Peugeot-na co se chcete zeptat, zeptejte se!
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Peugeot
-
« Concept Cars
Docala zajímavé i legrační pokoukání je na www.peugeot.com - Concept Cars: prodloužená 306-ka, nebo dokonce 806-obojživelník či co. Jen nevím, zda je to taková designérská sranda či to chtějí v limitovaných sériích opravdu dělat jako 607-Feline - Mikimaus na kolečkách :-))))
Pěkný článek o elektromobilech, ....
Jen o 107 a 307 ani ťuk, variací na 206-ku je tam fúra, ale o 7-kové řadě nic. -
« Peugeot 306 - čidlo teploměru
Nazdárek, mám dotaz, ať to nemusím hledat půl dne.
Občas mi na teploměru vedle hodin místo teploty blikaj tři pomlčky. Jindy to zase ukazuje správně. Mám tedy podezření na studeňák u čidla. Myslím, že bude někde vepředu u nárazníku, ne? Nebo čím by to mohlo být? A kde to čidlo přesně najdu?
Dík -
« Součásti přístrojové desky
106, r.v. 1992: Mám rozbitý palivoměr a ventilátor topení a větrání interiéru, tak jsem se informoval na vrakovišti: přístrojovka 500,- - 1000,- Kč a ventilátor 500,- Kč. Pak jsem si pro tu srandu zavolal Pežotům a čekal jsem nějakou ukrutnou pálku a tak neuvěřitelně hrozný to zase není: jednotlivé součásti přístrojovky: tachometr 1662,- Kč + DPH, velký palivoměr 771,- Kč, ventilátor kabiny 2500,- Kč. No, jistě nekoupím si to, ale čekal jsem nesmyslnější pálky. Jinak jsem četl, že auto složené jen z náhradních dílů obvykle teoreticky dosahuje 2 - 4 násobek ceny nového. -
« Re: Hladina oleje
Nemel by si zmatkovat. Mne taky do Favorita dali o 0.5 l vic,bylo to tak 0.5 cm nad horni ryskou a zjistil jsem to po 5000 km. Emise byly O.K. Vypustil jsem olej a jezdil dal. Apropo se mi nechce verit, ze by stredni dil vyfuku s katalyzatorem stal je 8 000,- Kc. Jen katalyzator na Bravu stoji 19 000,- Kc -
« Re: Hladina oleje
Tak přesně to samé jsem zjistil i já po výměně oleje u Peugeot servisu. Buď je ta měrka blbě zkonstruovaná, nebo jsou to profíci jen cenami. Mimochodem jsem tam měl zrovna nový kat, cena komplet střední díl výfukového potrubí s katem cca 8000,- (Elit). Taky můžu říct, že můj motor nikdy neukápl ani kapičku, naprosto čisťounký, ale jen do doby, než mi v tomtéž profi servise vyměnili rozvoďák, pak to teklo přes těsnění hlavy (to jsem vyreklamoval, vyměnili ho), a navíc to od té doby kape kdesi zboku u alternátoru. Prostě borci. Takových zkušeností mám bohužel víc. Čím dražší, tím horší. Mějte se.
-
« Hladina oleje
Mám zajímavý problém. Vyměnili mi ve 106-ce olej. Za 2 dny na to jsem ze zvědavosti zkontroloval hladinu a zjistil jsem, že je tam asi 1/3 cm nad horní rysku. Pamětliv upozornění, že se může olej dostat do výfuku z spálit katalyzátor jsem to v servisu reklamoval a oni mi řekli, že tam dali přesně 3.4 litru, jak má být a že olejová vana není naťuklá, aby měla menší objem, takže je to správně a že je ta měrka asi blbá a že jsem to třeba neměřil na rovině. Postavili to na rampu a bylo to s horní ryskou, jenže po 3 km jizdy, což nemá žádný rozumný smysl. Existuje možnost nechat si změřit emise, abych zjistil, zda je katalyzátor OK a pokud budou emise špatný, tak aby mi nesebrali osvědčení ? Takové cvičné změření emisí. To bych asi musel mít známého, co ?
Dá se pak katalyzátor sehnat taky z vrakoviště nebo levnější nebo člověk vyplázne 15 000,- Kč ?
Pak se budu dohadovat se servisem, jestli je to jejich vina a jestli už nebyl v pr... předtím.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Děkuji