Toyota Celica (1992)
4.1.2013Jedná se o pátou generaci Celicy (poslední s pop-up světly) v u nás celkem raritním provedení karoserie coupe (mnohem častěji je Celica k vidění ve…
Toyota Celica (biscuit)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
biscuit 07.01.13 22:30
« Re: Re: Re: Re: nechapem...
moc dekuju. je to takovy roztomily (ja nekdy rikam pedofilsky, protoze deti na nej vetsinou koukaj s uzasem, zvlast kdyz zamrka) auto pro zpestreni zivota >:D slouzit bude snad dlouho, precejen uz jsme z ni ted odlozili tu roli auta zachrance a pro kazdou prilezitost. uz je jen takova svatecni :-) -
biscuit 07.01.13 22:25
« Re: Zajimave auto
ahoj. dekuju. no pojal jsem to zlehka. nicmene, co ve fotodokumentaci ti chybi? interier, kufr...? takovy ty veci co se pisou do recenzi beznejch spotrebnich aut? ja zase hodil aspon fotku spodku. to kazdej nedela, protoze to bejva nejosklivejsi pohled - neco jak po dvaceti letech u zubare 8-s rad taky zodpovim jakejkoliv dotaz ;-) -
MattDiamond 07.01.13 10:31
« Re: Re: Re: nechapem...
Tak to je zvláštní, já se teď podíval na svoje auto (recenzi jsem dělal ještě na starém auto.cz) a všechny údaje tam mají svoje místo [odkaz] takže na nové asi zapomněli zadat kolonky na tyhle údaje do editace? >:D To to tu vypadá po tom faceliftu stránek.
No tak jestli je to v tisících, tak to má auto můj respekt. A když se nad tím tak zamyslím, tak to není zas tak moc.. To vychází na třináct a půl kilometru ročně. Já se svým jezdil v podstatě denně dvakrát napříč celou Prahou, o víkendech na výlety po republice, v létě k moři a vlastně pomalu ani nevyšel ven pěšky a dalo mi to za poslední rok 11 tisíc kilometrů .. a to mám kabrio, který ještě v nejhorším počasí a zimě taky nahrazuju druhým autem a obecně jezdím míň, tak vlastně proč ne :-)
Každopádně ještě jednou chválím, je to fakt krásný autíčko, tak přeju hodně šťastných (stovek tisíc >:-[] ) kilometrů a ať slouží dobře. -
biscuit 06.01.13 14:21
« Re: Re: nechapem...
ahoj. no nejde mi tam zadat vykon, kroutak, zrychleni 0-60mph a top speed jinak, nez zadanim tuningovych hodnot :-( treba to nejak opravi, aby to bylo prehledne a pochopitelne.
najezd 270 je samozrejme myslen v tisicich a to je jeste hodnota s otaznikem a nejspis podhodnocena. a neprijde mi to nejak strasne moc, auto je dvacet let stary a bylo pouzivany na normalni jezdeni - puvodne jsem ho prave proto koupil - nevsedni daily - motorizace tomu totiz vubec nebrani :-) vcetne generalky motoru pred cca 20tis. ma to auto vsechno, co si ten najezd a roky vyzadaly, takze verim, ze najezd jeste hodne naroste :-)
po case co ji mam a investovanych penezich, jsem se rozhodl auto neprovozovat v zimnim obdobi a vzhledem k tomu, ze mam jeste auta dve + sluzebaka, mam ji uz vylozene pro potechu ducha a taky i proto, ze ty investice bych prodejem zabil - navic si nejsem jistej, jestli bych prodejem nezabil i cely auto... takze proste zustane u nas dokud to pujde :-) -
MattDiamond 06.01.13 12:33
« Re: nechapem...
Mělo by to být snad 1589 ccm / 77 kW / 138 Nm / a 9,5 snad spotřeba a 180 top speed? >:D Ale jinak nájezdu taky nerozumím, snad to mají být tisíce kilometrů, ale to mi připadá nějak hrozně moc.. To nemá ani kdejakej služebák, natož taková víkendovka.. -
_Teddy_ 05.01.13 20:24
« nechapem...
Celkom nerozumiem tomu popisu: Vyrobene v 1992, a najazdene 270km? Tomu sme na vojne tusim hovorii "eNZety" (nedotknutelne zasoby). Tam mohol clovek najst 30-rocnu V3S-ku s najazdenymi 20km (a to este vacsinu z nich "najazdila" na zdvihaku, ked sme kazde 3 mesiace otacali kolesa o 90 stupnov).
No a toto sa ma ako chapat:
objem [cm3]: 1587 / 77 * / 138 * / 9,5 * / 180 *
Tie technicke informacie su v tomto novom dizajne uplne "zmrsene". A este jeden detail: Nefunguje klavesa "Tab" pri prihlasovani. Konkretne: kliknem do toho laveho policka (o ktorom len tusim ze tam ma byt login, a v pravom heslo, pretoze to nikde nevidim napisane). Napisem moje prihlasovacie meno, kliknem klavesu "Tab" (pretoze mam ruky na klavesnici, tak nejdem hladat mys), cakam ze mi kurzor prehodi do druheho policka (heslo), ale kdeze! Kurzor sa niekam "strati"! Az na druhe kliknutie Tab sa objavi v pravom poli (kde asi ma ist heslo)...