Audi S3 (2009)
29.11.2009protože jsem dva roky vozil Golfa V R32, mohu nabídnout srovnání: Začnu čím je S3 horší: 1. Jednoznačně zvuk, ten chrčivý a hlasitý zvuk…
Audi S3 (concorde)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
concorde 01.12.09 15:41
« Re: Re: Re: Magnetic Ride
jo jo, neudělali to měkčí,je to asi stejné...ale ruku do ohně za to nedám, tak dlouho jsem obě S3 netestoval(s a bez magnetic ride)
kdo kdy zažil pneumatické pérovaní a rozdíly mezi nastaveními (ML, Q7,..) tak ví,že tam je rozdíl obrovský... u těch magnetických částeček v oleji tlumičů to prostě asi líp nejde.... ale nelituji...když se dostanu na okruh s tímhle autem, bude se to hodit. Motorku taky trochu přitvrzuju -
concorde 01.12.09 15:36
« Re: Re: Magnetic Ride
no já jsem si ten magnetic objednal proto, že jse doufal, že v normalu to bude pohodlné-víc než S3 bez magnetic ride a ve sport to bude motokára. Svezl jsem se krátce normální S3 a přijde mi, že normal je u obou stejný a sport je holt sport:-)
jinak titanová audi kola co jsou na fotkách jsou na zimu a ta samá jen stříbrná budu mít na léto. Taky neuznávám přezouvání-akorát se ničej kola i gumy. -
white label 01.12.09 14:44
« Re: quattro vs haldex
Cituji tu poslední větu: "U koncepce příčně uloženého motoru a takového pohonu totiž vznikají neporovnatelně vyšší ztráty výkonu než u koncepce s podélným uložením."
Koncepci příčně uloženého motoru (s haldexem) má např. právě S3, koncepci podélně uloženého motoru (s "klasickým" quattrem) má např. S4/S5. V¨poslední větě se tedy tvrdí, že při koncepci pohonu S3 (motor napříč) "vznikají neporovnatelně vyšší! ztráty výkonu, než u koncepce" S4/S5 (motor podélně), což je vlastně opak toho co se tvrdí v prvním souvětí, cituji: "Navíc je nutné poznamenat, že kdyby byla s3 vybavená opravdovým fulltime 4x4, musela by mít tak o 30 až 40 koní vyšší výkon, aby byla rychlostně srovnatelná s tou, kterou nabízí audi na trhu."
-
Sysoj Psojič 01.12.09 14:28
« Re: Re: quattro vs haldex
Podélně je podélně a napříč ne napříč :-)
Vysvětli to, protože já si stojím za tím, že má pravdu. U převodů s čelním nebo šikmým ozubením v ose je vždy vyšší účinnost než u soukolí kuželových. Možná je to ve finále sečteno s permanentním 4WD 15-25PS, ale o to přece nejde. Nárůst je nárůst. -
white label 01.12.09 14:21
« Re: quattro vs haldex
Samozřejmě, že má rámcově pravdu, taky podle toho reaguju, jen v poslední větě tvrdí opak toho, co v prvním souvětí, čehož sis zřejmě nevšiml ani ty...
Logicky tedy předpokládám, že je to jen z nepozornosti..., poněvadž věřím, že víš, jaký je rozdíl mezi uložením motoru napříč a podélně...
-
Sysoj Psojič 01.12.09 13:32
« Re: quattro vs haldex
S3 má Haldex IV. generace. III. Generace není pro VW Group.
Není to apriori full-time 4WD, ale je to real time 4WD.
Senzory poroučí elektrické pumpě Haldexu spínat dle požadavků na jízdní styl. Není třeba prokluzu předku, aby se zadek připojil. Uvidíš na sněhu, když si stoupneš bokem ke skleněné výloze >:-[]
BTW, MTM nabízí Haldex Controler, kterým nastavíš poměr dle libosti nebo 50:50, ale za 2500Euro je to asi kravina ;-\ -
Sysoj Psojič 01.12.09 13:20
« Re: Magnetic Ride
Já mám to KW nastavené tak, že jsem na hranici drncavosti, ale sedí to ultimátně. Zkomfortnění ale znaméná lézt pod auto a klikat inbusem a to je na hov*o, proto se ptám na tento high-tech :-)
BTW nechal sis tyto 18" nebo tam máš na zimu jiné kola? Ptám se, protože vím, že origoše jsou super, já je mám i po 2 zimách jako nové. Sůl ani horko na ně nepůsobí, ale chce to ještě jednu sadu, protože přezouvat to je morda a hlavně blbost... -
concorde 01.12.09 12:28
« Re: Magnetic Ride
abych pravdu řekl, ze začátku jsem z toho byl rozpačitý - neviděl jsem velký rozdíl, ale jen do té doby, než jsem zkusil trochu palbu... pak to auto sedělo líp i když každý kamínek byl cítit.
potíž je ještě v tom, že jsem po týdnu nandal zimáky a na těch se pořádně jet nedá.. takže na opravdový test čekám na jaro.
Každopádně to auto pak ztvrdne jak motokára. :-! -
Sysoj Psojič 01.12.09 09:41
« Magnetic Ride
Zdarec, jelikož začínám pošilhávat po TT RS, mám dotaz. Jak se Ti jeví Audi Magnetic Ride? Oni ho totiž nabízí pouze k 18 a 19" kolům. Ty unikátně krásné S-RS 20" tento systém v konfiguraci vylučují.
Takže mi pověz, jak Ti to tam funguje. Díky! :-)
Protože já už nechci kupovat navíc podvozek za 60tisíc od KW, abych zasahoval do fungl nového auta... ;-\
Už nejsem tuner jako dřív >:D