Golf VR6 zážitky z jízdy
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
« ... lego
Tak pokračuji ve své stavebnici. Dneska mi vyměnili kity na zadních brzdách, gumičky, kroužky, mazáníčko atd. Vyměnili jsme i přední velký silentblok na motoru, ale podle obav je nutno vyměnit i ten u rychlostky. Motor už se teďka zmítá míň, ale ještě je to furt špatný. A sada pružin ještě furt nepřišla, jí v tom Hollandsku asi teprve vyrábí nějakej vousáč s palicí ): , takže tlumiče čekaj na pružiny, motor na další silentblok a já čekám až vyhraju ve sportce, kterou nesázím (o: Při výměně oleje mne čeká těsnění pod vaničkou a asi dám nějakej přípraveček (: . Bohužel stále nevím proč mi kolísaj otáčky při volnoběhu.. viz VR6 konzultace v jiné rubrice -
« ... :-)
Ahoj !!
Tak se někdy svezte v osmiválci a asi začnete mít jinčí názor. Tat třeba 560SEC, výkon 300PS v sérii, krouťák 455 Nm atd... Stačí se mrknout na www.mbcoupes.com a tam SEC W126 je. A když si vezmeš že platíš stejnou pojistku jako na VR6, tak to je smutný :-)))
Ahoj -
« Re: 4blasty
Těch 196 bylo kdysi..... Taky jsem jich pár měl, ale teď co jsem si nechal změřit výkon, jsem docela rozladěnej. Naměřili mě o 13% menší výkon než mám mít. Krouťák byl původně 397Nm, teď je 312Nm. Mám pár čidel v deathu, tak doufám že je to tím. Snad...... -
« Re: 4blasty
A hele blasty, byl jsi už s tím svým hadroletem na zkušebně? Jen by mě zajímalo kolik Ti naměřili poníků. Víš jakou velkou výhodu má čtyřkolka na rozjezdu? Necháš motor pěkně padnout do červených a o nic se nestaráš. Ve vyšších rychlostech je to jiný, to jo. Ale stejně čtyřkolka je čtyřkolka. Kolikrát sis užil se svou VR6 nějakej ten předběhlej zadek? Asi jenom jednou, to když jsi se snažil točit přes ručku, viď? V kolika Ti vypíná omezovač? -
« Re: Golf II
No, musím říct, že se mi můj Golf III VR6 líbí podstatně víc než moje exHonda s rozšvihaným předkem co mi stojí v ohradě (o: (teda spíš je mi za ní smutno). Navíc na Golfa nejsou drahý díly, což nevím jak je u Clio, závodní Clio má kámoš, je to dobrý auto, spojku pomalu neušlápnu (: lítá to jako blázen a on je do něj taky blázen a přemejšlí vo tom novým... Táta toho kluka jezdí závody s Integrou, což je teprve nádhera. Lotusům nerozumím. Myslím, že obyč Golf má právě tu výhodu v tom, že se dá vytuňákovat do takový podoby, že nevypadá jako každej druhej Golf, takže v tý obyčejnosti vidím spíš přínos, hihi. Ne že by Clio byl nějakej krasavec, když vyjede z linky (: -
« Re: Golf II
Ja mam v aute klimosku, tak jsem docela v pohode. Vam se fakt ten Golf libi? Vzdyt je ten exterier je bez naprosty invence, proto je treba tolik tuningovyho prislusenstvi, jelikoz se bez toho na to neda koukat. Mit prachy na VR6, tak bych si radsi koupil Clio s 3litrem. A co treba nejakej Lotus ? Treba Lotus Elise - to je bomba auto a kockolap k tomu :-) (a myslim, ze to v pohodicce nanda i VR6). -
« ještě ke Calibře
...opravdu nejsem na Calibry znalec, to nejsem asi na žádný auto, snad kromě Hondy Accord, případně Integry a trochu už začínám chápat tu svojí VR6ku (o: Ale ta Calibra co jsem jí měl chvíli, tak byla fungl nová a celej první rok trávila věčně v servisu, furt se něco sr**o. Ale zase auto to bylo krasny, me bylo 19 a na masirovani to jako stacilo (o: a poježděníčko super...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!