Citroën C4 (2011)
12.6.2011Rád bych se s Vámi podělil o zkušenosti s relativní novinkou na evropském trhu, Citroenem C4 druhé generace s benzínovou jedna šestkou VTi. Vozítko je…
Citroen C4 (bicak77)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
sotomaior 01.08.11 05:33
« Re: Re: Radenie, cukanie a slaby signal autoradia
zdravím, pěkná recenze i auto .) jinak k tomu cukání, nezkoušel jsi natankovat v rakousku nebo někde mimo ČR? u peugeotu je cukání s tímto motorem často přisuzováno našim nekvalitním benzínům (zjednodušeně, kvůli absenci škrtící klapky motoru hodně záleží na tlaku par)... proto se toto cukání např. v německu prakticky nevyskytuje... -
vojta66 01.07.11 11:30
« Re: Radenie, cukanie a slaby signal autoradia
Ad Slabý signál autorádia: nemůžu říci, že by byl vyloženě slabý a na všech stanicích, ale na druhou stranu to žádná sláva není. Poté, co jsem vyladil různé nastavení se zlepšilo přehrávaní mp3 či rádia, ale příjem celkem nic moc, to potvrzuju. -
bicak77 28.06.11 10:23
« Re: Radenie, cukanie a slaby signal autoradia
Ahoj, díky za pochvalu :-)
Recenzi určitě napiš, dalších postřehů není nikdy dost. Ani tvou výbavu neznám, asi to máte v SK jinak. Co se týká příjmu rádia, u mě vše OK, to nemůžu radit...Ohledně cukání: mám najeto něco přes 4tis a dá se říct, že je to lepší, někdy skoro nepostřehnutelné, někdy mi to zničeho nic cukne, ale dá se s tím normálně vegetovat. Jak se motor zajíždí, tak i kritické pásmo mezi 2-3tisíci otáček rychleji překlenu.
Při studeném motoru mi auto samozřejmě taky nechce jet, když ho trošku podtočím, tak protestuje, ale to je normální, to mi dělalo každé auto. Po zhruba 1km cítím, že je vše normální.
Průměrná spotřeba se mi zatím drží na 7,5l, což při mém stylu a profilu jízdy není vůbec špatné! Teď pojedu plně naložený ve čtyřech dospělých lidech po dálnici k moři, tak jsem zvědavý...budu se snažit spotřebu držet do 9litrů. Pak dám určitě vědět :-)
Další nový postřeh mám, že při zapnuté klimě někdy motor dostane trošku jiný sound, takové plechové rezonance jakoby z dálky...ale to ještě musím blíže prozkoumat, já mám opravdu nadprůměrně citlivý sluch (v autě) ;-) -
"-- skrytý --" 28.06.11 00:02
« Radenie, cukanie a slaby signal autoradia
Tak ako prve musim pochvalit recenziu, pretoze je pekne objektivna a v podstate so vsetkym, co je v nej spomenute mozem suhlasit. Mozno sem pridam aj svoju, kedze prave ubehol mesiac, co som majitelom novej C4 1.6 Seduction. :-)
Chcem len narychlo pridat svoj postreh ohladom radenia a toho cukania na trojke. Co sa radenia tyka , tak najhorsie je na tom asi rozbiehanie a radenie z 1 do 2, ale treba si najst styl. O tom skusim napisat v recenzii. Radenie ostatnych stupnov je podla mna v norme. To cukanie pri trojke som zaregistroval aj ja. Ale najviac to je citit zo zaciatku po prvych metroch, ked motor este nie je zohriaty. Po case trojka uz tak necuka, ale mozno sa mylim, skusim sa na to zamerat.
Umna nastal jeden problem asi pred tyzdnom. Strasne sa mi zhorsil prijem FM signalu a kazde jedno radio mi sumi, viac ci menej. Budem s tym musiet zajst do servisu. Prave si na nete zistujem, cim vsetkym by to mohlo byt sposobene.
A este na dodatok: Predvcerom som na nom spravil cca 700km, 5 ludi v aute, plny kufor, takmer cely cas zapnuta klima, priemerna spotreba nakoniec ukazovala 7.8L. -
bicak77 18.06.11 18:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím
Mě při předání auta technik tvrdil, že bych tak do 2-2,5tis km měl auto šetřit. Točit po zahřátí max.do 4-4,5tis.otáček. Já jsem to tak i zhruba dodržel, věděl jsem, že to najedu za pár dní...
Teď už si servítky nedělám (3600km). Auto každou stovkou jelo líp a líp a nad 3tis se samo žene do otáček, motor je tak stavěný, tak to je pak těžký pořád sledovat otáčkoměr.
Podle mě je nejdůležitější - a to platí celou dobu životnosti auta - počkat až je motor (olej) zahřátý a pak by mu vyloženě škodit nemělo nic.
-
bicak77 17.06.11 21:39
« Re: Re: Re: Zdravím
Tak to jsme se dnes pohybovali ve stejném kraji:-) Já jel z Ostravy po D1 na Jihlavu a dál do Kolína. Nazpátek jsem to vzal kolem Pardubic přes Vysoké Mýto, Mohelnici, Olomouc zpět do OV. Najeto něco přes 600km. Už motor nešetřím, jel jsem nad limitem, na okreskách jsem často předjížděl a celkový průměr mi ukazuje 7,6l. Velmi slušné myslím.
Tempomat společně se speed limitem je pěkná vychytávka. Dostal jsem se tomu na kloub, víc se rozepíšu v doplněné recenzi.
Já se po necelých 3 týdnech ještě pořádně nenabažil, klidně bych to ještě dnes odjel znovu, záda ze sedaček nebolí, únava žádná ;-)
-
-
bicak77 17.06.11 05:22
« Re: Zdravím
No výborně, další mezi námi, gratuluju :-)
Ty pakety jsou za dobrý prachy, že? Jak jsem psal, bohužel v té době ve skladovkách nebyly :-(
To cukání je fakt prapodivný..zdá se mi ale, že už to není taková hrůza. Dnes pojedu dalších cca 700km, tak třeba se to ještě zlepší. -
bicak77 14.06.11 22:21
« Re: Re: Re: C4
Jasně, já ty rány beru jen jako malou pihu na kráse. Kdyby auto nebylo jinak tak nadprůměrně odhlučněný, ani by mi to možná nepřišlo...
Jinak máš pravdu, platforma je totožná P308, jenom pro Citroen čekala na novou generaci.
Vidím, že jsme prodělali stejný přechod z HTP na VTi :-) Nechci teď na HTP plivat, ty správné zákazníky jistě má, ale na každodenní ježdění mimo město to byla opravdu tragedie... -
matii 14.06.11 19:44
« Re: Re: C4
Zdravím boys ... mám sice P308, ale řekl bych, že podvozek bude stejná nebo podobná platforma jako právě 308 a na ty rány při přejezdech si stěžují v každé druhé recenzi, hlavně vzadu. Dělá to prý jednoduchá zadní náprava stejně jako ta "neposednost" při přejezdu nerovností v zatáčkách. Mně to teda nepřijde, i když tiché to zas není, ale při přechodu z Fabie HTP jsem si zvykl na leccos. :-)