To je omezovač otáček (ale už je v "červeným" - je tam taky jednoduše proto, abys sis to uvědomil, když zapomeneš přeřadit). To ti udělá, i když tam budeš mít rychlost, takže třeba když zapomeneš při předjíždění přeřadit, tak je to docela nepříjemný. Jestli nemáš otáčkoměr, tak jen pro informaci je ten omezovač při 7250 ot/min, na pětku je při 6250, abys s tim nejezdil rychlejc než 210 :o)) - já otáčkoměr sice taky nemám, takže to taky nevidím, navíc mám americkej motor a ten má omezovač trochu jinde (na 7500) a na pětku má omezovač na rychlost ve 180 (tam stejně konec tachometru :o( ), takže se dá jet rychleji jen z kopce. K těm otáčkám, co jsem sem napsal, jsem došel jen porovnáním s ostatními motory Toyoty, takže to nezaručuju (1,4kou jsem jel akorát s vvti, ale snad by to mělo být stejně, když CarinaE to má taky tak).