Golf VR6 zážitky z jízdy
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« Re: Golf II
Ach jo, jak nekdo muze jezdit v krabici, ktera si rika Golf ... Nejhezci auto od VW je jednoznacne Beetle, pak dlouho nic a pak New Beetle. A pak uz vubec nic (i kdyz ty kulaty svetla jsou na novym pasatu docela hezky - ale to je malo :-)). Golf je fakt priserna krabice, vzdyt uz to vypada stejne skoro 30 let. To je neco podobnyho, jako kdyby skodovka vyrabela dneska auto na styl S120 :-). -
« Re: Golf II
kazane, je fakt že vo do kvality zpracování je asi Calibra jinde než Golf (asi značka jako celek-VW a Opel) to jo, ale přece nepočítám s tím, že když si koupím takovou káru, že mě vydrží deset let. Ty peníze co do ní vrazím jsou taky krásný a když už je toho moc, tak ji střelím. Myslím že je to tak u každýho auta. Když chci sportovní káru, tak počítám s ku...va velkejma penězma na údržbu a provoz. Vím, že velká slabost 4x4 Caliber je to rozdělení výkonu-prej se na suchu ty kola hodně hádaj. Před měsícem jsme s jednou takou jezdili po Mas. okruhu-měla ještě ale čip a výkon měl bejt kolem 265 koní. Měli jsme vytáhlou pojistku od náhonu 4x4 a udělala nás tam R5 v turbu. Pak jsem jí to ale oplatil se svým. Jo, a Subaru nemám. -
« Re: Vrtule
Furt samá vrtule,tak se přidám:mám sierru a tam když zapnu klima,ventylátory se točí cca. poloviční rychlostí-jsou zapojeny do série(za sebe).Při větším zahřatí se rozběhnou naplno.Závěr:kdyby byl 1 ventylátor přidřený nebo co já vím,tak 1 by se točil pomalu a 2.rychle-zkus oba odpojit a zkusit připojit na baterku a hned budeš vědět čím to není. -
« VR6
Hoši klídek, já už viděl VR6 i GOLFU I, v GOLFU II je to celkem normální tuningová varianta v německy mluvících zemích. Jinak POLO 6N VR6 taky není až taková ojedinělost.
GIII VR6 - rakev na kolech? Blbost!!! To auto aspoň trochu jede, brzdí dobře a pokud je OK podvozek, tak i to je v pořádku. To je daleko horší rakev na kolech G III TDI s chipem, který má v předu malé plné kotouče a vzadu bubny a brzdivost není jeho silná stránka. Co jsou potom IMPREZA GT, ESCOTR COSWOTH, DELTA INTEGRALE... Když už jsem u těch rakví, tak si myslím, že daleko většími rakvemi jsou lehké slaboplechové diety jako: R5 TURBO, R11 TURBO, UNO TURBO, HONDA CRX.... P.S. Sám jsem viděl na vlastní oči GIII VR6 BITURBO 550PS. Škoda, nemohl jí řídit, ale jela krásně. -
« Chudák motor?
Zrovna jsem tudle jedním pánem nakous, co je asi tak přetěžování motoru. Je mi jasný, že když ho pojedu furt v 5500 toček nebo i víc, asi mne za to milovat nebude. Ale kam je to zdravý směrem dolů? Vadí VR6tce klidná jízda se 2000 otáček nebo dokonce 1500? Já mám teďka špatný silentbloky, panebože snad už zítra přijdou, to asi z toho jak to auto dlouho stálo a pak dostalo kouř, ale proto jezdím klidně jako beránek, tudíž motor netočím. Zajímá mne, jestli mu tím neubližuju. Je jasný, že tam nemrsknu ve třicítce pětku do který šlápnu co to unese. Klidná jízda. -
« Re: Golf II
hehe, Fija mel Golfa I a Golfa II syncro, Golfa III a Golfa IV mel pujcenyho a neco o Golfech vi :-))) Takze pak nemuze verit kdejakymu bludu, ktery tu ze sebe nekteri jedinci vypoti. To je holt pak tezky to prehlidnout a nic nenapsat ... podvozkovy rozdil mezi Golfem II a Golfem III je velky, asi jeste vetsi pak mezi Golfem III a Golfem IV. A i na ten si myslim, ze je soucasna VR6ka (i kdyz se myslim dodava vyhradne s 4motion systemem) trosicku moc. Ale na Golfa II ???? Silenost! -
« Re: Golf II
hele jestli je to jak pises, tak ten motor za 14 dni jezdeni po Praze nikoho nepredjede, nebot bude uvareny nebo zraly na generalku. Ma-li to auto takovy vykon, tak nemuze mit moc zivotnost, spis je to nejaky souterzni special, cemuz by odpovidaly i ty brzdy. A s Golfem VR6 nema spolecneho asi nic, no, mozna volant a kus karoserie ... -
« Re: Golf II
Tak pánové,pozor Vy tady haníte VR6ku.To si snad děláte legraci co ty vaše Calibry turba co jsou furt někde v servisu na zvedákách a něco se opravuje.Dotáhnul jsem před týdnem z NSR Golfa VR6 Turbo má výkon cirka 350 PS .Brzdy z 911 Porsche .Mužu vám zdělit,když budu jezdit 14 dní po praze tak se nenajde ždné auto kterému bych neujel.Hodnoty max.rychlost 295 km/h zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,1 s.To snad stačí až na tu spotřebu. -
« Re: Golf II
Je vidět, že se řídíš tím starým heslem ,, objem ničím nenahradíš". To je sice pravda, ale to stejný platí o turbomotorech. Když si s někým dávám závody a mám turbo tak nebudu na to turbo čekat ale budu ho hnát pořád. A co takhle si to teda rozdat na tom Masarykově okruhu?? Já Calibru nemám, mám v turbu něco jinýho.S tou čtyřkolkou máš pravdu, že ji málokdo využije a na suchu se rozdíl mezi dvou a čtyřkolkou ztratí úplně. Tak co jdeš do toho? V týdnu se tam dá taky zajezdit-je sezóna vyjde to na 250,-Kč na půl hoďky. Myslím že je to v úterý a středu volný pro auta a ve čtvrtek pro motorky. -
« Re: Golf II
Jakožto vlastník "létající rakve" musím souhlasit v tom, že VR6ka si na výkon matně vzpomíná až blížíce se ke 4000 otáčkám, do té doby je to lenoch, kterej by nesejmul ani moji exHondu Accord 2.0i PGM FI s odpojeným jedním válcem (o: Co se brzd týče tak Golf III VR6 řekl bych brzdí dostatečně kvalitně, mám nové kotouče, destičky a serepetičky okolo toho a včetně ABS to brzdí až nebezpečně pro kufr (o: takže jakožto spořádaný řidič nejdřív čumím do zrcátka než to zahamcnu. Ale podvozek bych už tak moc nehájil, tím spíš, že ten můj je právě v jakés takés rekonstrukci, protože dosavadně to je fakt rakev (o: O VR6ce koplé do Golfa II si ovšem myslím cosi o hřbitovech a strachu, že mi to utrhne čumák a já zůstanu s volantem sám (o: ale jsem jen laik. Každopádně je to ale frajeřina Golf II VR6 -
« Re: Golf II
jedno vim jiste (aniz bych vam chtel zasahovat do ctene a jiste velmi prinosne debaty) - Golf III VR6 je "letajici rakev", jednoduse premotorovane auto. Ten motor je mnohem lepsi nez podvozek a brzdy, tudiz v Golfu II to musi byt jeste daleko horsi. Mel bych vazne strach s necim takovym vyjet na silnici.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!