Renault Fluence (2014)
6.6.2014Po roce pročítání vašich recenzí, zda které vám děkuji, jsem se rozhodl, také podělit o zážitky s novým autem. Jak jsme vlastně dospěli ke Fluenci. Naše…
Renault Fluence (dadasada)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
DanV 17.03.15 13:22
« Re: střešní box
Já na megana blahé paměti kupoval box kvůli kočárku, který se sice v pohodě vlezl do kufru, ale když jsme jeli na dovolenou, tak jsme potřebovali větší zav.prostor. Příčníky jsem koupil origo z renaultu za cca 3,7 a box thule pacific 200. Je široký, vysoký, ale kratší. Pro naše potřeby ideální, ale lyže by se do něj nejspíš nevešly. -
roox 17.03.15 11:59
« střešní box
Jo a ikdyž nejsem Fluencista, tak se střešním boxem mám jistý zkušenosti... nevím jak moc jej potřebuješ, ale spíš bych šel do varianty koupit si příčníky a box si někde půjčit. Buď jej půjčují prodejci / půjčovny, nebo i soukromníci (mělo by jít najít v nějakejch inzerátech, třeba za 60kč na den). Osobně si půjčuju z rodiny JetBag 700, ale je moc dlouhej a na Oktávku tímpádem ne moc vhodnej. Ale na to, že jedu 1-2 za rok na dovču je to OK. Dio příčníků bych ale investoval. Měl jsem různý auta i různý nosiče, vzhledem ale k ceně aut i převáženého materiálu tady moc nešetřím a vždy kupuju vyzkoušený Thule a nebo aspoň Hakr (pro tvů Fluenc tak za 3 litry +/- i se zamykáním). -
roox 17.03.15 11:58
« perfektní!
Na rovinu přiznám, že jsem fanda úplně jinejch značek. To ale neznamená, že tvé auto není hezký (je a moc) a že si tvá recenze nezaslouží plnej počet (právě že zaslouží)! Rád si totiž přečtu recenzi + zkušenosti na normální auto, ze který je cítit, že auto je součástí majitelovy rodiny a že k němu má nějakej vztah :-)
Musím fakt uznat, že i když Fluence považuju za "obyčejný auto" (stejně jako Oktávku, kterou jsem nikdy nechtěl a mám ji), novej model vypadá fakt moc pěkně a určitě má svou hodnotu. Co ti fakt závidím, je ten pěkně tvarovanej volant!
takže ať dobře slouží a dlouho jezdí :-)
-
dadasada 17.03.15 06:49
« Re: Clio a 1,2 TCe
Díky za opravu. Prodejce mi jen řekl, že je to 1,2. Ani nevěděl, jestli to není 0,9. Automaticky jsem bral, že by to mohlo být to. Jako Clio mi nepřijde vůbec špatné. Mít tam lepší motor a trochu si pohrát s tou výbavou, tak by to bylo OK. Asi né úplně pro mě, jelikož jsem trochu většího vzrůstu. Sedím tam, tak nějak natěsno. Pokud bych však vybíral další auto, které by tyhle nároky splnilo (malé rodinné combi), tak proč ne. Šel bych do něj. Jen nechápu, jak v tak velkém prodejním místě jako je tady v ČB nemají na zkoušku žádný automat. Na půjčení to už vůbec. Mě s e to vždycky líbilo, ale když nevíte co kupujete 8-s -
Ronault. 16.03.15 22:30
« Clio a 1,2 TCe
Hle, oprav si to, v tom Cliu jsi neměl 1,2 TCe, ale 1,2 16V! Což je teda oooobrovský rozdíl. 1,2 16V je základní motor pro Clio, opravdu to není žádná raketa, prostě klasická atmosférická jedna dvojka, srovnatelná s čímkoliv podobného ražení. Proti tomu je tvoje 1,5 dCi opravdu raketa a mimochodem, myslím si, že na obecný vozový park v ČR je ta tvoje 1,5 dCi pořád docela slušný motor se kterým se dá jezdit bezpečně, vem si, že půlka národa jezdí na Feldách a Fabiích HTP. případně na Octaviích 1,9 TDI a ty jsou s tebou srovnatelně výkonné (66 a 81 kW).
1,2 TCe je v Cliu nabízen jen ve výbavě GT a s automatickou převodovkou a jelikož jsem řídil jak Fluence s tvým motorem, tak jako jeden z mála i Clio GT, tak si dovolím tvrdit, že by Clio GT tvému Fluenci z fleku ujelo, především díky lepšímu podvozku na techničtější trase, kde ladění od Renault Sportu je znát ;-)
Prostě měl jsi základní motor a základní motor je vždy jen... základní ;-) -
dadasada 24.12.14 11:27
« Re: Auta borek
Olej jsem opsal z faktury :).. možná mi tam dali levnější, říkal jsem jim, ať mě finančně šetří :).
Prý jednotlivé vrzání Renault jako společnost neuznává, tak to jde na náklad Auto Borek. Proto nedostanu ani náhradní vozidlo ani na něj slevu . :-) je to boj. Nějak nevím, co si o nich myslet.. Je to podle člověka na kterého narazíš :-) -
rmt 22.12.14 23:03
« Auta borek
Já jsem z personálu auta borek taky rozpacitej. Řešíl jsem tam teda jen rozbité sklo ale to mi stačilo. Jo a pak ještě následnou reklamaci skla jelikož upadlo zrcátko. Bylo spatne nalepený. A ty tam davas olej 5w30? Já myslel ze když už tak ze se tam dává 5w40 a já dávám 10w40. Zítra se kouknu ještě do manuálu jaly všechny tam muzu dávat. A k ty zaruce si myslím ze by ti měli dodat náhradní auto jelikoz mas auto v zaruce tak by to melo byt zdarma. Na to bych si tam ještě zavolal. -
Ronault. 25.11.14 09:27
« Re: Re: Spotřeba II
tak on ten Megane není nový, že jo... jen má novou masku, takže i proto to Koubkovo video moc nechápu.
Jo, je tam toho změněno více, asi největší rozdíl bude přesunutí FAPu před turbo, což pravda může turbo díru prodloužit, zase u 1,6 dCi to vedlo k tomu, že by neměl mít přídatnou trysku na vypalování FAPu, jestli se tohle podařilo i u 1,5 dCi, která s tímto nebyla přecejen konstruována od začátku, nevím.
Já jezdím pod 5 od začátku, auto mám taky nové a je to moje první nové auto, předtím jsem měl jen starší... takže si nemyslím, že je to nutně v tobě. Zkus ještě spotřebu měřit dle tankování, pal. PC nemusí být přesný a měl by se dát překalibrovat. -
dadasada 25.11.14 09:15
« Re: Spotřeba II
Ahoj,
no tak toho jsme se trošku bál, že mi někdo napíše. No každopádně až tam pojedu se je na to nechám kouknout. Nevím přesně, co to obnáší, ale snad to nebude takový problém zkontrolovat FAP.
Jinak s Honzou Koubkem nesouhlasím v 95% aut. Co se týče toho motoru, tak kromě té spotřeby by mě to snad ani nevadilo, co umí a neumí. No nechám to každopádně prohlédnout, za to nic nedám. Jinak spotřebu 4,5 l to jsem snad nikdy neměl. Nevím, jestli to třeba není tím, že nemám najeto tolik. Nikdy jsem nové auta (úplně od začátku) neměl. Je to pro mě taky novinka.
Změnili se myslím, i dodavatelé trysek apod. To ale není moje info, někde jsem to vyčetl. Určitě změn bude víc.
Čekal jsem schválně jestli ty náhodou si se taky nedíval. Jinak ten nový Megan nevypadá špatně, alespoň podle mne tedy. -
Ronault. 24.11.14 19:50
« Spotřeba II
V první řadě, Kubek se mi už dlouhou dobu nelíbí a s jeho testem nesouhlasím v mnoha bodech. Naopak tady je úplně stejné auto a testér má úplně jiné dojmy z něj a poznatky taky: [odkaz] I spotřebu tam měl velmi dobrou a sám říká, že naopak má z motoru velmi dobrý dojem, kdy mu až příjde srovnatelný s 1,6 dCi.
Něco se mi s tím chováním tvého motoru nezdá. Já mám 1,6 dCi a jsem dlouhodobě na 5,2 a vůbec mi nedělá problém se dostat pod 5l/100km, když jdu mimo dálnici tak i při docela svižném tempu, i pod 4,5 jezdím, když jedu úsporněji. Zkus to ještě změřit dle dotankování, může být špatně nakalibrovaný pal. PC a pak bych tu spotřebu zkusil řešit v Renaultu.
Však i na spritmonitoru jsou s tímhle motorem Fluence pod 5.
Jinak pod downsizing bych tohle nezařadil, 1,5 dCi se vyrábí už více jak 10 let, samozřejmě se hodně změnilo.
-
Ronault. 05.07.14 18:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad spotřeba Fluence
Ono již Lagunu jsem nepsal nikterak originálně, natož P207, spíše prakticky. Na tvé básnické nápady jaksi nemám. Z druhé strany si říkám, že thle recenze by měly být především užitečné, tak proč ne, hlavně na ty praktické kombíky, co mám.
Myslíš toho oponenta na tvé nebo mé auto? Není problém ;-)
Recenzi na Megana vidím asi až tak na podzim, až po fotkách z dovolené a rád bych nafotil fotky v pohybu a detaily interiéru za světelně horších podmínek, něco jako má fotky Atlis (Focus III sedan), jen teda ten to asi nefotil kompaktem 5 let starým... -
woody-alien 05.07.14 17:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad spotřeba Fluence
Tak aby to teda nesmrdělo samochválou, pochválím tě taky. Tvoje první recenze byla perfektní, propracovaná do detailu, super fotky - zkrátka 3x10 bez mrknutí oka. Byla to recenze mladého kluka, co o svém autě hodně ví. Z recenze na Fanouše II je cítit zrání v dobrém slova smyslu. Už víš, že nemusíš o autě napsat úplně všechno - kde je jakej šroub a kde se co šteluje. Při mnohem menším rozsahu je ovšem ta recenze stejně kvalitní, jen jinak podaná. Už ne náhledem mladého kluka, ale dospělého chlapa. A svou roli jistě sehrává i to, že Fanouš II je už "jen" libůstka, nikoliv hlavní přepravovadlo. S Megošem to tím pádem budeš mít těžké. Přiznávám, že mně taky docházej nápady, jak se stále neopakovat. Snad mě k nějakému výkonu vybičuje aspoň úplně jinej druh auta, než jsem doteď měl. ;-) Zvažuju recenzi s oponentem aneb Druhý pohled. Co ty na to ? Já vím, bude záležet na tom, co to bude za auto. :-)
Zítra jim za to dám trošku čouda.. docela mě to naštvalo, že si někdo dojel do Globusu na nákup za moji naftu - tu už mi nikdo nevrátí.
Navíc to ani nezpravili, abych to mohl přehlédnout