Clio a 1,2 TCe
Hle, oprav si to, v tom Cliu jsi neměl 1,2 TCe, ale 1,2 16V! Což je teda oooobrovský rozdíl. 1,2 16V je základní motor pro Clio, opravdu to není žádná raketa, prostě klasická atmosférická jedna dvojka, srovnatelná s čímkoliv podobného ražení. Proti tomu je tvoje 1,5 dCi opravdu raketa a mimochodem, myslím si, že na obecný vozový park v ČR je ta tvoje 1,5 dCi pořád docela slušný motor se kterým se dá jezdit bezpečně, vem si, že půlka národa jezdí na Feldách a Fabiích HTP. případně na Octaviích 1,9 TDI a ty jsou s tebou srovnatelně výkonné (66 a 81 kW).
1,2 TCe je v Cliu nabízen jen ve výbavě GT a s automatickou převodovkou a jelikož jsem řídil jak Fluence s tvým motorem, tak jako jeden z mála i Clio GT, tak si dovolím tvrdit, že by Clio GT tvému Fluenci z fleku ujelo, především díky lepšímu podvozku na techničtější trase, kde ladění od Renault Sportu je znát ;-)
Prostě měl jsi základní motor a základní motor je vždy jen... základní ;-)