Golf VR6 zážitky z jízdy
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« Golf II VR6
Auto jsem koupil uz s motorem od znameho. On auto stavel jako projekt, takze ma z Corrada i brzdy, prevodovku, prisrojovku a nevim co jeste. Podvozek je nejak zpevnen vystuhama, ale na to se me neptejte, vyznam se v tom jen tak lehce teoreticky. V technicaku je napsano VW Golf 1.8 GTI a pres motor je plast s napisem 1.8I. To nejspis neni legalni, ale kdo to bude zkoumat na 90' Golfovi. -
« Re: Golf II
Dobrej nápad musí to bejt hodně zajímaví.Asi bych se taky zbláznil kdybych měl např.Hondu Civic tak tři roky starou a nejakej patnáct let starej golf by mi to pořádně natřel.Fakt dobrý,ale musela to bejt dost makačka tam všechno nacpat?Přijeď se ukázat do Pávova. -
« Golf II
Mam taky Golfa VR6, ale je to Golf II. Motor je transplant z 93' Corrada. Nevim jak jede Golf III, ale muj docela ujde. G-Tech Pro mi nameril zrychleni 0-60 za 6,72 s. Nemam na nem zadny upravy, jenom novy OZ. Meli byste videt ostatni ridice, kreri se mnou zkousej zavodit. Asi je to nastve, kdyz jim ujedu v obycejny dvojce. -
« Pávov a světla
Jeje, o ničem nevím.. nějakej sraz? A kde to vůbec je? Nevím jestli bude čas, mám toho teďka moooc. (:
Jinak světla jsem myslel s čirou optikou, ale ty co nabízeli mě byli asi za sedm. Počítám, že blinkry asi taky nebudou fachat ve světlech, když jsou zapojený dole, ale to se dá přecvakat, setjně už jsem musel něco opravovat, jelikož se mi v tom někdo vrtal. Mlhovky mám v nárazníku. -
« Re: Co je fajn zážitek... (o:
Nevím jestli myslíš ty správný světla ale já jsem koupil ty světla s čirou optikou co jsou skoro stejný jako z Golfa IV pár stál kolem 11ti.Jediný rozdíl mezi nima je že ty z IV mají směrovku (blinkr) přímo ve světle a ty co mám místo toho mlhovky. Bude to vypadat snad dobře. -
« Re: Co je fajn zážitek... (o:
Za kolik si pořídil ty světla? V čem sou jiný ty vod Helly oproti nějaký replice? Já koupil místo toho svýho H1+H1 trojkovýho Hella co se mi rozbilo, repliku ani nevím jméno za asi 2500. Repliku sem vzal právě proto, že se chystám na čtyřkoukadla. I čtyřkový se daj vzít v replice, ale nevím, jestli to není hřích.
Prah mam nevim jakej, prijde mi takovej trochu jako vytocenej, jak to poznam? Na web hodim jeste fotku zbodku, treba mi to z toho nekdo vykoukate. -
« Re: Co je fajn zážitek... (o:
Jo mate pravdu ty světala od hely jsou fakt dobrý ještě golfa sice nema,ale světla v pokoji už na mně svítěj musel jsem je koupit.Chystam se zakoupit nějaký spojlery samo že kopie.Jsou o dost levnější než ty original.Přední nárazník chci Kerchner zadní zas Zende prahy ty pěkný překroucený. Myslím že jsou taky Zender ale to si nejsem jistej.Všechno tak kolem 12ti.potom to hodit do laku a bude.Další fáze kola.Buď 16 nebo 17 to podle toho jak se bude v práci dařit.Pneu tak maximálě 215-45-ZR17,ZR16.Tak jsem se zas zasnil ale ještě letos mně určitě někde potkáte s mim Bobíkem. -
« Re: Co je fajn zážitek... (o:
..zapomněl jsem na předek, tam je VR6 maska, asi originál a mračítka, který neumím popsat, prostě mračítka (bez nich mi připadá možná hezčí, což jsem zjistil, když sem měnil to světlo).. ale uvažuju o 4kovejch světlech.. auto pak prožije značnou proměnu v krasavce (o: Golfák je celej v tmavě filájový barvě, sem tam černej plast (třeba jako nárazníky atd. Fotky bych mohl brzo dát na svůj web (www.vlnap.cz/kazan), ale jak říkám není to nic extra, jsem spíš pro decentní úpravu než monstrózní tunění.. taky nejsem milionář, že jo. -
« Co je fajn zážitek... (o:
Něco sem už psal v odděleníí pomoci v rubrice Golf VR6 návody a pomoc bla bla...
Mám VR6ku 2.8 v decentní úpravě, tj křídlo, střiška, tmavý světla, nižší spoilery, prahy, lemy blatníků, borbety elektrony s pouhýma 195kama/50/15 ovšem Bridgestony v testech jasně vítěznými. Ani výfuk nijak nápadný. Mám pětidvířko verzi!!! Nádhera je, když nějakej ten fakt ujetej "tuňák" na kříižovatce, celej nadrženej ve vedlejším pruhu, chystá se zamachrovat na toho UBOHÝHO rodinnýho golfáka...oranžová...řev VR6ky... a bye bye myšáku.. (:.. v dálce slyším jak točí motor co to jde.. .. to je moc fajn.. (: hehe .. ovšem zase si musím poplakat, můj upravenej Accord to uměl ještě líp a za míň beňoše...šel do otáček jako šlak.. ale zase měl slabší výkon, kterej u VR6ky na těch 4000 otáček udělá malej zázrak... (o:
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Volkswagen Corrado G60, Opel Astra GSI, BMW 328, CRX VTi - temhle jsem bez problemu ujel + Audi S3(ta se ale nepocita, protoze ji ma asi 60 letej pan z nedaleke vesnice)
Opel Calibra 2.0T, Audi A6 4.2 - Calibra je docela rychla, trochu mi ujizdel, ale na predjizdeni aut jsem byl rychlejsi; Audi me trochu prekvapila, myslel jsem si, ze mi uleti, protoze ma alespon 300 koni, snazil se, ale neujel