Golf VR6 zážitky z jízdy

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen

  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.01  10:23

    « Beetle je sice krásnej....

    ... ale asi bych věděl o jinejch věcech za který utratit korunky. Mít zbytečnej balík penízků, tak si nechám dovézt NSXko.. (o:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.01  08:05

    « Re: Golf II

    Sněhuláku ty jsi měl dávno rostát tak moc tady nemel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  19:58

    « Re: Golf II

    Ach jo, jak nekdo muze jezdit v krabici, ktera si rika Golf ... Nejhezci auto od VW je jednoznacne Beetle, pak dlouho nic a pak New Beetle. A pak uz vubec nic (i kdyz ty kulaty svetla jsou na novym pasatu docela hezky - ale to je malo :-)). Golf je fakt priserna krabice, vzdyt uz to vypada stejne skoro 30 let. To je neco podobnyho, jako kdyby skodovka vyrabela dneska auto na styl S120 :-).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  18:03

    « Re: Golf II

    kazane, je fakt že vo do kvality zpracování je asi Calibra jinde než Golf (asi značka jako celek-VW a Opel) to jo, ale přece nepočítám s tím, že když si koupím takovou káru, že mě vydrží deset let. Ty peníze co do ní vrazím jsou taky krásný a když už je toho moc, tak ji střelím. Myslím že je to tak u každýho auta. Když chci sportovní káru, tak počítám s ku...va velkejma penězma na údržbu a provoz. Vím, že velká slabost 4x4 Caliber je to rozdělení výkonu-prej se na suchu ty kola hodně hádaj. Před měsícem jsme s jednou takou jezdili po Mas. okruhu-měla ještě ale čip a výkon měl bejt kolem 265 koní. Měli jsme vytáhlou pojistku od náhonu 4x4 a udělala nás tam R5 v turbu. Pak jsem jí to ale oplatil se svým. Jo, a Subaru nemám.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  15:29

    « Re: Vrtule

    A já mám ty vrtule vedle sebe, heč.. (: ale to odpojení přepojení a zjištění čím to není, to je cool nápad. Dík
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  15:27

    « Re: VR6

    Jo tak k CRXku mohu přitakat, to se všeobecně nazývá rakví na kolech, ale je nádherný. Osobně jsem pohřbil 5 accordů, takže záleží i na řidičích, případně těch co se řítěj kolem. (o:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  15:05

    « Re: Vrtule

    Furt samá vrtule,tak se přidám:mám sierru a tam když zapnu klima,ventylátory se točí cca. poloviční rychlostí-jsou zapojeny do série(za sebe).Při větším zahřatí se rozběhnou naplno.Závěr:kdyby byl 1 ventylátor přidřený nebo co já vím,tak 1 by se točil pomalu a 2.rychle-zkus oba odpojit a zkusit připojit na baterku a hned budeš vědět čím to není.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  14:45

    « Vrtule

    Místo hádání se vo hyperVR6kách (o: mi radši poraďte, jestli je normální, že se mi jedna vrtule (nevím která je obyč a která ke klimě) točí pomalinku a druhá jako o život? Maj snad řízený otáčky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  14:44

    « VR6

    Hoši klídek, já už viděl VR6 i GOLFU I, v GOLFU II je to celkem normální tuningová varianta v německy mluvících zemích. Jinak POLO 6N VR6 taky není až taková ojedinělost.
    GIII VR6 - rakev na kolech? Blbost!!! To auto aspoň trochu jede, brzdí dobře a pokud je OK podvozek, tak i to je v pořádku. To je daleko horší rakev na kolech G III TDI s chipem, který má v předu malé plné kotouče a vzadu bubny a brzdivost není jeho silná stránka. Co jsou potom IMPREZA GT, ESCOTR COSWOTH, DELTA INTEGRALE... Když už jsem u těch rakví, tak si myslím, že daleko většími rakvemi jsou lehké slaboplechové diety jako: R5 TURBO, R11 TURBO, UNO TURBO, HONDA CRX.... P.S. Sám jsem viděl na vlastní oči GIII VR6 BITURBO 550PS. Škoda, nemohl jí řídit, ale jela krásně.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  14:42

    « Chudák motor?

    Zrovna jsem tudle jedním pánem nakous, co je asi tak přetěžování motoru. Je mi jasný, že když ho pojedu furt v 5500 toček nebo i víc, asi mne za to milovat nebude. Ale kam je to zdravý směrem dolů? Vadí VR6tce klidná jízda se 2000 otáček nebo dokonce 1500? Já mám teďka špatný silentbloky, panebože snad už zítra přijdou, to asi z toho jak to auto dlouho stálo a pak dostalo kouř, ale proto jezdím klidně jako beránek, tudíž motor netočím. Zajímá mne, jestli mu tím neubližuju. Je jasný, že tam nemrsknu ve třicítce pětku do který šlápnu co to unese. Klidná jízda.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  14:27

    « Re: Golf II

    Tak pokud vím tak po německých silnicích křižuje hodně Golfu VR6 s turbem a myslím si že to maj hodně vychytaný.Člověk od kterého jsem to uto kupoval je zaměstnán jako mechnik u VW a měl to vše v naprostym pořádku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  14:10

    « Re: Golf II

    hehe, Fija mel Golfa I a Golfa II syncro, Golfa III a Golfa IV mel pujcenyho a neco o Golfech vi :-))) Takze pak nemuze verit kdejakymu bludu, ktery tu ze sebe nekteri jedinci vypoti. To je holt pak tezky to prehlidnout a nic nenapsat ... podvozkovy rozdil mezi Golfem II a Golfem III je velky, asi jeste vetsi pak mezi Golfem III a Golfem IV. A i na ten si myslim, ze je soucasna VR6ka (i kdyz se myslim dodava vyhradne s 4motion systemem) trosicku moc. Ale na Golfa II ???? Silenost!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  14:07

    « Re: Golf II

    Ale je fakt, že všecky Calibry co znám se sypou )O: chudinky, přitom nejsou ani tak vošklivý.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  14:06

    « Re: Golf II

    HEHE fija je v ráži (o:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  13:58

    « Re: Golf II

    hele jestli je to jak pises, tak ten motor za 14 dni jezdeni po Praze nikoho nepredjede, nebot bude uvareny nebo zraly na generalku. Ma-li to auto takovy vykon, tak nemuze mit moc zivotnost, spis je to nejaky souterzni special, cemuz by odpovidaly i ty brzdy. A s Golfem VR6 nema spolecneho asi nic, no, mozna volant a kus karoserie ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  13:55

    « Re: Golf II

    Tak pánové,pozor Vy tady haníte VR6ku.To si snad děláte legraci co ty vaše Calibry turba co jsou furt někde v servisu na zvedákách a něco se opravuje.Dotáhnul jsem před týdnem z NSR Golfa VR6 Turbo má výkon cirka 350 PS .Brzdy z 911 Porsche .Mužu vám zdělit,když budu jezdit 14 dní po praze tak se nenajde ždné auto kterému bych neujel.Hodnoty max.rychlost 295 km/h zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,1 s.To snad stačí až na tu spotřebu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  12:59

    « Re: Golf II

    Coyote, tipoval bych te na nejaky Subaru, pletu se ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  11:59

    « Re: Golf II

    Je vidět, že se řídíš tím starým heslem ,, objem ničím nenahradíš". To je sice pravda, ale to stejný platí o turbomotorech. Když si s někým dávám závody a mám turbo tak nebudu na to turbo čekat ale budu ho hnát pořád. A co takhle si to teda rozdat na tom Masarykově okruhu?? Já Calibru nemám, mám v turbu něco jinýho.S tou čtyřkolkou máš pravdu, že ji málokdo využije a na suchu se rozdíl mezi dvou a čtyřkolkou ztratí úplně. Tak co jdeš do toho? V týdnu se tam dá taky zajezdit-je sezóna vyjde to na 250,-Kč na půl hoďky. Myslím že je to v úterý a středu volný pro auta a ve čtvrtek pro motorky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  11:35

    « Re: Golf II

    Jakožto vlastník "létající rakve" musím souhlasit v tom, že VR6ka si na výkon matně vzpomíná až blížíce se ke 4000 otáčkám, do té doby je to lenoch, kterej by nesejmul ani moji exHondu Accord 2.0i PGM FI s odpojeným jedním válcem (o: Co se brzd týče tak Golf III VR6 řekl bych brzdí dostatečně kvalitně, mám nové kotouče, destičky a serepetičky okolo toho a včetně ABS to brzdí až nebezpečně pro kufr (o: takže jakožto spořádaný řidič nejdřív čumím do zrcátka než to zahamcnu. Ale podvozek bych už tak moc nehájil, tím spíš, že ten můj je právě v jakés takés rekonstrukci, protože dosavadně to je fakt rakev (o: O VR6ce koplé do Golfa II si ovšem myslím cosi o hřbitovech a strachu, že mi to utrhne čumák a já zůstanu s volantem sám (o: ale jsem jen laik. Každopádně je to ale frajeřina Golf II VR6
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  09:40

    « Re: Golf II

    jedno vim jiste (aniz bych vam chtel zasahovat do ctene a jiste velmi prinosne debaty) - Golf III VR6 je "letajici rakev", jednoduse premotorovane auto. Ten motor je mnohem lepsi nez podvozek a brzdy, tudiz v Golfu II to musi byt jeste daleko horsi. Mel bych vazne strach s necim takovym vyjet na silnici.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…