magic: Bohužel máš pravdu, tři lidi v autě, něco v kufru a nedostal jsem se na kratší zrychlení na sto než devítku. Bylo to ale na studených odjetých pirellkách 195kách. Teď s 225 contisportech vzadu kdybych nechal jen půl nádrže a seděl tam sám, třeba bych se dostal na osm. Problém je, že mám převodovku, která zrovinka v 95 km/h chce přeřadit na trojku, prostě Getrag 265/5 s extrémně krátkýma kvaltama. Na zrychlení na sto prostě není ideální.
Třílitrovej turbodiesel BMW je vynikající motor a já bych si ho při výběru motoru do tří litrů asi vybral.
Cestu na Karlštejn přes ty nádherný serpentýny jsem absolvoval tam i zpátky, se sedmou. Řekl bych, že tomu autu se takováhle cesta vyloženě příčila, kdykoli jsem to zkusil trochu rychlejc, šla ven po předku. Ale to je pohodlnej velkej sedan s automatem a v béžový kůži, ne diblík točivý, HF zvaný :o)
Odkud ty OMP pochází, kdo ty OMP dělá u nás, má nějakej web, mail nebo telefon? Díky.