Audi S3 (2009)
29.11.2009protože jsem dva roky vozil Golfa V R32, mohu nabídnout srovnání: Začnu čím je S3 horší: 1. Jednoznačně zvuk, ten chrčivý a hlasitý zvuk…
Audi S3 (concorde)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- 4x4 29.11.2009 14:33 talio2
-
quattro vs haldex 29.11.2009 14:37
concorde
- Re: quattro vs haldex 29.11.2009 14:42 talio2
-
Re: quattro vs haldex 29.11.2009 16:21
za-mirec
-
Re: Re: quattro vs haldex 29.11.2009 17:09
Ricardo
-
Re: quattro vs haldex 29.11.2009 17:16
white label
-
Re: Re: quattro vs haldex 29.11.2009 18:15
vanos
-
Re: quattro vs haldex 29.11.2009 18:46
white label
-
Re: Re: quattro vs haldex 01.12.2009 13:38
Sysoj Psojič
-
Re: quattro vs haldex 01.12.2009 14:21
white label
-
Re: Re: quattro vs haldex 01.12.2009 14:28
Sysoj Psojič
-
Re: quattro vs haldex 01.12.2009 14:44
white label
-
Re: Re: quattro vs haldex 01.12.2009 18:27
Sysoj Psojič
- Re: quattro vs haldex 01.12.2009 20:31 white label
-
Re: Re: quattro vs haldex 01.12.2009 18:27
Sysoj Psojič
-
Re: quattro vs haldex 01.12.2009 14:44
white label
-
Re: Re: quattro vs haldex 01.12.2009 14:28
Sysoj Psojič
-
Re: quattro vs haldex 01.12.2009 14:21
white label
-
Re: Re: quattro vs haldex 01.12.2009 13:38
Sysoj Psojič
- Re: Re: Re: quattro vs haldex 01.12.2009 21:07 talio2
- Re: Re: Re: quattro vs haldex 01.12.2009 21:09 talio2
-
Re: quattro vs haldex 29.11.2009 18:46
white label
-
Re: Re: quattro vs haldex 29.11.2009 18:15
vanos
-
Re: quattro vs haldex 29.11.2009 17:16
white label
-
Re: Re: quattro vs haldex 29.11.2009 17:09
Ricardo
- Re: quattro vs haldex 01.12.2009 13:32 Sysoj Psojič
- Cena je opravdu strašná!!! 29.11.2009 14:46 Johny.Rico
- S3 29.11.2009 14:50 citrus
- extras 29.11.2009 14:55 concorde
- focus RS 29.11.2009 14:57 concorde
- cena je fajn 29.11.2009 16:22
- Ahoj 29.11.2009 16:56 H.Karlik
- Pěkné auto, slabší recenze a fotky.. 29.11.2009 17:11 Thomasino
- S5 29.11.2009 17:21 ROBERTOO
- Audi S3 DSG 29.11.2009 18:07 white label
- ... 29.11.2009 18:55 concorde
- díky za příspěvky 29.11.2009 19:07 concorde
- Konečně další S3 29.11.2009 19:40 Sysoj Psojič
- Pěkný 29.11.2009 21:57 FRPE
- golf r32 29.11.2009 22:31 murcix
- R32 vs R 29.11.2009 22:36 concorde
- Vonavka 30.11.2009 08:47 !GAS!
- Ty máš mašinu? 30.11.2009 19:55 FRPE
- Magnetic Ride 01.12.2009 09:41 Sysoj Psojič
- hmm 24.06.2010 20:17 janodespota
- Audi S3 23.01.2012 06:59 quattroRS
-
concorde 29.11.2009 14:37
quattro vs haldex
oni sami nevědí co tam je, asi to budu muset rozebrat... někdo tvrdí že je to stálé quattro, někdo že haldex.... a to i v audi. tak až to budu vědět na tuty, ozvu se:-)-
-
-
-
white label 29.11.2009 17:16
« Re: quattro vs haldex
Jasně, že k vůli platformě, hmotnost apod. je v tomto případě pro výrobce druhořadá záležitost, "ekonomika" to je to oč tu běží především... ;-)-
vanos 29.11.2009 18:15
« Re: Re: quattro vs haldex
Navíc je nutné poznamenat, že kdyby byla s3 vybavená opravdovým fulltime 4x4, musela by mít tak o 30 až 40 koní vyšší výkon, aby byla rychlostně srovnatelná s tou, kterou nabízí audi na trhu. U koncepce příčně uloženého motoru a takového pohonu totiž vznikají neporovnatelně vyšší ztráty výkonu než u koncepce s podélným uložením.-
white label 29.11.2009 18:46
« Re: quattro vs haldex
Možná si to jen přehlídl, ale ta první část tvé reakce, přímo odporuje té druhé (tedy poslední větě)... ;-)
Navíc na tak přesný odhad ztráty výkonu (v PS), při odlišné "koncepci" pohonu, bych si osobně asi netroufl...-
Sysoj Psojič 01.12.2009 13:38
« Re: Re: quattro vs haldex
Má rámcově pravdu, naopak si myslím, že si v ničem neodporuje a má vyzrálý fundovaný názor.-
white label 01.12.2009 14:21
« Re: quattro vs haldex
Samozřejmě, že má rámcově pravdu, taky podle toho reaguju, jen v poslední větě tvrdí opak toho, co v prvním souvětí, čehož sis zřejmě nevšiml ani ty...
Logicky tedy předpokládám, že je to jen z nepozornosti..., poněvadž věřím, že víš, jaký je rozdíl mezi uložením motoru napříč a podélně...
-
Sysoj Psojič 01.12.2009 14:28
« Re: Re: quattro vs haldex
Podélně je podélně a napříč ne napříč :-)
Vysvětli to, protože já si stojím za tím, že má pravdu. U převodů s čelním nebo šikmým ozubením v ose je vždy vyšší účinnost než u soukolí kuželových. Možná je to ve finále sečteno s permanentním 4WD 15-25PS, ale o to přece nejde. Nárůst je nárůst.-
white label 01.12.2009 14:44
« Re: quattro vs haldex
Cituji tu poslední větu: "U koncepce příčně uloženého motoru a takového pohonu totiž vznikají neporovnatelně vyšší ztráty výkonu než u koncepce s podélným uložením."
Koncepci příčně uloženého motoru (s haldexem) má např. právě S3, koncepci podélně uloženého motoru (s "klasickým" quattrem) má např. S4/S5. V¨poslední větě se tedy tvrdí, že při koncepci pohonu S3 (motor napříč) "vznikají neporovnatelně vyšší! ztráty výkonu, než u koncepce" S4/S5 (motor podélně), což je vlastně opak toho co se tvrdí v prvním souvětí, cituji: "Navíc je nutné poznamenat, že kdyby byla s3 vybavená opravdovým fulltime 4x4, musela by mít tak o 30 až 40 koní vyšší výkon, aby byla rychlostně srovnatelná s tou, kterou nabízí audi na trhu."
-
Sysoj Psojič 01.12.2009 18:27
« Re: Re: quattro vs haldex
Stále nic... >:-[]
Asi je to tím, že slovem "takový" z druhé věty myslí full time 4WD. Tys "takový" z druhé věty nahradil Haldexem IV. Je to 50:50.-
white label 01.12.2009 20:31
« Re: quattro vs haldex
Nedělej se, že si tak "natvrdlý"... :-)
I kdyby hned tím "takový" myslel fulltime (jakože asi jo), tak ten se přece (nejen) u Audi nekombinuje s motorem uloženým napříč. Takže napsat doslova (jako on), že: "U koncepce příčně uloženého motoru (a takového pohonu) totiž vznikají neporovnatelně vyšší ztráty výkonu než u koncepce s podélným uložením.",. je naprosto jasný "nesmysl"...podstata té jeho poslední věty přece je, že "napříč" má větší ztráty, než "podél"! A co asi myslel tím "takový", to nemůže "omluvit/zachránit"...
Co je na tom k nepochopení, nebo dokonce 50:50? :-O ;-)-
Sysoj Psojič 01.12.2009 20:45
« Re: Re: quattro vs haldex
Napříč má větší ztráty než podél. Ano. Takže? :-!-
white label 01.12.2009 21:00
« Re: quattro vs haldex
Takže chceš teď naopak tvrdit, že kombinace - motor uložený napříč s haldexem, tedy např. v S3, má větší ztráty výkonu motoru, než kombinace - podélně uložený motor se stálým klasickým quattrem např. v S4/S5? :-O
P.S. Mám takový pocit, že asi píšem každý o něčem malinko jiném... ;-)
"Napříč" nemá určitě vždy větší ztráty, než podél, např. u předního náhonu je to právě naopak, podobně jako u S3 vs. S4/S5...-
-
Sysoj Psojič 01.12.2009 22:50
« Re: quattro vs haldex
Díky, tak to je. Jen s tím upřesněním, že kdyby měl stálý pohon a motor napříč, byly by ztráty vyšší než stálý pohon a motor podél. Motor napříč a Haldex je pak na posledním místě s vůbec nejnižším odporem "4x4"
To je taky debata o hov*e, to by jeden padl...
Jeden tu začne slovíčkařit a je to. 8-s -
white label 01.12.2009 23:14
« Re: quattro vs haldex
Tak to potom jo, ale to je jen hypotetická varianta, kterou Audi z racionální důvodů vůbec nenabízí. Já to bral jako srovnání dvou reálných koncepcí S3 vs S4/S5, tedy napříč + haldex a podélně + torsen...
Kombinace napříč a torsen má s nadsázkou podobnou "logiku" jako přední náhon a motor vzadu... ;-)-
-
white label 02.12.2009 00:03
« Re: quattro vs haldex
Taky mě zrovna nenapadá podobný příklad...
Je fakt, že tu debatu mohl zkrátit už vanos, kdyby se tu náhodou podíval. Jednak by řekl co myslel tím "takový", ale hlavně jak to myslel vůbec...
Ale tak pokud nejde o život, jde o hov*o, ne? :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Sysoj Psojič 01.12.2009 13:32
« Re: quattro vs haldex
S3 má Haldex IV. generace. III. Generace není pro VW Group.
Není to apriori full-time 4WD, ale je to real time 4WD.
Senzory poroučí elektrické pumpě Haldexu spínat dle požadavků na jízdní styl. Není třeba prokluzu předku, aby se zadek připojil. Uvidíš na sněhu, když si stoupneš bokem ke skleněné výloze >:-[]
BTW, MTM nabízí Haldex Controler, kterým nastavíš poměr dle libosti nebo 50:50, ale za 2500Euro je to asi kravina ;-\-
-
Sysoj Psojič 01.12.2009 22:48
« Re: quattro vs haldex
Vzhledem k tomu, co máš tady v moje auto za káru, tomu výkřiku do tmy celkem rozumím, ale nesmíš věřit všemu. U haldexu první generace bylo potřeba velmi prokluzu předku, protože až otáčející se kardan pod autem pumpoval tlak do haldexu, aby se sepnul. Haldex 1 a 4 je jako škoda Spartak a Superb II. S tím se smiř. :-!
-
-
-
-
Johny.Rico 29.11.2009 14:46
Cena je opravdu strašná!!!
Cos tam naflákal? :-) Za to jsi mohl mít Q7, X5, vybavenou 530xi nebo xd, passata R36, focus RS a spoustu dalších bomba kár :-) Musela se ti ta Audi opravdu líbir :-) Jako v té barvě vypadá skvělé!-
vanos 29.11.2009 18:21
« Re: Cena je opravdu strašná!!!
Vzhledem k tomu, že pán je nejspíš tak trochu maximalista, tak s tou Q7, X5 či 5-er by se dostal minimálně o půl míče výš. K tomu se ta auta nedají vůbec srovnávat. Jinak silně pochybuji, že vyklopil opravdu jeden a půl mega, když u audi není problém vysmlouvat 15% slevu.
-
-
concorde 29.11.2009 14:55
extras
no navigace, kůže, magnetic ride, dsg, kola,... -naskákalo to strašně rychle...:-)
a R36 byla taky v plánu,ale tohle auto zdědí za chvíli moje bábovka a jási pořídím něco většího...a pro ní je menší auto ideál... ty auta, co jmenoval bych až na R36 měl v základu s mizerným motorem...a to já nerad...
stran toho haldexu - je to tedy tak, že je ta haldex, ale je pořád zapnutý ?a funguje jako mezinápravový diferák?...já už nevím.... :-) -
concorde 29.11.2009 14:57
focus RS
tohle auto je supr za parádní prachy, ale bez 4x4 marné...ať se na mě hoši u fordu nezlobí, takový výkon na přední kola prostě nejde poslat.... navíc bydlím skoro v horách plus hodně sněhu, takže 4 x 4 muselo být...-
Johny.Rico 29.11.2009 15:01
« Re: focus RS
Jo to je pak jiná. A co plánuješ jako dalšího až bude zděděn??-
-
Johny.Rico 29.11.2009 15:26
« Re: focus RS
Hm, takže quattro není podmínkou, když vidím to Camaro... A co tam M3, hm? V sedanu? Nebo když už chceš S5 za tu cenu, tak okolo 2 mega už seženeš plně vybavené SUV! Nebo třeba E500, nové. Lepší motor jak S5, a můžeš to mít i 4Matic... Anebo 550i... -
"-- skrytý --" 29.11.2009 16:19
« Re: Re: Re: focus RS
Audi S5 se od příštího roku bude prodávat pouze s V6T a to už ve srovnání s původním V8 podle mě není to pravé.
Doporučuji počkat na RS5. :yes: Já už čekám.. :-) Je to boj mezi penězi, praktičností a emocemi. ;-)
-
-
-
-
H.Karlik 29.11.2009 16:56
Ahoj
:yes: Opravdu báječné auto. Ani nevím čím začít, barva, kola, nádherná faceliftovaná světla..... motor... >:-[] Nádhera. Velká gratulace a hlavně spoustu šťastných kilometrů. :yes: Nejsi náhodou z Pardub. kraje? Za svezení bych dal ledvinu >:D Měj se. -
-
Thomasino 29.11.2009 17:11
Pěkné auto, slabší recenze a fotky..
Ahoj, pěkné auto, jen ta recenze je hodně krátká a fotek strašně málo :-(
Proč jsi raději za 1,5 mega nekoupil třeba VW Scirocco R nebo Golf R (taky čtyřkolka), pokud by jsi chtěl zůstat u koncernových aut, nebo nejít třeba k BMW 335xi nebo možná i M3?? S3-ku nehodnotili zrovna dobře co se řízení a podvozku týká, ale nevím, neřídil jsem to.. Přijde mi to už hodně peněz za malé Audi.. Ale každému se líbí něco jiného ;-) Takže ať slouží a nejsou žádné problémy! -
white label 29.11.2009 18:07
Audi S3 DSG
Auto je moc pěkné, modrou sice na autě zrovna rád nemám, ale tenhle odstín k tomuto autu "sedí" (i když v bílé vypadá větší), zajímavá je i ta titanově šedá barva alukol. Autu dost prospěl face a chválím i volbu DSG, se kterou je S3 docela vzácná (také z důvodu její pozdější nabídky).
R32 měla opravdu krásný zvuk a je škoda, že jej tak málo lidí slyšelo na vlastní "kůži". O zvuku pětiválce STéčka tu člověk může číst ódy velmi často, ale na zvuk R32 to podle mě nestačí. V kabině R32 je zvuk takový jadrně "vrtulový" a zvenku je to až jakýsi "hardkórový" nářez... a v noci lze dokonce pozorovat i menší šlehající plameny zbytku nespáleného benzínu z výfuku.
:-)
Docela překvapivě velký rozdíl mezi Golfem (i třídveřovým) a touto třídveřovou A/S3, je v prostornosti, a to jednoznačně ve prospěch Golfu.
1,5 milionu je hodně a je otázka jestli nejít raději do levnějších GolfR/roccoR, nebo lehce nepřiplatit za velmi povedenou, o třídu vyšší S4/S5 s motorem o level výše a opravdu stálým pohonem Quattro...
Pokud to půjde, určitě přidej fotky, protože určitě se je na co dívat...
Hodně šťastných a zábavných km... :yes: ;-)-
iudex 30.11.2009 13:24
« Re: Audi S3 DSG
Súhlasím so zvukom R32: v nizsej strednej som nic lepsieho dosial nepocul, jeden majitel R32 býva nedaleko mna a ked chlapík zarazí pedál do podlahy, vsetky hlavy sa otácajú. Turbo stvor- ci patvalec toto nedosiahne uz len z princípu.
BTW za tie prachy by som ozelel pár nepodstatných features a isiel do slabsie vybavenej, ale vacsej a výkonnejsej S5ky.
-
-
concorde 29.11.2009 18:55
...
člověk vás tu nechá pár hodin a už tady věnují ledvinu:-)
fotky udělám,nebojte...
Golfa R - ještě se nenabízel v létě a protože už jednoho rychlého měl a pokukoval jsem už tehdy po S3 navíc nový Golf R nebude mít 3,2- 3,6 tak motoricky to bude stejné
ano, S5 příští rok už s turbem, to mě zlobí, ale nic s tím neudělám
maximalista asi jsem, protože jak si člověk zvykne na určité prvky výbavy, tak už je nechce oželet:-)
Bavoráci se mi od doby Banglea nelíbí krom X6 ale chtěl jsem teď po Q5 chvíli něco malého, rychlého a aby se lidi ohlíželi ;-)
siroccov R je nádhera, ale jen předokolka, jinak by S3 ostrouhala
slevu jsem nehrotil a jestli někdo nutně potřebuje vidět fakturu, pošlu mu jí:-)
DSG -u R32 to byla tenkrát novinka a lidi se báli, co to udělá po pár letech. Jsem občasv kontaktus klukem, který jí ode mne koupil a říká, že řadí pořád rychle a spolehlivě jak má...
manuál jsem zvažoval, ale to pohodlí i sportovního svezení mi za občasné pohrdavé pohledy stojí
;-) sám bych před 10 lety taky automat odsoudil - zkuste si DSG a budete mluvit jinak....
ufff tak snad je to všechno :-)-
Thomasino 29.11.2009 19:05
« Re: ...
Myslím, že nad inovovaným S5 moc plakat nemusíš. Ten šestiválec s kompresorem je prý klenot a je naprosto úžasný. Alespoň S4 neskutečně chválili.. Navíc ten samosvor a opravdový Quattro! :-) osobně bych do S4/S5 klidně šel, ale asi bych musel hodně zvažovat, jestli nejít zrovna do M3..
Jinak kdyby jsi vzal Rocco R a ušetřených 600 táců dal za Golfa 4-Motion (nebo Koktávku 4x4) na ježdění v zimě, dávalo by to taky smysl ;-) A ještě by jsi nemusel řešit tu horší praktičnost s 3-dvéřovým S3.. Myslím, že Rocco R je lepší volba než S3, ale je to můj názor :-)
-
concorde 29.11.2009 19:07
díky za příspěvky
jo a kluci děkuju za zájem a příspěvky, nečekal jsem takový zájem....
jsem z Liberce, tak ten dárce ledviny má smůlu:-) ale kdyby někdo toužil svézt, tak ať se mi ozve ;-)
Svojí bábovce jsem zatím koupil Golfa VI 1,4 TSI (90 kw, DSG) , tak přichystám recenzi, zatím jen mohu převapivě přiznat, jak ten motor jede...(předtím měla A3 sportbacka 1,6 tiptronic a to byla lemra líná :-) -
Sysoj Psojič 29.11.2009 19:40
Konečně další S3
Zdarec, pěkné, že tu nekdo mimo mně kupuje malá a předražená auta :-)
Akorát nevěřím té ceně, protože 1,5 je i s DPH a bez slevy ještě pořád moc a jak tu už někdo napsal, audi dává 12-15% na xicht. Jelikož příplatkovou výbavu S3 dobře znám, tak vím, že jediná věc, která tam výrazněji zvedne cenu, jsou ty super sedáky.
Každopádně pěkná kára, dokonce mi kupodivu nevadí ani tato nebílá barva :-)
BTW podvozek je sice dobrý, ale já tam dal KW V3 a jsem už 2 roky konečně spokojený.
BTW2, tohle je rodinné auto? >:D-
concorde 29.11.2009 19:57
« Re: Konečně další S3
no, dobře, bylo to 1 460 000 a nějaké drobné....zapomněl jsem na BOSE muziku, všechny možné pakety, volant... někde to najdu a mohu ukázat. Slevu jsem nechtěl, protože prodejce mi pomohl s něčím jiným (jestli někdo zná problematiku zaměstnávání invalidů resp. náhradního plnění.. tak ví, ostatním to je šumák :-)
čekal jsem, kdy se sysoj ozve, jeho bílou S3 jsem si prohlížel už dávno-a taky jsem chvíli uvažoval o bílé alkantaře-a jsem rád, že jí nemám (Q5 měla bílou hladkou Nappu a taky j džíny a pásek barvily, co teprv semišová alkantara... ale na pohled je bílá v interieru supr, černá je smutná a decentní..
pankratěvna praskovna :-)-
Sysoj Psojič 29.11.2009 23:00
« Re: Re: Konečně další S3
Jo tak to sedí, protože já mám PC nějakých 1,35M (kdo ví při jakém kurzu tehdy) bez DSG, šíbru a navi. Nic neukazuj, tohle je Tvoje věc.
Je to stejně paráda. Já si připadám na hothatch ve 32 starý a někdo v 36 si ho právě koupí. Velmi příjemné zjištění.
Ad alcantara.... Ano. X6 jsem konfiguroval do výroby a asi z 12 barev tam šla bez rozmyslu černá alcantara, protože je to tak správné :-)
Láká Tě zvýšení výkonu nebo jsi spokojený?-
Thomasino 30.11.2009 10:36
« Re: Konečně další S3
Kurnik chlapi, jak starý ve 32 nebo 36-ti letech na HotHatch??!! Já si ho konečně pořídil ke svým 40-cátinám (jen o 8 měsíců předčasně shodou okolností). To je právě ideální věk! :-) Ve 25-ti na něho člověk nemá, tak až když je ve "středním věku" (nebo nejlepším věku), tak si ho může pořídit >:D Ikdyž je pravda, že právě kvůli kolenům (zničeným za mlada na fotbale) jsem šel "jen" do GTI 5DV a ne třeba do Scirocca nebo TT. ;-)
-
-
-
-
!GAS! 30.11.2009 08:47
Vonavka
Koukám, že svět je malej, co? Nečekal jsem, že tu najdu tuhle S3 tak brzo. ;-) Radek von Audi. -
FRPE 30.11.2009 19:55
Ty máš mašinu?
No zdárr, ty máš mašinu? Hm, tak u mě osobně jsi stoupl na žebříčku hodnot!!! :-! -
Sysoj Psojič 01.12.2009 09:41
Magnetic Ride
Zdarec, jelikož začínám pošilhávat po TT RS, mám dotaz. Jak se Ti jeví Audi Magnetic Ride? Oni ho totiž nabízí pouze k 18 a 19" kolům. Ty unikátně krásné S-RS 20" tento systém v konfiguraci vylučují.
Takže mi pověz, jak Ti to tam funguje. Díky! :-)
Protože já už nechci kupovat navíc podvozek za 60tisíc od KW, abych zasahoval do fungl nového auta... ;-\
Už nejsem tuner jako dřív >:D-
concorde 01.12.2009 12:28
« Re: Magnetic Ride
abych pravdu řekl, ze začátku jsem z toho byl rozpačitý - neviděl jsem velký rozdíl, ale jen do té doby, než jsem zkusil trochu palbu... pak to auto sedělo líp i když každý kamínek byl cítit.
potíž je ještě v tom, že jsem po týdnu nandal zimáky a na těch se pořádně jet nedá.. takže na opravdový test čekám na jaro.
Každopádně to auto pak ztvrdne jak motokára. :-!-
Sysoj Psojič 01.12.2009 13:20
« Re: Magnetic Ride
Já mám to KW nastavené tak, že jsem na hranici drncavosti, ale sedí to ultimátně. Zkomfortnění ale znaméná lézt pod auto a klikat inbusem a to je na hov*o, proto se ptám na tento high-tech :-)
BTW nechal sis tyto 18" nebo tam máš na zimu jiné kola? Ptám se, protože vím, že origoše jsou super, já je mám i po 2 zimách jako nové. Sůl ani horko na ně nepůsobí, ale chce to ještě jednu sadu, protože přezouvat to je morda a hlavně blbost...-
concorde 01.12.2009 15:36
« Re: Re: Magnetic Ride
no já jsem si ten magnetic objednal proto, že jse doufal, že v normalu to bude pohodlné-víc než S3 bez magnetic ride a ve sport to bude motokára. Svezl jsem se krátce normální S3 a přijde mi, že normal je u obou stejný a sport je holt sport:-)
jinak titanová audi kola co jsou na fotkách jsou na zimu a ta samá jen stříbrná budu mít na léto. Taky neuznávám přezouvání-akorát se ničej kola i gumy.
-
-
"-- skrytý --" 01.12.2009 13:26
« Re: Re: Magnetic Ride
gratulace k nádhernému autíčku. pokud jsem se díval, má to režim normal/sport, jak píšeš je sport už hodně tvrdé, myslíš, že režim normal bude asi tak tvrdý jako podvozek bez magnetic ride?-
concorde 01.12.2009 15:41
« Re: Re: Re: Magnetic Ride
jo jo, neudělali to měkčí,je to asi stejné...ale ruku do ohně za to nedám, tak dlouho jsem obě S3 netestoval(s a bez magnetic ride)
kdo kdy zažil pneumatické pérovaní a rozdíly mezi nastaveními (ML, Q7,..) tak ví,že tam je rozdíl obrovský... u těch magnetických částeček v oleji tlumičů to prostě asi líp nejde.... ale nelituji...když se dostanu na okruh s tímhle autem, bude se to hodit. Motorku taky trochu přitvrzuju-
white label 01.12.2009 15:56
« Re: Magnetic Ride
Jezdím jak s pneumatickým odpružením na Audi, tak s adaptivním podvozkem (na Golfu6 GTI) a určitý efekt "komfortu" v poloze "comfort" je docela výrazný i u toho GTIčka "bez vzduchu", který má ovšem "polohy" tři, tedy comfort, normal, sport..., jen si nejsem úplně jistý zda se jedná o technicky stejný princip (magneticky) "přitvrzení" podvozku jako třeba u S3...
-
-
-
-
-
-
janodespota 24.06.2010 20:17
hmm
auto je to naozaj krasne, ale za 1.5 mega... sorry, radsej by som kupil EVO X a este mi zostane kopec penazi na benzin 8-s -
quattroRS 23.01.2012 06:59
Audi S3
Čo sa týka podvozku, je odvodený z Golfu V, preto nedisponuje stálym pohonom všetkých štyroch kolies quattro, pohon quattro je zabezpečovaný viskóznou spojkou Haldex tretej generácie, a za bežných adhéznych podmienok sú poháňané predné kolesá, pri zhoršení adhéznych podmienok spojka Haldex pripája pohon aj zadnej nápravy, čiže Audi S3 priamo nie je štvorkolkou vo svojej podstate, za bežných okolností je to typická predkolka.