BMW

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW

  • « 00 Reagovat !

    foto pepek79

    pepek79 04.06.11  23:43

    « Re: výfuk

    S těma internetovejma obchodama se roztrh pytel.Ale je fakt, že je to výhodnější než v normálnim krámě nebo servisu.Souhlasim s kolegama, že Bosal stojí za starou bačkoru a některý ty polský taky.Já sázim už nějakou řádku let na osvědčenej Walker.Co jsem tak koukal na netu, tak jsou asi nejlevnější tady [odkaz] dávaj 4 roky záruku a to jsem nikde jinde nenašel.
  • « 00 Reagovat !

    foto Pene3

    Pene3 03.06.11  14:01

    « Re: BMW e36 vs. Škoda Octavia I

    [odkaz] - BMV vypadá líp
  • 00 Reagovat !

    foto pepek79

    pepek79 14.04.11  08:30

    « výfuk

    Máte někdo zkušenost s tímto dodavatelem www.vyfukovesystemy.cz ?Koukal jsem, že maj hodně dobrý ceny výfuků na naše auta a hlavně to nejsou žádný poláci, ale značový originály.Já měl nějakýho poláka a vydržel mi přesně rok a půl, tak jsem si řekl, že si připlatim za kvalitu a koukám, že tady je to skoro za tu samou cenu co jsem kupoval to šitózního polmostrowa nebo jak se to jmenovalo."
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.11.10  19:32

    « dotaz

    ahoj všem :-) mam tokovy problem s moji bavkou a nevim co stim a ani v servisu nevijou když jedu tak mi auto cuka litami otačkoměr a rosviti jse mi dobijeni nebo jedu a motor zničeho nic zhasne rosviti jse mi kontrolka protikluzu a ručni brzdy a nemužu nastartovat auto až tak po 10 sekundach nevim co stim a když jsem to dal napichnout do bmw tak mi řekli že tam je nula chyb nic vše vpořadku ;-\ nikdo nevi co to muže byt a ani ja ne auto muže byt zahřaty studeny a pořad to děla prosim kdo vi pomožte ale co vim co mi řekli v servisu tak střiky ok vaha vzduchu ok palivovy čerpadlo i v nadrži vše prosim pomožte děkuju pěkně :-) :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.11.10  09:46

    « Re: BMW e36 vs. Škoda Octavia I

    Ze svoji zkušenosti musim říct, že bych se přikláněl radši k octavii, a to z jednoho jediného důvodu - je to české auto, [odkaz] a člověk to ocení hlavně když se něco stane. měl jsem taky BMW A3 - ojetý a po půl roce odešly brzdy atd...a servis cizích aut je drahýý [odkaz] Ale pokud nejde tolik o peníze, apk je to asi jedno [odkaz] obě značky mají dobré jméno.
  • « 00 Reagovat !

    foto MAP2009

    MAP2009 23.02.10  21:44

    « Re: BMW X5 x Mercedes ML x Porsche Cayenne

    Na našich tankodromech so chovají stejně jako jiná auta. Pokud na ně ovšem nedáš napč. 23" kola....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.10  19:27

    « Mračítka předních světlometů za super ceny

    Dobrý den Vážení, jelikož tuning na tyto vozy je opravdu nelevná záležitost naše firma vymyslela naprostou tuningovou novinku a to samolepící mračítka předních světlometů. Tento produkt je user friendly, což znamená jak snadnou montáž a to do deseti minut, zaručuje dlouhou životnost a přesnou barevnou harmonii a v neposlední řadě také velmi příznívou cenu a to již od 249Kč. Vyberte si Vaše mračítko na Z3 Roadster nebo na E39! Pokud budete mít zájem lze vyrobit produkty v červených a modrých odstínech, na skladě máme zatím pouze černé a bílé. Více na [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.09  17:43

    « BMW e36 vs. Škoda Octavia I

    poradte mi jestli BMW e36 nebo Škodu Octavii I ?? piste na email Kuba.14@email.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto super7

    super7 29.08.08  09:33

    « Re: Hartge nebo AC Schnitzer

    já mám svoji x3 čipnutou od pana Jiříka - www.wetterauer.cz - a jsem spokojenej. Trochu plošší moment kolem 2200-2500 otáček, ale jede to parádně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.08.08  07:15

    « Re: Hartge nebo AC Schnitzer

    Osobně bych se přiklonil k AC. Jak často se budeš pohybovat nad 216km/h? Spíš bych si prostudoval průbehy točáků u obou úpravců.
  • « 00 Reagovat !

    foto Podmasli

    Podmáslí 26.08.08  16:59

    « Re: X3

    Jojo díky...hle a kdyby se tam dal ten Harman Kardon co se v tom autě musí všechno vyměnit?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.08.08  15:19

    « Hartge nebo AC Schnitzer

    Zdravím všechny BMW nadšence a zajímal by mě názor na to jak, naboostovat BMW X5 3.0d, jestli využít služeb AC Schnitzer, nebo Hartge. Obě úpravy se liší jen velmi málo ve výkonu (AC 200kw, Hartge 202kw a v točivém momentu, ale Hartge zvyšuje rychlostní limit na 232 km/h, zatímco u AC zůstává na 216 km/h. Osobně se úpravy u Hartge trochu obávám - kompletní přeprogramování řídící jednotky motoru je silný kafe. Co myslíte?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.08.08  09:51

    « Re: X3

    Zkus si ho nechat napojit na diagnostiku jestli v něm není nějaká závada jestli ti hraje špatně. Další variantou je výměna za systém Harman Kardon ale ta investice za to asi nestojí a nejsem zastáncem dávat tam nějaký neorigo blikátka.......to je na tobě.
    Jinak další tovární úpravci jsou AC Schnitzer a Alpine
  • 00 Reagovat !

    foto Podmasli

    Podmáslí 24.08.08  18:06

    « X3

    Hoši máme X3ku a máme tam rádio myslim BMW Business.Nešlo by koupit lepší bo si to nechat od někoho vylepšit?A jaký sou úpravci BMW já vim akorát Hamann.Díky ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.08  00:39

    « Re: BMW X5 x Mercedes ML x Porsche Cayenne

    Zdravim.Mate predsudky ohledne Audi? Nemusite Audi Q7 je podle me spolu s X5 v tomto segmentu nejlepsi.Ale Q7 je na muj vkus az opravdu trochu moc nafoukla..pokud na ni date 22´rafky tak bude vypadat o.k ale byt vami tak se nerozmyslim a skocim ihned po X5.Je velke, je krasne,budi respekt, je bezpecne, je rychle a hlavne take spolehlive...Neni proste nad Bmw..........
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.08  09:15

    « BMW X5 x Mercedes ML x Porsche Cayenne

    Zdravím automobilové nadšence a rád bych si nechal poradit, které z uvedených aut je nejlepší. Rozhodl jsem se pro nákup takhle drahého vozu hlavně proto, že mám dvě děti, se kterými jezdit na našich stále nebezpečnějšíchbu silnicích je poslední dobou fakt risk a už mě nebaví drzost některých řidičů, na které platí jen silné a velké auto, které jako jediné v nich může probudit poslední zbytek respektu. Zároveň chci vůz, který bude technologicky na výši v příštích řekněme 5-6 letech a bude mě reprezentovat, protože mám zaměstnání, ve kterém je to svým způsobem nutnost. AUDI Q7 a Touareg VW jsem předem vyloučil, protože jako první vozy své značky/třídy nevěřím, že budou 100% dotažená. Porsche se toto sice týká také, ale ve hře je hlavně kvůli manželce. Které z uvedených SUV/SAV byste doporučili a proč? Mým favoritem je BMW X5, ale nevím 1) proč (je to spíše pocit), 2) pokud BMW X5, pak nevím zda 3.0d nebo 3.0sd - je ten rozdíl tak patrný a využitelný?. Dále mě zajímá chování těchto aut na našich českých tankodromech. Nejsou stavěny špíše pro západní silnice? Těším se na vaše názory a děkuji za pomoc.
  • 00 Reagovat !

    foto David1976

    David1976 24.02.08  00:33

    « pokec o BMW 528i E39

    Pokeca nekdo o BMW 528i E39 ? Nejlepe nekdo kdo to auto vlastni nebo mel. Zajima me vse okolo E39 ;-) Hlavne motor, jizdni vlastnosti atd. (osobni nazory) Treba i nejaky fotky auta. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.02.08  16:06

    « BMW Z8

    BMW je prostě super samozřejmě až po autech mých snů.Ale stejně je jedno BMW,které docela taky ujde je to BMW Z8 strašně krásné autíčko.

    Kdyby chtěl někdo vidět BMW Z8 tady máte odkaz na jeden podlě mě pěkný obrázek.

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.02.08  15:31

    « BMW

    Historie

    Počátky

    V roce 1916 se spojily dvě německé firmy, Rapp Motorenwerke a Gustav Otto Flugzeugwerke, z kterých vznikla společnost Bayerishe Flugzeugwerke. O rok později se společnost přejmenovala na Bayerische Motoren Werke (Bavorské Motorové Závody), tedy BMW. Zpočátku se firma specializovala pouze na výrobu leteckých motorů. S jedním z motorů dokonce získala světový rekord, když v roce 1919 Franz Diemer dosáhl s letadlem poháněným motorem BMW IV rekordní výšky 9 759 metrů. V roce 1922 byla otevřena továrna v Mnichově, na místě kde automobilka sídlí dodnes. O rok později byl sestrojen první motocykl BMW R32. Firma do automobilového průmyslu vstoupila v roce 1928, když odkoupila závod v Eisenachu. Společnost vyráběla pouze jediný model na základě vozu Austin Seven, vyráběným na základě licence pod označením Dixi. Až v roce 1931 se začal vyrábět automobil vlastní konstrukce – Dixi 3/15. Vůz byl velice úspěšný a prodalo se ho kolem 15 000 kusů. Původní model měl motor o objemu 750 cmł a výkonem 11 kW (14 k). Pozdější verze z roku 1932 nazývaná 3/20 PS měla vyšší výkon a modernější konstrukci.

    Předválečné modely

    Začátkem třicátých let již měly všechny modely charakteristickou masku chladiče. Nejdůležitějším modelem 30. let je 303 z roku 1933 s 1,2 litrovým šestiválcem. Vůz nabízel skvělé jízdní vlastnosti a navíc se dodávaly různé karoserie. Dále následovaly modely 309, 315 a 319.
    Tato stále malá vozidla se zasloužila o zvětšení produkce a tím zvyšování zisku automobilky. Asi nejznámějším předválečným vozem značky je model 328. Lehký elegantní roadster se vyráběl od roku 1936 do roku 1940. Byl poháněn šestiválcem se třemi karburátory Solex (1 971 cmł) a výkonem 57 kW (77 k). Vůz dosahoval maximální rychlosti 150 km/h a stal se tak nejrychlejším sériově vyráběným vozem své doby. Typ 328 byl na svou dobu velmi moderní. Zmizely stupačky a přední světlomety byly zapuštěny do karoserie, což bylo u předválečných vozů naprosto výjimečné. Stal se velice oblíbeným hlavně ve Velké Británii, kde se stal zakladatelem tradice anglických roadsterů. Byla vyvinuta i závodní verze, která dosahovala nevídaných úspěchů. Mezi největší úspěchy patřilo vítězství v závodě Mille Miglia a 24hodinovém závodě v Le Mans. Pro tento závod byla zkonstruována speciální verze kupé od italské návrhářské firmy Corrozzeria. Posledními předválečnými modely byly 321 a 335.

    Poválečné modely

    BMW 502 Coupe
    BMW 502 Coupe
    BMW 507
    BMW 507
    BMW 1600 kabriolet
    BMW 1600 kabriolet
    BMW 2002 Touring
    BMW 2002 Touring

    Za druhé světové války se výroba natrvalo přesunula z okupovaného Eisenachu do Mnichova. Tři roky po skončení války v roce 1948 byla obnovena výroba motocyklů a v roce 1952 výroba automobilů. Prvním poválečným vozem byl model 501, který ještě vycházel z předválečných automobilů BMW. Čtyřdvéřový vůz poháněný šestiválcem (2l) podpořil vznovuzkříšení značky a zároveň se postaral, aby se firma dostala na seznam výrobců luxusních automobilů. Následoval typ 502. Osmiválcový motor V8 (2 600 cmł) poháněl mnoho modelů padesátých let. Nejhezčí z nich bylo bezpochyby kupé 507, které ovšem neslavilo očekávaný úspěch. Po luxusních automobilech totiž nebyla v poválečné Evropě velká poptávka. Prodělávající automobilku zachránila výroba (pod licencí) italských vozů Isetta. Miniaturní vozidlo poháněl vzduchem chlazený jednoválec s výkonem 8,8 kW (12 k). Dalšími úspěšnými modely zvyšující zisk automobilce byly 500 a 600. Ty zaznamenaly úspěchy hlavně ve Spojených státech. V roce 1962 se začal vyrábět model 1500. Tento sedan s motorem vpředu a poháněnými zadními koly předznamenal další vývoj značky BMW. V 60. letech automobilka nabízela modely 1600, 1800 a 2000. Dvoudvéřové verze dostaly označení s dvojkou na konci, tedy 1502, 1602, 1802 a 2002. V roce 1967 koupilo BMW společnost Hans Glas BmbH v Dingongfildu, kde postavila svojí druhou továrnu. V 70. letech čekal automobilku rozmach, když byla v Dingongfildu postavena druhá továrna a celkem čtvrtá továrna v Landshutu. V roce 1972 se objevil první sériově vyráběný vůz s turbo motorem - BMW 2002 Turbo, který se ale nedočkal úspěchu kvůli ropné krizi (vůz měl totiž spotřebu 22 l/100km). Historie výroby motocyklů slaví v roce 1973 padesáté výročí a po tuto dobu bylo vyrobeno 500 000 kusů. V tomtéž roce se začíná vyrábět první generace řady 5, která nahradila modely 1500 až 2000. V roce 1976 se představila „trojková“ řada nahrazující modely typu 1502 až 2002. Dále byly představeny vozy řady 6 a 7. Dále byl spuštěn výrobní program motocyklů v Berlíně. V osmdesátých letech se představila nová generace „trojkové“ řady (1982), s nejlepším modelem označeným M3. Od roku 1981 se prodává řada 5 se vznětovým motorem (2,4 l). Její třetí generace se začíná prodávat od roku 1988.

    Jako první evropská automobilka BMW vznesla požadavek na používání bezolovnatého benzínu, a tak představila jedny z prvních evropských vozů s katalyzátory. V roce 1994 koupilo BMW společnost Rover Group kam spadaly vozy Rover, MG (tyto dvě jsou již zaniklé) a Land Rover. O rok později začala firma dodávat své motory BMW Rolls-Royce pro letadlo McDonnell Douglas.

    Součástí koncernu BMW jsou i dceřinné společnosti jako BMW Technik GmbH, která se zabývá vývojem nových automobilů a celkovým výzkumem celé automobilové dopravy. Další z nich je BMW M GmbH, která se zabývá výrobou sportovních a závodních vozů a okruhových speciálů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.06.04  13:46

    « Re:

    oddie: Ne, je to ta třetí zprava nebo druhá v kaplici na náměstí. Stojí v garáži a na šťastného majitele čeká.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.06.04  13:45

    « Re: Re: Re: Re: Tak jen trochu pokochání

    matuS: PanaVue Image Assembler. F7xx byla velice povedená řada. Na tom foťáku až na drobný šum nenajdu nic, co bych mu vyloženě vytknul. Skvělý objektiv s nehlučným servem a ovládáním zoomu prstencem, po zapracování skvělý tvar do ruky, vynikající Li-Ion baterka, kterou jsem v praxi vybil jenom jednou, když jsem donekonečna procházel kartu a díval se na fotky a promazával a fotil a tak pořád dokola. Pak blesk s největším dosahem co jsem u vestavěného viděl, ostrost a barvy skvělé, rychlost. Za tu cenu, co se vyprodávala F717 ještě pár týdnů zpátky (18.000,- Kč bez DPH), bych do toho šel znovu.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 20.06.04  21:16

    « Re: Re: Re: Tak jen trochu pokochání

    cim si tie obrazky skladal dohromady?
    mam f707, je to celkom dobry fotak ale za tie peniaze sa uz da dnes zohnat aj lepsia masina.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.06.04  18:10

    « Bez nadpisu

    RB: no, a jek tedy ta tvoje šestka, už je prodaná, nebo ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.04  19:34

    « Re: Re: Tak jen trochu pokochání

    matuS: Mou milovanou Sony DSC-F717, je to panoramatická fotka složená ze čtyř obrázků. Kompletní galerie je na
    bmw.paleo.czundefined
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.06.04  09:58

    « Re: Sraz 635CSi - Policejní Fiasko!!!

    To je mi vás líto. Švestky byly na číhané, protože cannonball měl mít nějakou kontrolu a točit se zpět na Prahu právě někde u Kaplice a Vimperka, pokud vím. Omezené švestky určitě nechápaly, že s takovými nadupanými auty nejdete závod. "Rychlý Standa" je určitě zaúkoloval - rychle a proti předpisům smí přeci jezdit výhradně on...
    Off-topic: myslím si, že arogantní jízdy soc-demáků vs. buzerace obyčejných řidičů sérií kryštofů byly velmi účinnou předvolební (anti)kampaní - 9% hlasů mluví za vše ...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 15.06.04  09:03

    « Re: Tak jen trochu pokochání

    nadhera. s cim je to fotene?
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.06.04  08:06

    « Tak jen trochu pokochání

    Ať nemám jen špatné zprávy:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.06.04  11:44

    « Sraz 635CSi - Policejní Fiasko!!!

    V sobotu jsme měli sraz šestek, díky policii ČR to byl pěknej vopruz!
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.02.04  16:54

    « Re: Prodám BMW 635CSi

    dabel: Jasně, žádné jiné "classy" povožení neklesá tak rychle na ceně :o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.02.04  15:16

    « Re: Prodám BMW 635CSi

    rbaron: a coze ta "nabidka, co se neodmita" bude? Teda ked to nie je tajne... ostavas u BMW?
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.02.04  14:31

    « Prodám BMW 635CSi

    PRODÁM:
    BMW 635CSi r.v. 1981

    Stříbrná (polaris silber), modrá kůže
    okna, šíbr, zrcátka v elektrice
    Motor BMW M30(M90), 3453ccm, 218PS, 310 Nm, 0-100 za 7.xx
    Elektronické vstřikování Bosch Motronic DME I
    Sportovní manuální převodovka (1° k sobě dozadu)
    Samosvorný diferenciál
    Dovoz 3/2002 Švýcarsko, dokumentaci mám.
    Český TP pravý 635CSi
    Najeto 187 tis. km
    Poctivá STK do 2005
    Alu kola:
    - BBS Mahle 7x16, Conti Sport Contact předek 205/55/16 zadek 2x 225/50/16
    - BBS Mahle originál výbava 6.5x14"
    - Zimní plech 15 + 205/65/15 WinterContacty
    Auto má pár nedostatků:
    - Po zimě chtějí udělat zadní lemy
    - Hnusný koberec - náhradní libovej mám
    - Poslední dobou někdy nepočítá tacho - náhradní mám
    - Přední nárazník hnus - náhradní bezvadnej mám z ebay
    V podstatě vše co chybí je k tomu nebo seženu, chtěl jsem dokutit na jaře.
    Měněné Díly:
    - Nové filtry, kapaliny komplet krom diferu
    - Spousta drobností, které zde nebudu jmenovat, na vše doklady
    - Nové tlumiče Kayaba
    - Nová vodní pumpa
    - Nové ledviny (+ opraven předek po lehounkém ťukanci)
    - K tomu krabice náhradních dílů do kufru
    Jede dobře, za studena nehoněná, mám ji rád, při jízdě nic netluče, ale naskytla se mi nabídka, která se neodmítá.
    ----------------------------------------… /> !!! Akční cena 89 tis. Kč + dohoda !!!
    ----------------------------------------… /> Obrázky:
    [odkaz] (předek už je OK)
    Kontakt:
    tel. 777 240 818
    rbdisk@seznam.cz
    209592678
    Filip
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.02.04  08:33

    « Navigace

    Ahoj, nevíte někdo, jestli by se navigační CD z BMW daly použít v Renaultu? Když je to stejná značka navigačního systému??? Díky za radu. Ricz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.01.04  00:00

    « Re: Nádrž

    eric_singer: Jakto? :o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.01.04  16:11

    « Nádrž

    Díky profesionalitě jednoho z originálních servisů BMW máme doma úplně novou, originál BMW plechovou benzínovou nádrž na 5-řadu E34. Pokud někdo potřebujete, je k mání za 4000 (zlomek pořizovačky).

    777 576350, mail@kfl.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.01.04  10:00

    « Pár věcí k mání

    Teď jsem mluvil s Patrikem Eliášem. Jsou k mání tyto objekty:
    Alu Alpina original dvoudílné 2ks 8x18" + 2ks 10x18" obuté, cena kolem 50 tKč, dohoda. Velká paráda a velká raritka.
    Budou k mání v nejbližší době dvě 635CSi, bronzitbeige s béžovou kůží a automat, druhá je manuál ve stříbrné a s modrou kůží. Cena kolem 70 tKč za kus za proclené auto.
    Také bude k mání jedna sedma E32, parádní kousek ve výbavě, kůži a shadowline paket (bez chromů, načerno celé auto).
    Velká paráda, k mání je Range Rover v plné výbavě, 17" BBS koly, 96tka, přihlášený, na papírech, cena 420 tKč.
    Všechno je dovoz Švýcarsko, jsou to kousky vybrané dlouholetým fandou, odborníkem na BMW a inženýrem přes motory, spokojenost zaručena.
    V případě zájmu volat
    Patrik Eliáš
    608 021 838
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.11.03  21:22

    « Prodám 2 x BMW 745i E23

    Prodám 2x BMW 745i turbo E23, jedna zbořená se zdravým motorem, druhá se zdravou kastlí. Motor je řadový šestiválec s turbem M102 (Vychází z běžného 3.5 M30) a má v sérii 252 koní, do 100 tisíc se z něj dá udělat masakrující bestie o 500 koních, o kroutícím momentu raději nemluvě. Nutno odvézt obě auta tak, jak jsou. Cena 25 000,- Kč.
    Telefon 608 021 838
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.11.03  09:37

    « Re: Chlapi, poradte!

    magic: Asi teď budu řešit něco úplně jinýho. Když tomu dávám čočku a jde dopředu, nic se neděje. Ale když na čtyřku nebo pětku povolím pedál, cítím, jak řadící páka vrní a někde jdou o sebe zoubky. Asi nějaký ložisko nebo co, jsem zvědav, jestli převodovka nebo diferák...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.11.03  14:08

    « Re: Chlapi, poradte!

    OMP ti zajisti a typ zjisti Pavel Novotny na cisle 604 827 776. Problem je, ze to jsou spagetaci a me se stalo, ze jsem u nich neco objednal, zaplatil a po pul roce mi vzkazali, ze jestli to jeste chci, tak zvedli ceny o 15% a mam to doplatit. Nejdriv jsem rek, at si vyserou voko, ale pak jsem zjistil, ze Eibach chce i tak za polovicni kvalitu dvakrat vic penez a proste jsem to z ty Italie vzit musel, i kdyz jsem skripal zubama. Jsou to strasny *! Ale maji hodne kvalitni a dost laciny zbozi.
    Jinak akcelerace auta, kterou jsem uvadel je merena na silnici (ne na valcich), se zatezi 180 kg (2 dospele osoby + 20 kg nakladu). Delaji tyhle testy v casopisu Automobilismo, v kazdym cisle vychazi souhrnna tabulka nejdulezitejsich namerenych hodnot. Neni tam ale zadny nemecky subjektivni hvezdickovani, proste jen cisla. Subjektivni dojmy jsou vzdycky az v tom testu (ale v nem uz meri vsechno: ovladaci sily na pedaly, rizeni, bocni zatizeni, hlucnosti...samy cisla, zvastu jen minimum). A ze by nadrzovali domacim znackam jako skopcaci (z 39 srov. testu AMS 2001 jen 2x nevyhralo nemecky auto; jednou vyhrala Skodovka, jednou Peugeot) , o tom nemuze byt ani rec – myslim, ze to stoji za precteni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.03  20:38

    « Re: Chlapi, poradte!

    magic: Bohužel máš pravdu, tři lidi v autě, něco v kufru a nedostal jsem se na kratší zrychlení na sto než devítku. Bylo to ale na studených odjetých pirellkách 195kách. Teď s 225 contisportech vzadu kdybych nechal jen půl nádrže a seděl tam sám, třeba bych se dostal na osm. Problém je, že mám převodovku, která zrovinka v 95 km/h chce přeřadit na trojku, prostě Getrag 265/5 s extrémně krátkýma kvaltama. Na zrychlení na sto prostě není ideální.


    Třílitrovej turbodiesel BMW je vynikající motor a já bych si ho při výběru motoru do tří litrů asi vybral.


    Cestu na Karlštejn přes ty nádherný serpentýny jsem absolvoval tam i zpátky, se sedmou. Řekl bych, že tomu autu se takováhle cesta vyloženě příčila, kdykoli jsem to zkusil trochu rychlejc, šla ven po předku. Ale to je pohodlnej velkej sedan s automatem a v béžový kůži, ne diblík točivý, HF zvaný :o)


    Odkud ty OMP pochází, kdo ty OMP dělá u nás, má nějakej web, mail nebo telefon? Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.10.03  09:30

    « Re: Chlapi, poradte!

    Hura, nekdo rozumnej, ze by do BMW nebyli blazni jen posuci? Ale ted vazne: u OMP se vyplati vymenit desticky + kotouce, ceny jsou neuveritelne nizky a neni potreba zadny zasah do trmenu. Soucinitel treni min. 0,35 od 50 do 650 °C (asi nelzou). Hadicky na Integralach menim dost casto hlavne kvuli sutrum, ale na HF jsou puvodni, tam menim jen kapalinu (protoze se casto vypari). Kdyz uvazim, ze sada kotoucu + desek OMP na treba 155 stoji cca 15 litru (to je min nez u znackovyho servisu Textary), tak je to senzace. Nejenom, ze to znatelne lip brzdi, ale hlavne se ty brzdy temer neprehrivaji. A to je u te me HF podstatny problem, italskym soudruhum totiz nedoslo, ze kdyz tam daj brzdy stejny jako na ctyrkolce, tak to auto bude brzdit podstatne hur. Nejenom, ze normalni brzdy shori z kopce z Ritky do Revnic, ale povedlo se mi je dostat do plamene i opacne = dokopce! Nemam tu ted samozrejme cenik, ale na silnejsi bavory delaji sady taky, na nejaky 520 pecou...a k ty stovce za 7 - pojdme to nekdy zkusit (mam to vyzkouseny, se seriovkou nemas sanci). U BMW paradoxne nikdy benzinovy auta nedosahujou parametru, ktery fabrika uvadi, ale jsou (nekdy i mnohem - viz M5) horsi, zato ropaci jsou nekdy az podstatne lepsi, nez fabrika tvrdi. Nedavno se mnou chtel zavodit fanda v 330d a musim ocenit hodne slusnou akceleraci toho auta (hlavne ma vyhodu startu, ten muj predohrab preci jen nejakou tu desetinku ztraci, od cca 80 km/h sel ale samozrejme do kopru).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…