BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
« Re: Re: Re: Re: Tak jen trochu pokochání
matuS: PanaVue Image Assembler. F7xx byla velice povedená řada. Na tom foťáku až na drobný šum nenajdu nic, co bych mu vyloženě vytknul. Skvělý objektiv s nehlučným servem a ovládáním zoomu prstencem, po zapracování skvělý tvar do ruky, vynikající Li-Ion baterka, kterou jsem v praxi vybil jenom jednou, když jsem donekonečna procházel kartu a díval se na fotky a promazával a fotil a tak pořád dokola. Pak blesk s největším dosahem co jsem u vestavěného viděl, ostrost a barvy skvělé, rychlost. Za tu cenu, co se vyprodávala F717 ještě pár týdnů zpátky (18.000,- Kč bez DPH), bych do toho šel znovu. -
"-- skrytý --" 15.06.04 09:58
« Re: Sraz 635CSi - Policejní Fiasko!!!
To je mi vás líto. Švestky byly na číhané, protože cannonball měl mít nějakou kontrolu a točit se zpět na Prahu právě někde u Kaplice a Vimperka, pokud vím. Omezené švestky určitě nechápaly, že s takovými nadupanými auty nejdete závod. "Rychlý Standa" je určitě zaúkoloval - rychle a proti předpisům smí přeci jezdit výhradně on...
Off-topic: myslím si, že arogantní jízdy soc-demáků vs. buzerace obyčejných řidičů sérií kryštofů byly velmi účinnou předvolební (anti)kampaní - 9% hlasů mluví za vše ... -
« Prodám BMW 635CSi
PRODÁM:
BMW 635CSi r.v. 1981
Stříbrná (polaris silber), modrá kůže
okna, šíbr, zrcátka v elektrice
Motor BMW M30(M90), 3453ccm, 218PS, 310 Nm, 0-100 za 7.xx
Elektronické vstřikování Bosch Motronic DME I
Sportovní manuální převodovka (1° k sobě dozadu)
Samosvorný diferenciál
Dovoz 3/2002 Švýcarsko, dokumentaci mám.
Český TP pravý 635CSi
Najeto 187 tis. km
Poctivá STK do 2005
Alu kola:
- BBS Mahle 7x16, Conti Sport Contact předek 205/55/16 zadek 2x 225/50/16
- BBS Mahle originál výbava 6.5x14"
- Zimní plech 15 + 205/65/15 WinterContacty
Auto má pár nedostatků:
- Po zimě chtějí udělat zadní lemy
- Hnusný koberec - náhradní libovej mám
- Poslední dobou někdy nepočítá tacho - náhradní mám
- Přední nárazník hnus - náhradní bezvadnej mám z ebay
V podstatě vše co chybí je k tomu nebo seženu, chtěl jsem dokutit na jaře.
Měněné Díly:
- Nové filtry, kapaliny komplet krom diferu
- Spousta drobností, které zde nebudu jmenovat, na vše doklady
- Nové tlumiče Kayaba
- Nová vodní pumpa
- Nové ledviny (+ opraven předek po lehounkém ťukanci)
- K tomu krabice náhradních dílů do kufru
Jede dobře, za studena nehoněná, mám ji rád, při jízdě nic netluče, ale naskytla se mi nabídka, která se neodmítá.
----------------------------------------… /> !!! Akční cena 89 tis. Kč + dohoda !!!
----------------------------------------… /> Obrázky:
[odkaz] (předek už je OK)
Kontakt:
tel. 777 240 818
rbdisk@seznam.cz
209592678
Filip -
« Pár věcí k mání
Teď jsem mluvil s Patrikem Eliášem. Jsou k mání tyto objekty:
Alu Alpina original dvoudílné 2ks 8x18" + 2ks 10x18" obuté, cena kolem 50 tKč, dohoda. Velká paráda a velká raritka.
Budou k mání v nejbližší době dvě 635CSi, bronzitbeige s béžovou kůží a automat, druhá je manuál ve stříbrné a s modrou kůží. Cena kolem 70 tKč za kus za proclené auto.
Také bude k mání jedna sedma E32, parádní kousek ve výbavě, kůži a shadowline paket (bez chromů, načerno celé auto).
Velká paráda, k mání je Range Rover v plné výbavě, 17" BBS koly, 96tka, přihlášený, na papírech, cena 420 tKč.
Všechno je dovoz Švýcarsko, jsou to kousky vybrané dlouholetým fandou, odborníkem na BMW a inženýrem přes motory, spokojenost zaručena.
V případě zájmu volat
Patrik Eliáš
608 021 838
-
« Prodám 2 x BMW 745i E23
Prodám 2x BMW 745i turbo E23, jedna zbořená se zdravým motorem, druhá se zdravou kastlí. Motor je řadový šestiválec s turbem M102 (Vychází z běžného 3.5 M30) a má v sérii 252 koní, do 100 tisíc se z něj dá udělat masakrující bestie o 500 koních, o kroutícím momentu raději nemluvě. Nutno odvézt obě auta tak, jak jsou. Cena 25 000,- Kč.
Telefon 608 021 838 -
« Re: Chlapi, poradte!
magic: Asi teď budu řešit něco úplně jinýho. Když tomu dávám čočku a jde dopředu, nic se neděje. Ale když na čtyřku nebo pětku povolím pedál, cítím, jak řadící páka vrní a někde jdou o sebe zoubky. Asi nějaký ložisko nebo co, jsem zvědav, jestli převodovka nebo diferák... -
"-- skrytý --" 05.11.03 14:08
« Re: Chlapi, poradte!
OMP ti zajisti a typ zjisti Pavel Novotny na cisle 604 827 776. Problem je, ze to jsou spagetaci a me se stalo, ze jsem u nich neco objednal, zaplatil a po pul roce mi vzkazali, ze jestli to jeste chci, tak zvedli ceny o 15% a mam to doplatit. Nejdriv jsem rek, at si vyserou voko, ale pak jsem zjistil, ze Eibach chce i tak za polovicni kvalitu dvakrat vic penez a proste jsem to z ty Italie vzit musel, i kdyz jsem skripal zubama. Jsou to strasny *! Ale maji hodne kvalitni a dost laciny zbozi.
Jinak akcelerace auta, kterou jsem uvadel je merena na silnici (ne na valcich), se zatezi 180 kg (2 dospele osoby + 20 kg nakladu). Delaji tyhle testy v casopisu Automobilismo, v kazdym cisle vychazi souhrnna tabulka nejdulezitejsich namerenych hodnot. Neni tam ale zadny nemecky subjektivni hvezdickovani, proste jen cisla. Subjektivni dojmy jsou vzdycky az v tom testu (ale v nem uz meri vsechno: ovladaci sily na pedaly, rizeni, bocni zatizeni, hlucnosti...samy cisla, zvastu jen minimum). A ze by nadrzovali domacim znackam jako skopcaci (z 39 srov. testu AMS 2001 jen 2x nevyhralo nemecky auto; jednou vyhrala Skodovka, jednou Peugeot) , o tom nemuze byt ani rec – myslim, ze to stoji za precteni. -
« Re: Chlapi, poradte!
magic: Bohužel máš pravdu, tři lidi v autě, něco v kufru a nedostal jsem se na kratší zrychlení na sto než devítku. Bylo to ale na studených odjetých pirellkách 195kách. Teď s 225 contisportech vzadu kdybych nechal jen půl nádrže a seděl tam sám, třeba bych se dostal na osm. Problém je, že mám převodovku, která zrovinka v 95 km/h chce přeřadit na trojku, prostě Getrag 265/5 s extrémně krátkýma kvaltama. Na zrychlení na sto prostě není ideální.
Třílitrovej turbodiesel BMW je vynikající motor a já bych si ho při výběru motoru do tří litrů asi vybral.
Cestu na Karlštejn přes ty nádherný serpentýny jsem absolvoval tam i zpátky, se sedmou. Řekl bych, že tomu autu se takováhle cesta vyloženě příčila, kdykoli jsem to zkusil trochu rychlejc, šla ven po předku. Ale to je pohodlnej velkej sedan s automatem a v béžový kůži, ne diblík točivý, HF zvaný :o)
Odkud ty OMP pochází, kdo ty OMP dělá u nás, má nějakej web, mail nebo telefon? Díky. -
"-- skrytý --" 30.10.03 09:30
« Re: Chlapi, poradte!
Hura, nekdo rozumnej, ze by do BMW nebyli blazni jen posuci? Ale ted vazne: u OMP se vyplati vymenit desticky + kotouce, ceny jsou neuveritelne nizky a neni potreba zadny zasah do trmenu. Soucinitel treni min. 0,35 od 50 do 650 °C (asi nelzou). Hadicky na Integralach menim dost casto hlavne kvuli sutrum, ale na HF jsou puvodni, tam menim jen kapalinu (protoze se casto vypari). Kdyz uvazim, ze sada kotoucu + desek OMP na treba 155 stoji cca 15 litru (to je min nez u znackovyho servisu Textary), tak je to senzace. Nejenom, ze to znatelne lip brzdi, ale hlavne se ty brzdy temer neprehrivaji. A to je u te me HF podstatny problem, italskym soudruhum totiz nedoslo, ze kdyz tam daj brzdy stejny jako na ctyrkolce, tak to auto bude brzdit podstatne hur. Nejenom, ze normalni brzdy shori z kopce z Ritky do Revnic, ale povedlo se mi je dostat do plamene i opacne = dokopce! Nemam tu ted samozrejme cenik, ale na silnejsi bavory delaji sady taky, na nejaky 520 pecou...a k ty stovce za 7 - pojdme to nekdy zkusit (mam to vyzkouseny, se seriovkou nemas sanci). U BMW paradoxne nikdy benzinovy auta nedosahujou parametru, ktery fabrika uvadi, ale jsou (nekdy i mnohem - viz M5) horsi, zato ropaci jsou nekdy az podstatne lepsi, nez fabrika tvrdi. Nedavno se mnou chtel zavodit fanda v 330d a musim ocenit hodne slusnou akceleraci toho auta (hlavne ma vyhodu startu, ten muj predohrab preci jen nejakou tu desetinku ztraci, od cca 80 km/h sel ale samozrejme do kopru).