Golf VR6 zážitky z jízdy
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« Re: 4blasty
A hele blasty, byl jsi už s tím svým hadroletem na zkušebně? Jen by mě zajímalo kolik Ti naměřili poníků. Víš jakou velkou výhodu má čtyřkolka na rozjezdu? Necháš motor pěkně padnout do červených a o nic se nestaráš. Ve vyšších rychlostech je to jiný, to jo. Ale stejně čtyřkolka je čtyřkolka. Kolikrát sis užil se svou VR6 nějakej ten předběhlej zadek? Asi jenom jednou, to když jsi se snažil točit přes ručku, viď? V kolika Ti vypíná omezovač? -
« Re: Golf II
No, musím říct, že se mi můj Golf III VR6 líbí podstatně víc než moje exHonda s rozšvihaným předkem co mi stojí v ohradě (o: (teda spíš je mi za ní smutno). Navíc na Golfa nejsou drahý díly, což nevím jak je u Clio, závodní Clio má kámoš, je to dobrý auto, spojku pomalu neušlápnu (: lítá to jako blázen a on je do něj taky blázen a přemejšlí vo tom novým... Táta toho kluka jezdí závody s Integrou, což je teprve nádhera. Lotusům nerozumím. Myslím, že obyč Golf má právě tu výhodu v tom, že se dá vytuňákovat do takový podoby, že nevypadá jako každej druhej Golf, takže v tý obyčejnosti vidím spíš přínos, hihi. Ne že by Clio byl nějakej krasavec, když vyjede z linky (: -
« Re: Golf II
Ja mam v aute klimosku, tak jsem docela v pohode. Vam se fakt ten Golf libi? Vzdyt je ten exterier je bez naprosty invence, proto je treba tolik tuningovyho prislusenstvi, jelikoz se bez toho na to neda koukat. Mit prachy na VR6, tak bych si radsi koupil Clio s 3litrem. A co treba nejakej Lotus ? Treba Lotus Elise - to je bomba auto a kockolap k tomu :-) (a myslim, ze to v pohodicce nanda i VR6). -
« ještě ke Calibře
...opravdu nejsem na Calibry znalec, to nejsem asi na žádný auto, snad kromě Hondy Accord, případně Integry a trochu už začínám chápat tu svojí VR6ku (o: Ale ta Calibra co jsem jí měl chvíli, tak byla fungl nová a celej první rok trávila věčně v servisu, furt se něco sr**o. Ale zase auto to bylo krasny, me bylo 19 a na masirovani to jako stacilo (o: a poježděníčko super... -
« Re: Golf II
Ach jo, jak nekdo muze jezdit v krabici, ktera si rika Golf ... Nejhezci auto od VW je jednoznacne Beetle, pak dlouho nic a pak New Beetle. A pak uz vubec nic (i kdyz ty kulaty svetla jsou na novym pasatu docela hezky - ale to je malo :-)). Golf je fakt priserna krabice, vzdyt uz to vypada stejne skoro 30 let. To je neco podobnyho, jako kdyby skodovka vyrabela dneska auto na styl S120 :-). -
« Re: Golf II
kazane, je fakt že vo do kvality zpracování je asi Calibra jinde než Golf (asi značka jako celek-VW a Opel) to jo, ale přece nepočítám s tím, že když si koupím takovou káru, že mě vydrží deset let. Ty peníze co do ní vrazím jsou taky krásný a když už je toho moc, tak ji střelím. Myslím že je to tak u každýho auta. Když chci sportovní káru, tak počítám s ku...va velkejma penězma na údržbu a provoz. Vím, že velká slabost 4x4 Caliber je to rozdělení výkonu-prej se na suchu ty kola hodně hádaj. Před měsícem jsme s jednou takou jezdili po Mas. okruhu-měla ještě ale čip a výkon měl bejt kolem 265 koní. Měli jsme vytáhlou pojistku od náhonu 4x4 a udělala nás tam R5 v turbu. Pak jsem jí to ale oplatil se svým. Jo, a Subaru nemám. -
« Re: Vrtule
Furt samá vrtule,tak se přidám:mám sierru a tam když zapnu klima,ventylátory se točí cca. poloviční rychlostí-jsou zapojeny do série(za sebe).Při větším zahřatí se rozběhnou naplno.Závěr:kdyby byl 1 ventylátor přidřený nebo co já vím,tak 1 by se točil pomalu a 2.rychle-zkus oba odpojit a zkusit připojit na baterku a hned budeš vědět čím to není. -
« VR6
Hoši klídek, já už viděl VR6 i GOLFU I, v GOLFU II je to celkem normální tuningová varianta v německy mluvících zemích. Jinak POLO 6N VR6 taky není až taková ojedinělost.
GIII VR6 - rakev na kolech? Blbost!!! To auto aspoň trochu jede, brzdí dobře a pokud je OK podvozek, tak i to je v pořádku. To je daleko horší rakev na kolech G III TDI s chipem, který má v předu malé plné kotouče a vzadu bubny a brzdivost není jeho silná stránka. Co jsou potom IMPREZA GT, ESCOTR COSWOTH, DELTA INTEGRALE... Když už jsem u těch rakví, tak si myslím, že daleko většími rakvemi jsou lehké slaboplechové diety jako: R5 TURBO, R11 TURBO, UNO TURBO, HONDA CRX.... P.S. Sám jsem viděl na vlastní oči GIII VR6 BITURBO 550PS. Škoda, nemohl jí řídit, ale jela krásně. -
« Chudák motor?
Zrovna jsem tudle jedním pánem nakous, co je asi tak přetěžování motoru. Je mi jasný, že když ho pojedu furt v 5500 toček nebo i víc, asi mne za to milovat nebude. Ale kam je to zdravý směrem dolů? Vadí VR6tce klidná jízda se 2000 otáček nebo dokonce 1500? Já mám teďka špatný silentbloky, panebože snad už zítra přijdou, to asi z toho jak to auto dlouho stálo a pak dostalo kouř, ale proto jezdím klidně jako beránek, tudíž motor netočím. Zajímá mne, jestli mu tím neubližuju. Je jasný, že tam nemrsknu ve třicítce pětku do který šlápnu co to unese. Klidná jízda.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!