Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Tak po dlhsej dobe zdravim vsetkych corollakov...
teď na dovolené na šumavě (1800 km) spotřeba 5,8 l. třikrát jsem tam natankoval V-power, na zkoušku. při první nádrži nic, při druhé se mi zdálo, že to jede na pětku pěkně odspodu (2000 ot.), při třetí zase nic. tak nevím, asi je to blbost. ale normální spotřeba je většinou někde mezi 6,3 - 6,8. -
« Tak po dlhsej dobe zdravim vsetkych corollakov...
... je dobre, ze je tu opat rubrika pre skalnych majitelov najspolahlivejsich aut. A mozno aj to je problem, preco sa predchadzajuca rubrika "vyzva..." dostala do archivu. Vsak, ked nie su problemy, tak o com sa da donekonecna pisat. Dnes som si práve robil priemerku, kolko mi to zerie. A som milo prekvapeny 6,1l/100km. Je pravda, že vacsinu so presiel dlhsie vzdialenosti (cca 2/3), ale nikdy som nesiel vyslovene usporne a vacsinou po slovenskych kopcoch. Skratka, som spokojny. Ako vy? Teraz 18.augusta sa chystam s rodinou do Chorvatska, tak som zvedavy ako to vyjde po dovolenke. (minuly rok 5,8). -
"-- skrytý --" 27.07.00 00:00
« Re: Vysoke otacky
To je omezovač otáček (ale už je v "červeným" - je tam taky jednoduše proto, abys sis to uvědomil, když zapomeneš přeřadit). To ti udělá, i když tam budeš mít rychlost, takže třeba když zapomeneš při předjíždění přeřadit, tak je to docela nepříjemný. Jestli nemáš otáčkoměr, tak jen pro informaci je ten omezovač při 7250 ot/min, na pětku je při 6250, abys s tim nejezdil rychlejc než 210 :o)) - já otáčkoměr sice taky nemám, takže to taky nevidím, navíc mám americkej motor a ten má omezovač trochu jinde (na 7500) a na pětku má omezovač na rychlost ve 180 (tam stejně konec tachometru :o( ), takže se dá jet rychleji jen z kopce. K těm otáčkám, co jsem sem napsal, jsem došel jen porovnáním s ostatními motory Toyoty, takže to nezaručuju (1,4kou jsem jel akorát s vvti, ale snad by to mělo být stejně, když CarinaE to má taky tak). -
Lubos.1 26.07.00 18:36
« Vysoke otacky
Chcel by som sa informovat na jednu vec. Mam Corollu z roku 96 1,4 16V. Ak ju na neutrali vytocim na maximalne mozne otacky a podrzim plyn, zacne mi to v pravidelnych intervaloch hadzat motorom. Moj znamy automechanik mi povedal, ze je to ochrana motora pred pretocenim. Vraj to maju vsetky 16V motory so vstrekovanim. Mate niekto s tym skusenosti a co si o tom myslite? Dik. -
"-- skrytý --" 14.07.00 17:56
« Re: nasrot: Preco ano/nie sportovy vyfuk
Já ti to teď nevymlouvám (byla by asi hloupost, když nemáš možnost tan výfuk vyměnit zpátky, kupovat nový). Jenom říkám, že to prostě nemá ten vliv, jaký si většina lidí myslí. Ještě k tomu "naladění" - je neuvěřitelně složité (řekl bych spíše nemožné) sehnat přesné parametry motorů jiných autmobilek, než je Škoda (u nás, protože se tu s utajením zrovna moc nepáraj, narozdíl od většiny ostatních automobilek - např. na Hondu ti nikde nedaj ani e/mail :o)). A "baj voko" se ten výfuk udělat nedá, leda, že bys to změřil, ale nevim nevim, jestli by si nějaká firma, která se zabývá v podstatě jen výrobou doplňků, kupovala samotné motory a velmi drahou měřící techniku, aby mohla vyrábět laděné výfuky - to ho radši udělají od oka a kolem toho radši zaplatí velkou reklamu. -
« Re: Vycistenie pristrojovej dosky
Zkus americký univerzální čistidlo Armor All, prodáva se buď v mechanickým rozprašovači nebo ve spreji.Vyřešení tvýho problému nezaručuji, ale mám s tím dobré zkušenosti třeba při čištění čalounění, kol nebo třeba i motoru. Výhodou je, že nepoškozuje plasty. -
« Re: Vycistenie pristrojovej dosky
Zkus americký univerzální čistidlo Armor All, prodáva se buď v mechanickým rozprašovači nebo ve spreji.Vyřešení tvýho problému nezaručuji nezaručuji, ale mám s tím dobré zkušenosti třeba při čištění čalounění, kol nebo třeba i motoru. Výhodou je, že nepoškozuje plasty. -
Lubos.1 13.07.00 13:33
« Vycistenie pristrojovej dosky
Dobry den,
Potreboval by som od Vas radu. Na mojej Corolle je (bola) imitacia dreveneho oblozenia na pristrojovej doske. Kedze sa mi zacala odliepat, tak som ju dal dole. Na stredovej konzole to islo pekne, bez problemov. Ale na obidvoch stranach to bolo horsie. Bolo to pravdepodobne lepene sekundovym lepidlom alebo chemoprenom. Ostalo tam zaschnute (akoby zazrate) lepidlo a sem - tam spodna cast tej imitacie. Rad by som to lepidlo dal nejakym sposobom dole, samozrejme aby som tym neposkodil plast. Mozte mi poradit nejake specialne prostriedky na cistenie?
Nikto mi nevedel poradit nejaky specialny pripravok. Existuje jediny - "Scolla Tutto" - nejaky taliansky, ale ten sa k nam uz nedovaza. S roznymi chemikaliami je to problem, lebo poskodzuju plast. Mozte mi poskytnut nejake informacie?
Dakujem za radu. -
Lubos.1 12.07.00 11:06
« nasrot: Preco ano/nie sportovy vyfuk
Ako som uz napisal,tento vyfuk bol doporuceny predajcom Toyoty (je presne ladeny na moj druh motora), okrem toho, nekupoval som to u neho, takze nemal urcite zaujem mi ho doporucit, aby zarobil. Dalsia vec: ked som auto kupoval, vyfuk tam uz bol a povodny nemam k dispozicii. Nemienim si robit zbytocne vydavky a kupovat novy original od Toyoty. -
Saab 11.07.00 12:13
« Re: Tankování
Díky, ten způsob příště vyzkouším. Jinak ještě k převodovce, malý problém tam mám a tím je zvuk (jako u Favorita při couvání) když jedu na 1-ku a v malých otáčkách i na 2-ku - v servisu mi řekli, že je to normální. Ale na to, že mám najeto přes 250.000 km je super. -
Saab 11.07.00 12:08
« Re: Ukazatel stavu KM
Na to přetočení jsem do 1/2 roku přišel, ale když jsem to původní majitelce řekl, tak se mi vysmála a řekla, že jsem to udělal já. Ale tenhle optimismus měla jen do doby než jsem ji ukázal papíry z celnice (tam bylo 225.000 km) a papíry z STK (tam bylo 80.000 km) a to vše v rozmezí 1 týdne, takže už chce platit. Soud by ji totiž zničil, protože podniká :-) -
« Tankování
Jo mě to taky zlobilo.Ale asi napotřetí jsem zjistil že stačí když se tam vrazí pistole celá a držadlo tlačí směrem dolů(hrdlo nahoru).Pak je to v pohodě.K tomu řazení-převodovka na lankách chodí perfektně.Pouze při řazení zpátečky musí být auto v naprostým klidu,jinak jde přes zuby.Což při couvání do kopce není jen tak.A dvojka jde malilinko tíž.Ale na to že jsem třetí řidič a auto honím na couračky po městě je to pohoda.Dříve jsme o rodinnýho moskviče měnili už třetí převodovku. -
"-- skrytý --" 10.07.00 16:10
« To: Lubos1
Už jsem to tady různě některým lidem (bohužel těm, kteří tyto doplňky prodávají) vysvětloval, proč ne "laděný výfuk" a proč není nutný jiný než obyčejný filtr ("neobyčejný akorát nemusíš tak "často" měnit). Bohužel marně. Dá se to spočítat, ale to sem psát nebudu a hlavně k tomu bohužel nemám přesné údaje. Všeobecně: výfuk se konstruuje tak, aby v otáčkách, kdy má motor nejvyšší výkon odvedl pokud možno všechny spaliny tak, aby v něm nevznikl poté podtlak. Sériové "laděné výfuky" jsou stavěny tak, aby tohoto docílili v nízkých otáčkách (to je evropská touha mít auto, které táhne v nízkých otáčkách, ale bohužel si mnozí neuvědomují, že pak netáhne ve vysokých). A když skombinuješ tento typ výfuku s vysokootáčkovým motorem, je ten pak více namáhán, protože výfuk buď nestačí ty spaliny odvádět a nebo je odvádí moc a "žere" ti to výfukové ventily. Z tohoto vychází "filosofie" Ferrari, které dělá výfuky s proměnlivou délkou potrubí, tedy proměnlivým tlakem.