< původní příspěvek < Re: žárové zinkování skeletu (was Re: pískování v Praze)
To pískování a zinkování samozřejmě kvůli korozi. Považuji přípravu skeletu za základ veškerý další práce, takže to chci provést co nejdůsledněji.
Od doby, co jezdím auty (2x 1000MB, MBX a nyní Escort 84), tak me na nich nejvíc štve, že strašně reznou, hnijou a člověku se pak nechce do toho moc investovat (mimochodem nejshnilejší je ten Escort). Mym snem je odjakživa nesmrtelná krásná Š 1000MB s decentním tuningem agregátů (ne kastle). Dosud jsem zatim jezdil s motorem z favorita, kotoučovky, rychlý diferák a LPG. Takový to, co se po domácku lehce zvládne, ale ted s přípravou skeletu připravuji i hřebenové řízení, posilovač brzd a možná úpravu na pětikvalt, ale do té se mi moc nechce.
Rád zde uvidím nějaké zajímavé zkušenosti s tím pískováním a jinými úpravami.