Peugeot-na co se chcete zeptat, zeptejte se!
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Třistašestka třese při jízdě
Mám 306 TD, 96, opravoval jsem jí po drobné nehodě a nemůžu přijít na poslední závadu. Tou je, že auto při záběru ( tzn. když je v tahu ) tak se přibližně při rychlosti 50-70 km/h roztřese, současně to docela dává rázy do řadící páky. Když přejdu tuto rychlost tak to pak zase jede jako čert, klidně 190 km/h a bez problémů. Je to docela nepříjemné, zkoušel jsem silentbloky na motoru, uložení ramen, ložiska v kole, vyměnil jsem už pravou poloosu, spodní čep na rameni vpravo, prohodil gumy přední za zadní a dál se přiznám, že už nevím. Nesetkal se někdo s něčím podobným, budu vděčný za každý nápad nebo radu. Dík. -
« Re: mereni na brzde
jo, jo, o tech japoncich jsem to taky slysel... pry nemci jsou na tom dobre. o kolik procent prumerne to je mene? je to zanedbatelne, nebo je to papirovy podvod a lakadlo na zakaznika?
Hele, jde o to, že Němci platí daň z výkonu.
Možná je to ve smyslu té jejich touhy chránit se za každou cenu a v každém případě, ale je to tak. Nemci např. i v servisní dokumentaci neuvedou např. kompresní tlak 32-34Barů, ale minimálně 26.
Skoro všechny VW mají na brzdě od 5-20% více výkonu. Např. TDI 90PS mívají 100-105PS, TDI PD 100PS má okolo 120PS, 2.5TDI 102PS má okolo 125PS, 1.6 75PS má okolo 82PS. Přesně jsou třeba motory TDI 110PS a VR6. Ale např. BMW M5 nemá psaný výkon skoro o 20%, Honda CIVIC 1.6 115PS má 98PS. Hodně japonců má třeba požadovaný výkon, ale tak o 600 otáček výš, ale kroutící moment nedosahuje udávaných hodnot. Všeobecně je to těžké, když vezmeme 10 stejných aut, každé z ních bude mít jiné parametry a jde o to jakou výslednou hodnotu budeme prezentovat. Někdo vezme maximum, někdo průměr a někdo třeba minimum. Každý výrobce si brzdí sám a nehledě na to, že prezentovaný výkon je důležité marketingové lákadlo. V praxi je to tak, že budu li jezdit 5 let s BMW a VW a potom si koupím japonce se stejným výkonem a váhou budu mít pocit, že nejede.
-
« Re: CHIPTUNING
Přečipování není nic jiného než změna limitnich hodnot programu řídící jednotky motoru na ukor něčeho. V prvé řadě emise, spotřeba a životnost.
Nejhorší na tom je, že diagnostika motoru se většinou tváří, že se nic neděje, ale nárust výkonu o desítky procent je někde vidět. Podle zkušeností kolegů v ser. síti jsou na tom huře 90 HP verze, kde se začaly vyskytovat dosti vážné důsledky. Viz moje předešlá reakce. Common rail má někdy dost problemů sám se sebou a s naší naftou. -
« Re: CHIPTUNING
mohl by jsi milane.65 rict vic? co ty pisty... ten usklebek je faktickej, nebo ze to je nejak hodne, nebo co? jake jsou nejake limitni a omezujici hodnoty. myslim, co se tyce pomeru paliva, tlaku, vykonu...? motor, resp. auto z vyroby ma vzdy tech slibenych 66 kW, nebo je mezi novejma rozdil napr. ±5 kW... -
« Re: CHIPTUNING
čau m, no +10PS a +5Nm na 306HDI 90PS to je nějak málo ne?
My děláme 306HDI na 115PS a 253Nm (+25PS a +48Nm) za 21.250,- s DPH s tím, že pro nová auta poskytujeme roční záruku na motor. Se 306-kou to docela pěkně potom jede. Brnkni, když budeš mít náladu to otestovat. 0602/746393
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
1-kontrola pneu, myslím tím boulí, dost často to dělá poškozený kord a je uplně jedno jestli je to přední nebo zadní pneu /u před. náhonu/
2-poloosy obě, umý to udělat vyjetá jehla, házivost poloosy, pokud jsou poloosy repas na 99 % je to v nich, setkali jsem se s dobrou repasí až na 3 pokus, po dodání orig. dílu byl klid.
3-středové ložisko uchycení P poloosy.
V každem případě je to z podvozku, jinde to nehledej. Doporučuji udělat 4 hlavou Geometrii a zjistit souosost /to je slovo/ náprav.