je to tím. Snad......
-
-
« Re: Golf II
Aje to tady další maminčin chudák co si myslí že golf VR6 je nejlepší pardon skoro ale ještě jednou skoro nejlepší auto na světě .
Já tě nechci urazit vlastním calibru v turbu a po večerech sní jezdím a na internet chodím často ale ne abych se tady chlubyl nebo skoro napadal ostatní lidi kteří to svoje auto mají a je pro ně nej a není to třeba golf a ještě něco calibra a VR6 mají podobný parametry a záleží jen na řidiči ale ta spotřeba to je omyl přírody
Martin čekám ja mi tu napíšeš ty tvoje silný řeči ale nezapomen k čemu slouží internet a tahle kavárna
-
-
« Re: Golf II
Tak zase slítni na zem... co to znamená "ujel"? Ujel na prvních padesáti metrech o metr?
Chápu, že "ujedeš" Corradu, Astře GSI a CRXku, ale Audi S3 už je na hraně, 328i jakbysmet, no a Calibra Turbo, potažmo A6 4.2... tak tohle ti tady nikdo nesežere.
Srovnej si výkony, průběhy momentů a hlavně jejich vrcholy u turbomotorů, dál Cx a čelní plochu a snad to pochopíš.-
-
« Re: Golf II
Hele - Audi S3 neplati, dedovi se treba nechtelo zavodit. Je jasny, ze 328 mi nemuze stacit, kdyz ma skoro stejnej vykon, je to velkej tezkej seden a ma zadni nahon. Nikdy jsem nenapsal, ze jsem Calibru ci A6 predjel, jen ze jsem jim docela stacil. Cx a celni plocha - to je hezky, ale kdyz jedu za autem, co mi rozrazi vzduch, tak jsou udaje uplne jine. Na ty udaje o autech se podivam, jen co najdu naky stary katalogy.
-
-
-
Golf II VR6
Auto jsem koupil uz s motorem od znameho. On auto stavel jako projekt, takze ma z Corrada i brzdy, prevodovku, prisrojovku a nevim co jeste. Podvozek je nejak zpevnen vystuhama, ale na to se me neptejte, vyznam se v tom jen tak lehce teoreticky. V technicaku je napsano VW Golf 1.8 GTI a pres motor je plast s napisem 1.8I. To nejspis neni legalni, ale kdo to bude zkoumat na 90' Golfovi. -
NEzážitek z jízdy - aneb donucení k tunění
Dneska jsem vyrazil na výměnu předních tlumičů... cesta začla výborně, nejede mi klima a včera ještě jelo ): ale o tom jsem psal v rubrice klimatizace. Začínám mít hnusnej pocit, že sem si koupil LEGO a to pěkně jetý ): . Takže když mi sundali kluci kolo a povolili tlumič, zíraj, jak mám pěkně prasklou pružinu.. kuk na druhou stranu předku a tam jakbysmet prasklá pružina. Grrr.. Takže skočím buď do celýho kitu pružiny+tlumiče na celý auto a nebo aspoň celej kit pružin a přední tlumiče. Zadní mám totiž dost zánovní japonský. Kit jenom pružiny by šel s autem o další 3cm k zemi, kit kompletní kde jsou Koni tlumiče a tuším HRka pružiny by šel cca o 6 blíž k železničním přejezdům (o:. Každopádně jsem takovou úpravu neplánoval tak rychle, navíc mám v háji silentbloky motoru ):a ty sou celkem mastný, trochu mi prosakuje olej asi kolem těsnění vany, což zřejmě bude možná aspoň část z toho 1,5 litru oleje na 5500 km.... Ještě musím po generálce brzd koupit kit s "gumičkou" na zadní válečky... No nemám radost, ale zase se těším na tu příjemnou změnu. Bohužel musím čekat 14 dní než kit přijde. Do té doby jezdím jak slymejš, vyhejbám se dírám, mám poněkud nas.. výraz a to že mi nejede klima v tomhle vedru ani nekomentuju. Tak sem si postěžoval... a přeju vám, aby jste na tom byli líp... ... btw možná ještě dojde na spravování mý rozšvihaný Hondy, sice na ní byly drahý díly, ale aspoň se to nesypalo v odstupu dvou tejdnů ale tak v půlročních intervalech (o: -
Chudák motor?
Zrovna jsem tudle jedním pánem nakous, co je asi tak přetěžování motoru. Je mi jasný, že když ho pojedu furt v 5500 toček nebo i víc, asi mne za to milovat nebude. Ale kam je to zdravý směrem dolů? Vadí VR6tce klidná jízda se 2000 otáček nebo dokonce 1500? Já mám teďka špatný silentbloky, panebože snad už zítra přijdou, to asi z toho jak to auto dlouho stálo a pak dostalo kouř, ale proto jezdím klidně jako beránek, tudíž motor netočím. Zajímá mne, jestli mu tím neubližuju. Je jasný, že tam nemrsknu ve třicítce pětku do který šlápnu co to unese. Klidná jízda. -
VR6
Hoši klídek, já už viděl VR6 i GOLFU I, v GOLFU II je to celkem normální tuningová varianta v německy mluvících zemích. Jinak POLO 6N VR6 taky není až taková ojedinělost.
GIII VR6 - rakev na kolech? Blbost!!! To auto aspoň trochu jede, brzdí dobře a pokud je OK podvozek, tak i to je v pořádku. To je daleko horší rakev na kolech G III TDI s chipem, který má v předu malé plné kotouče a vzadu bubny a brzdivost není jeho silná stránka. Co jsou potom IMPREZA GT, ESCOTR COSWOTH, DELTA INTEGRALE... Když už jsem u těch rakví, tak si myslím, že daleko většími rakvemi jsou lehké slaboplechové diety jako: R5 TURBO, R11 TURBO, UNO TURBO, HONDA CRX.... P.S. Sám jsem viděl na vlastní oči GIII VR6 BITURBO 550PS. Škoda, nemohl jí řídit, ale jela krásně. -
-
« Re: Vrtule
Furt samá vrtule,tak se přidám:mám sierru a tam když zapnu klima,ventylátory se točí cca. poloviční rychlostí-jsou zapojeny do série(za sebe).Při větším zahřatí se rozběhnou naplno.Závěr:kdyby byl 1 ventylátor přidřený nebo co já vím,tak 1 by se točil pomalu a 2.rychle-zkus oba odpojit a zkusit připojit na baterku a hned budeš vědět čím to není.
-
-
ještě ke Calibře
...opravdu nejsem na Calibry znalec, to nejsem asi na žádný auto, snad kromě Hondy Accord, případně Integry a trochu už začínám chápat tu svojí VR6ku (o: Ale ta Calibra co jsem jí měl chvíli, tak byla fungl nová a celej první rok trávila věčně v servisu, furt se něco sr**o. Ale zase auto to bylo krasny, me bylo 19 a na masirovani to jako stacilo (o: a poježděníčko super... -
-
« Re: ... :-)
A to ma bejt jako nakej zazrak jo? 5,6 litru a 300 ps? To kdyz si koupim americkyho veterena ze 70' let, tak sem na tom stejne. -
« Re: ... :-)
Je to určitě pěkná kára ten tvůj Mercedes, ale každej je na něco jinýho. Svezení musí bejt kur... dobrý, ale asi by mě hodně štvalo, kdyby si mě někdo podal s nějakým 1.8 turbem an normální silnici. Já na takový káry moc nejsem, dokážu je ohodnotit, ten zvuk musí být nádhernej, ale na obyčejné klikaté okresce se ty dvě tuny musí někde projevit.
-
-
... lego
Tak pokračuji ve své stavebnici. Dneska mi vyměnili kity na zadních brzdách, gumičky, kroužky, mazáníčko atd. Vyměnili jsme i přední velký silentblok na motoru, ale podle obav je nutno vyměnit i ten u rychlostky. Motor už se teďka zmítá míň, ale ještě je to furt špatný. A sada pružin ještě furt nepřišla, jí v tom Hollandsku asi teprve vyrábí nějakej vousáč s palicí ): , takže tlumiče čekaj na pružiny, motor na další silentblok a já čekám až vyhraju ve sportce, kterou nesázím (o: Při výměně oleje mne čeká těsnění pod vaničkou a asi dám nějakej přípraveček (: . Bohužel stále nevím proč mi kolísaj otáčky při volnoběhu.. viz VR6 konzultace v jiné rubrice -
Včera jsem ho protáhl a večer hned vymydlinkoval (o:
Tak jsem včera konečně, po všech výměnách a opravách, pořádně prohnal to svý Golfiště... páni, stál jsem mu na krku přes hodinu, brzda plyn, dálnice, okrsky, trochu i město (jejej nekamenujte mne) a řeknu vám, bylo to žůžo.. a spotřeba nešla přes 14 (krátkodobej průměr), což u 6tiválce 2.8 za víc jak hodinovýho ďábleskýho točení považuju za rozumný... Ještě teď jsem v transu, hihi. No a večer.. večer sem to svý mimino hranatý baňatý vydrhnul, včetně motoru...(o: viz Čištěni interiéru.. -
Spotřeba
Lidičky s VR6kama, jakou máte spotřebu? Já od tý doby co jsem dal přípravek Liqui Moly do oleje jezdím snad o dva litry levnějc. Dřív jsem jezdil Plzeň a zpět se spotřebou 13,8 a včera jsem to bral a žádnou výletní jízdou (o: za 10.8 tam a celkově i zpět za 9.6!!! Až jsem z toho byl jelen. Kolik vám to dlabe na dálky a kolik ve městě a kolik "rally" po okrskách a kolik nejvíc?
Jediný co zjišťuju je, že mi vadí jak ten motor má jakoby "hluchý" místa, tedy, že prostě v některejch místech subjektivně NEJEDE )o: Klasicky obvzlášť do 4000otáček, mám pocit, že to auto v předjíždění prostě nezrychlí a snad se dokonce zařadím zpět (o: , ale pak.. pak se chytne a jipí.. (o: Proboha jen musím vyměnit ty pneu ze 195 na 205, zřejmě věděli proč je tom,u autu předepsali..jenže 20litrů teď nějak není a není.-
« Re: Spotřeba
Me pripada, ze mi vr6 zere v zime vic nez v lete. Mozna je to teplotou vzduchu. Nevim -
« Re: Spotřeba
s tim vykonovym dolikem pred 4000 otacek ..... mam Vectru B 2.5V6 a je to to same ale pak jako by ji nekdo nakop-popadne druhy dech :o)-
-
« Re: Spotřeba
Tak to si z nas robis volaku *!To si prepisal ako viem VR6 beru tak 16 az 18l pri
ostrejsiej jazde,lebo u teba je ostra jazda mozno tak 80km/hod,nie!-
« Re: Spotřeba
Tak protože nevím na koho byly přesně poslední reakce, tak zopakuju, že když jezdím poklidně a to tak že dost poklidně, tak se dostávám s VR6kou pod deset. Standartní jízdou, tj víceméně brzda plyn, ovem žádný závody, to beru kolem 12..ale když tomu dupnu na krk, tak se to rychle začne přesouvat k 15 až 17.A když jedu z práce, což je celkem většinou z kopce, umím přijet těch 20km za 6,5litru (o:
BTW, kdo z vás tady má vůbec VR6ku (originál, ne GolfaII s VR6mottorem:)? Moc rád bych s někým porovnal zkušenosti.Mějte se-
« Re: Spotřeba
jeje to 6,5 litru je na 100km ne na těch 20km (o: aby nebyl omyl.JInak všecky tyhle hodnoty jsou víceméně aktuální spotřeby, ono to jinak průměruje a tak jakoby spotřeba je menší (viz minule jak jsem řádil, tak spotřeba fakt nešla přes 14l/100km, protože ten počítač do toho počítá i ty klidnější části jízdy :)
-
-
-
-
-
-
Patří sem i sny!?
Já totiž měl dneska v noci jeden příšernej: Zase sem se někde předváděl se svým Golfištěm, až mi najednou v motoru bouchlo, utrhl se celý vršek motoru, částečně utrhl kapotu a celou ji zmačkal a z toho všeho se kouřilo jak prase... pak už jen střihové záběry na odklopenou haupnu, na kráter místo motoru, utrhaný díly a rozlámanej kov... Brrrrr.. taky se vám zdá o čtyřkolejch miláčcích?! )o: -
Honda
Tak ke svému smutku (jakožto bývalý Hondista), jsem včera při honičce po průtahu s Hondou Accord shledal, že to buď byla nějaká plečka (neměla vzadu štítek modelu) (ale zase měla dva vejfuky, tak nevim, ale Type R to jistě nebylo, přece sem nepředjel Type-R to není možný)nebo holt na VR6ku nestačí.
O to větší překvapení mne čekalo, když jsem vlítnul na sjezd k benzínce ve 190ti a dost vážně zapochyboval, že to ubrzdím. Ale VR6ka má ty brzdy fakt cool, ubrzdil jsem se obrovskou rezervou, kola jen asi třikrát tiše zakvikla, ABS vše pobralo.
Ale byla ta Hondička krasavec...sákryš... -
Šestiválec, ovšem TDI (o:
Včera jsem koukal v nějakým VW dodávkovi (byl jsem línej to obejít a mrknout co to je, jestli Transporter či co) na motor a čučím, je to šestiválec TDI, páni, ten mazal jak vzteklej a hned odspoda, ne jako naše VR6ky.. ): podobný motory se prej dávaj do Audi a snad nějakejch Passatů myslím, moc se v tom neorientuju... ale dát tudle kočičku do VR6ky (kdyby se tam vešla (o: ) tak asi fakt nevím co chtít víc, hehe a navíc ta spotřeba, jistě by se zlepšila.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Mám VR6ku 2.8 v decentní úpravě, tj křídlo, střiška, tmavý světla, nižší spoilery, prahy, lemy blatníků, borbety elektrony s pouhýma 195kama/50/15 ovšem Bridgestony v testech jasně vítěznými. Ani výfuk nijak nápadný. Mám pětidvířko verzi!!! Nádhera je, když nějakej ten fakt ujetej "tuňák" na kříižovatce, celej nadrženej ve vedlejším pruhu, chystá se zamachrovat na toho UBOHÝHO rodinnýho golfáka...oranžová...řev VR6ky... a bye bye myšáku.. (:.. v dálce slyším jak točí motor co to jde.. .. to je moc fajn.. (: hehe .. ovšem zase si musím poplakat, můj upravenej Accord to uměl ještě líp a za míň beňoše...šel do otáček jako šlak.. ale zase měl slabší výkon, kterej u VR6ky na těch 4000 otáček udělá malej zázrak... (o: