Recenze

berka (muž ) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Renault Mégane Grandtour GT TCe 205

0.00 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Mégane, foto 1 Renault Mégane, foto 2 Renault Mégane, foto 3
 

Technické info

Přezdívka auta GT Rok výroby 2017 Koupeno ojeté najeto [km]:40500 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1618 výkon [kW]: 151 kroutící moment [Nm]: 280 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.4 maximální rychlost [km/h]: 230 počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 521 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8

Popis vozu

Renault Megane GrandTour GT
Kdyby to nebyl kombík, tak by se jednalo o takový mezistupeň mezi obyčejným Megane a Megane R.S.

Silné stránky

Jednoznačně design, vč. odstínu laku, 4 control, jednoduché a účinné LED světlomety

Slabé stránky

Škoda tak malého objemu motoru, brzdy bych ocenil také lepší a jinak nic.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Tyčky stabilizátoru- bolest celé modelové řady.

 


Další vozy Renault Mégane



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
0

Zatím nevím

praktičnost
9

Na poměry kombíků by mohl být kufr větší, ale to není u tohoto auta priorita.

prostornost
8

Díky prodlouženému rozvoru oproti krátké verzi, je zde i přijatelné místo na zadních sedadlech, ikdyž mnoho jiných aut na tom asi bude líp. Vzhledem k tomu, že na zadních sedadlech zatím někdo seděl asi 2x tak mi to až tak netrápí.

jízdní vlastnosti
9

Skutečná rychlost jízdy je zde větší než na kolik to vypadá. Motor vzhledem ke svému objemu zatahuje výborně a podvozek odvádí svoji práci velmi dobře. Řízení občas silně tahá za volant když jsou na silnici vyjeté koleje, ale je neskutečně přímé.

jízdní komfort
7

Jasně, je to trošku tvrdší, ale s tím se musí počítat. Žádná hrůza to ale není.

provozní náklady
8

Spotřeba se odvíjí od stylu jízdy. Za 6 litrů fakt jezdit nebudete. Dalo by se, ale to si pak takové auto kupujete zbytečně. Průměr mám kolem 7,5-8 litrů. Ostatní náklady jsou jako na všech obyčejných autech.

náhradní díly
8

Jak co. U něčeho překvapí nízké částky a něco je dražší.

výkon motoru
8

Vzhledem k objemu výborný, ale znáte to. Výkonu není nikdy dost a zvyká se na něj rychle. Motor o větším objemu by mi nevadil.

spotřeba
9

viz. výše

hlučnost motoru
9

Hlučnost motoru a celková hlučnost je na velmi nízké hodnotě. Jsem velmi spokojen.

kvalita sedadel
9

Nastupování ujde, vystupování je o dost horší a sezení v nich výborný. Takže v pořádku. Nic pro špekáčky a to já nejsem.

brzdy
6

Průměr brzd značí že budou mít velký výkon, ale zde je trochu zklamání. Po zahřátí, což přijde celkem rychle se účinek dost snižuje. Osobně jsem vyměnil brzdové kotouče za lepší a stejně tak i brzdové destičky. Stejně to však není úplně ideální.

zavazadlový prostor
8

Stačí. Není tak důležitý.






Blesk.cz

Evu odvezli do Osvětimi jako batole: Když jí tetovali číslo, omdlela

Evu odvezli do Osvětimi jako batole: Když jí…

Evě Umlaufové byly pouze dva roky, když ji s matkou osvobodili z nacistického koncentračního a vyhlazovacího…

VIDEO: Drsný útok v metru! Zastal se ženy a dostal nakládačku, napadeného hledá policie

VIDEO: Drsný útok v metru! Zastal se ženy a dostal…

Zachoval se jako hrdina - v metru na Vysočanské se muž loni v polovině srpna zastal ženy, které jiný muž sprostě…

 

iSport.cz

Zlá nehoda mistra světa! Let vzduchem i šílený kotrmelec, auto na odpis

Zlá nehoda mistra světa! Let vzduchem i šílený…

Úřadující mistr světa Ott Tänak z Estonska havaroval ve čtvrté rychlostní zkoušce na Rallye Monte Carlo a jeho…

ŽEBŘÍČEK platů v extralize: NEJ boháči. Vítěz Wolski, co Plekanec?

ŽEBŘÍČEK platů v extralize: NEJ boháči. Vítěz…

POŘADÍ NA 1. - 10. MÍSTĚ | Dlouho střežené tajemství je definitivně venku. Deník Sport zveřejňuje poslední díl…

 

Reflex.cz

Soros dá miliardu dolarů na vznik globální univerzity, chce čelit autoritářským režimům a klimatickým změnám

Soros dá miliardu dolarů na vznik globální…

Americký miliardář maďarského původu George Soros poskytne jednu miliardu dolarů (22,7 miliardy korun) pro…

Bohumil Pečinka: Žít a nechat žít! To bylo hlavní heslo Jaroslava Kubery a řídil se jím celý život

Bohumil Pečinka: Žít a nechat žít! To bylo hlavní…

Když jste dělali rozhovor s Jaroslavem Kuberou (1947–2020), měli jste pocit, že sedíte u sopky, z níž se místo…