Pískování, chromování a lakování
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Veteráni
-
« Re: žárové zinkování skeletu (was Re: pískování v Praze)
když už jste u toho eMBéra, neměl by někdo z vás nějaký originál ND? sice jsem měl štěstí, že se předchozí majitel nepokoušel o žádný tuning, ale přesto je dost věcí špatných.jde mi hlavně o podlahy a nárazníky, v případě zájmu i vyměním.Díky netopyr@plivnik.cz -
« Re: žárové zinkování skeletu (was Re: pískování v Praze)
Čirou náhodou se "tak trochu" znám s Karshou a z jeho Š1000MB se pomalinku, po maličkých, ale velice precizních krůčkách rodí fakt opravdovej sběratelskej klenot. Kotoučovky se u jeho 1000MB týkají jenom přední nápravy, ale za to budou do budoucna bzdiče čtyřpístkový...
Koutoučovky vzadu jsou taky reálný, viděl jsem upravenou Š100 s kotoučema vzadu.
Jinak plyn do 1000MB je montážně ze všech úprav asi to nejjednoduší. -
« Re: Tapecírunk ?
Na AutoShow výstavě vystavoval nějakej soukromník (určitě by se dal podle seznamu vystavujících dohledat). Měl tam i fotky svých prací. Vypadalo to hezky. Pamatuju si jen jednu cenu: kompletní červený interiér v kůži do Jaguára (sloupky, sedačky, dveře, tunel, podběhy atd.) za bratru 50-70 tisíc. Takže asi takhle. -
« Re: Tapecírunk ?
Tohle mě taky moc zajímá. Koukal jsem zatím na pár firem přes Internet - stačí hledat na vyhledávačích "autočalounictví" a pár nabídek mě zaujalo. Nikoho jsem však zatím nekontaktoval, protože to pro mě zatím není aktuální, ale také by mě zajímala orientační cena. -
« Re: žárové zinkování skeletu (was Re: pískování v Praze)
To pískování a zinkování samozřejmě kvůli korozi. Považuji přípravu skeletu za základ veškerý další práce, takže to chci provést co nejdůsledněji.
Od doby, co jezdím auty (2x 1000MB, MBX a nyní Escort 84), tak me na nich nejvíc štve, že strašně reznou, hnijou a člověku se pak nechce do toho moc investovat (mimochodem nejshnilejší je ten Escort). Mym snem je odjakživa nesmrtelná krásná Š 1000MB s decentním tuningem agregátů (ne kastle). Dosud jsem zatim jezdil s motorem z favorita, kotoučovky, rychlý diferák a LPG. Takový to, co se po domácku lehce zvládne, ale ted s přípravou skeletu připravuji i hřebenové řízení, posilovač brzd a možná úpravu na pětikvalt, ale do té se mi moc nechce.
Rád zde uvidím nějaké zajímavé zkušenosti s tím pískováním a jinými úpravami.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!