Hura, nekdo rozumnej, ze by do BMW nebyli blazni jen posuci? Ale ted vazne: u OMP se vyplati vymenit desticky + kotouce, ceny jsou neuveritelne nizky a neni potreba zadny zasah do trmenu. Soucinitel treni min. 0,35 od 50 do 650 °C (asi nelzou). Hadicky na Integralach menim dost casto hlavne kvuli sutrum, ale na HF jsou puvodni, tam menim jen kapalinu (protoze se casto vypari). Kdyz uvazim, ze sada kotoucu + desek OMP na treba 155 stoji cca 15 litru (to je min nez u znackovyho servisu Textary), tak je to senzace. Nejenom, ze to znatelne lip brzdi, ale hlavne se ty brzdy temer neprehrivaji. A to je u te me HF podstatny problem, italskym soudruhum totiz nedoslo, ze kdyz tam daj brzdy stejny jako na ctyrkolce, tak to auto bude brzdit podstatne hur. Nejenom, ze normalni brzdy shori z kopce z Ritky do Revnic, ale povedlo se mi je dostat do plamene i opacne = dokopce! Nemam tu ted samozrejme cenik, ale na silnejsi bavory delaji sady taky, na nejaky 520 pecou...a k ty stovce za 7 - pojdme to nekdy zkusit (mam to vyzkouseny, se seriovkou nemas sanci). U BMW paradoxne nikdy benzinovy auta nedosahujou parametru, ktery fabrika uvadi, ale jsou (nekdy i mnohem - viz M5) horsi, zato ropaci jsou nekdy az podstatne lepsi, nez fabrika tvrdi. Nedavno se mnou chtel zavodit fanda v 330d a musim ocenit hodne slusnou akceleraci toho auta (hlavne ma vyhodu startu, ten muj predohrab preci jen nejakou tu desetinku ztraci, od cca 80 km/h sel ale samozrejme do kopru).