Peugeot-na co se chcete zeptat, zeptejte se!
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
"-- skrytý --" 07.01.09 22:29
« Peugeot 309 1.4 benzin 1992
Krásný večer,rád bych se zeptal,mám takový problém a nevím přesně co by to mohlo být.Předek auta mi cca po 10-15 min. začne klepat,nejvíce to dělá při neutrálu a taky když sešlápnu spojku.Když je auto v tahu tak to přestane.Se závadou jsem byl v servisu,kompletně se zkontrolovali a promazali obě poloosy a měnilo se ložisko na poloose.S tím že by to mělo být už dobrý,auto zpočátku neklepalo a pak zase začalo..Opět jsem byl v servisu,nejsou si jistý co by jiného to mohlo být.Na ložisko na kole to nevypadá..Nemáte s tím někdo zkušenosti co by to mohlo být?Předem děkuji. -
"-- skrytý --" 27.11.08 19:03
« 306 originál rádio
zdravim,máte někdo zkušenosti s originál rádiem v 306?Rád bych ho vyndal,ale nějak to nejde,žádná díra na vidličky tam neni,byla tam jen 1 záslepka,která sem teda vypích a je tam teda 1 díra,ale stejnak nejde ven,pokud někdo víte,tak dejte vědět.Díky Mliko -
Jan Hančil 11.07.08 14:20
« Klimatizace Peugeot 407SW
Máte někdo zkušenosti s výkonem klimatizace v Peugeotu 407. Podle mě u mého vozu má klimatizace malý výkon na vnitřní prostor. Než se to trochu vychladí při teplotách cca 30st. tak to trvá. Mám zkušenosti z Mondea, Focusu, Hondy Jazz a ty chladí za chvíli. V servisu mi řekli, že to má při minimálním chodu větráku chladit na 6st.na teploměru u výdechu klimatizace a to je v pořádku. Děkuji H. -
« Re: Peugeot 605 SV3.0
Mam original francouzskou knizku na vsechny
Peugeoty 605. Od nejslabsich benzinu,diesely az
po 3,0 V6. Byla ale dost draha, stala me 1200 Kc.
Prodal bych ji tak za polovic. Mel jsem 605 srdt. Super auto. Ted mam posledni model 406 HDI. Je
to sracka. Mam ji pul roku a uvazuji o prodeji.
Uz ji nechci ani videt. -
« Re: Chiptuning Peugeotu
...je jich tisic. napr.: www.chiptuning.cz, www.pcnative.cz/gxtuning, www.renocar.cz, www.domansky.com, www.federalcars.cz. dale je dost firem v nemecku a rakousku (viz. vyhledavace). u nas se ceny pohybuji od 20 do 30 tisic kc. v nemecku kolem 1100 dm. je dulezite, aby pri "tunovani" brali ohled na vsechny parametry motoru a ne pouze na urcite "vykonove spektrum". myslim, ze vyse jemenovani pusobi duveryhodnym dojmem. az budes mit precipovano, dej vedet. o jake auto a jaky motor se jedna? -
« Re: Vskříšení Peugeotu.
Pokud jsem dobře pochopil, jedná se o klavesnicový imobilizer. Jestli je to tak, že neviš kod, zkus 1111, byva to nepsane pravidlo.Pokud toto nepomuže zbývá pouze jediná možnost a to výměna řídící jednotky. Čidla se měnit nemusí. Nepomuže ani značkový servis, protože se z diagnostikou nikam "nedostane" pokud se neodemkne řid. jednotka kodem. Nebudeš první a ceny začínají od cca 18000,- kč, dle typu. -
« Vskříšení Peugeotu.
Prosím o radu! Koupil jsem Peugeot 406 lehce bouraný na předek. Původ je z Francie, mohu zdokladovat. Můj problém spočívá v odblokování počítače. Vše funguje, ale bohužel neznám kód na odblokování. Skoušel jsem navštívit renomovaný servis- v Liberci. Bohužel jsem auto nekoupil od nich, tak jediné pro ně možné řešení je vyměnit počitač a veškeré čidla, na to nemam. Udajně lze počitač odblokovat podle čísla motoru. Prosím Vás o radu.
-
« Re: 405
Byl to motor XU9J4 108/148/6400. Toč. moment - 166/5000. Zdvihový objem - 1905 cm3. Zdvih - 88 mm. Vrtání válců - 83 mm. Kompresní poměr - 9,7. Jinak tenhle motor se dával do Mi 16-tek od modelového roku 1990. Jinak před tím měl ten motor objem něco okolo 1870 cm3, ale nevím to přesně. Zajímavé je, že ten starší motor dosahuje vyšší maximálku při nižší spotřebě, nevím co vedlo Frantíky k tomu, aby ho "Upgradovali". -
« Re: Třistašestka třese při jízdě
Tak jsem včera po Tvých radách zase lehnul pod auto, že se podívám jestli něco neobjevím. Zjistil jsem, že je trochu ( opravdu ne moc ) vymačkaný a od ramene odlepený silentblok, který drží pravé rameno směrem k podlaze. Tak jsem ho dneska objednal, večer mi ho přivezou a jsem moc zvedavý jestli to pomůže. Pak vyzkouším ten zbytek, jenom jsem přemýšlel nad těmi gumami, dával jsem shodou okolností nové protektory na zimu, ale mate mne, že to třese jenom v záběru. Gumy by snad třásly pořád, nebo ne ? -
« Re: Třistašestka třese při jízdě
Pokud se u nás v servise setkáme s tímto problémem a bývá to dost často následuje tento postup
1-kontrola pneu, myslím tím boulí, dost často to dělá poškozený kord a je uplně jedno jestli je to přední nebo zadní pneu /u před. náhonu/
2-poloosy obě, umý to udělat vyjetá jehla, házivost poloosy, pokud jsou poloosy repas na 99 % je to v nich, setkali jsem se s dobrou repasí až na 3 pokus, po dodání orig. dílu byl klid.
3-středové ložisko uchycení P poloosy.
V každem případě je to z podvozku, jinde to nehledej. Doporučuji udělat 4 hlavou Geometrii a zjistit souosost /to je slovo/ náprav. -
« Třistašestka třese při jízdě
Mám 306 TD, 96, opravoval jsem jí po drobné nehodě a nemůžu přijít na poslední závadu. Tou je, že auto při záběru ( tzn. když je v tahu ) tak se přibližně při rychlosti 50-70 km/h roztřese, současně to docela dává rázy do řadící páky. Když přejdu tuto rychlost tak to pak zase jede jako čert, klidně 190 km/h a bez problémů. Je to docela nepříjemné, zkoušel jsem silentbloky na motoru, uložení ramen, ložiska v kole, vyměnil jsem už pravou poloosu, spodní čep na rameni vpravo, prohodil gumy přední za zadní a dál se přiznám, že už nevím. Nesetkal se někdo s něčím podobným, budu vděčný za každý nápad nebo radu. Dík. -
« Re: mereni na brzde
jo, jo, o tech japoncich jsem to taky slysel... pry nemci jsou na tom dobre. o kolik procent prumerne to je mene? je to zanedbatelne, nebo je to papirovy podvod a lakadlo na zakaznika?
Hele, jde o to, že Němci platí daň z výkonu.
Možná je to ve smyslu té jejich touhy chránit se za každou cenu a v každém případě, ale je to tak. Nemci např. i v servisní dokumentaci neuvedou např. kompresní tlak 32-34Barů, ale minimálně 26.
Skoro všechny VW mají na brzdě od 5-20% více výkonu. Např. TDI 90PS mívají 100-105PS, TDI PD 100PS má okolo 120PS, 2.5TDI 102PS má okolo 125PS, 1.6 75PS má okolo 82PS. Přesně jsou třeba motory TDI 110PS a VR6. Ale např. BMW M5 nemá psaný výkon skoro o 20%, Honda CIVIC 1.6 115PS má 98PS. Hodně japonců má třeba požadovaný výkon, ale tak o 600 otáček výš, ale kroutící moment nedosahuje udávaných hodnot. Všeobecně je to těžké, když vezmeme 10 stejných aut, každé z ních bude mít jiné parametry a jde o to jakou výslednou hodnotu budeme prezentovat. Někdo vezme maximum, někdo průměr a někdo třeba minimum. Každý výrobce si brzdí sám a nehledě na to, že prezentovaný výkon je důležité marketingové lákadlo. V praxi je to tak, že budu li jezdit 5 let s BMW a VW a potom si koupím japonce se stejným výkonem a váhou budu mít pocit, že nejede.